Jump to content

Probleme compresie M3 e46


Recommended Posts

Chestia cu segmenti sau bielele pica din start, cel mai probabil sunt pastilele dintre tachet si supapa, dar chiar si asa nimeni nu stie care e distanta care trebuie folosita pentru ca ele incep de la 1,76 mm si se termina la 2,16mm. Incerc sa fac rost de niste documentatie. Compresia e mica pe toti cilindrii, si par ca si cum ar fi spalati cu benzina. Probabil nu se inchid supapele de admisie. Totusi e ciudat sa se intample asa dintr-o data. Merci oricum.
Link to comment
Share on other sites

Chestia cu segmenti sau bielele pica din start, cel mai probabil sunt pastilele dintre tachet si supapa, dar chiar si asa nimeni nu stie care e distanta care trebuie folosita pentru ca ele incep de la 1,76 mm si se termina la 2,16mm. Incerc sa fac rost de niste documentatie. Compresia e mica pe toti cilindrii, si par ca si cum ar fi spalati cu benzina. Probabil nu se inchid supapele de admisie. Totusi e ciudat sa se intample asa dintr-o data. Merci oricum.

 

Incearca sa faci o verificare a vanosului pentru ca el regleaza timpi de inchidere ale supapelor sau daca ai desfacut motorul decurand poate nu este pus la punct cum trebuie, alta varianta cred ca ar mai fii si ganitura de chiloasa unde poate scapa compresie in baia de ulei sau instalatia de racire si ultima care imi vine in minte ar putea fii de la ulei care daca este contrafacut iti afecteaza instant internele motorului( eu am patit asa ceva cu un ulei BMW 0-40W turcesc pe care dupa ce l-am pus in motor in 30 sec au inceput toti tacheti sa bata). Eu am avut ceva probleme asemanatoare la un M53B30 dar la mine compresia era scazuta doar la un piston rezolvarea a fost sa schimb motorul pentru ca motoarele astea nu prea le repara nimeni, daca te hotarasti sa desfaci motorul sa cauti un service foarte bun altfel arunci cu bani pe fereastra!

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu el la Bavaria si mi-au confirmat si ei numai ca nu mai are compresie dar ca nu stiu nici ei care ar fi motivul.
E vorba de valve shimming aici, si fiindca m'urile nu au tacheti hidraulici sa se autoregleze, aceasta operatiune trebuie realizata manual.

daca e adevarat imi vine greu sa cred ca cei de la bavaria nu stiu de acest lucru ( :lol: ) la o masina care nu se fabrica de ieri, asa ceva e strigator la cer , ori exista un dezinteres general pt masinile de generatie mai veche ... dar nu asa veche

 

 

:) rromania

Link to comment
Share on other sites

Daca sunt kituri OEM pentru ajustarea gapului la valve, eu zic ca e reala problema. Multi nu stiu de ea insa.

realoem1

realoem 2

 

Eu m-am interesat de problemele ce pot aparea la un motor m in cazul in care as pune un motor de m la mine, am dat peste informatiile acestea, cum ca multe M-uri nu mai scot puterea care trebuie din cauza ca este destul de ignorata aceasta problema.

Eu m-am interesat de S50B32, insa am citit ca si S54B32 are aceasi problema, defapt nu este o problema in sine, ci o treaba ce trebuie facuta la inspectie o data la nu stiu cati km...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Da, depinde ce inseamna "a pierdut brusc compresia".Eu ma gandeam la ceva de genul, azi avea compresie maine nu.

 

 

Inseamna ca am mers cu ea normal, si la cand sa plec de la un semafor a inceput sa mearga foarte prost. Chiar acum eram langa masina, intr-adevar dupa cum banuiam si eu, si asa cum ati spus si voi, ii trebuie alte pastile, plus ca a sarit siguranta de la o supapa de evacuare de la un cilindru si ramane tot timpul supapa deschisa :) . Va tin la curent cu rezolvarea problemelor.

 

Multumesc tuturor pt ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Obisnuiesti sa dai inferioara in ture mari ? Sa zicem ca esti in 4500-5000 de ture intr-a treia si-i dai brusc a doua sau dintr-a 5-a in a 3-a ?

 

Motorul are in jur de 150 de mii de km ?

Motorul are 147 de mii, nu obisnuiesc sa dau inferioara din ture mari, mai mult de atat, atunci cand a aparut problema mergeam bara la bara, cam cum se merge mai tot timpul prin Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Mi-a zis un mecanic ca motoarele aste de M de pe e46 tin 150 de mii dar nu l-am crezut...

 

Tot asa "a venit " un M e46 la el cu lagarele topite. Tot in jur de 150 de mii si tot fara sa dea vrun semn inainte. Brusc.

