BMWClub: Probleme compresie M3 e46 - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme compresie M3 e46 Rate Topic: -----

#1 User is offline   laurbud 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-August 07

Posted 17 September 2009 - 16:23

Am un M3 E46 din 2002, a pierdut brusc compresia dar nu stiu din ce motiv. Am fost cu el la Bavaria si mi-au confirmat si ei numai ca nu mai are compresie dar ca nu stiu nici ei care ar fi motivul. A mai patit cineva asa ceva ? Poate aveti o sugestie.
0

#2 User is offline   verssatu 

  • premiant
  • Group: Banned
  • Posts: 12979
  • Joined: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Patagonia

Posted 17 September 2009 - 16:58

am modificat titlul, pentru a fi sugestiv.
intre timp, citeste topicul atasat.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ic=62175&hl
0

#3 User is offline   laurbud 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-August 07

Posted 17 September 2009 - 17:41

Chestia cu segmenti sau bielele pica din start, cel mai probabil sunt pastilele dintre tachet si supapa, dar chiar si asa nimeni nu stie care e distanta care trebuie folosita pentru ca ele incep de la 1,76 mm si se termina la 2,16mm. Incerc sa fac rost de niste documentatie. Compresia e mica pe toti cilindrii, si par ca si cum ar fi spalati cu benzina. Probabil nu se inchid supapele de admisie. Totusi e ciudat sa se intample asa dintr-o data. Merci oricum.
0

#4 User is offline   savdragos 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 272
  • Joined: 30-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 September 2009 - 01:15

View Postlaurbud, on 17/Sep/2009, 18:41, said:

Chestia cu segmenti sau bielele pica din start, cel mai probabil sunt pastilele dintre tachet si supapa, dar chiar si asa nimeni nu stie care e distanta care trebuie folosita pentru ca ele incep de la 1,76 mm si se termina la 2,16mm. Incerc sa fac rost de niste documentatie. Compresia e mica pe toti cilindrii, si par ca si cum ar fi spalati cu benzina. Probabil nu se inchid supapele de admisie. Totusi e ciudat sa se intample asa dintr-o data. Merci oricum.


Incearca sa faci o verificare a vanosului pentru ca el regleaza timpi de inchidere ale supapelor sau daca ai desfacut motorul decurand poate nu este pus la punct cum trebuie, alta varianta cred ca ar mai fii si ganitura de chiloasa unde poate scapa compresie in baia de ulei sau instalatia de racire si ultima care imi vine in minte ar putea fii de la ulei care daca este contrafacut iti afecteaza instant internele motorului( eu am patit asa ceva cu un ulei BMW 0-40W turcesc pe care dupa ce l-am pus in motor in 30 sec au inceput toti tacheti sa bata). Eu am avut ceva probleme asemanatoare la un M53B30 dar la mine compresia era scazuta doar la un piston rezolvarea a fost sa schimb motorul pentru ca motoarele astea nu prea le repara nimeni, daca te hotarasti sa desfaci motorul sa cauti un service foarte bun altfel arunci cu bani pe fereastra!
0

#5 User is offline   roco123 

  • Mastermind
  • Group: Members
  • Posts: 3737
  • Joined: 25-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 23 September 2009 - 02:56

E vorba de valve shimming aici, si fiindca m'urile nu au tacheti hidraulici sa se autoregleze, aceasta operatiune trebuie realizata manual.
Ai nevoie de asa ceva: http://www.trademotion.com/partlocator/ind...;catalogid=4462
mai multe informatii :
http://m3forum.net/m...ad.php?t=217182
0

#6 User is offline   io's 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3262
  • Joined: 29-January 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucure║ti

Posted 23 September 2009 - 10:13

View Postlaurbud, on 17/Sep/2009, 17:23, said:

Am fost cu el la Bavaria si mi-au confirmat si ei numai ca nu mai are compresie dar ca nu stiu nici ei care ar fi motivul.

