Jump to content

Recomandari BMW X1


cri5tian

Recommended Posts

directia mai grea e un atu, iti ofera o precizie mai mare. daca e prea usoara nu dozezi suficient cat sa invarti de volan, dansezi cu volanul in mana, asa e la tiguan , la rav4 etc. la X3 e mai barbateasca. sfatul meu e sa iti iei un X1 Xdrive deoarece daca te hotarasti vreodata sa mergi la schi sau la vreo cabana sau pe vreme ploioasa, noroi etc, tractiunea integrala te va ajuta mai mult decat cea spate. si sa te gandesti la revanzarea masinii. tractiunea integrala va fi un atu in plus. nu sunt multi cei care isi cumpara un suv doar cu tractiune spate. X-drive-ul e f fiabil la X-uri. eu am 4 ani la X3-ul meu si pana acum am schimbat doar diferentialul spate in garantie pe la 30 000. de atumci nu am mai avut probleme.(cred ca a fost ceva izolat la mine, nu am mai auzit la altii). Gandeste-te bine si pune-ne si noua poze cu ce o sa iti iei. bafta !
Link to comment
Share on other sites

X1 si cu Q5 mi se par masinile putin mai inferioare decat X5 si Q7. Daca intr-adevar mi-ar place sau as fi fan SUV, cu siguranta as merge pe clasa superioara, fara jumatati de masura. X1 asta mi se pare mai fain decat X3, care dupa parerea mea ocupa locul 2 la cel mai urat model BMW actual (seria 1 ocupand locul 1), este o masina noua, cred ca asta m-ar atrage in primul rand, pt ca la urma urmei masina noua, e masina noua; pretul mi se pare mai mult decat decent pt clasa ei dar parca totusi ii lipseste acel ceva care sa ma atraga cu adevarat.. Poate e o chestie doar de gusturi, nu stiu ce sa zic.

Eu sincer as merge pe xc60 daca ar fi sa aleg intre astea 3, mai ales ca incepand cu 2010 vor aparea o multime de X1 pe drumuri in Romania, si in felul asta intr-adevar poate m-as simti un pic mai unic decat ceilalti. Este strict parerea mea

Link to comment
Share on other sites

E adevarat ca daca as fi condus doar X1 as fi avut alta reactie. Dar asa...deh poate sunt putin subiectiv.

 

Pe mine m-a dezamagit x1-le.

 

Era sa fac si accident cu el. Am intrat intr-o curba mai tare, ma rog, foarte tare si a tinut drept. Am ajuns pe banda cealalata si apoi abia atunci am reusit sa iau curba. Efectiv s-a dus drept in loc sa i-a curba.

La denivelari parca se misca prea mult. Am fost pe acelasi drum cu un 330d si nu se simtea asa. In X1 mai putin si decolam.

 

In rest, e ok. Surprinzator de mult spatiu in fata pt dimensiunile ei iar interiorul e frumos lucrat.

 

Insa tinuta de drum: dezamagitoare.

Link to comment
Share on other sites

Fenomenul ala de care pomenesti tu se numeste subvirarea si este specific masinilor cu tractiune integrala.Nu ma mira treaba asta, X1 l-au aruncat rpd pe piata ca sa acopere gaura Q5-Tiguan-RAV4,

Totusi solutia lui THX-1 ramane cea mai buna in conditiile crizei actuale sa dai 40.000 pe un x1 e cam mult zic eu.

Link to comment
Share on other sites

Fenomenul ala de care pomenesti tu se numeste subvirarea si este specific masinilor cu tractiune integrala.Nu ma mira treaba asta, X1 l-au aruncat rpd pe piata ca sa acopere gaura Q5-Tiguan-RAV4,

Totusi solutia lui THX-1 ramane cea mai buna in conditiile crizei actuale sa dai 40.000 pe un x1 e cam mult zic eu.

 

Exact.Mi se par prea multi bani pentru o masina care nu e "nici cal nici magar",e o masina pe care majoritatea si-o cumpara pentru ca e in trend dar prea putin practica.Asta e parerea mea iar initiatorul topicului nu este obligat s-o ia in considerare :)

Link to comment
Share on other sites

e totusi o diferenta de pret intre x1 ,x3 fata de x5,x6. nu e vorba de jumatati de masura. omul cere un sfat daca sa isi ia x1 sau nu , si voi ii spuneti sa isi ia x5 sau touareg. o fi X1 subvirator, dar pun pariu ca sta pe sosea mai bine decat toate celelalte suv-uri din categoria lui , mai mult sau mai putin premium. la fel ca si x3-ul. oare de ce nu compara nici o revista un x3 cu suspensia lui pur mecanica cu un q5 cu una la fel sau cu un glk cu una la fel?. pt ca nu fac fata.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna tuturor!

