Jump to content

520d vs 530d si de ce are sens 520d


XSD

Recommended Posts

un golf V are ~1400 kg. Passat tot pe acolo. Seria 5 un pic peste 1500 de kg. Oricum vad ca tot la liniute ajungem. Unii dau bani si pe emblema, comfort, tinuta de drum.

Posesorii de BMW care nu fac un golf sau un passat la liniuta sunt niste fraieri ca nu au luat 530D, fac emblema de rusine. Se zgarcesc la 2 cilindri in plus si niste milioane acolo diferenta la tot ce tine de consumabile, discuri de frana placute, seturi de bujii s.a.m.d + un 2 l de motorina in plus la 100 de km...

Vad ca e plin de boieri in Romania.

Avand in vedere ca cei care le cumpara noi In Romania sunt insigniafianti ca numar si sa zicem nereprezentativi, totusi cele mai mici motorizari fac 60% din vanzarile oricarei marci de pe lumea asta...

Bietii fraieri de nemti, austrieci, italieni.. nici nu stiu ce teapa i-au cand cumpara un 520D..Ore ce gandesc oamenii aia care au un venit mediu de 5 ori decat cel din Romania si isi cumpara 520d, 116i.. ii fac un passat care costa cu 50% mai putin .. :)

 

 

Domi: de ce nu esti cinstit.... tu ai zis ca 520d-u e vioi, si eu ti-am adus argumente ca nu e chiar asa vioi... 520d are 1680 kg... passatu e de talia la seria 3... golfu e putin putin mai usor... e mai vioi, nu zice nimeni de liniute...

 

Nu poti pune la un loc.. faptu ca dai banii pe emblema cu . tinuta de drum si comfort, primu inseaman vanitate, alealalte 2 inseamna calitati....

 

Domi: diferenta la discurile de frana este de maxim 20 de lei intre toate 3 motorizarile, la bujii e la fel, la injectoare, la 520d si 530d sunt mai ieftine decat la 525d... daca ai fi avut vre-unu din modele, ai fi stiut treaba asta, dar imi place ca vorbeste de consumabile si diferenta de pret.. cand n-ai avut legatura cu astea..

 

Filtru de ulei tot 35 de lei e , fie ca e 520, 525, 530, filtru de polen la fel, filtru de motorina la fel, difera cantiatea de ulei, si asta intre 520d si 525d.. ca in 525d si 530d.. intra aceeasi cantitate de ulei.

 

Intr-adevar diferenta este la impozit....

 

Corect 520d-u e si mai ieftin de cumparat ca de obicei vine cu mai putine dotari standard, are si impozit mai mic, si asigurare mai ieftina cu vreo 30 de lei... Si emblema e la fel si pe 520d si pe 530d... daca e vorba de fudulie...

 

Ai dreptate din punctu asta de vedere merita...

 

 

PS: mi se pare ca faci o confuzie... cand ne compari pe noi cu populatia germaniei... Compara Userii de pe forum, cu userii de pe forum bmw din germania, si vezi daca exista vreo diferenta...

 

Daca o sa compari populatia romaniei cu cea a germaniai o sa constati ca majoritatea are 320d, 520d, 316i 318i.. nu diferim cu nimic, dar daca suntem o comunitate mai restransa ... ce sa faci...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Cand zic vioaie nu zic ca e cine stie ce racheta, e si ea pe acolo ca restul masinilor.. nici prea prea nici foarte foarte. Dar nu e o masina despre care sa zici ca mai prinzi un semafor ca nu se urneste de pe loc...

Nu am zis nici o clipa 525D sau 530D sunt niste masini care nu isi merita banii in plus. Dar e bine sa stie ca sunt niste bani in plus.

am avut 525TDS, stiu si eu ce inseamna un 6 in linie diesel. Faza e ca se aduna cate putin putin +consum ...rezulta niste bani. Iar daca faci multi km intr-un oras ca Bucuresti, de unde sunt si majoritatea celor de pe forum cred, un diesel mare isi pierde scopul, consuma chiar mult..foarte aproape de consumul in oras al unei benzinare mari.