View Postroco123, on 23/Sep/2009, 03:56, said:

E vorba de valve shimming aici, si fiindca m'urile nu au tacheti hidraulici sa se autoregleze, aceasta operatiune trebuie realizata manual.

daca e adevarat imi vine greu sa cred ca cei de la bavaria nu stiu de acest lucru ( :lol: ) la o masina care nu se fabrica de ieri, asa ceva e strigator la cer , ori exista un dezinteres general pt masinile de generatie mai veche ... dar nu asa veche


:) rromania
0

#7 User is offline   roco123 

  • Mastermind
  • Group: Members
  • Posts: 3737
  • Joined: 25-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 23 September 2009 - 11:24

Daca sunt kituri OEM pentru ajustarea gapului la valve, eu zic ca e reala problema. Multi nu stiu de ea insa.
realoem1
realoem 2

Eu m-am interesat de problemele ce pot aparea la un motor m in cazul in care as pune un motor de m la mine, am dat peste informatiile acestea, cum ca multe M-uri nu mai scot puterea care trebuie din cauza ca este destul de ignorata aceasta problema.
Eu m-am interesat de S50B32, insa am citit ca si S54B32 are aceasi problema, defapt nu este o problema in sine, ci o treaba ce trebuie facuta la inspectie o data la nu stiu cati km...

This post has been edited by roco123: 23 September 2009 - 11:27

0

#8 User is offline   cristimm 

  • -
  • Group: Members
  • Posts: 3043
  • Joined: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2009 - 13:58

Bineinteles ca nu este o problema. E vorba doar de reglarea jocului termic care la acest tip se face prin inlocuirea acelor pastile.
0

#9 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 24 September 2009 - 01:17

View Postlaurbud, on 17/Sep/2009, 07:23, said:

Am un M3 E46 din 2002, a pierdut brusc compresia dar nu stiu din ce motiv.



Foarte interesant.Sa ne spui si noua cand gasesti problema.
Oricum, nu prea cred sa se piarda tolerantele peste noapte la supape, dar cine stie.
0

#10 User is offline   roco123 

  • Mastermind
  • Group: Members
  • Posts: 3737
  • Joined: 25-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 24 September 2009 - 01:19

Pai nu peste noapte, e clar, insa ca sa pierzi compresie la toti cilindrii o data, nu cred sa fie alta problema..
0

#11 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 24 September 2009 - 01:26

Da, depinde ce inseamna "a pierdut brusc compresia".Eu ma gandeam la ceva de genul, azi avea compresie maine nu.
0

#12 User is offline   laurbud 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-August 07

Posted 24 September 2009 - 11:32

View PostBavaria, on 24/Sep/2009, 02:26, said:

Da, depinde ce inseamna "a pierdut brusc compresia".Eu ma gandeam la ceva de genul, azi avea compresie maine nu.



Inseamna ca am mers cu ea normal, si la cand sa plec de la un semafor a inceput sa mearga foarte prost. Chiar acum eram langa masina, intr-adevar dupa cum banuiam si eu, si asa cum ati spus si voi, ii trebuie alte pastile, plus ca a sarit siguranta de la o supapa de evacuare de la un cilindru si ramane tot timpul supapa deschisa :) . Va tin la curent cu rezolvarea problemelor.

Multumesc tuturor pt ajutor.
0

#13 User is offline   the_rifle 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2376
  • Joined: 23-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 September 2009 - 12:34

Obisnuiesti sa dai inferioara in ture mari ? Sa zicem ca esti in 4500-5000 de ture intr-a treia si-i dai brusc a doua sau dintr-a 5-a in a 3-a ?

Motorul are in jur de 150 de mii de km ?
0

#14 User is offline   laurbud 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-August 07

Posted 24 September 2009 - 13:15

View Postthe_rifle, on 24/Sep/2009, 13:34, said:

Obisnuiesti sa dai inferioara in ture mari ? Sa zicem ca esti in 4500-5000 de ture intr-a treia si-i dai brusc a doua sau dintr-a 5-a in a 3-a ?

