Jump to content

BMW M3 e92 GTS


Guest

Recommended Posts

V8-ul dezvolta mai multa putere si dispune de cateva imbunatatiri la capitolul aerodinamica. Faptul ca s-a urmarit linia E46 M3 CSL-ului nu dovedeste decat ca s-a luat intotdeauna in calcul o versiune hardcore, foarte sportiva a acestui model. Detaliile sunt putine in prezent, insa din ceea ce se zvoneste nu va putem spune decat ca suna extraordinar de bine. De asemenea, dupa cum va asteptati, si greutatea mutl mai mica joaca un rol important - masina cantareste 1,490 kg, cu 190 kg mai putin decat M3 CSL. Numara, in total, 450 hp, motorul fiind un 4,4l. Adauga la toate acestea si faptul ca sistemul de evacuare e din titan si deja am bifat tot ce se putea bifa la capitolul putere si sunet.

 

Eu personal cred ca va avea bancheta si nu va avea cusca de protectie .

 

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Conform M-Sport.com nu va avea nici bancheta, nici A/C, radio si altele. Masina se pare ca va veni cu prinderile pentru cusca de protectie, dar cine doreste cusca va trebui sa opteze pentru ea - cel putin asa am inteles eu.

 

Am mai scris cateva informatii si aici: http://tuninghost.ro/poze-pret-si-informat...bmw-m3-gts-9760

Link to comment
Share on other sites

Ma mir ca inca nu s-au dat si ei pe turbo sau bi-turbo mai ales in 2011,asta o sa fie viitorul.Ditamai placinta de motor si cai putini,ce e asta?

 

este o masina gandita pentru circuit. acolo motoarele aspirate fac legea.

chiar daca nu au castigat cai mult sunt sigur ca raspunsul a fost imbunatatit radical, ceea ce din nou conteaza foarte mult pe circuit, mult mai mult decat sa ai sute de cai pe care sa nu poti sa-i pui jos.

Link to comment
Share on other sites

Masina asta e fenomenala,daca ar fi sarit de 500 cp cu siguranta si pretul ar fi fost mai mare.

Pentru strada si 200cp sunt de ajuns , de 450 cp numai zic.Motorul dezvolta mai mult cu 33 cp mai mult decat cel bi-turbo de 4.4l cu 407 cp deci asta da performanta.si aproximativ cu 164 cp mai mult decat vechiul motor de 4.4l de prezent pe 540i si 740i.

Link to comment
Share on other sites

Eu personal cred ca va avea bancheta si nu va avea cusca de protectie .

Nope :) Check pics.

Primul model va fi livrat in Germania in May, avand un pret de 115.000 de euro.

115000 de euro? Asa de putin? :lol: Cred ca o sa il vedem pe toate strazile... :)

sa fii sigur ca vor fi si la noi cateva...

Link to comment
Share on other sites

Cica nu se face versiune CSL, dar vin cu bestia asta. Se vede ca au a iesit din F1. Incep iara sa curga banii in a face masini de circuit si sa fuga dupa GT3. Nu puteau sa inceapa cu o culoare mai clasica decat Inca Orange. De abia astept sa vad ce timp baga pe Nurburgring.

 

In acelasi timp are un pret usturator. Pt banii astia sunt variante foarte serioase de la competitie. In plus poti sa achizitionezi un M3 second la 0 optiuni, arunci tot interiorul afarasi si mai bagi vreo 25k Euro in modificari si ajungi cam la aceasi scula. In felul asta ramaii si cu bani pt o masina de zi sau budget pt mers pe circuit.

 

.Mdrei

 

Sa speram ca il pune la punct pe maniacul asta. Let the race begin :)

http://www.seriouswheels.com/pics-2008/nopq/2008-Porsche-911-GT3-Cup-Front-And-Side-1024x768.jpg

Edited by Mdrei
Link to comment
Share on other sites

e f misto dar la banii aia as lua mai degraba porsche sau iau unul sh cum zicea cineva mai sus si imi bat joc de el, ii bag turbo si mai stiu eu ce. din nefericire v8-ul e un motor prea greu pt o astfel de masina, uitati-va, ca sa ramana la o greutate decenta au scos tot din ea. de aratat sigur ca arata f bine chiar daca au copiat culoarea de la porsche.
Link to comment
Share on other sites

din nefericire v8-ul e un motor prea greu pt o astfel de masina, uitati-va, ca sa ramana la o greutate decenta au scos tot din ea. de aratat sigur ca arata f bine chiar daca au copiat culoarea de la porsche.