Stii foarte bine ca si mine ca romanii in general isi iau masini cu cel putin o treapta mai sus decat ce e rezonabil la veniturile lor, cum fac rusii cu pantofii :)

De asta zic ca un topic dinasta ajuta

Compar cu Germania, ca ei sunt unde sunt ca au o mentalitate si noi suntem unde suntem ca avem alta. Mici amanunte de genul asta fac ca sa ai masina in proprietatea ta cumparata cu bani gheata daca e SH, intretinuta corect si sa nu fii dator vandut la banca sau la leasing. ..

Aici e forum de pasionati, toti am vrea macar un 3.0i macar sau 4.4 v8 biturbo dar sa fim realisti un pic...

E greu de explicat cum se fac niste calcule cand cumperi o masina si multi nu stiu sau nu i-au in considerare nimic. De asta si vezi o gramada de masini neintretinute. Si de asta cred ca e bun un topic dinasta.

Probabil ca gandesc ceva de genul.. e.. 2 l de ulei in plus schimb, RCA o idee mai mare dar da-l dracu e odata pe an .. la impozit dau teapa ... ma descurc eu... si asa se ajunge la situatia care e acum prin tara, stii mai bine ca mine.

Link to comment
Share on other sites

in primul rand 520 d E39 (nu stiu de E60) nu are 1650kg ci undeva pana in 1500 (1491 parca) asa ca nu este o diferenta asa colosala, plus ca din cate stiu seria 3 E46 are 1450 si acolo nu se mai zice ca e submotorizata, ba dimpotriva 90% din E46 cred ca au aceasta motorizare, iar cei care au 330d sunt chiar raritati.

discutia mi se pare extrem de subiectiva fiindca evident ca cei cu 520 (printre care si eu) spun ca sunt foarte multumiti, iar cei cu motorizari mari spun ca este una de kkt. eu unu am si chip deci nu pot spune ca ma simt cu nimic mai prejos ca cineva cu 525d.

diferentele de intretinere nu sunt exagerate. insa eu cred ca in momentul cand iti iei o masina second-hand (cum banuiesc ca si-au luat-o majoritatea de pe aici) cauti ceva sa-ti placa din toate punctele de vedere si anume si estetic si optiuni si cum a fost intretinuta etc.

eu unu am destule optiuni pe ea si pot spune ca de-asta am ales acest 520. daca masina arata la fel si era 525 sau 530 tot o luam. vreau sa spun ca nu am plecat la "vanatoare" cu ideea ca imi iau 520. dar asta mi-a placut per total si am luat-o.

mi se pare mai jenant sa ai o motorizare superioara si in rest la optiuni sa fie subtire. eu unu prefer aspectul interior in detrimentul motorizarii care se poata upgrada foarte usor

Link to comment
Share on other sites

bun 150 de CP la 1500 de kg de masina e jenant .. hai sa luam un scenic de 85 CP si 1380 de kg 0-100 16.5 s :) Am o colega cu unul dinasta mi-a zis ca ii e frica sa intre in intersectii cu el, sta pana are liber 100 de m in stanga si dreapta ca nu are timp sa se incadreze..

un passat nou de ~ 1450 kg si 140 de cai asta se pare ca ok, multi se declara multumiti de motorul asta, nimeni nu se asteapta la minuni de la el, dar e ok. ..astea sunt masini noi. La un e39 520d vechi de cel putin 7-8 ani .150 de cai nu sunt destui. . ..La BMW nu e deajuns, ca doar e BMW, vedem toti filmulete cu ursuleti care rup asfaltul.. daca ai BMW prin definitie trebuie sa mananci tot ce misca...

Sincer singura motorizare aiurea de multi ani, incepand cu e34 si chiar si la e60 e 520i.. consuma exact sau chiar mai mult in anumite conditii decat 525i fara nici un beneficiu sau avantaj real.

Link to comment
Share on other sites

ok maestre ok ne poti povesti si noua muritorilor de rand ce inventie ai scos in industria auto si ce mare concern auto te-a cooptat ,in echipa lor??si daca tot esti asa de priceput cum sustii ce ne poti invata sau ce putem invata de la tine??si cu chestia cu tonul intai educate pe tine si pe urma incearca sa ceri respect
Link to comment
Share on other sites

E39 520d din 2002 are 1565 kg.

