BMWClub: eroare pornire bmw x3 - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

eroare pornire bmw x3 problema soft sau mecanica??? Rate Topic: -----

#1 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 05 November 2009 - 21:38

Salut toti membrii....si sper ca impreuna sa gasim o solutie la problema mea....

DE vreo 2 saptamani dimineata nu imi porneste masina din primele incercari bmw x3 2.0 diesel .Am fost pe tester nici o eroare...de cateva zile am observat un lucru la punerea contactului se aprind toti martorii apoi se sting rand pe rand la un moment dat raman aprinse abs , sensor pneuri si esp (cred cel cu un triunghi si semnul exclamarii) acestea 3 in culoarea galbena si binenteles cu rosu bateria si ulei ......in acest moment incercand sa pornesc masina aceasta nu porneste .......pun de mai multe ori contactul la un moment dat se sting si cei trei martori mai sus amintiti abs enzor pneu si esp si masina porneste fara probleme........
Pe timpul zilei ....la porniri repetate nu mai am probleme .... banuiesc ca dupa o perioada mai lunga de timp se intampla acest lucru...am incercat si cu a 2-a chei gandind ca o fi consumata bateria la prima insa dimineata am avut aceeasi problema....

Nu stiu ce sa fac... oare lasand masina fara baterie se reseteaza ceva???
0

#2 User is offline   dereglatu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 499
  • Joined: 03-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 05 November 2009 - 22:29

View Postmirmax, on 5/Nov/2009, 22:38, said:

Salut toti membrii....si sper ca impreuna sa gasim o solutie la problema mea....

DE vreo 2 saptamani dimineata nu imi porneste masina din primele incercari bmw x3 2.0 diesel .Am fost pe tester nici o eroare...de cateva zile am observat un lucru la punerea contactului se aprind toti martorii apoi se sting rand pe rand la un moment dat raman aprinse abs , sensor pneuri si esp (cred cel cu un triunghi si semnul exclamarii) acestea 3 in culoarea galbena si binenteles cu rosu bateria si ulei ......in acest moment incercand sa pornesc masina aceasta nu porneste .......pun de mai multe ori contactul la un moment dat se sting si cei trei martori mai sus amintiti abs enzor pneu si esp si masina porneste fara probleme........
Pe timpul zilei ....la porniri repetate nu mai am probleme .... banuiesc ca dupa o perioada mai lunga de timp se intampla acest lucru...am incercat si cu a 2-a chei gandind ca o fi consumata bateria la prima insa dimineata am avut aceeasi problema....

Nu stiu ce sa fac... oare lasand masina fara baterie se reseteaza ceva???


"masina nu porneste", adica roteste demarorul cu viteza si nu porneste sau nu da de loc la cheie?
0

#3 User is offline   aditza85 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 622
  • Joined: 09-June 09
  • Location:Glod, DB

Posted 05 November 2009 - 23:11

Poti sa incerci sa scoti bateria.
0

#4 User is offline   laur_807 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 34
  • Joined: 06-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 November 2009 - 23:34

salut.si eu am x3 2.0D si am avut aceeasi problema cam acum 1an si jumatate...se aprindeau si se stingeau toate beculetele din bord,adica isi facea rutina si cand incercam sa pornesc nu pornea.dupa multe incercari,insa mergea.m-am gandit ca e bateria de la cheie si am luat a2a cheie,si de atunci nu a mai facut figuri.ciudat ca la tine nu merge nici cu a2a.
0

#5 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 06 November 2009 - 09:39

deci electromotorul invarte dar nu porneste tre sa pun de mai multe ori contactul pana se sting tote beculetele si apoi porneste ....la fel si cu a 2 cheie care e aproape noua anul trecutt am facut-o .....
Daca scot bornele bateriei cat ar trebui sa o las sa se reseteze ceva????si apoi oare nu o sa am probleme mai mari???
0

#6 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 08 November 2009 - 13:53

O alta observatie.....de vreo 2 zile masina porneste insa se opreste cam intr-o secunda......DEci imediat ce a pornit se aprinde in bord bec abs galben si se opreste motorul ...asta mereu dimineata apoi din a 2 ,3 incercare porneste si merge fara probleme.....
Ma mai gandesc la o varianta sa fie bateria slaba si da vreo eroare la vreun senzor......
Altceva nu stiu ce sa mai fac.. o sa mai merg maine la un tester....doar ca aici in galati nu prea am incredere...
0

#7 User is offline   IulianC 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2648
  • Joined: 18-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 09 November 2009 - 14:14

din ce an și ce lună e mașina?
așa am pățit eu la E90 320d, dădeam cheie și învârtea demarorul dar nici gând să pornească. apăsam repede pe start/stop și nu mai învârtea. Dar aveam erori pe navi, și puneam și luam contactul până dispăreau și dădeam cheie atunci și pornea imediat.
la mine a fost DDE-ul(ECU), cost piesă 4000lei. se poate să fie și la tine ăsta, dar nu-ți doresc.
Vino la Bavaria la Constanța și pune-o pe tester, am văzut mulți gălățeni la noi.
0

