Jump to content

camionul


c6t9

Recommended Posts

Sa o stapanesti sanatos si.. welcome 2 za club :) (3.0 SD)

 

Nevasta a reusit aparitia unei galme in cauciucurile minune (PZ Rosso) de pe fata in prima mie de km...

In concluzie, nu iti forta norocul cu gropile, o guma costa 1100 RON!

 

Masina e grea, mai ales pe fata, iar talonul de la cauciuc e mic.

 

http://www.autoevolution.com/testdrive/bmw...collection.html

http://www.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/bmw-x3-30sd-e83-2008-27_2.jpg

 

Daca treci des de 180 Km/h e de dorit sa ai 1l de rezerva ulei :lol:

 

Vad ca ai scaune Sport; buna alegere.

Cele comfort sunt teapa; sunt beton, de toare fundul, nu ofera suport lateral, iar in curbe simt ca trebuie sa ma tin bine de volan...

BMW nu le are deloc cu comfortul din acest punct de vedere.

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

bine v-am gasit

 

recunosc ca nu dau in gropi, dar merg normal. ca atare e inevitabil in romania sa nu iei un numar xxx de gropi in 30-40k km. daca nu ar fi fost acea caramida, care mi-a strambat o janta (noroc cu autosoftul), nici cu ele nu aveam probleme. celelalte 3 au iesit foarte bine. cauciucul nu a facut galma. masina avea 35k km.

incerc sa am grija pe cat posibil de roti.

 

daca spui ca a avut galma in prima mie de km, mi-e teama sa nu fi livrat masina cu presiunea de transport in pneuri, am auzit foarte des ca asa se procedeaza. acum eu am de obicei pitici pe creier legat de presiune, pneuri in general si le verific personal des. am verificat si cand am luat masina.

 

ulei nu mi-a consumat (sau daca o face, in cantitati infime intre revizii). am pierdut ulei pe la o garnitura, ma alarmasem ca papa atunci, nu era nici prea mult, nici prea putin si cu cat mergeam mai tare, cu atat se ducea mai repede. dupa ce am schimbat garnitura, nu mai vad nimic la joja. oricum, vin dupa un motor TDI la care puneam ulei constant, asa ca am 2l de motul cu mine in permanenta. la mers chiar nu am retineri. in ultimii 10k km am avut drumuri lungi, am mers cu viteza si am verificat uleiul constant. nu e ceva sesizabil.

 

scaunele sport sunt singura alegere posibila pt acest model de X3. de altfel, pana si pielea mi s-a parut mai buna si mai rezistenta in timp. la mine sunt urme minime de uzura, daca le pot numi asa.

 

 

 

asa, legat de greutate. initial mi s-a parut ca masina se duce pe viraj prea liniar si m-am gandit sa o cantaresc. am spus ce mi-a dat. astia de la bmw au fost constienti ca motorul e f greu si l-au mutat cat mai in spate posibil, in habitaclu. de asta ma si mir ca masina e atat de silentioasa la interior. apoi au mai carat diverse prin spate pt a fi cat mai echilibrata. a iesit binisor, pt o masina cu centrul de greutate destul de sus.

Link to comment
Share on other sites

ca sa intelegeti despre ce vorbesc

 

http://www.imagehosting.ro/images/rwcqy3zmr5pj2d1j28bw_thumb.jpg

 

http://www.imagehosting.ro/images/v0jjp6q2qvb2527d8hn_thumb.jpg

 

http://www.imagehosting.ro/images/bjpekif5cvef6s4onrej_thumb.jpg

 

S-ul a fost luat flat-out, asta a fost singurul motiv pt care cele 2 porsche nu m-au depasit la iesirea din S, ci abia la finalul curbei largi, care e destul de mare. altfel alea erau cele mai rapide masini de pe circuit, undeva la 600 de cai si 1000kg.

 

pt track, suspensia si franele nu sunt cele mai potrivite, dar e si un circuit greu, pe care nu am alergat, am testat mai mult masina, frane, cutie, suspensie, rezultatul fiind ok.

dupa ce am vazut pozele, am realizat ca totusi eram pe trasa ideala (atunci am trait cu impresia ca nu eram, oricum cantitatea de informatii pe care o procesezi e uriasa) si ca masina nu s-a lasat atat de mult cat mi s-a parut la volan. de fapt acolo cineva trebuia sa filmeze si ma interesa cum se comporta masina, sa studiez filmul, dar a ratat momentul si abia a reusit niste poze. cum dupa s-a inchis circuitul, asta a fost.