 

Am vazut multe pareri preconcepute, inclusiv ca BMW-urile sunt conduse de descreierati. Cine e sa se simta, eu unul ma exclud din categoria asta.

 

Si atatea calcule pot dauna sanatatii :) Eu am avut E34 TD, E39 520i si acum E39 525i. Am condus din generatia similara E46 320d, E39 525d si mai putin intr-adevar E39 520d. Din toate masinile enumerate mai sus, doar E39 520d mi s-a parut ca nu se comporta ca un BMW.

 

Si cine imi spune ca isi cumpara BMW pentru alte motive decat sportivitatea masini fie nu stie ce isi cumpara fie (si categoria asta predomina) pentu sigla. E39 520d e singurul BMW la care a trebuit sa tin acceleratia pana la podea si simteam ca masina nu mai poate si ii ia prea mult timp sa accelereze. La restul modelelor, daca apesi acceleratia la maxim simti clar ca masina fuge (inclusiv la 320d).

 

Pentru cei pasionati de masini (bineinteles, nu prietena mea care are o mogaldeata de Fiat 500 de 1.2 l) o masina cu motor optim e masina la care la orice viteza nu trebuie sa tii acceleratia pana la podea mai mult de 5 secunde ca sa te aduce unde vrei (la o anumita viteza, o depasire, etc).

 

Daca nu cauti sportivitate, in mod cert Mercedes doteaza masinile cu suspensi mai "prietenoase" decat BMW, Audi Allroad e o masina foarte comoda si echilibrata, dar nu e sportiva si multe alte masini sunt mai ieftin de intretinut. De ce sa platesti extra mediocritatea unui 520d ?

 

Eu nu ma mai implic in discutia asta pt ca o ia pe aratura si se infierbanta :lol: cine isi ia 520d sa fie sanatos si va avea o masina nici prea-prea, nici foarte-foarte, dar macar e BMW !

Link to comment
Share on other sites

ok maestre ok ne poti povesti si noua muritorilor de rand ce inventie ai scos in industria auto si ce mare concern auto te-a cooptat ,in echipa lor??si daca tot esti asa de priceput cum sustii ce ne poti invata sau ce putem invata de la tine??si cu chestia cu tonul intai educate pe tine si pe urma incearca sa ceri respect

 

Daca te uiti pe forum o sa vezi ca am avut posturi in care veneam cu niste principii folosite la proiectarea autovehiculelor mai ales la sistemele de acces si masurile de securitate/probleme legate de securitate.

 

Ca fapt divers chiar am o inventie legata de un nou mod de a alimenta cheile, care reduce consumul de curent in stand-by al cheii la valori care cu o aparatura normala este foarte greu de masurat din cauza zgomotului (cativa nA la temperatura camerei - deci cam de 100-500 de ori mai putin decat o cheie normala).

 

Legat de educatie, tonul meu a fost permanent normal, nu m-am infierbantat si nu am atacat nicio persoana. Raman in continuare la ideea ca te infierbanti prea tare si prea repede si poate ti-ar prinde bine sa te mai linistesti....

 

... cel putin pentru sanatate.

Asta a fost ultimul meu post pe acest topic in ceea ce te priveste.

Link to comment
Share on other sites

Bala ..... ar trebuii sa eviti discutii de genu asta....masina ta e f frumoasa(am vazut-o la una din intalniri). Suspensia ,directia,confortul in scaun, pozitia la volan,motorizarea, toate astea dau personalitatea masinii! Am avut opel astra de 1.4 cmc si mi-a placut! Am facut cateva mii de km si cu logan de 1.6 cu Gpl (nou noutz :) ) si mi-a placut si ala!

Sa ajungi sa te disculpi pt alegerile tale mi se pare aiurea.. mai ales in fata unor rau voitori!

cheers!