 

X1 nu se poate compara cu Q5,RAV4 etc deoarece sunt din clase DIFERITE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asa cum X3,in momentul lansarii a fost unic prin forma si dimensiuni lansand clasa SUV-uriilor compacte,ulterior aparand rivalele de la VW,Merceres(clasa G) etc ,in aceeasi situatie se afla acum X1-FARA CONCURENT DIRECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Atat Audi cat si Mercedes(posibil si altii) au in diferite stadii prototipuri din aceasta clasa noua lansata de BMW.

 

Am fost si eu in drive test cu X1 xDrive20d si am ramas fermecat de tinuta de drum,pozitia la volan,confortul pe drumuri denivelate,spatiul interior si nu in ultimul rand de designul interior si exterior al acestuia.

 

Cu siguranta nu este o model in care sa fii catalogat ca un"barosan"sau un mare smecher,ci din contra,eu cred ca iti transmite o imagine de om calculat,de familist chiar,cea ce nu cred ca va fii pe placul multora din fanii acestei marci.

Link to comment
Share on other sites

merci inca odata pt sugestii

 

o sa raman la varianta x1s2d, nu vreau masina din germania, am avut 2 pana acum

stiu pe cineva cu un x5 adus din germania cu 30.000 E si deja are o problema serioasa (peste 5.000 reparatia) la sistemul de 4x4

nu vreau x5, x6, touareg si alte masini mari pt bucuresti

 

consider ca masini de genul asta nu trebuie parcate in fata/spatele blocului

sunt foarte mari, ca sa iesi de pe o straduta trebuie sa faci multe manevre

 

q5 a cazut din 2 motive - pretul cu 20% mai mare si garantia de 2 ani de la audi

xc60 e mai greu, mai mare si ma scump ca x1

 

acu intrebarea este; la ce dealer sa merg? bavaria sau mhs ?

nu as vrea bavaria pt serviciile postvanzare slabe (stiu din 3 surse sigure)

Link to comment
Share on other sites

acu intrebarea este; la ce dealer sa merg? bavaria sau mhs ?

nu as vrea bavaria pt serviciile postvanzare slabe (stiu din 3 surse sigure)

Eu unul as merge la cei care imi sunt cei mai aproape ca zona.

Daca stai in vestul capitalei - MHS. Nu e deloc placut sa fii programat la service la 9 dimineata la Otopeni daca faci pana acolo o ora jumatate. Mai ales ca dupa-masa sau seara trebuie sa te reintorci dupa masina.

Cat despre calitatea serviciilor eu am interactionat cu ambii. Cam tot aia e, si cu bune si cu rele. Doar apartin aceleiasi firme.

 

PS: parca MHS pare mai "aerisit". Daca e un criteriu asta...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

masina e ok, cred ca are viitor, se incadreaza in tiparul meu de masina optima pt tara in care traim - mai degraba mica decat mare, 4x4, garda la sol ridicata, plafon inalt, hayon. eu cu x6 parca umblu cu porcu' prin oras. din pacate nu justifica pretul afisat cred eu.

p.s. cele mai bune preturi la masini noi le gasesti la pitesti la motor ag, eu de acolo am luat x6, cauta-l pe dl catalin lavric. de fapt vezi pe strada in buc sunt din ce in ce mai multe masini cu nr de buc dar suporti de numar inscriptionati motor ag. si la emisiunea aia tv de la antena 1, zilele trecute cand au prezentat x1 la fel era.

service faci oriunde, nu conteaza de unde e cumparata masina, e o optiune ulterioara.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pe mine X1 m-a dezamagit.

 

E clar un pas inainte la interior (comparat cu x3), dar cam atat.

Daca in X3 totusi incap fara a ma simti incatusat, in X1 "mana imi este prea aproape".

 

Pozitia e foarte joasa, pilonul B este mult prea in fata, si nu gasesc unde sa pun cotul.

 

Portbagajul (podeaua) e inspirata de la Logan, adica material textil slab, ce se indoaie la o greutate mica/medie.

 

Din pacate nu am avut ocazia sa il testez pe drum, dar daca e asa cum am citit in unele articole (suspensia mai moale ca X3 facelift), inseamna ca nu exceleaza la stabilitate :)

Am X3 3.0 SD //M si sunt foarte curios de ce poate 2.0 SD.

 

Pentru cei ce cauta masini mari la interior si mici la exterior, sa stiti ca e o imposibilitate fizica :lol:

Obiectiv, daca studiati diferentele de dimensiuni intre diverse modele, veti vedea ca sunt nesimnificative, iar camera + senzorii de parcare sunt sfinte!

Link to comment
Share on other sites

La multi ani !

 

 

Parerea mea:

 

X1 nu e o masina pt cei corpolenti, cotiera se aduce in fata numai daca nu ai vreun pahar in suport. E adevarat ca nu se regleaza pe inaltime. M-a deranjat la primul contact consola ca nu era moale la atingerea cu piciorul, apoi am uitat de ea.

