Jump to content

curatare debitmetru


superbun1981

Recommended Posts

Salutare la toata lumea, as vrea sa curat debitmetrul si nu stiu cu ce solutie , pe ce parte a debitmetrului sa dau si unde sa nu dau daca exista vreo regula. Pe tester nu imi da nici o eroare, simptomele sunt urmatoarele: nu prea mai are demaraj, la schimbarea intre viteze pierd foarte mult din rotatii, si de la viteza a=4-a abia trag de ea sa prinda putere. Inainte sa il schimb am zis sa ii fac o curatare.Astept niste informatii de cei care au mai facut asa ceva.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si la mine la fel , tot bujiile au fost si era sa dau 2000 lei degeaba pe un debitmetru.. noroc ca a fost inspirat mecanicul sa le verifice inainte sa imi dea verdictul final

Aici este vorba despre o masina diesel ,nu incurca una cu alta ca nu au nici o legatura intre ele.

 

E posibil sa fie si alte cauze nu neaparat debitmetrul.Furtunele de vacum crapate sau vreo electrovalva.Mergi la un specialist in BMW.

Link to comment
Share on other sites

poate fi de la turbina ?

 

Daca spui ca merge ceva mai bine fara debitmetru , poti sa incepi prin a-l schimba ..Practic trebuie sa mearga f prost cu mufa deconectata ! Eu nici nu puteam pleca de pe loc

 

din ce spui tu sa inteleg ca s-ar putea sa fie alceva? tester scrie pe mine ca nu vreau sa schimb piese aiurea. Cand am scris acest topic eram aproape sigur ca este debitmetru <_<

Link to comment
Share on other sites

E cam inutil sa cureti debitmetrul. L-ai desfacut tu si ai vazut ca e murdar? Daca vrei neaparat poti da cu alcool izopropilic si o pensula fina. Dar este inutil.

 

cu Wd 40 se poate curata debimetrul?

debitmetrul nu se curata..daca ai deja problme cu el altul la rand

bine era sa schimbi filrul de aer cand trebuia....ca sa nu ajungi sa-l schimbi

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

salut! de curatare de debitmetru nu prea as crede ca se poate. daca iti face figuri iti sugerez sa merg la un specialist care se cunoaste foarte bine la bmw si sa til desfaca si sa il regleze umpic. asa am facut si eu si mia mers bine vro 2 luni dupa care o dat ortu. si lam schimbat. noroc.
Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu ne ametim cu recomandari derutante sau chiar absurde!

 

Debitmetrele care echipeaza masini mai noi de anii 90-93 nu se regleaza. Nici macar cele mai vechi, cu clapeta, nu erau reglabile. Simplul fapt ca le puteai desface si puteai trage de un arc nu inseamna ca se si reglau <_< .

 

1. Debitmetrele actuale nu au elemente in miscare si nici elemente reglabile. NU SE REGLEAZA !

2. Un debitmetru nu se strica din cauza filtrului de aer. Indiferent ce ar avea filtrul de aer, nu poate afecta debitmetrul.

 

WD40 este uleios, nu e potrivit sa dai cu el pe debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

Poate nu ar fi rau sa vedem un pic despre ce este vorba, inainte de a ne ameti reciproc cu recomandari derutante sau chiar absurde!

 

Debitmetrele care echipeaza masini mai noi de anii 90-93 nu se regleaza. Nici macar cele mai vechi, cu clapeta, nu erau reglabile. Simplul fapt ca le puteai desface si puteai trage de un arc nu inseamna ca se si reglau <_< .

 

1. Debitmetrele actuale nu au elemente in miscare si nici elemente reglabile. NU SE REGLEAZA !

2. Un debitmetru nu se strica din cauza filtrului de aer. Indiferent ce ar avea filtrul de aer, nu poate afecta debitmetrul.

 

WD40 este uleios, nu ti-as recomanda sa dai cu el pe debitmetru.

in general debitmetrul se strica tocmai pentru ca nu a fost schimbat filtrul de aer si a trecur praf prin fltru

are o rezistenta care se arde daca se aseaza imputritati pe ea...