Motorul are in jur de 150 de mii de km ?

Motorul are 147 de mii, nu obisnuiesc sa dau inferioara din ture mari, mai mult de atat, atunci cand a aparut problema mergeam bara la bara, cam cum se merge mai tot timpul prin Bucuresti.
0

#15 User is offline   the_rifle 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2376
  • Joined: 23-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 September 2009 - 19:39

Mi-a zis un mecanic ca motoarele aste de M de pe e46 tin 150 de mii dar nu l-am crezut...

Tot asa "a venit " un M e46 la el cu lagarele topite. Tot in jur de 150 de mii si tot fara sa dea vrun semn inainte. Brusc.


Imi pare rau pt tine. Bafta cu reparatia.
0

#16 User is offline   laurbud 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-August 07

Posted 24 September 2009 - 20:23

View Postthe_rifle, on 24/Sep/2009, 20:39, said:

Mi-a zis un mecanic ca motoarele aste de M de pe e46 tin 150 de mii dar nu l-am crezut...

Tot asa "a venit " un M e46 la el cu lagarele topite. Tot in jur de 150 de mii si tot fara sa dea vrun semn inainte. Brusc.


Imi pare rau pt tine. Bafta cu reparatia.


Nu trebuie sa-ti para rau pt mine, oricum o sa rezolv problema :) masina e mult prea buna si sunt 1000% hotarat sa rezolv problema. N-as vrea sa pateasca altcineva la fel. Nu e niciun lagar topit, si senzatii ca si cu un M3... sunt numarate pe degete ( cel putin asta e parerea mea ). Merci pt sfat.
1

#17 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10045
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 24 September 2009 - 20:25

sa faci niste poze ,daca poti, cand desfaci motorul si pe parcursul reparatiei ,. Eu tot nu prea am inteles ce pastile etc
0

#18 User is offline   laurbud 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 05-August 07

Posted 24 September 2009 - 21:23

View Postmyxage, on 24/Sep/2009, 21:25, said:

sa faci niste poze ,daca poti, cand desfaci motorul si pe parcursul reparatiei ,. Eu tot nu prea am inteles ce pastile etc

Cred ca am scris si mai sus, si am primit si reply, e vorba despre pastilele dintre tachet si supapa.
0

#19 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 25 September 2009 - 01:27

View Postlaurbud, on 24/Sep/2009, 02:32, said:

View PostBavaria, on 24/Sep/2009, 02:26, said:

Da, depinde ce inseamna "a pierdut brusc compresia".Eu ma gandeam la ceva de genul, azi avea compresie maine nu.



Inseamna ca am mers cu ea normal, si la cand sa plec de la un semafor a inceput sa mearga foarte prost. Chiar acum eram langa masina, intr-adevar dupa cum banuiam si eu, si asa cum ati spus si voi, ii trebuie alte pastile, plus ca a sarit siguranta de la o supapa de evacuare de la un cilindru si ramane tot timpul supapa deschisa :) . Va tin la curent cu rezolvarea problemelor.

Multumesc tuturor pt ajutor.



Deci a pierdut compresia pe loc.
Verificarile la supape se fac obligatoriu la inspectia masinii.Probabil cel care a avut masina inainte nu prea si-a permis intretinerea.Benzina si talpa, sigla sa fie curata. :lol:
0

#20 User is offline   SAID 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 23-November 08

Posted 20 October 2009 - 01:38

View Postlaurbud, on 17/Sep/2009, 17:23, said:

Am un M3 E46 din 2002, a pierdut brusc compresia dar nu stiu din ce motiv. Am fost cu el la Bavaria si mi-au confirmat si ei numai ca nu mai are compresie dar ca nu stiu nici ei care ar fi motivul. A mai patit cineva asa ceva ? Poate aveti o sugestie.

...
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro