Jump to content

GPL pe motorizari BMW ?


Cosmin316

Recommended Posts

eu cred ca este un risc destul de mare. Daca sa zicem pot fi de acord cu ideea ca daca e facuta bine nu dauneaza motorului, desi nu sunt foarte convins, si se poate face o economie substantiala, cu siguranta ca sunt riscante, si nu ma refer numai la protectia in caz de accident. Ci ma refer la un biet colier care se slabeste, un furtunas care a scapat din prindere si se freaca si se gaureste.. chestii dinastea. In Germania si Luxembourg, nu stiu exact cum e in Italia, daca ai GPL nu ai acces in parcarile subterane. Banuiesc ca exista un motiv intemeiat pentru asta, inseamna ca e un risc cu toate omolagarile alea.

Ma mai gandesc cum sunt intretinute masinile, cat de des se merge cu ele la revizie sau service in Ro, cand majoritatea le repara in curte cu piese inclusiv pentru frane, de la dezmembrari. Vad ca nimeni nu i-a in considerare costurile astea pentru ca probabil nimeni nu le face. Probabil se merge cu ele pana vezi ca ai alimentat si s-a golit butelia in 10 km...si atunci poate mergi la vreun service..sa vezi pe unde si de ce scapa gaz.

 

Chiar o sa ma interesez daca legislatia germana impune verificari periodice ale instalatiei si cat de des.

http://green.autoblog.com/2009/04/23/t-v-r...ng-conversions/

cam atat costa o instalatie buna, pentru orice masina nu numai BMW, nu 12 mil ....

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cred ca era din vina gpl-ului, cu toate ca nu-l aveam pe masina.

 

mah , sti cum e ,este ca si cu ciptunig la motor(diesel), pe unii ii tine mai mult , pe unii prea putin...unii nu au probleme si sunt multumiti , unii tare nefericiti...cam asa cred eu ca este si cu gazul... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce economie faceti voi in oras cu gpl-ul pentru ca masina consuma benzina pana se incalzeste motorul si consuma mai mult gaz la viteze mici Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

sa va zic ce am observat eu la daciile pe care am avut montat GPL(si am avut 5 in acelasi timp) motorul lucreaza la o temperatura mai mare decat cea pentru care a fost prevazut din cauza gpl care este"uscat" benzina avand si rol de racire, iar dupa un nr de km (aici depinde si de uzura motorului si de cel care conduce daca o accelereaza brusc si la turatii mar ) supapele nu mai inchid bine pe chiulasa se strica si scaunele de la ea si supapele.
Link to comment
Share on other sites

E o adevarata tehnologie in motoarele alea de Dacie de au ajuns etalon cand se vorbeste de efectele negative ale gazului.

 

bre', are dacia motor pe lant ?! are.... pei nici wv ,audi,seat, skoda, nu au auzit de lant pe 1.4 ,curea de distributie tata :) (deci se poate compara cu motorul de bmw ) :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

pe langa e36 mai detin si un logan 1.4mpi cu GPL din fabrica . Aceasta masina a ajuns la 80.000 km in doi ani si un pic (Masina este taxiu) ! Pot sa spun ca sunt multumit deplin de masina . NU CONSUMA niciodata mai mult de 7 , maxim 8 l / 100km in BUCURESTI in AGLOMERATIE (daca se ia in calcul pretul GPL-ului se obs o economie subsantiala pe parcursul km efectuatii) . Nu prezinta mari probleme tehnice din cauza gazului , tot ce fac este sa merg cu ea la revizie(masina beneficiind de garantie). Intradevar nu se poate numii o masina sportiva , dar nu cred ca daca mergea pe benzina se putea numii astfel . Nu incurajez pe nimeni sa isi treaca masina pe GPL , nici eu nu as pune pe BMW-ul meu , dar nici nu sunt de acord cu cei care iau in deradere GPL-ul , cum nu suport nici persoanele care spun ca DIESEL este combustibilul Iadului . Fiecare isi cumpara(sau modifica) masina pe care o doreste . Edited by Valentin_LMB
Link to comment
Share on other sites