Link to comment
Share on other sites

m-ar fi interesat sa vad shcimbari de masa. una e la volan, altfel vezi masina de afara ce face.

 

am urmarit foarte multe masini de track pe virajele alea. eu am fost singura care, desi a tinut trasa (aia mi s-a parut mie atunci cea mai stabila), scartaia in draci.

 

gata. acum chiar nu mai am nimic de povestit,

 

cred.

 

astept reactii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pozitii noi

 

 

 

http://img44.imageshack.us/img44/3337/25111184.th.jpg

 

http://img3.imageshack.us/img3/1056/36720805.th.jpg

 

si un cadou de vreo 15 cm

 

http://img3.imageshack.us/img3/6319/20594440.th.jpg

 

gumele astea sunt mai dure decat ma asteptam eu¹, cuiul a ricosat din armatura.

gumele astea sunt mai dure decat ma asteptam eu², gamalia nu a intrat in cauciuc, am si facut vreo 600km cu el acolo, nu stiu cat se vede ca e tocita aproape toata.

gumele astea sunt mai dure decat ma asteptam eu³, cuiul s-a sectionat pur si simplu. l-am scos azi, cauciucul e ok.

 

mai nou am vazut si cum se comporta la acvaplanare (120-140 de mai multe ori) prin niste mini lacuri pe sosea. simti ca aluneci pe apa ca pe gheata, dar masina nu-si schimba comportamentul prea mult. totusi recunosc ca-ti ingheata sangele de fiecare data.

Link to comment
Share on other sites

da si eu am patit-o la 120 cu batranica mea.. am lasat-o cum era nu am miscat nici accelratia un mm .. a mers drept cu obisnuitele efecte de barca in mare viteza pe valuri mici.. eram ouat tot..

Adevarul e ca ingheti..

Chiar ce e recomandat sa faci la acvaplanare? reactia mea a fost sa o las cum e.. nici frane nici la acceleratie sa nu umblu si sa ma tin de volan cu rugaciunile de rigoare la cel de sus... :) . Nu stiu exact ce am gandit in momentul ala dar a fost ok. Poate din cauza ca ma gandeam ca masina e echilibrata si daca nu trag eu de ea cumva o sa isi tina traiectoria..nu imi dau seama..

Link to comment
Share on other sites

@DOMI - depinde de situatie. intr-o curba e neplacut, am patit si pe viraj larg si pe linie dreapta de multe ori la un singur drum, culmea. asa e in tarile din lumea a 3-a. probabil ar fi si mai horror cu niste gume foarte late, desi 235 si 255 nu sunt chiar inguste, se poate mult mai bine. ideea e ca atunci cand prind rotile aderenta, nu e violenta in nici un fel. mai ales ca intai prinde fata. de principiu, o lasi asa cum e, control asupra ei nu prea mai ai.

 

io's - circuitul e http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring, unul de exceptie.

Link to comment
Share on other sites

volanul e din echiparea M, nu stiu daca e si pe X5 E53 sau nu, dar cred ca seamana destul de mult. pt mine, dupa ce am mers multicel cu un volan momo, asta mi se pare cam mare si gros, putin incomod pe viraje.

 

X5

http://www.pdfun.com/wp-content/uploads/2009/01/sport-heated-steering-wheel-bmw-x5-e53.jpg

 

X3

 

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/x3/x3/2006/allfacts/_shared/img/equipment_msport_steeringwheel.jpg

 

 

tocmai am bifat trecerea de 41k km. urmeaza inca o revizie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am avut un pret bun tinand cont ca era ca si noua (pret de lista e 75k€) si masina apartinea in acte chiar BMW AG.

 

acum o poti gasi si sub 30k€, dar au de 10 ori cati km aveam eu plus lipsa optionale la greu, care costa la bmw cat masina.

 

desi n-am contorizat tot ce e pe ea, asa in mare, una similara e vreo 40-45k€ acum. singura chestie ar fi ca sunt masini destul de rare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.