Jump to content

Bmw 120d163cp vs bmw 120d 177cp.


EugenD

Recommended Posts

motorul de 2 l 177 de cai si 350 Nm este un motor deosebit din punctul meu de vedere...(il am pe masina)

 

nu este zgomotos...cine nu ma crede poate venii oricand sa se convinga....consuma super putin...in jur de 7 si ceva maxim 8 in orasul constanta...fara retineri(mers batraneste)...are ultima generatie de calculatoare de injectie edc17(potential resoftare in jur de 210 cai si 430 Nm...)

 

aaa....si sa nu uit in plus am filtru de particule, in concluzie s-au dus ziele cand se spunea ca dieselul scoate fum in draci(nu scoate deloc)...

 

un motor de nota 10...

 

PS: nu sariti in cap ca sunt fan dizal :))

Link to comment
Share on other sites

salut,

dupa cum vad chiar a avut efect parerea mea cu 120d ( http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...p;#entry797472)

pai vorba lui @XXL 14 caluti,dar cred ca mai este ceva :)

Cam aceeasi poveste este si la 118d,cele facute pana in 2005 au 122cp,iar cele facute dupa 2006 143cp(sau asa ceva) deci cred ca asa este si la 120d :lol:

Link to comment
Share on other sites

A avut intradevar. :) Chestia e ca am o parere foarte buna despre motorul de l si 177cai . insa nu stiu mare lucru despre cel de 163. La modul ideal ar fi sa gasesc pe cineva dispus sa ma lase sa conduc un 120d de 163 sa vad despre ce e vorba.

Acum in legatura cu diferentele dintre cele doua motorizari e evident ca cei 14 cai in plus conteaza insa probabil sint si alte diferente ..sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Pe langa diferenta de 14 cai intre cele doua motoare mai este de mentionat ca cel de 177 cai este pe modelul cu facelift (incepand cu martie 2007) si dispune de un pachet de inovaĂžii tehnice inedite numit BMW EfficientDynamics. Principalele caracteristici ale acestui concept sunt :

1. Datoritã utilizãrii intensive a aliajelor uºoare, noua generaÞie de motoare diesel În patru cilindri este mai uºoarã În medie cu 17 kg faÞã de motoarele precedente, dar este ºi mai rigidã - ceea ce permite o creºtere cu 10% a intervalului de rotaÞii pe minut, precum ºi creºterea cuplului motor cu aproximativ 20%. Designul interior spiralat al conductelor de admisie ºi al canalizaÞiilor din capul cilindrului contribuie la optimizarea amestecului ºi a arderii, iar injectoarele piezoelectrice de a treua generaÞie lucreazã la o presiune de pânã la 2.000 bar.

2. Pentru obĂžinerea unui nivel cât mai scĂŁzut al emisiilor, noile motoare diesel beneficiazĂŁ de un filtru de particule cu regenerare de 99%, iar sistemul EGR (pentru recircularea gazelor de evacuare) este optimizat Âşi extrem de compact. Ăn plus, ĂŽn ciclul de ardere se poate ajunge pânĂŁ la cinci injecĂžii separate, arderea fiind foarte precisĂŁ Âşi mult mai completĂŁ.

3. FuncÞia Auto Start Stop - aceastã funcÞie opreºte motorul În cazul În care automobilul se opreºte (de exemplu, la semafoare), iar ºoferul aduce maneta schimbãtorului de viteze În punctul mort ºi ia piciorul de pe ambreiaj. Motorul reporneºte automat o datã ce pedala de ambreiaj este apãsatã. Sistemul conÞine, În principal, un starter electric, iar bateria este conceputã pentru a face faÞã deselor reporniri ale motorului. Sistemul poate fi dezactivat de la un buton, În cazul În care ºoferul considerã obositoare intervenÞia acestuia - deºi este vorba doar de acomodarea cu funcÞionarea acestui sistem.

4. Gearshift Point Indication - tot legat de funcÞia Auto Start Stop este ºi ledul care indicã momentele optime pentru schimbarea treptelor de vitezã, dictate de unitatea electronicã centralã, În funcÞie de foarte mulÞi factori ºi care este conceputã pentru a obÞine un randament cât mai bun ºi un consum cât mai scãzut.

5.Brake Energy Regeneration - bazându-se pe un alternator controlat electronic, aceastã tehnologie stocheazã energia produsã la frânare sau la rularea În frânã de motor. Acest surplus de energie este utilizat pentru celelalte sisteme electrice din maºinã În situaÞiile de accelerare, pentru a evita suprasolicitarea alternatorului ºi a beneficia de toate resursele motorului. De asemenea, computerul central sesizeazã momentele În care capacitatea bateriei scade sub nivelul acceptat, comandând automat alternatorului Încãrcarea acesteia. Oricum, bateriile beneficiazã de o nouã soluÞie AGM (absorbent glass mat), În care, spre deosebire de bateriile normale, acidul este Þinut În micro-celule din fibrã de sticlã, ceea ce creºte capacitatea de stocare a energiei, indiferent de numãrul de cicluri de Încãrcare/descãrcare.

6. Electric Power Steering (EPS) - direcÞie asistatã electrohidraulic, pompa servodirecÞiei fiind controlatã de un mic motor electric. FaÞã de o servodirecÞie convenÞionalã, unde presiunea uleiului În pompã este menÞinutã constantã prin consumarea unui procent din puterea motorului, sistemul EPS este independent de motor, deci nu afecteazã resursele acestuia. Motorul electric pune În funcÞiune pompa doar atunci când este nevoie ca roÞile sã fie virate, eficienÞa acestui sistem fiind foarte crescutã.

7.Compresorul instalaÞiei de climatizare este dotat cu un ambreiaj magnetic - atunci când instalaÞia de aer condiÞionat nu este folositã, compresorul poate fi separat de cureaua de transmisie a motorului, ceea ce Înseamnã o economie În ce priveºte resursele propulsorulu, prin urmare performanÞe crescute ºi consum mai mic.

8.Pompa lichidului de rĂŁcire este controlatĂŁ electric, intrând ĂŽn funcĂžiune doar când este nevoie. Pompa de apĂŁ este conceputĂŁ ca un mini-modul ĂŽn sine, ajustând debitul de apĂŁ necesar sistemului de rĂŁcire, independent de turaĂžia motorului - ceea ce ĂŽnseamnĂŁ o economie a energiei de 90% (sau circa 200 Watt). Ăn plus, când se porneÂşte motorul rece, sistemul de rĂŁcire nu funcĂžioneazĂŁ, pentru a permite ĂŽncĂŁlzirea mai rapidĂŁ a motorului, iar cĂŁldura rezidualĂŁ este utilizatĂŁ pentru ĂŽncĂŁlzirea interiorului, dacĂŁ este necesar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.