Jump to content

320i e46 NU TRAGE HELP


Recommended Posts

sal.am un e 46 320i din 1999 si nu sunt multumit kum trage.viteza pe drum lung isi ia da nu are sprintu ala km trebuie sa aiba un motor de 2000.am mers cu unu la fel numai ca era coupe zburaaa.e diferenta intre coupe si berlina???plus ca si un 1.8 is trage mai bine ca a mea e normal????am auzit tot felu de...sa curat injectoarele,sa skimb toate filtrele,sa skimb bujiile m-ar ajuta cu ceva,mi sa luat la masina asta am doar consum mare da senzatie nu simt cu ea cine stie ce.pareri va rog sa stiu si eu
Link to comment
Share on other sites

sal , eu am (avut) o problema similara la e36 2000cc 1995. si am facut de toate :) 4 ani dureaza chestia :lol:

 

testeru - la AB mi-au testat-o cu vreo trei testere motorul , cutia , ambele - NIMIC

 

am inceput cu bujiile putin schimbare in bine

am schimbat lambda x2 putiunschimbare in bine

am schimbat filtre aier / benzina - putin schimbare in bine

curatit injectoare - zero efect- erau curate

verificat toate tubulaturile la aier fals -rectificat

schimbat garnitura capac chiulasa - imbunatatire (aier fals)

tubulatura recirculare gaze-inlociuta (sparta)(aier fals)

 

acum am schimbat debitmetrul (cu unul second hand) a inceput sa mearga simtitor mai bine dar TOT mai are detonatii la accelerare

si nu sint multumit. deci - am comandat un debitmetru NOU de la AB de la nemti approx 270eu- si daca nici asta nu merge nu mai stiu ce sa-i mai fac

DeBiTmEtRu vechi dadea semne de oboseala - (ezita la accelerarea brusca)(tot de pe forum am invatat:) )

 

deci simptomele generale sint(au fost :lol: ) accelerare slaba, consum care se tot marea 6.5% atunci 8-9% acum ,

daca o calcam brusc de pe la 30km/h ma alegeam cu un harait- delay- sarit in treapta inferioara si accelerare galagioasa.

dar daca incarcam masina fulll nici nu mai zic

 

ps: ulei consuma 50ml la 1000 km , am turnat semisinth aral, castrol si BMW, acum am pus sintetic castrol 5w40

am si GPL dar aparent nu afecteaza

 

si cred ca cel mai important : acest defect a aparut treptat, la inceput tragea bine si avea doar momente in care nu tragea - in timp acele momente sau marit ca durata si ca frecventa pana na mai maers bine :D

 

 

ASA ca daca ii dai de capat te rog mult de tot ZI-NE si NOUA ca sigur sintem mai multi in aceeasi situatie.

Eu o sa revin cu update cum pun debitmetrul nou.

relantiu perfect

porneste la sfert

 

 

Mult Norok :)

Edited by Pacific
Link to comment
Share on other sites

va multumesc mult .am sa incerc cu injectoarele curatate prima data cu filtrele toate schimbate si o sa va anunt.akm ii skimb bateria ca m-a lasat si dupaia cu timpu le fac o sa va anunt ms orikm.

 

auzisem k la coupe e cuplu altfel nush exact .da dak u ziki k trage la fel .ms

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am schimbat toate filtrele ...absolut nikio diferenta.nush toti care au mers cu ea mi-au zis k dak av probleme cu debitmetru sau ceva mai important dedea vrun semn.nush orikm o duk cat de curand la tester k kiar nu am av timp.ms orikkm pt sfaturi si mai am o intrebare vr sa ii iau arcuri sport.pot sa le pun p ea fara sa schimb si telescoapele adik so las cu telescoapele ei originale?????
Link to comment
Share on other sites

senzori axe cu came intrare/iesire si debitmetru. Dupa, daca nu mai da nici o eroare va trage foarte bine!

 

Succes!

 

senzori axe cu came intrare/iesire si debitmetru. Dupa, daca nu mai da nici o eroare va trage foarte bine!