pe langa e36 mai detin si un logan 1.4mpi cu GPL din fabrica . Aceasta masina a ajuns la 80.000 km in doi ani si un pic (Masina este taxiu) ! Pot sa spun ca sunt multumit deplin de masina . NU CONSUMA niciodata mai mult de 7 , maxim 8 l / 100km in BUCURESTI in AGLOMERATIE (daca se ia in calcul pretul GPL-ului se obs o economie subsantiala pe parcursul km efectuatii) . Nu prezinta mari probleme tehnice din cauza gazului , tot ce fac este sa merg cu ea la revizie(masina beneficiind de garantie). Intradevar nu se poate numii o masina sportiva , dar nu cred ca daca mergea pe benzina se putea numii astfel . Nu incurajez pe nimeni sa isi treaca masina pe GPL , nici eu nu as pune pe BMW-ul meu , dar nici nu sunt de acord cu cei care iau in deradere GPL-ul , cum nu suport nici persoanele care spun ca DIESEL este combustibilul Iadului . Fiecare isi cumpara(sau modifica) masina pe care o doreste .

bmw-ul pe benzina merge bine la turatii mai mari, cuplul maxim fiind la peste 3500 de ture.Cu gpl nu prea poti merge la astfel de turatii.Cu loganul ca taximetrist nu cred ca merge nimeni mai sus de 2000 de ture.Mi se pare un nonsens sa pui gpl pe bmw.Practic anulezi diferenta dintre bmw si marcile ieftine.

Link to comment
Share on other sites

Practic anulezi diferenta dintre bmw si marcile ieftine.

 

da, dar esti practic... :) ...

 

la masinile mai vechi gen e36 ,mai inteleg dar la astea 2003 - 2009...mi se pare stupid...sa nu mai vorbim de diesel pe gpl ... :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut gpl pe dacie si dupa 50000 km a mai ramas din motor doar blocul. Instalatia era marini si era omologata (m-a costat 12 mil toata treaba).A fost mai rentabil sa cumpar bmw-ul pe care-l am decit sa repar dacia. Puneti-va gpl si vorbim peste 2 ani.

2 ani sau cati kilometri?

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut gpl pe dacie si dupa 50000 km a mai ramas din motor doar blocul. Instalatia era marini si era omologata (m-a costat 12 mil toata treaba).A fost mai rentabil sa cumpar bmw-ul pe care-l am decit sa repar dacia. Puneti-va gpl si vorbim peste 2 ani.

2 ani sau cati kilometri?

Eu am facut km astia in 2 ani cu dacia in afara localitatii circuland legal

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut gpl pe dacie si dupa 50000 km a mai ramas din motor doar blocul. Instalatia era marini si era omologata (m-a costat 12 mil toata treaba).A fost mai rentabil sa cumpar bmw-ul pe care-l am decit sa repar dacia. Puneti-va gpl si vorbim peste 2 ani.

2 ani sau cati kilometri?

Eu am facut km astia in 2 ani cu dacia in afara localitatii circuland legal

ok...eu fac 5000km/luna deci undeva in martie-aprilie ar fi 50 000 tinand cont ca am pus gpl in iunie ac.

oricum eu am pus gpl ca experiment si pana acum sunt foarte multumit...daca apar probleme si se demonstreaza ca ar fi de la gpl o sa va anunt ca sa nu faceti greseala si voi...dar eu sper sa nu fie cazul...in 20 000 km masina s-a comportat perfect normal-fara probleme.

Edited by CodMedia
Link to comment
Share on other sites

pe langa e36 mai detin si un logan 1.4mpi cu GPL din fabrica . Aceasta masina a ajuns la 80.000 km in doi ani si un pic (Masina este taxiu) ! Pot sa spun ca sunt multumit deplin de masina . NU CONSUMA niciodata mai mult de 7 , maxim 8 l / 100km in BUCURESTI in AGLOMERATIE (daca se ia in calcul pretul GPL-ului se obs o economie subsantiala pe parcursul km efectuatii) . Nu prezinta mari probleme tehnice din cauza gazului , tot ce fac este sa merg cu ea la revizie(masina beneficiind de garantie). Intradevar nu se poate numii o masina sportiva , dar nu cred ca daca mergea pe benzina se putea numii astfel . Nu incurajez pe nimeni sa isi treaca masina pe GPL , nici eu nu as pune pe BMW-ul meu , dar nici nu sunt de acord cu cei care iau in deradere GPL-ul , cum nu suport nici persoanele care spun ca DIESEL este combustibilul Iadului . Fiecare isi cumpara(sau modifica) masina pe care o doreste .