Link to comment
Share on other sites

Firul nu se arde de la impuritatile de pe el.

 

Daca chiar au trecut impuritati de filtrul de aer debitmetrul ar fi cea mai mica problema. Probabil motorul ar fi varza din cauza prafului care actioneaza exact ca un smirghel in motor.

Link to comment
Share on other sites

unde gasesc alcool izopropilic?

chiar nu stiu

incerca pe la astia de vand compnente calculatoare

apropos, nu trebuie sa dai e nici o parte

are 2 suruburi care le desfaci si scoti " miezul" adica senzorul si poti sa ii dai din toate partile cu alcool izopropilic

dar nu o sa rezolvi nimic din pacate

Link to comment
Share on other sites

Alcool izopropilic gasesti la magazinele de piese electronice. Mai gasesti si in kit-urile pentru curat unitatile de CD.

 

Din descrierea defectelor la tine nu pare a fi de vina debitmetrul. Ai pus masina pe tester?

Link to comment
Share on other sites

Firul nu se arde de la impuritatile de pe el.

 

Daca chiar au trecut impuritati de filtrul de aer debitmetrul ar fi cea mai mica problema. Probabil motorul ar fi varza din cauza prafului care actioneaza exact ca un smirghel in motor.

e parea ta paul

pun si eu o intrebare ca prostu'.. care mai e si off topic

 

de ce se strica debitmetrul?

Link to comment
Share on other sites

De ce se strica debitmetru - e ca si cand ai intreba de ce se strica televizorul sau de ce se strica telefonul.

Partea care se vede din debitmetru e doar senzorul in sine. Semnalul de la senzor este prelucrat de un circuit electronic (montat tot in corpul debitmetrului) inainte de a fi trimis la ECU. Se poate strica atat senzorul cat si circuitul electronic.

 

@superbun1981 : Daca te apuci sa cureti debitmetru sa ai grija sa nu rupi ceva contacte de la senzor. Poti incerca sa-l scufunzi cu totul in alcool fara sa-l atingi cu nimic. Daca e doar praf, fara ulei sau grasime ar trebui sa se curete usor.

 

Un tester te-ar scuti de multe incercari. Daca senzorul este defect se vede imediat eroarea.

Link to comment
Share on other sites

@paul

ramai la parea ta ca se strica asa pur si simplu un debitmetru

mai intereseaza-te pe la reprezentanta de ce cad

sunt masini care au nk kilometri si nu a cazut

orice mecanic destoinic te poate lamuri care e treaba legatura intre nonschimbatul filtrului de aer si decesul debitmetrului

e ultimul meu post pe acest topic

eu am dat un sfat din experita

fiecare cu opinia lui

nu ca nu o respect pe a ta...dar nu pot fi de acord cu ea

 

ps. cel mai bine ar fi sa nu mai schimbe lumea filtrul de ar decat la 40-50000 km sau sa-l spelecum era un topiv mai demult

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Sunt 2 tipuri de senzori - cu fir cald si cu film cald.

Cel cu fir cald are un circuit de curatare automata. La oprirea motorului, ECU comanda incingerea firului cald pentru arderea impuritatilor.

Cel cu film nu are circuit automat de curatare, si este si mai sensibil la murdarire. Nu cred totusi ca se poate strica de la particulele care pot trece prin filtru. Deoarece senzorul in sine este mult mai fin este si mai susceptibil de a se defecta fara un motiv aparent.

Se mai strica el ditamai senzorul de temperatura exterioara, mult mai solid realizat si protejat de praf <_< .

Link to comment
Share on other sites

poti sa-l cureti pana termini solutiile din lume! nici un electronist n-a reusit sa repare vreunu...

nu se strica din cauza mizeriei...ci din cauza uzurii!

offff..desi am zis ca e ultimul post pe tema asta te intreb si eu cam cat rezista la uzura un debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.