Link to comment
Share on other sites

eu unul credeam ca pe aici site se discuta despre bmw ???si nu il comparam cu alta marca,dar asta e fiecare cu parerea lui !!!de aceea ne inscriem pe acest site parerile noastre pot fi si sunt diferite ,asta nu inseamna,ca se cearta cineva sau gata nu merita sa mai ii raspunzi lu x,y,z.... etc.deci fara suparare salut la totzi .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut,de curand am achizitionat un E39 din 2003 520d 136cp

Masina mare,motor potrivit,putini cai,dar care se aseaza foarte bine la drum intins chiar si in oras,daca ai nevoie sa faci o depasire sau sa ajungi undeva in oras mai repede nu iti trebuie un 530 Neaparat,iar la consum ce am observat eu,avand cativa pixeli morti si nu inteleg este undeva la maxim 9,schimband vitezele cam pe la 3000rpm

 

Acum aprox 4 luni am avut un e39 525 dublu vanos (benzina)170cp ,,, automata,fiind un motor mare,si silentios fiind pe benzina,nu m-i s-a parut mai ok decat 520d,inafara consumului de 15% nu avea flerul ala care trebuie in ea...

 

Iar un 530d are un prieten,fuge fuge fuge,fiabila,si iar fuge fuge fuge

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut baieti, ca sa nu mai deschid alt topic, as vrea sa achizitionez un f10 de 2L cel cu 8 trepte efficient dynamc, si as vrea sa stiu daca se schimba treaba in ceea ce priveste puterea motorului, daca e mai crescuta la drum lung si de asemea consumul mai scazut decat la modelele anterioare:)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Eu cred ca un BMW nu e cu adevarat BMW daca nu are 6 sau 8 cilindri. Diferenta de consum de la 4 la 6 cilindri este prea mica (la diesel), poate doar impozitul face diferenta. Dar unde dai zeci de mii de euro pe masina mai conteaza 4-5 sute pe an? Edited by cataxxl
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca si Mercedes a inceput sa produca S klasse cu motor in 4 cilindri, asta e tendinta...

Asta cere piata, spre asta ne imping taxele. Incet, incet, ne vom bucura ca putem tine un bmw, nu cu pretentii de M.

 

Motoarele mari vor fi tot mai rare.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare cat se poate de normal avand in vedere ca un motor de 2 litri din ultima generatie are performante mai mari decat un motor de 3 litri din generatii mai vechi, atat consum cat si putere, cuplu.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

putere da ,fiabilitate mai putin.

 

Cred ca pe bmw ii cam doare in spate de fiabilitate, la fel probabil ca se intampla si pe la alte case mari premium(mb, audi sau lexus), ii intereseaza mai mult ce intra in conturi decat altceva, posed un benzinar de 3.8l si are peste 300k km putere intradevar putina pentru un asemenea motor, dar se descurca si merge impecabil si la atatia km, storcand tot mai mult dintr-un motor e clar ca nu va mai avea aceiasi fiabilitate cu, cai mai multi ca si unul cu mai putini, clasicul 1.9 tdi fara pd de la vag merge si in ziua de azi fara nici o problema, nu acelasi lucru se poate spune si de 2.0 de la vag, e cu probleme, in momentul cand si bmw a inceput sa stoarca mai multa putere din 2.0 au inceput si problemele(vezi problemele de la N47) si nu fac nimic in aceasta privinta, dovada ca ii doare la patina...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nu am stat sa citesc topic cu topic si nici startul nu l-am mestecat prea bine, insa e aiurea sa comparil motorul 136 cp cu pompa rotativa vs 530d commom rail, si sa faci comparatii kg pe cal putere. Detin modelul 136 cp, e fiabil, e okei, dar un CR e din alt univers, plus ca banii aia ce i-ai da pe impozitul 530d, se duc in cheltuieli pe 320d, gen ambreiaj , volanta slaba, cate-un arbore rupt daca pica pe tine ghinionul, pompa vp44 cu probleme celebre, si tot asa.

3.0d is construite mult mai puternic, plus ca satisfactia puterii merita impozitul ala doar.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

530d touring probleme cu:

 

-senzorul rail;

-injectoare;

-pompe medie presiune;

-turbina;

-cutie de viteze automata;

-taxe;

 

 

520d touring probleme cu:

 

-injectorul cu fir;

-avansul pompei de injectie;

 

Ca si comparatie, imi pare mai fiabil 2,0d in ciuda zgomotului caracteristic de tractor. Mult mai bland la taxe, consum si intretinere. E lenes grozav dar cu un soft bine gandit, e ce trebuie.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.