Jump to content

Problema turbo!


emanuel_exa

Recommended Posts

Salut! Am o problema cu msinuta mea, un e46 320d din 2000, cand ajuge la 1800-2000 de ture, deci cand ar trebui sa intre turbo nu trage cum trebuie si scoate fum negru.

am schimbat filtrul de aer si pe cel de gaze si e cam la fel povestea....aveti vreun sfat?, a mai patit cineva asa?

Daca e turbo am inteles ca e cam scump. :) cum as pute afla ce are defapt?

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am o problema cu msinuta mea, un e46 320d din 2000, cand ajuge la 1800-2000 de ture, deci cand ar trebui sa intre turbo nu trage cum trebuie si scoate fum negru.

am schimbat filtrul de aer si pe cel de gaze si e cam la fel povestea....aveti vreun sfat?, a mai patit cineva asa?

Daca e turbo am inteles ca e cam scump. :) cum as pute afla ce are defapt?

Multumesc anticipat!

 

e turbina sigur, trebuie inlocuita sau reconditionata, a avut un prieten aceasi problema si a inlocuit-o cu una noua (cel mai recomandat), nu mai tin minte cat a costat.

Link to comment
Share on other sites

multumesc de sfaturi! pe reconditionat am aflat ca m-ar costa un jur de 500 euro cu tot cu dat jos si pus la loc, depinde cat de tare e dusa..., noua nu stiu cat costa...dar sigur e ff scumpa! sper ca macar dupa ce o rezolv sa fie bine!

Odata reparata, poti avea siguranta ca te tine si masina va merge ca inainte?!

Link to comment
Share on other sites

E mult 500. De unde ai auzit asta?

 

Da, va merge perfect dupa.

 

 

am fost la un mecanic, unde am schimbat fitruld e aer si mai e un filtru de gaze sau asa ceva de care eu doar acum am auzit si vazut ca este, si el mi-a spus pretul asta....sti cumva cat costa unul nou?

tin sa precize ca, cele 2 filtre nu au fost schimbate de f mult timp si probabil ca si din cauza lor s-a defectat ...turboul!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca te referi la filtrul epurator. Unul nou, te referi la epurator? Cam 250 ron.

 

Turbina reconditionata cu garantie este cam 300 de euro fara TVA. Poti sa o faci si fara factura, omul iti acorda oricum garantia. Eu am reconditionat la multe masini si merg perfect dupa reconditionare. Doua din ele au peste 60k km cu turbina reconditionata. Desigur, au fost si 2 cazuri care au facut obiectul garantiei si s-au rezolvat fara nici un fel de problema.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca te referi la filtrul epurator. Unul nou, te referi la epurator? Cam 250 ron.

 

Turbina reconditionata cu garantie este cam 300 de euro fara TVA. Poti sa o faci si fara factura, omul iti acorda oricum garantia. Eu am reconditionat la multe masini si merg perfect dupa reconditionare. Doua din ele au peste 60k km cu turbina reconditionata. Desigur, au fost si 2 cazuri care au facut obiectul garantiei si s-au rezolvat fara nici un fel de problema.

 

 

aha, esti din cluj? poti sa-mi spui cum dau de tipul care se ocupa de asa ceva? si tipul are si tester ca sa-mi spuna daca e turbina sau nu?

Multumesc de ajutor!

 

pe filtrul de care zic...am dat 135 RON pe OEM pe cel de aer 80 RON pe MAN

 

poze cu filtru de aer...stare jalnica , vina mea :)

post-16705-1253482293_thumb.jpg

post-16705-1253482302_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Frate cum arata filtrul ala...turbina noua la un 320d 2002, ala de 150 cp a fost 4200 noua...reconditionatul e loterie, majoritatea nu mai trag ca inainte, fluiera turbo...am auzit acum de reconditionat la Satu Mare, cu kit de reparatii Garrett, la cei care si importa turbine Garrett, cik ies foarte bine....Succes!
Link to comment
Share on other sites

poze cu filtru de aer...stare jalnica , vina mea :)

 

 

Fi mai atent cu filtrele ca poti strica motorul din cauza unui fleac.

Schimba toate filtrele odata cu uleiul (nu te zgarci ca in loc sa te imbogatesti s-ar putea sa saracesti) si ai sa dormi linistit si motorul va avea viata lunga.

Link to comment
Share on other sites

[

 

poze cu filtru de aer...stare jalnica , vina mea :)

 

mama, eu sincer nu am mai vazut filtru de aer sa fie asa negru. de unde esti? din Copsa Mica?

 

:lol:) buna gluma! nu sunt!:lol: ce sa zic..am comiso:P

 

Frate cum arata filtrul ala...turbina noua la un 320d 2002, ala de 150 cp a fost 4200 noua...reconditionatul e loterie, majoritatea nu mai trag ca inainte, fluiera turbo...am auzit acum de reconditionat la Satu Mare, cu kit de reparatii Garrett, la cei care si importa turbine Garrett, cik ies foarte bine....Succes!

 

 

de ce zici ca e loterie? sti care si-au reconditionat si nu a mers..sau?

eu vreau sa merg maine la cineva din cluj care se ocupa de asa ceva sa il reconditioneze mi-a spus ca am garantie 6 luni de zile.

Link to comment
Share on other sites

Am lasat azi masina la mecanic, sa-i curete turbo si sa ii faca un tester sa vada daca mai sunt si alte cauze. dar din ce mi-a spus si mecanicul , problema e turbina. acum astept sa vedem poate e doar atat. Sper sa se rezolve si sa fie ok.

 

eu am pus noua si tot nu merge ca inainte...intra mai tarziu...

 

cat te-a costat cea noua? de la ce ti s-a stricat ce-a veche, sau ce ai patit?

Link to comment
Share on other sites

da, cel de motorina l-am schimbat in noiembrie si cel de polen.

cum in noiembrie? noiembrie vine peste o luna si ceva; inteleg ca noiembrie adik acum un an

mi se pare enorm sa schimbi filtru de aer la un an.. dar depinde si de nr de km parcursi

oricum la cum arata.. cred ca are suta (de mii) :)

Edited by aditzzaa
Link to comment
Share on other sites

Cati kilometri are masina de te-a lasat turbina?

 

are 175 000 km din care cam 10 000 km in romania facuti de mine

ma lasat turbo cel mai probabil pt ca nu am schmibat filtrele la timp....

 

da, cel de motorina l-am schimbat in noiembrie si cel de polen.

cum in noiembrie? noiembrie vine peste o luna si ceva; inteleg ca noiembrie adik acum un an

mi se pare enorm sa schimbi filtru de aer la un an.. dar depinde si de nr de km parcursi

oricum la cum arata.. cred ca are suta (de mii) :lol:

 

 

:) stai sa lamurim treaba:D in noiembrie am adus masina am schimbat filtru de motorina, dar in ianuarie pe sfarsit am avut accident si pana in august nu am mai umblat cu ea decat cat am mai mutato de ici colo si doar acum am reparato....din noiembrie pana acum am facut cam 10 000 km , cel mult

Link to comment
Share on other sites

Turbina a fost problema. A reconditionato dar nu a fost asa de grav, a costat 1000 RON, a facut si tester la, a avut o eroare marunta care a sterso dupa care nu a mai aparut.

Urmatoarea etapa va fi sa schib bucsele, bratele si ce mai e pe acolo la roti, trebuie sa ma interesez exact. Daca sti tu sa-mi spui ce trebuie schimbat pt directie, e bine venita orice informatie sau sfat!:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.