Jump to content

Carlig remorcare E46


zixx

Recommended Posts

a... al meu e deala detasabil. are o parte care se baga intrun tub ce se afla sub bara (nu a trebuit sa dau bara jos pt k o bucata de plastic se desprinde tocmai pt asta). da nu prea inteleg cum sa prind carligu in locasul ala... si am si priza trasa pt partea electrica... ar trebui sa fie mai simplu ca la tine da tot ma depaseste! :)

 

k, ms de sfaturi, luni o sa incerc. doar k nu am nici o cheitza... weekwnd fain

 

Si eu tot detasabil am. Insa iti explicam cum am prins traversa in care intra / iese cuiul acela detasabil. Tu ai cuiul care se scoate (in Germania am inteles ca este chiar o lege care nu iti da voie sa mergi cu cuiul montat daca nu tractezi nimic in momentul ala), insa acel cui se prinde de traversa. Eu crezusem ca ai intrebat cum montezi acea traversa. Daca o ai montata este perfect. Cuiul intra extrem de usor. Uite-te la el si vezi sa nu fie ruginit mecanismul ala cu bilute. Iar cu cheitza...hmmm...nu stiu ce poti sa faci daca nu o ai (eu am chiar 2). Acum e seara. Dar maine pe zi o sa-ti fac niste poze la carligul meu cu tot cu cheitza sa vezi exact cum sta treaba si sa-ti explic mai simplu cum functioneaza :lol:

Link to comment
Share on other sites

a... al meu e deala detasabil. are o parte care se baga intrun tub ce se afla sub bara (nu a trebuit sa dau bara jos pt k o bucata de plastic se desprinde tocmai pt asta). da nu prea inteleg cum sa prind carligu in locasul ala... si am si priza trasa pt partea electrica... ar trebui sa fie mai simplu ca la tine da tot ma depaseste! :)

 

k, ms de sfaturi, luni o sa incerc. doar k nu am nici o cheitza... weekwnd fain

 

Si eu tot detasabil am. Insa iti explicam cum am prins traversa in care intra / iese cuiul acela detasabil. Tu ai cuiul care se scoate (in Germania am inteles ca este chiar o lege care nu iti da voie sa mergi cu cuiul montat daca nu tractezi nimic in momentul ala), insa acel cui se prinde de traversa. Eu crezusem ca ai intrebat cum montezi acea traversa. Daca o ai montata este perfect. Cuiul intra extrem de usor. Uite-te la el si vezi sa nu fie ruginit mecanismul ala cu bilute. Iar cu cheitza...hmmm...nu stiu ce poti sa faci daca nu o ai (eu am chiar 2). Acum e seara. Dar maine pe zi o sa-ti fac niste poze la carligul meu cu tot cu cheitza sa vezi exact cum sta treaba si sa-ti explic mai simplu cum functioneaza :lol:

k, ms mult! numa bine!

Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu pozele. Am apucat sa le fac azi. Imi cer scuze pentru calitatea lor, insa nu aveam altceva la indemana in afara de telefon.

 

Poza 1 - Cum arata carligul pe masina

Poza 2 - Cum arata gaura din traversa in care intra cuiul

Poza 3 - Cuiul

Poza 4 - Bilele de fixare

Poza 5 - Cheia introdusa si invartita, Roata dintata invartita si trasa inspre exterior

Poza 6 - Cheia introdusa si ne-invartita. Roata dintata ne-invartita.

Poza 7 - Cheia

 

Atunci cand cheia este rotita, roata dintata se trage in exterior si se roteste exact ca in poza 5 (in poza 6 apare sageata desenata pe carlig care arata cum se face operatiunea). Iar in acest moment in care roata este rotita si trasa spre exterior, bilele din poza 4 sunt libere sa intre inauntru si sa lase carligul liber sa iasa. Cand cheia nu este introdusa, sau este introdusa si ne-rotita, roata dintata nu se poate trage sau roti, si deci bilele acelea sunt blocate in lagare si carligul sta fixat pe pozitie. La fixarea lui ajuta si ghidurile din poza 4 si pintenul din poza 3.

 

Sistemul este foarte bun si foarte simplu de utilizat. Sper sa te descurci. Iar daca nu gasesti cheia...atunci e o problema. Nu am verificat lucrul asta, dar am impresia ca nu poti sa-l introduci in locash fara a avea cheia, deoarece bilele sunt fixe. Ti-ar trebui cheia ca sa o rotesti in incuietoare si, astfel, sa poti sa rotesti si de roata dintata.

 

Sper ca ai inteles ceea ce am explicat, nu am fost niciodata bun la literatura si la compus texte. Ingineria e baza, mai usor cu filologia :)

post-14004-1265486881_thumb.jpg

post-14004-1265486887_thumb.jpg

post-14004-1265486894_thumb.jpg

post-14004-1265486900_thumb.jpg

post-14004-1265486908_thumb.jpg

post-14004-1265486916_thumb.jpg

post-14004-1265486921_thumb.jpg

Edited by Sherifu'
Link to comment
Share on other sites

Dai jos bara de pe spate. In spatele ei o sa gasesti 2 amortizoare de Âşoc prinse de lonjeroane in 3 suruburi. Le dai jos, si in locul lor pui traversa carligului. E extrem de simplu. Da bara jos si o sa-ti dai seama extrem de simplu. Cu instalatia electrica e mai greu.