Podeaua porbagajului e facuta dintr-un material gros de 1 cm si e f rezistenta si tare. Oricum are si suport de dedesupt. Eu chiar am scos grila de sub podea sa imi intre mai multe maruntisiuri si am avut porbagajul full de cateva ori.

Suspensia nu e moale deloc, nu stiu cum e la X3, dar fata de GLK (care l-am condus) e mai tare si te scutura la denivelari dese. Stabilitate f buna, la limita ca orice integrala.

Pt familisti e nevoie de porbagaj exterior pt excursii, si partea buna e ca nu trebuie sa te ridici pe varfuri ca sa-l incarci.

 

Mai scriu daca mai e cineva interesat de alte detalii...

Link to comment
Share on other sites

Nu o aiba vlaga la 3.0 sd dar nu se va face de ras pe strada.

De camera te poti lipsi , e mai mult de marketing , ca daca ai hayonu plin de noroi numai vezi nimic,in schimb pdc-u e necesar la o masina patrata.

Dar tu ce motor vrei sa aiba vlaga? tu vrei motor de 100.000 cmc?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
merci inca odata pt sugestii

 

o sa raman la varianta x1s2d, nu vreau masina din germania, am avut 2 pana acum

stiu pe cineva cu un x5 adus din germania cu 30.000 E si deja are o problema serioasa (peste 5.000 reparatia) la sistemul de 4x4

nu vreau x5, x6, touareg si alte masini mari pt bucuresti

 

consider ca masini de genul asta nu trebuie parcate in fata/spatele blocului

sunt foarte mari, ca sa iesi de pe o straduta trebuie sa faci multe manevre

 

q5 a cazut din 2 motive - pretul cu 20% mai mare si garantia de 2 ani de la audi

xc60 e mai greu, mai mare si ma scump ca x1

 

acu intrebarea este; la ce dealer sa merg? bavaria sau mhs ?

nu as vrea bavaria pt serviciile postvanzare slabe (stiu din 3 surse sigure)

 

Mie mi se pare OK(ca dovada urmeaza sa-mi iau unul). Mi se pare cidata informatia ca nu are leduri pe volan si radio-CD pe timp de noapte ?! In rest ,pt ce vrei de la masina(asta e important !), cred ca e o alegere buna.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
merci inca odata pt sugestii

 

o sa raman la varianta x1s2d, nu vreau masina din germania, am avut 2 pana acum

stiu pe cineva cu un x5 adus din germania cu 30.000 E si deja are o problema serioasa (peste 5.000 reparatia) la sistemul de 4x4

nu vreau x5, x6, touareg si alte masini mari pt bucuresti

 

consider ca masini de genul asta nu trebuie parcate in fata/spatele blocului

sunt foarte mari, ca sa iesi de pe o straduta trebuie sa faci multe manevre

 

q5 a cazut din 2 motive - pretul cu 20% mai mare si garantia de 2 ani de la audi

xc60 e mai greu, mai mare si ma scump ca x1

 

acu intrebarea este; la ce dealer sa merg? bavaria sau mhs ?

nu as vrea bavaria pt serviciile postvanzare slabe (stiu din 3 surse sigure)

 

Mie mi se pare OK(ca dovada urmeaza sa-mi iau unul). Mi se pare cidata informatia ca nu are leduri pe volan si radio-CD pe timp de noapte ?! In rest ,pt ce vrei de la masina(asta e important !), cred ca e o alegere buna.

 

 

Salut! Intru si eu in discutie daca imi permiteti, e primul meu post si in calitate de potential cumparator al X1 vrea sa va spun ca in urma drive test-ului ce l-am facut ieri nu pot spune decat ca mi-a placut foarte mult masina: era un 2L XD diesel, 177 cp, cutie automata si tot ceea ce citesc aici referitor la tendinta subviratorie sau directie tare nu mi s-au parut a fi chiar asa. Nici eu nu am testat masina intr-un stil ultrasportiv pentru ca am senzatia ca masina asta nu e facuta pentru asa ceva. Spatiul in interior e generos pentru oameni de talie medie, portbagajul spatios, pozitia la volan mi-a placut foarte mult. Daca ar fi fost sa adaug ceva ar fi fost scaunele sport fata pentru ca sunt mai comode. Cat priveste ledurile pe volan ELE EXISTA SI FUNCTIONEAZA! Cred ca una peste alta masina e facuta bine, nu e doar aruncata pe piata, e gandita bine pentru un anumit target. Pretul e marisor, eu mi-am facut o configuratie pentru motorul biturbo cu dotari de bun simt si a iesit undeva la 44.000 Euro cu tot cu TVA! Sper ca v-am fost de ajutor, urmand ca in viitorul apropiat sa pot da detalii in calitate de utilizator al acestei masini! O zi buna tuturor

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.