bmw-ul pe benzina merge bine la turatii mai mari, cuplul maxim fiind la peste 3500 de ture.Cu gpl nu prea poti merge la astfel de turatii.Cu loganul ca taximetrist nu cred ca merge nimeni mai sus de 2000 de ture.Mi se pare un nonsens sa pui gpl pe bmw.Practic anulezi diferenta dintre bmw si marcile ieftine.

Esti patetic.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut instalatie de gaz pe un Audi A4 din '96 cu motor de 1.6 100 CP, si am facut 20.000 km cu ea dupa care am dat-o jos de pe masina.

 

- Plus-uri: - economie de bani (cam 60% din pretul mersului pe benzina)

- masina tragea la fel si pe GPL si pe benzina (am mers cu 200 km/h pe autostrada in Germania si nici o problema pe GPL)

- Minus-uri: - electronica instalatiei intra in conflict cu electronica masinii si nu mai pornea motorul ( bloca injectia de benzina nimeni nu stie de ce si numai cateodata si de regula atunci cand mergeam cu ea la service nu facea figura :) )

- motorul se incalzeste mult mai tare decat pe benzina (vara cu clima pornita ajungea temperatura apei la 100 de grade)

- autonomie redusa la aproximativ 400 km in cazul rezervorului mic (ce se monteaza in locul rotii de rezerva)

- in strainatate am gasit foarte rar GPL la autostrada si unde am gasit aveau altfel de pompa (doar in Germania aveau adaptor)

 

Dupa 20.000 km am dat-o jos de pe masina din cauza ca conflictului de electronica si am primit banii inapoi pe instalatie, deci nu am ce sa reprosez atelierului. Daca ar fi sa mai pun GPL pe masina as pune la o firma care stiu ca a pus pe foarte multe masini si are experienta (am auzit ca e una in Timisoara dar nu vreau sa fac reclama)

Link to comment
Share on other sites

pe langa e36 mai detin si un logan 1.4mpi cu GPL din fabrica . Aceasta masina a ajuns la 80.000 km in doi ani si un pic (Masina este taxiu) ! Pot sa spun ca sunt multumit deplin de masina . NU CONSUMA niciodata mai mult de 7 , maxim 8 l / 100km in BUCURESTI in AGLOMERATIE (daca se ia in calcul pretul GPL-ului se obs o economie subsantiala pe parcursul km efectuatii) . Nu prezinta mari probleme tehnice din cauza gazului , tot ce fac este sa merg cu ea la revizie(masina beneficiind de garantie). Intradevar nu se poate numii o masina sportiva , dar nu cred ca daca mergea pe benzina se putea numii astfel . Nu incurajez pe nimeni sa isi treaca masina pe GPL , nici eu nu as pune pe BMW-ul meu , dar nici nu sunt de acord cu cei care iau in deradere GPL-ul , cum nu suport nici persoanele care spun ca DIESEL este combustibilul Iadului . Fiecare isi cumpara(sau modifica) masina pe care o doreste .

bmw-ul pe benzina merge bine la turatii mai mari, cuplul maxim fiind la peste 3500 de ture.Cu gpl nu prea poti merge la astfel de turatii.Cu loganul ca taximetrist nu cred ca merge nimeni mai sus de 2000 de ture.Mi se pare un nonsens sa pui gpl pe bmw.Practic anulezi diferenta dintre bmw si marcile ieftine.

Esti patetic.

 

La mine te referi ?!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am vazut ca exista oameni care si`au montat instalatii GPL pe seria 3. Mi s-a facut si mie o propunere sa-mi pun asa ceva pe masina, si bineinteles ca omul incerca sa-mi ia ochii cu faptul ca nu imi afecteaza motorul, ca nu se simte diferenta foarte mare de putere, la pornire... si bineinteles, ca o sa ies mult mai ieftin la buzunar.