 

Eu mi-am montat la E46 carlig original detasabil. Si a fost putin problema pana am identificat firele din instalatia electrica pentru priza, si pana le-am legat elegant fara sa fac Ăžiganie romaneasca !

 

In concluzie partea mecanica o s-o pui simplu. Vezi sa strangi foarte bine suruburile. La electrica e putin mai complicat daca nu te pricepi cu instrument de masura si etc...

 

Succes !

De unde te-ai conectat cu priza? De la cablurile triplei? Pe unde "ai mers" cu ele pana la priza?

 

Cam cat ar ajunge un carlig cu tot cu traversa si priza sh?

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat pe el 150 euro, de la user-ul GABI BMW 3, anul trecut. SH. Foarte elegant Gabi mi-a trimis priza cu firele foarte foarte lungi. Cred ca normal pleaca de undeva de pe la motor...sau de sub bord...oricum lungi tare. Insa eu m-am conectat undeva pe instalatie in portbagaj in dreapta, nu foarte departe de baterie. Am masurat fiecare fir...mi-a luat destul pana am depistat toate firele ce sunt pentru a le lega unde trebuie. Si le-am legat elegant cu niste clipsuri, nu stiu exact cum se numesc, n-am vrut sa fac tziganie cu scotch. Pe unde am mers cu ele ? Pai in portbagaj, daca ridici placa ce sta peste roata de rezerva o sa observi ca intra niste fire printr-un manshon de cauciuc. Tot pe-acolo le-am bagat si p-astea.

 

Dar eu am Sedane. Daca stiu eu bine tu aveai Touring ? Nu stiu exact care e diferenta, daca este exact la fel, insa mare diferenta sigur nu este. Insa ai grija sa se potriveasca sigur.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am un BMW 320d Combi (Touring) din 2004 - si am inteles ca imi trebuie si o priza cu modul pentru ca am computer si navi ala mare 16:9.

Ce se intampla daca nu montez modulul respectiv. Are ceva daca nu este montat. Vreau sa pun carligul pentru o remorca mica cu care sa trag un Quad(ATV) dupa mine. Si modulul ala costa mult. Ce se intampla daca nu il montez? Am auzit ca se pot topii firele daca nu ai modulul acela!!! Priza imi trebuie pentru stopurile de la remorca semnalizari si numar, nu intentionez sa pun o rulota sau alceva.

 

Multumesc.

Eu am dat pe el 150 euro, de la user-ul GABI BMW 3, anul trecut. SH. Foarte elegant Gabi mi-a trimis priza cu firele foarte foarte lungi. Cred ca normal pleaca de undeva de pe la motor...sau de sub bord...oricum lungi tare. Insa eu m-am conectat undeva pe instalatie in portbagaj in dreapta, nu foarte departe de baterie. Am masurat fiecare fir...mi-a luat destul pana am depistat toate firele ce sunt pentru a le lega unde trebuie. Si le-am legat elegant cu niste clipsuri, nu stiu exact cum se numesc, n-am vrut sa fac tziganie cu scotch. Pe unde am mers cu ele ? Pai in portbagaj, daca ridici placa ce sta peste roata de rezerva o sa observi ca intra niste fire printr-un manshon de cauciuc. Tot pe-acolo le-am bagat si p-astea.

 

Dar eu am Sedane. Daca stiu eu bine tu aveai Touring ? Nu stiu exact care e diferenta, daca este exact la fel, insa mare diferenta sigur nu este. Insa ai grija sa se potriveasca sigur.

Link to comment
Share on other sites

Si eu mi-am luat pentru e39 carlig detasabil original inca nu l-am montat,cu instalatia electrica cica nu ar fi o problema,te conectezi direct de la triple.Am pe masina navigatie 16:9 si mi-a zis un cunoscator ca nu am treaba cu acel modul.Modulul de care vorbea userul bmw love este necesar pe masiniile de generatie mai noua.

Pentru e39 e mai dificil pentru ca trebuie sa tai un pic mai mult din bara,dar pentru spatiul ramas exista un capac care se poate cumpara(eu deja l-am si luat,trebuie doar vopsit).

 

Eu am dat pe el 150 euro, de la user-ul GABI BMW 3, anul trecut. SH. Foarte elegant Gabi mi-a trimis priza cu firele foarte foarte lungi. Cred ca normal pleaca de undeva de pe la motor...sau de sub bord...oricum lungi tare. Insa eu m-am conectat undeva pe instalatie in portbagaj in dreapta, nu foarte departe de baterie. Am masurat fiecare fir...mi-a luat destul pana am depistat toate firele ce sunt pentru a le lega unde trebuie. Si le-am legat elegant cu niste clipsuri, nu stiu exact cum se numesc, n-am vrut sa fac tziganie cu scotch. Pe unde am mers cu ele ? Pai in portbagaj, daca ridici placa ce sta peste roata de rezerva o sa observi ca intra niste fire printr-un manshon de cauciuc. Tot pe-acolo le-am bagat si p-astea.

