Jump to content

SMG sau SMG 2 ?


Ady 3

Recommended Posts

Si eu am SMG 2 pe M3 coupe din 2003 / masina are 70.000 km si nu a avut niciodata vreo problema cu cutia / schimba impecabil, de obicei o folosesc pe A1 (cea mai lenta automata) sau pe S5 (cea mai rapida secventiala care permite cuplarea DSC-ului).

 

Din cate stiu SMG 2 schimba in S6 (cel mai rapid mod secvential) in 80 ms spre deosebire de Enzo care schimba in 150 ms.

O 'ruda' a acestei cutii robotizate se gaseste pe masinile de raliu, schimba in 10 ms si costa 100.000 Euro.

 

DSG-ul aparut pe Golf R32 in 2003 si urmasele ei (inclusiv robotizata de pe Veyron si robotizata de pe E 92 M3) sunt - se pare - mai tari. Primele cutii care afiseaza performante mai bune decat manualele + consum mai mic + emisii mai mici. Traditional automatele si tiptronicele au performante mai slabe + consum mai mare iar teoretic SMG-ul are performante + consum identic cu manuala din care a derivat.

Link to comment
Share on other sites

DSG e mai tare si a aparut la VW mai nou si BMW ofera o cutie cu numele DKG pe noile serii M3 si mai nou si la seria 3 coupe 335i.Primele cutii DKG le-am testa acum 3 ani pe o caroserie de M3 cu un motor de 306Cp.Dupa mine e una din cele mai simple cutii performante.
Link to comment
Share on other sites

DSG e mai tare si a aparut la VW mai nou si BMW ofera o cutie cu numele DKG pe noile serii M3 si mai nou si la seria 3 coupe 335i.Primele cutii DKG le-am testa acum 3 ani pe o caroserie de M3 cu un motor de 306Cp.Dupa mine e una din cele mai simple cutii performante.

Dca se va monta si pe M6 o sa o vad si eu..... :twoup: :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Si eu am SMG 2 pe M3 coupe din 2003 / masina are 70.000 km si nu a avut niciodata vreo problema cu cutia / schimba impecabil, de obicei o folosesc pe A1 (cea mai lenta automata) sau pe S5 (cea mai rapida secventiala care permite cuplarea DSC-ului).

 

Din cate stiu SMG 2 schimba in S6 (cel mai rapid mod secvential) in 80 ms spre deosebire de Enzo care schimba in 150 ms.

O 'ruda' a acestei cutii robotizate se gaseste pe masinile de raliu, schimba in 10 ms si costa 100.000 Euro.

 

DSG-ul aparut pe Golf R32 in 2003 si urmasele ei (inclusiv robotizata de pe Veyron si robotizata de pe E 92 M3) sunt - se pare - mai tari. Primele cutii care afiseaza performante mai bune decat manualele + consum mai mic + emisii mai mici. Traditional automatele si tiptronicele au performante mai slabe + consum mai mare iar teoretic SMG-ul are performante + consum identic cu manuala din care a derivat.

 

Cred c-am fost putin off topic :-)

On topic: SMG a aparut prin '98-'99 pe M3. Ulterior a fost disponibila prin 2000-2004 si pe E 46 325 si 330 i (cel putin). SMG 2 a aparut pe E 46 M3 in 2002-2006 si pe CSL (dotare standard) in 2003-2004. SMG 3 a aparut la sfarsitul lui 2004 pe M5 si prin 2005 pe M6. Spre deosebire de SMG 2 care schimba in 80 ms SMG 3 schimba in 65 ms. Plus ca are 7 trepte in loc de 6. Cred ca fiecare generatie a reprezentat o evolutie fata de precedenta dar sunt convins ca pentru un pilot impatimit chiar si primul SMG asezat sa zicem pe un 325 de 192 CP e mai interesant decat manuala cuplata cu acelasi motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Eu am pe 325i din 2003 smg.Am crezut k a fost gata cutia deoarece nu mai cupla deloc cand schimba viteza si ramanea in loc.Ce m-a speriat mai tare a fost atitudinea celor de la auto transilvania cand au zis ca nu au oameni competenti sa se ocupe de cutia mea.Pana la urma, am gasit pe cineva mai tupeist, am dat cutia jos si surpriza, ambreiajul era gata.L-am schimbat si nu mai sunt probleme deloc!Eu personal sunt multumit de SMGI de pe masina mea, imi place mai mult decat o manuala.

