Jump to content

Problema climatronic?


Hila

Recommended Posts

Desi am masina de ceva timp nu ma preocupat climatronicul deloc deoarece nu suport aerul conditionat datorita unor probleme de sanatate ,am incercat sa setez temperatura la 22 de grade dar baga aer de afara daca apas pe auto creste viteza ventilatorului dar nu baga aer rece decat daca apas pe butonul cu fulg de nea(buton care in carte zice ca este cel de clima),si atunci incepe sa bage aer rece, acum vine problema odata ce ajunge la 22 de grade de ce scade doar viteza ventilatorului si baga aer rece de-ti crapa dinti la fel ca la AC si atunci trb sa ridic temperatura pe la 28 de grade sa se amestece aerul rece cu cel cald lucru care nu cred ca este normal,adica am vazut la cineva cu haudi ca seteaza la 2o de grade si se sta super in masina nu are buton de aer ,la mine daca setez 18 grade de ce nu baga aer rece daca nu apas butonul cu fulg de nea?

 

 

Cine ma lamureste si pe mine ? Specific ca la tester nu-mi da eroare de senzor sau alte chestii?

Link to comment
Share on other sites

.....de ce la mine daca setez 18 grade de ce nu baga aer rece daca nu apas butonul cu fulg de nea?

 

 

Cine ma lamureste si pe mine ? Specific ca la tester nu-mi da eroare de senzor sau alte chestii?

 

lol..asa functioneaza ! apesi fulgul si merge compresorul , iar programul auto variaza viteza venttilatorului fctie de temperatura habitaclului. sfatul meu e sa nu mai folosesti programul auto daca nu te impaci cu el . Regleaza manual o temperatura si o viteza confortabila pt tine

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

La h'audele e un pic mai destept climatronicul, de fapt CLIMATRONIC e patentat VAG.Gmbh.

 

Mergi cu temperatura reglata pe calorifere ( caldura ) cat doresti si ajuta-te de fulg dar regleaza ventilatorul manual mai incet un pic. E singura solutie ...

Link to comment
Share on other sites

Ce urat ,asta e solutia ce naiba daca e clima pai sa functioneze ca atare ,multumesc de lamurire si inca o intrebare daca nu inchid filtrele sau dau pe auto filtru baga curent de afara am mai vorbit cu cineva cu E39 si spunea ca este la fel ,asa e?

 

Mixage -asta nu prea e solutie ca la final asa pot sa aranjez temperatura si la opel care are AC simplu deci nu este chiar normal nu crezi,ca daca mergi cu cineva in masina si vede aia setata la 28 de grade in interior cand afara sunt 34 zice ca ai inebunit si dai cu explicatii ,lamuriri,etc :)

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu ma impac cu auto, cand vreau ventilatorul un pic mai incet si-l setez manual sare din auto si ramane AC. Frec butonul cu steluta de-l ia dracii:cand e prea cald,cand e prea frig ca la AC simplu, pacat de dubluclimatronicul asta :)
Link to comment
Share on other sites

Nu este vb de 24 sau 28 de grade e ca nu e facut foarte bine sistemul si asta ma enerveaza daca in casa stau super bine cu aparataul de aer conditionat la 21-22 grade in masina de ce nu merge trb sa amestec eu aerul rece cu aerul cald ce naiba!
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cerem prea mult intr-un timp cam scurt adica:daca setez 24 grade abia dupa vreo 20 min. simt ca nu ma mai deranjeaza AC, ori atunci senzorul din interior isi face treaba ori deja sunt inghetat si nu mai simt frigul.Mai rau e cand sunt cu copii in masina,care incepe sa stranute,care vrea sa deschida geamul sa intre caldura, e un circ in masina :lol: Dar daca vine toamna,sunt un invingator :) Acum vorbind serios,la E90 e foarte confortabil,am mers deunazi cu una si mi-a placut cum se prezinta clima desi butoanele alea parca te duce in trecut, fata de E39.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cerem prea mult intr-un timp cam scurt adica:daca setez 24 grade abia dupa vreo 20 min. simt ca nu ma mai deranjeaza AC, ori atunci senzorul din interior isi face treaba ori deja sunt inghetat si nu mai simt frigul.Mai rau e cand sunt cu copii in masina,care incepe sa stranute,care vrea sa deschida geamul sa intre caldura, e un circ in masina :lol: Dar daca vine toamna,sunt un invingator :) Acum vorbind serios,la E90 e foarte confortabil,am mers deunazi cu una si mi-a placut cum se prezinta clima desi butoanele alea parca te duce in trecut, fata de E39.

 

 

Deci trb sa incepe sa strang bani sa schimb masina ? Glumesc e cam aiurea de aceea prefer sa merg cu geamul deschis pe distante mici doar la drum lung dau drumu la AC :lol:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cerem prea mult intr-un timp cam scurt adica:daca setez 24 grade abia dupa vreo 20 min. simt ca nu ma mai deranjeaza AC, ori atunci senzorul din interior isi face treaba ori deja sunt inghetat si nu mai simt frigul.Mai rau e cand sunt cu copii in masina,care incepe sa stranute,care vrea sa deschida geamul sa intre caldura, e un circ in masina :) Dar daca vine toamna,sunt un invingator :lol: Acum vorbind serios,la E90 e foarte confortabil,am mers deunazi cu una si mi-a placut cum se prezinta clima desi butoanele alea parca te duce in trecut, fata de E39.