#8 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 09 November 2009 - 19:25

View PostIulianC, on 9/Nov/2009, 15:14, said:

din ce an și ce lună e mașina?
așa am pățit eu la E90 320d, dădeam cheie și învârtea demarorul dar nici gând să pornească. apăsam repede pe start/stop și nu mai învârtea. Dar aveam erori pe navi, și puneam și luam contactul până dispăreau și dădeam cheie atunci și pornea imediat.
la mine a fost DDE-ul(ECU), cost piesă 4000lei. se poate să fie și la tine ăsta, dar nu-ți doresc.
Vino la Bavaria la Constanța și pune-o pe tester, am văzut mulți gălățeni la noi.


e bmw x3 e83 2.0 d din 2005 ...mai nou acuma porneste da intr-o secunda se opreste tre sa dau de mai multe ori la cheie.... mi-e teama sa nu ma lase vreodata in drum.....
0

#9 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 09 November 2009 - 19:45

View Postmirmax, on 9/Nov/2009, 21:25, said:

View PostIulianC, on 9/Nov/2009, 15:14, said:

din ce an și ce lună e mașina?
așa am pățit eu la E90 320d, dădeam cheie și învârtea demarorul dar nici gând să pornească. apăsam repede pe start/stop și nu mai învârtea. Dar aveam erori pe navi, și puneam și luam contactul până dispăreau și dădeam cheie atunci și pornea imediat.
la mine a fost DDE-ul(ECU), cost piesă 4000lei. se poate să fie și la tine ăsta, dar nu-ți doresc.
Vino la Bavaria la Constanța și pune-o pe tester, am văzut mulți gălățeni la noi.


e bmw x3 e83 2.0 d din 2005 ...mai nou acuma porneste da intr-o secunda se opreste tre sa dau de mai multe ori la cheie.... mi-e teama sa nu ma lase vreodata in drum.....


ce inseamna 4000lei 40 de mil vechi?? 1000 de eur??? si cum imi dau seama daca e dde ecu??? ca pe tester nu da nici o eroare...mi-e ca daca vin la constanta tre sa pierd zile ca nu imi face decat odata in zi dimineata...in rest pe timpul zilei nu am avut probleme decat azi la pranz pentru prima data si o singura data da dupa un drum lung pe drumuri proaste prin vs....

Am mai observat ca atunci cand e ok si se sting toate becurile din bord si ar trebui sa porneasca se aude un releu in partea torpedoului in schimb cand pun contact si nu se stinge abs senzor presiune roti si dsc acel releu nu se aude si implicit nu porneste .... o fi vreun releu pe care nu il deschide protectia masinii !?!?

Protectia masinii ce opreste??? alimentarea cu motorina???


Multumesc pentru ajutor si intelegere si mai astept idei.....
0

#10 User is offline   IulianC 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2648
  • Joined: 18-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 09 November 2009 - 20:54

View Postmirmax, on 9/Nov/2009, 19:45, said:

View Postmirmax, on 9/Nov/2009, 21:25, said:

View PostIulianC, on 9/Nov/2009, 15:14, said:

din ce an și ce lună e mașina?
așa am pățit eu la E90 320d, dădeam cheie și învârtea demarorul dar nici gând să pornească. apăsam repede pe start/stop și nu mai învârtea. Dar aveam erori pe navi, și puneam și luam contactul până dispăreau și dădeam cheie atunci și pornea imediat.
la mine a fost DDE-ul(ECU), cost piesă 4000lei. se poate să fie și la tine ăsta, dar nu-ți doresc.
Vino la Bavaria la Constanța și pune-o pe tester, am văzut mulți gălățeni la noi.


e bmw x3 e83 2.0 d din 2005 ...mai nou acuma porneste da intr-o secunda se opreste tre sa dau de mai multe ori la cheie.... mi-e teama sa nu ma lase vreodata in drum.....


ce inseamna 4000lei 40 de mil vechi?? 1000 de eur??? si cum imi dau seama daca e dde ecu??? ca pe tester nu da nici o eroare...mi-e ca daca vin la constanta tre sa pierd zile ca nu imi face decat odata in zi dimineata...in rest pe timpul zilei nu am avut probleme decat azi la pranz pentru prima data si o singura data da dupa un drum lung pe drumuri proaste prin vs....

Am mai observat ca atunci cand e ok si se sting toate becurile din bord si ar trebui sa porneasca se aude un releu in partea torpedoului in schimb cand pun contact si nu se stinge abs senzor presiune roti si dsc acel releu nu se aude si implicit nu porneste .... o fi vreun releu pe care nu il deschide protectia masinii !?!?

Protectia masinii ce opreste??? alimentarea cu motorina???