Sunt curios daca e cineva pe forum care are, a avut sau a auzit de asa ceva..

Btw, stiu ca e oarecum rusinos pentru un mandru posesor de benzinar sa se gandeasca sa-si puna gpl... dar sunt curios :lol:)

O sa-ti sara in cap tot forumul, pentru rusinea pe care o aduci marcii BMW :lol:

deci eu sa inteleg ca daca sar putea sa mergi cu apa (adica moca)ar fi rusinos nu?ca ai bmw.

mie mi se pare un lucru inteligent sa poti sa parcurgi kilometri mai multi cu bani mult mai putini binenteles fara sa afectezi motorul sau sa nu poti sa folosesti cel cel putin 85-90% din puterea motorului nu stiu voua ce vi se pare rusinos :)

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca exista oameni care si`au montat instalatii GPL pe seria 3. Mi s-a facut si mie o propunere sa-mi pun asa ceva pe masina, si bineinteles ca omul incerca sa-mi ia ochii cu faptul ca nu imi afecteaza motorul, ca nu se simte diferenta foarte mare de putere, la pornire... si bineinteles, ca o sa ies mult mai ieftin la buzunar.

Sunt curios daca e cineva pe forum care are, a avut sau a auzit de asa ceva..

Btw, stiu ca e oarecum rusinos pentru un mandru posesor de benzinar sa se gandeasca sa-si puna gpl... dar sunt curios :D)

O sa-ti sara in cap tot forumul, pentru rusinea pe care o aduci marcii BMW :lol:

deci eu sa inteleg ca daca sar putea sa mergi cu apa (adica moca)ar fi rusinos nu?ca ai bmw.

mie mi se pare un lucru inteligent sa poti sa parcurgi kilometri mai multi cu bani mult mai putini binenteles fara sa afectezi motorul sau sa nu poti sa folosesti cel cel putin 85-90% din puterea motorului nu stiu voua ce vi se pare rusinos :)

 

Am vazut ca exista oameni care si`au montat instalatii GPL pe seria 3. Mi s-a facut si mie o propunere sa-mi pun asa ceva pe masina, si bineinteles ca omul incerca sa-mi ia ochii cu faptul ca nu imi afecteaza motorul, ca nu se simte diferenta foarte mare de putere, la pornire... si bineinteles, ca o sa ies mult mai ieftin la buzunar.

Sunt curios daca e cineva pe forum care are, a avut sau a auzit de asa ceva..

Btw, stiu ca e oarecum rusinos pentru un mandru posesor de benzinar sa se gandeasca sa-si puna gpl... dar sunt curios :))

O sa-ti sara in cap tot forumul, pentru rusinea pe care o aduci marcii BMW :)

deci eu sa inteleg ca daca sar putea sa mergi cu apa (adica moca)ar fi rusinos nu?ca ai bmw.

mie mi se pare un lucru inteligent sa poti sa parcurgi kilometri mai multi cu bani mult mai putini,binenteles fara sa afectezi motorul sau sa nu poti sa folosesti cel cel putin 85-90% din puterea motorului nu stiu voua ce vi se pare rusinos :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce economie faceti voi in oras cu gpl-ul pentru ca masina consuma benzina pana se incalzeste motorul si consuma mai mult gaz la viteze mici

De la 4 lei 1l de benzina la 1.9 l lei 1 l gpl este chiar jumate.deci chiar daca va consuma cu 30% mai mult tot renteaza datorita economiei.Practic e mai economic si decat un diesel daca aduni autonomia benzina + rezervoru de gpl.

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost sa ma interesez de preturi pentru o instalatie secventiala pentru un 520 E39, costa 850 e .De ultima generatie valabiila pentru motoarele Euro 2, 3 ,4 . cu injector pentru fieare piston. Firma aceasta a montat inclusiv pe un Hummer H2 acest tip de instalatie. Are cineva de aici instalatie secventiala sa lase ceva pareri ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.