 

Dar eu am Sedane. Daca stiu eu bine tu aveai Touring ? Nu stiu exact care e diferenta, daca este exact la fel, insa mare diferenta sigur nu este. Insa ai grija sa se potriveasca sigur.

Si clipsurile de unde le-ai luat?Cum arata?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am un BMW 320d Combi (Touring) din 2004 - si am inteles ca imi trebuie si o priza cu modul pentru ca am computer si navi ala mare 16:9.

Ce se intampla daca nu montez modulul respectiv. Are ceva daca nu este montat. Vreau sa pun carligul pentru o remorca mica cu care sa trag un Quad(ATV) dupa mine. Si modulul ala costa mult. Ce se intampla daca nu il montez? Am auzit ca se pot topii firele daca nu ai modulul acela!!! Priza imi trebuie pentru stopurile de la remorca semnalizari si numar, nu intentionez sa pun o rulota sau alceva.

 

Multumesc.

Eu am dat pe el 150 euro, de la user-ul GABI BMW 3, anul trecut. SH. Foarte elegant Gabi mi-a trimis priza cu firele foarte foarte lungi. Cred ca normal pleaca de undeva de pe la motor...sau de sub bord...oricum lungi tare. Insa eu m-am conectat undeva pe instalatie in portbagaj in dreapta, nu foarte departe de baterie. Am masurat fiecare fir...mi-a luat destul pana am depistat toate firele ce sunt pentru a le lega unde trebuie. Si le-am legat elegant cu niste clipsuri, nu stiu exact cum se numesc, n-am vrut sa fac tziganie cu scotch. Pe unde am mers cu ele ? Pai in portbagaj, daca ridici placa ce sta peste roata de rezerva o sa observi ca intra niste fire printr-un manshon de cauciuc. Tot pe-acolo le-am bagat si p-astea.

 

Dar eu am Sedane. Daca stiu eu bine tu aveai Touring ? Nu stiu exact care e diferenta, daca este exact la fel, insa mare diferenta sigur nu este. Insa ai grija sa se potriveasca sigur.

 

Eu am cumparat de curand un carlig luat de pe un bmw 320d iar pe cabluri are un modul de culoare alba. l-am montat mecanic vorbind iar partea electrica nu am montat-o pentru ca nu am gasit pe cineva sa se priceapa, daca ma puteti sfatui, va rog.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

as vrea sa ma ajute si pe mine cineva daca poate in legatura cu montarea unui carlig pt e 46 din 2003................

care e mai bun.......ce trebuie de fapt....carlig,suport de prindere pe lonjeroane,instalatie elecrica si modul pt carlig.....evident si mufa ptplatforma.....daca mai trebuie cv in plus.....

eventual vreau o sursa de unde sa cumpar unul bun si bineinteles bun la pret

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 months later...
Salutari. Cei care ati montat carligul fara modul, direct pe firele de la triple, nu va semnalizeaza ,,bec ars'' ?. Va intreb deoarece am achizitionat si eu un carlig SH fara instalatie electrica si trebuie sa il montez.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare!

am cumparat si eu un mecanism de remorcare pt e46 touring

l-am instalat, am tras frumos firele si modulul acela alb in portbagaj langa pdc (intre bancheta rabatabila si roata de rezerva)

asadar la un capat este priza cu pini iar la celalalt capat am un modul alb

 

cum tb sa ma leg ca sa functioneze priza? ce fire tb sa lipesc si unde?

multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

instructiuni in germana

 

http://90.145.111.133/303230.pdf

 

multumesc frumos pt promptitudine

schema asta am vazut-o si eu pe forum si am facut exact ca aici, insa eu doresc schema electrica unde vine legata

 

am priza, am firele care duc la un bloc alb

ok

acum ce mai tb sa fac? cum fac legatura cu masina? (sa ii dau curent)

poate trbuie sama leg la semnalizari, la tensiune cum fac?

multumesc in avans

Link to comment
Share on other sites

multumesc frumos pt promptitudine

schema asta am vazut-o si eu pe forum si am facut exact ca aici, insa eu doresc schema electrica unde vine legata

 

am priza, am firele care duc la un bloc alb

ok

acum ce mai tb sa fac? cum fac legatura cu masina? (sa ii dau curent)

poate trbuie sama leg la semnalizari, la tensiune cum fac?

multumesc in avans

 

 

am gasit schema electrica aici

http://www.westfalia-automotive.com/de/produkte/anhaengerkupplung/bmw-3er-reihe-touring/303235600001-4/

 

sper sa reusesc sa o leg cum trebuie

numa bine!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.