 

 

Imi pare rau pt tine. Bafta cu reparatia.

 

Nu trebuie sa-ti para rau pt mine, oricum o sa rezolv problema :) masina e mult prea buna si sunt 1000% hotarat sa rezolv problema. N-as vrea sa pateasca altcineva la fel. Nu e niciun lagar topit, si senzatii ca si cu un M3... sunt numarate pe degete ( cel putin asta e parerea mea ). Merci pt sfat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, depinde ce inseamna "a pierdut brusc compresia".Eu ma gandeam la ceva de genul, azi avea compresie maine nu.

 

 

Inseamna ca am mers cu ea normal, si la cand sa plec de la un semafor a inceput sa mearga foarte prost. Chiar acum eram langa masina, intr-adevar dupa cum banuiam si eu, si asa cum ati spus si voi, ii trebuie alte pastile, plus ca a sarit siguranta de la o supapa de evacuare de la un cilindru si ramane tot timpul supapa deschisa :) . Va tin la curent cu rezolvarea problemelor.

 

Multumesc tuturor pt ajutor.

 

 

Deci a pierdut compresia pe loc.

Verificarile la supape se fac obligatoriu la inspectia masinii.Probabil cel care a avut masina inainte nu prea si-a permis intretinerea.Benzina si talpa, sigla sa fie curata. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Foarte nashpa situatia ta.

Trebuie neaparat sa faci un test de compresie. Trebuie sa vezi exact pe ce cilindru ii problema. Plus s-ar putea sa ai supape indoite / rupte. Motorul S54 ii destul de delicat si daca nu este intretinut correct va crea probleme. Cere sa discuti cu technicianul certificat in motoare M.

 

Este foarte interesant de stiu daca a fost folost doar ulei Castrol TWS 10W-60. Este singurul ulei recomandat de M Gmbh; stiu cazuri in care garantia a fost anulata pt ca s-a stabilit ca alt tip de ulei a fost folosit.

 

In plus, ai un model din 2002. Intre 2001 si 2003 au fost probleme cu "rod bearing"-ul (nu stiu termenul pe Romana) la pistonul 3. La sfarsitul la 2003, BMW a notificat toti proprietarii al anilor de productie 01-03 si le-a schimbat mai multe piese critice la motor (se facia chirurgie deschisa). Intreaba la BMW daca acesta "actualizare" a fost facuta si unde. Trebuie sa aiba evidenta daca a fost facuta.

 

Contradictoriu la ce s-a spus mai sus, motorul S54 este foarte durabil, atata timp cat este intretunit ca la carte. Cunosc cazuri concrete unde motorul ii peste 200k km si masina trage de stinge. S54 a fost motorul anului 5 ani la rand si nu fara motiv.

 

.Mdrei

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 month later...

am un m3 din 2004 si am trei probleme cu el>

1-una e legata de niste sunete pe care le scoate de la grup/planetare, cand iau virak in sarcina spre stanga mai ales. Sa fie grupul ori rulmenti, ori altceva? Stiti un mecanic experimentat la care ma puteti indruma?

2- doua problema e legata de putere>cand o forjez oleaca pe autostrada, la un moment dat mi se aprind toate beculetele de e bord (precum un scurt) , apoi intra intr-un regim de avarie, adica nu mai are putere, nu mai urca turatia peste 3000 de ture, nu mai are putere. Daca ma opresc si stau vreo jumatate de h , pleaca fara probleme. Unde sa merg cu ea pt diagnoza?

3-a treia ar fi ca un boschetar mi-a taiat cam 20 cm prelata, plafonul si nu stiu oare cine e profesionit in a repara softtopuri prin Buc

Multzam

Link to comment
Share on other sites

am un m3 din 2004 si am trei probleme cu el>

1-una e legata de niste sunete pe care le scoate de la grup/planetare, cand iau virak in sarcina spre stanga mai ales. Sa fie grupul ori rulmenti, ori altceva? Stiti un mecanic experimentat la care ma puteti indruma?

2- doua problema e legata de putere>cand o forjez oleaca pe autostrada, la un moment dat mi se aprind toate beculetele de e bord (precum un scurt) , apoi intra intr-un regim de avarie, adica nu mai are putere, nu mai urca turatia peste 3000 de ture, nu mai are putere. Daca ma opresc si stau vreo jumatate de h , pleaca fara probleme. Unde sa merg cu ea pt diagnoza?

3-a treia ar fi ca un boschetar mi-a taiat cam 20 cm prelata, plafonul si nu stiu oare cine e profesionit in a repara softtopuri prin Buc

Multzam

 

Epic

 

De cati ani ai masina?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.