Jump to content

BAIETI NISTE SFATURI PT o schimbare de motor


Alexxl

Recommended Posts

Salut baietii am un bmw 318 e46 si vrreau sa fac un transplant de 2800 cc cu cutire triptonica tot de pe un e46 . Sfaturi pareri ce necesita acest transplant ce nu merge ce nu se potriveste ca sa nu dau bani degeaba . PE motor cu tot cu instalatie cu cutie triptonica cu grup cu tobe cu pedala, 1200 euro se merita nu se merita va rog dati-mi si mie un sfat !
Link to comment
Share on other sites

1. daca iei cutie ''tiptronica'' inseamna ca e de pe un Porsche. De pe BMW se numeste steptronic.

2. trebuie sa schimbi :

- discuri de frana [sa pui cu diametru mai mare]

- grup ?

- diferential ?

- computer

- telescoape

- indicatoare bord

- etc

Link to comment
Share on other sites

Se merita si-ti urez bafta. Eu am un E36 pe care am acum un motor de 2.5 . Initial am avut un 318is. Merita toti banii un motor mai puternic chiar daca ai consum mai mare. Cu omologarea eu am platit 20 de milioane. Motorul nou trebuie sa aiba un plus de maxim 40% fata de motorul vechi ca sa te incadrezi in suma asta. Sunt 3 grile de incadrare in functie de plusul ( sau minusul ) de putere. Daca motorul e cu mult mai mare dar nu stiu exact cu cat poti ajunge si la 60 de milioane taxa de omologare dar in acest caz am senzatia ca platesti atat daca motorul respectiv e alta marca sau nu au existat modele de fabrica cu motorul respectiv.

Mai pe scurt .... daca motorul respectiv a fost pus pe e46 si nu e cu peste 40% mai puternic poti sa-l omologhezi usor dar mai trebuie sa dai si o spaga sa te scuteasca de griji...

 

La e46 nu stiu exact ce trebuie schimbat dar in cazul meu pe E36 318is e pusa aceeasi cutie , cardan , grup , frane ca si pe 325i.

Cat despre ceasurile de bord .... Merg si cele de 4 pistoane o perioada daca nu-ti ajung banii. singurul inconvenient e ca nu o sa-ti indice corect turatiile....

 

Oricum.... motorul nou iti vine cu tot cu calculator.... Asa ca.... Spor la treba :)

 

A..... si inca ceva...

Dobitocii de la RAR nu au nici un fel de documentatie sa-si dea seama de diferentele intre modele...

Te vor pune sa le arati tu un site de pe internet in care sa vada ei ca acel motor a fost pus pe nu stiu ce model, ca franele dupa modelul cutare sunt aceleasi ca si pe modelul tau etc...

 

Cauta pe http://www.carfolio.com/search/results/?te...amp;x=0&y=0

 

 

Oricum... inainte sa faci transplantul de motor si cutie du-te sa-ti faci ITP-ul ca sa ai 2 ani in care poti sa nu treci pe la RAR sa-l omologhezi. In 2 ani vezi tu cum te descurci si de banii de omologare ca altfel se aduna prea mult acum...

 

Bafta

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.