 

Eu am smg I, nu ssg, deoarece e in 5 trepte si nu in 6(cred k ssg e numai in 6 trepte)

eu am smg 1 pe m3 e36 din 99 si e stricata,schimba f greu,in italia ma costa in jur de 3000 e reparatia(schimbarea cutiei),va spun cum o sa mearga dupa k asa am cumparat-o defecta si nu stiu ce poate...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

eu ma chinui de vreo cateva luni s-o montez ( smg 2 ) pe un 328 ci de vreo cateva luni .

sper sa vin si eu cu impresii despre ea cat de curand ...

 

am inteles ca exista o procedura de "initializare" pentru smg2 !!!

 

stiti careva mai multe detalii ???

 

multumesc !

Link to comment
Share on other sites

eu ma chinui de vreo cateva luni s-o montez ( smg 2 ) pe un 328 ci de vreo cateva luni .

sper sa vin si eu cu impresii despre ea cat de curand ...

 

am inteles ca exista o procedura de "initializare" pentru smg2 !!!

 

stiti careva mai multe detalii ???

 

multumesc !

trebuie neaparat initializata dupa ce o montezi

sa nu incerci nimic fara initializare ca sa nu strici ceva pe la ambreaj.

Link to comment
Share on other sites

eu ma chinui de vreo cateva luni s-o montez ( smg 2 ) pe un 328 ci de vreo cateva luni .

sper sa vin si eu cu impresii despre ea cat de curand ...

 

am inteles ca exista o procedura de "initializare" pentru smg2 !!!

 

stiti careva mai multe detalii ???

 

multumesc !

trebuie neaparat initializata dupa ce o montezi

sa nu incerci nimic fara initializare ca sa nu strici ceva pe la ambreaj.

stii cumva in ce consta procedura de initializare ? :)

 

multumesc frumos !

Link to comment
Share on other sites

eu ma chinui de vreo cateva luni s-o montez ( smg 2 ) pe un 328 ci de vreo cateva luni .

sper sa vin si eu cu impresii despre ea cat de curand ...

 

am inteles ca exista o procedura de "initializare" pentru smg2 !!!

 

stiti careva mai multe detalii ???

 

multumesc !

trebuie neaparat initializata dupa ce o montezi

sa nu incerci nimic fara initializare ca sa nu strici ceva pe la ambreaj.

stii cumva in ce consta procedura de initializare ? :)

 

multumesc frumos !

pai se face numai la reprezentanta cu tester si consta in autoreglarea cursei ambreiajului in functie de disc(grosime)+ca se aeriseste instalatia hidraulica

Link to comment
Share on other sites

stii cumva in ce consta procedura de initializare ? :)

 

multumesc frumos !

pai se face numai la reprezentanta cu tester si consta in autoreglarea cursei ambreiajului in functie de disc(grosime)+ca se aeriseste instalatia hidraulica

multumesc de raspuns ...

o sa ma adresez pana la urma si la reprezentanta :)

 

Andrei stii reprezentanta, locul ala cu mecanici fff buni pe care-l evita multi .Succes

Multumesc !

 

Chiar imi trebuie ...

 

Sunt sanse mai mari sa functioneze masina bine daca nu o mai duc la reprezentanta cred ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
pe seria 3 si pe seria 6 nu este SMG 2, este SMG 1

SMG 1 s a folosit din 96(cand s a restylizat e36) pana in 2003(cand s a restylizat e46) singurul care ARE SMG1-2 ESTE SERIA 3, seria 5 si 6 foloseau deja schimbul DKG care a imbunatatit odata cu ajungerea modelului e92-e90-e93,salutare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.