 

 

Deci trb sa incepe sa strang bani sa schimb masina ? Glumesc e cam aiurea de aceea prefer sa merg cu geamul deschis pe distante mici doar la drum lung dau drumu la AC :lol:

rau cu rau, da mai rau fara rau... :)

Link to comment
Share on other sites

dragii mei, desi foarte rar am raspuns sau participat aici pe forum, urmaresc cu mare interes discutiile. Dar pentru ca acum sunt si eu in cauza, E39, 520d / 2002 ma vad nevoit sa particip si eu. Din pacate am aceleasi probleme, mai degraba nemultumiri:

1. Climatronicul este o mare porcarie ca si confort, nu ca sistem. Sistemul este fiabil si isi face treaba, dar confortul este la acelasi nivel cu cel oferit de un aer conditionat clasic.

2. Aceeasi problema o am si eu: in timpul mersului, mai ales la viteze mai mari incepe sa bage aer cu putere, cxu o viteza mult superioara celei setate de ventilator. Asta se intampla vara dar mai ales iarna... Iar solutia de a folosi recircularea mereu mi se pare o mare tampenie. In primul rand se aburesc toate geamurile. Initial am crezut ca am o gaura undeva pe unde trege aer fals, dar se vede treaba ca nu sunt singurul cu aceasta problema.

Acum intrebarea: ce e de facut? Ce pot face ca atunci cand mergi cu 130 sau 160 km/h si setezi ventilatia pe rece sau cald la o anumita turatie, sa reusesti sa si obtii acea turatie si nu ca si cum ai avea o gaura in masina...... Exista vreo solutie sau vreo smecherie de facut?

Va multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

Modul auto inseamna ca se regleaza nivelul curentului de aer in fct de diferenta intre temp dorita si temp din amsina. Atat.

 

Mai exista un control, care apare atunci cand apesi pe auto si poti din idrive sa dai rece sau cald. Cand dai pe rece iti vine aer mai rece pe la corp si mai cald pe la picioare si cand dai pe cald e invers.

 

eu de ex daca dau pe rece si merg la drum lung, mai dau si pe normal sau high parca regularizarea. Cand sunt cu sotia trebuie sa dau pe soft si sa dau mai pe cald.

 

In tot acest timp, temperatura setata ramane cea dorita !!! Chiar dat pe rece sau dat pe cald, tempratura ambianta este aprox aceiasi.

 

P.S. Mi se pare f ok sistemul de climatizare.

Link to comment
Share on other sites

Modul auto inseamna ca se regleaza nivelul curentului de aer in fct de diferenta intre temp dorita si temp din amsina. Atat.

 

Mai exista un control, care apare atunci cand apesi pe auto si poti din idrive sa dai rece sau cald. Cand dai pe rece iti vine aer mai rece pe la corp si mai cald pe la picioare si cand dai pe cald e invers.

 

eu de ex daca dau pe rece si merg la drum lung, mai dau si pe normal sau high parca regularizarea. Cand sunt cu sotia trebuie sa dau pe soft si sa dau mai pe cald.

 

In tot acest timp, temperatura setata ramane cea dorita !!! Chiar dat pe rece sau dat pe cald, tempratura ambianta este aprox aceiasi.

 

P.S. Mi se pare f ok sistemul de climatizare.

 

 

Da pe E60 dar noi cu batranele noastre E39 nu ne prea incanta modul asta auto!

Link to comment
Share on other sites

daca fluctueaza turatia aiurea la ventilator, poate sa fie defecta "piesa cu tepi".

 

www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=143393

 

nu inteleg ce se intampla... incerc sa pun un link de pe "b i m m e r f e s t" si-mi inlocuieste cu "intalnirea bmw-urilor" WTF? Imi traduce ce scriu?!

Edited by cosmin rotaru
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

incearca sa scrii J A F F A R fara pauze:

 

Rezulta adica (cine pana mea?!?)

 

sau b m w z o n e,

 

rezulta bmwclub

 

Explicatia ce se afla in spatele acestor "inlocuiri" este atat de complexa si de imbarligata incat nici nu as sti de unde sa incep...

 

Poti incerca sa il intrebi pe admin

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

daca fluctueaza turatia aiurea la ventilator, poate sa fie defecta "piesa cu tepi".

 

www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=143393

 

nu inteleg ce se intampla... incerc sa pun un link de pe "b i m m e r f e s t" si-mi inlocuieste cu "intalnirea bmw-urilor" WTF? Imi traduce ce scriu?!

 

FoloseÂşte site-ul: http://tinyurl.com/

Link to comment
Share on other sites

incearca sa scrii J A F F A R fara pauze:

 

Rezulta adica (cine pana mea?!?)

 

sau b m w z o n e,

 

rezulta bmwclub

 

Explicatia ce se afla in spatele acestor "inlocuiri" este atat de complexa si de imbarligata incat nici nu as sti de unde sa incep...

 

Poti incerca sa il intrebi pe admin

 

Nu ai voie sa pui link-uri catre alte forumuri BMW din Romania.Nu trebuie sa stie pasionatii ca mai exista si alte forumuri. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.