 

Hi,

Motorul din e92 M3 este cu 15kg mai usor decat I6 din e46 M3. Masina este grea din alte motive.

 

Culoarea Inka Orange este prima culoare pe care BMW a folosit-o in masinile de curse in anii 70. Porsche avea o culoare un pic mai rosie si se numea Phoenix Red.

 

BMW spera sa vanda cam 99 de GTSuri. Parerea mea este ca BMW au focut modeul asta (si M5 CSL) ca sa arate ca M Gmbh are inca puls (luand in vedere ca RS5 apare pe 28 Nov la Essen). La 1490 Kg masina nu este inca la nivel de DTM, si cum nu mai sunt in F1 trebuie sa intre in ceva official. Mod sigur baietii lucreaza la in M bazat pe seria 1.

 

Inca niste videori cu bestia:

http://www.youtube.com/watch?v=g7wh2FixhXs

http://www.youtube.com/watch?v=tCzDOpVasHM

 

.Mdrei

Link to comment
Share on other sites

este foarte lame masina... de banii aia iei unu second si pui pe el v10 de m5......orcum slabi astia de la M in ultimu timp...foarte slabi plus ca masina e foarte scumpaaaaaa si nu iti ofera nimic decat 30 de cai in plus, o cilindree mai mare si o casca si un amarat de costum de curse...
Link to comment
Share on other sites

E o versiune cu nu prea multe imbunatatiri, insa cei care au banii ca sa si-o permita orium o sa-i lase cu barba in podea pe restul cunoscatori sau fani.

Asta e ideea, sa cumperi un M3 standart si faci din el uragan poate oricine care isi permite, insa nu e un acelasi M3 iesit de pe portile M Gmbh.

Asa cum ai lua un E46 stock si ii bagi de toate in el ca sa faci un M3, si iti izbuteste, dar in sinea ta stii ca nu e originalul.

La fel e si cu GTS-ul.

Link to comment
Share on other sites

E o versiune cu nu prea multe imbunatatiri, insa cei care au banii ca sa si-o permita orium o sa-i lase cu barba in podea pe restul cunoscatori sau fani.

Asta e ideea, sa cumperi un M3 standart si faci din el uragan poate oricine care isi permite, insa nu e un acelasi M3 iesit de pe portile M Gmbh.

Asa cum ai lua un E46 stock si ii bagi de toate in el ca sa faci un M3, si iti izbuteste, dar in sinea ta stii ca nu e originalul.

La fel e si cu GTS-ul.

 

 

da man...original neoriginal e mult prea scump...la fel ca si csl de la e46...l-au golit de optiuni si asa si au crescut pretu cu nustiu cat....what for????? ca e mai usor???? si l-au numit CSL?? nu zic ca nu imi place M dar uneori.....

Link to comment
Share on other sites

pai sunt si ei in ton cu lumea, sunt si la lamborghini si ferarri versiunile alea super usoare, mai chele si cativa caluti in plus, si bineninteles costa si mai mult.

Am inteles din unele teste ca totusi greutatea asta micsorata se cunoaste in comportamentul dinamic si tinuta de drum, feedback...

Sunt convins ca o sa se vanda cateva ca masina de track-day, dar e mai mult de imagine totusi, doar nu erau sa ramana ei fara versiunea cheala si mai scumpa cand ceilalati au toti chestia asta.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai sunt si ei in ton cu lumea, sunt si la lamborghini si ferarri versiunile alea super usoare, mai chele si cativa caluti in plus, si bineninteles costa si mai mult.

Am inteles din unele teste ca totusi greutatea asta micsorata se cunoaste in comportamentul dinamic si tinuta de drum, feedback...

Sunt convins ca o sa se vanda cateva ca masina de track-day, dar e mai mult de imagine totusi, doar nu erau sa ramana ei fara versiunea cheala si mai scumpa cand ceilalati au toti chestia asta.. :)

 

 

pai no..pur marketing....altfel nu ii inteleg rostul....hai daca era de 4 litri motoru si 500 de cai mai ziceam....dar asa!!!! no in fine .... fiecare cu ale lor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.