 

Succes!

 

Stim ca debitmetrele pot fi defecte chiar daca nu dau eroare pe tester,

 

Dar acest senzor ax cu came poate avea acelasi comportament ? (la M52 parca este unul singur)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Catalin_M, on 25 August 2011 - 03:44, said:

Salut!

 

Am un 320d e46 2002 110kw,si nu mai trage are momente si momente depinde cum merg, cel mai des mi se intampla in afara localitati cand merg mai tare cel mai des dupa 130 km/h si prin oras cand o fortez, nu se mai accelereaza dintro data pur si simplu nu mai trage parca s-ar imfunda ceva,iar dak opresc motorul si il pornesc isi revine merge bine perfect, daca accelerez normal nu foarte tare ajunge la 170 190 foarte repede dar nu mai mult...

 

 

Electrovalva de la EGR zic eu ca trebuie verificata. Simptomele par identice cu ce-am avut eu de curand. Incearca sa scoti furtunul subtire care intra in EGR si vezi daca ti se mai inneaca. Daca merge bine si lag-ul a disparut, schimba electrovalva. Sper sa-ti fi fost de ajutor.

 

 

29/11/2012

Am incercat tot ce este posibil ... nici un rezultat .... chestia e k acum nu mai trage deloc foarte foarte greu accelereaza abia ajunge la 100 si am incercat Debitmetru nou, Vacumurile toate noi, filtre schimbate, ulei - motorina si aer.... am curatit egr am verificat galeria de admisie clapele alea sunt intacte nici macar joc nu au, furtune vacum membrane si toate cele ce tin de vacum meg perfect numai k la turbo am opservat o chestie cand porcesc motorul geometria lucreaza se deschide (s-au se inchide nu stiu ce face exact ce face) dar nu mai lucreaza dupa ramane asa blocata nu se mai misca la acceleratzie doar daca opresc motoru coboara .... sunt disperat mi-a mai ramas doar o optiune si aceasta este sa merg la reprezentanta cea ce ma sperie aia or sa ma jupoaie de bani datimi un sfat ce as mai putea face ce sa mai incerc va rog ......Ms mult

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Cei cu Diesel incercati comvertorul de presiune un fel de pompa de vacum ce duce la turbo ce se afla langa "bazinul pentru lichid parbriz partea dreapta a masini" la prima vedere ea functioneaza nu da nici o simptoma de defectiune nici pe tesrer nu da nimic si la proba mecanica merge bine .... este doar un fel de a o verifica mergi cu masina pana ce se imfunda "nu mai trage" si fara a opost-50164-0-91442400-1358429919_thumb.jpgpri motorul scoti furtunele din ea si se va auzi un "psss" trage aer de afara pt ca prin ea nu mai trece este imfundata .... nu stiu daca se strica din cauza altei piese uzate s-au din cauza ca ea se duce pur si simplu .... problema ne rezolvata de 13 mecanici , servis , testere..... doar de un sofer cu studii si practica despre mecanica in germania la bmw ... asta celor ce inca nu au remediat problema ..... Multumiri lui Teo prin el am luat la cunostinta despre secret ..... Spor la treaba!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Buna ziua,mi-am cumparat de 2 saptamani un e46 320i,150cp si nu sunt multumit cum trage,mentionez ca am mai avut unul de 1,9 benzina,tragea mult mai bine,pot zice ca si e36-le de 1,6 tragea mai bine.mentionez ca in bord nu imi da nici o eroare,eu ma asteptam la performante de la masina asta care stiu ca poate,dar nu merge,parca o strange ceva de gat,e ca un mos ce vrea sa alerge la deal.astept raspunsurile voastre.multumesc
Link to comment
Share on other sites

E greu sa primesti un raspuns la intrebarea ta. Pot fi foarte multe. Pana si sa ti se para.

 

Ai schimbat filtrul de aer si filtrul de benzina?

Ai putea face o diagnoza. Cred ca ai VANOS pe modelul tau, problema poate fi de acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.