Multumesc pentru ajutor si intelegere si mai astept idei.....

da, 4000lei=40mil vechi =(aproximativ)950 euro. Mie mi-a ieșit pe tester la Bavaria „DDE Fault, Replace DDE” la mai multe teste ale DDE-ului. m-am uitat eu pe foile imprimate de la tester că n-au vrut să-mi facă o copie a lor, că îți arătam.
Mașina mea e din februarie 2005, se poate să fie o problemă cu DDE-urile de pe motoarele M47N din acea perioadă.
Și mie când îmi dispăreau erorile de pe navi mi se auzea ca un fel de clanc tot de releu(în celelalte cazuri nu se auzea) dar ca locație în compartimentul motor, nu la tabloul de siguranțe. Și atunci puteam să o pornesc. Dar uneori dădea să pornească și deodată nu mai învârtea demarorul, și tot nu pornea.
Când dădea se pornească și când pornea mi se mișca acul de la turometru, în restul cazurilor când nu pornea acul turometrului stătea lipit, nemișcat, de limita inferioară a turometrului.
La tine când nu pornește se mișcă turometrul? Când dă să pornească se mișcă?
Fă-ți programare la Bavaria pentru tester, poate nu e de la DDE, dar trebuie să-și dea seama ce are. Pot fi și altele, pompă motorină, releu pompă ș.a.
Costul la tester la mine a fost 119 lei cu TVA.

P.S. în bord aveam martorii de la DSC și ABS aprinși. că nu am pomenit, am vorbit doar despre erorile de pe navi.
pe navi îmi apăreau „Dsc Failure”, "Fuel pump" şi "Runflat system error".
Dacă ai timp te poţi uita şi la topicul pe care l-am creat când am avut probleme.

This post has been edited by IulianC: 09 November 2009 - 20:59

0

#11 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 12 November 2009 - 15:25

aztazi am reusit sa pun diagnoza pe masina iata ce mi-a aratat va pun snap shoot ....
de aici nu stiu ce sa mai fac ....astept sfaturi...

Attached File(s)


0

#12 User is offline   IulianC 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2648
  • Joined: 18-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 12 November 2009 - 18:03

View Postmirmax, on 12/Nov/2009, 15:25, said:

aztazi am reusit sa pun diagnoza pe masina iata ce mi-a aratat va pun snap shoot ....
de aici nu stiu ce sa mai fac ....astept sfaturi...

nu sunt mare expert în diagnoză, așa că așteaptă și alte păreri.
Din pozele atașate de tine este un test al instrumentelor de bord și se pare că interfața nu comunică cu CAN-ul (Controller Area Network).
ceva informații despre CAN și ceva informații despre DME(Digital Motor Electronics).
Ai cumva imagini și de la testul DDE-ului (Digital Diesel Electronics)? alea mi s-ar părea mai concludente.

P.S. DME aparține benzinarelor iar DDE diesel-urilor. ambele mai sunt cunoscute și sub numele de ECU(Engine Control Unit).

This post has been edited by IulianC: 12 November 2009 - 18:07

0

#13 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 12 November 2009 - 18:20

pai ieri am sters toate erorile astazi cand am incercat sa pornesc masina si a facut din nou figuri am pus din nou testerul si alea au fost singurele erori inregistrate ....

Si mi-a mai trasnit un gand inainte sa imi apara aceasta problema chiar cu o zi inainte am folosit o statie cb cu antena cu talpa magnetica pe masina a stat acea talpa magnetica pe masina cam 24 de ore ...sa fi facut vreun magnetism ceva cu toata masina???
SE poate demagnetiza masina???

This post has been edited by mirmax: 12 November 2009 - 18:34

0

#14 User is offline   IulianC 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2648
  • Joined: 18-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 12 November 2009 - 18:32

View Postmirmax, on 12/Nov/2009, 18:20, said:

pai ieri am sters toate erorile astazi cand am incercat sa pornesc masina si a facut din nou figuri am pus din nou testerul si alea au fost singurele erori inregistrate ....

întreabă-i pe unul din userii b-69-tau 320i e36 clauberty despre problema ta, ei au tester, lucrează cu el și te pot informa mult mai bine.
0

#15 User is offline   clauberty 

  • Pasionat
  • Group: Contributors
  • Posts: 1057
  • Joined: 16-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Automotive

Posted 15 November 2009 - 18:26

insista ca insisti unde trebuie

pe ceasuri apare eroarea de "no CAN identification DME" cu toate ca in loc de DME ar fi trbuit sa scrie DDE ca doar e diesel

o intrebare indiscreta :) ai schimbat ceasurile ? sau s-a umblat recent la ele ? pt ajustare km

daca nu verifica mufa de la ecu motor, in caz ca ai spalat motorul posibil sa fi ajuns apa pe unde nu trebuie, chiar daca nu ai spalat motorul verifica mufa de la DDE si de la pompa ABS


cand nu porneste tie iti raman aprinsi marotii de la DSC ABS Placute (din cate am inteles) .... asta pt ca daca bordul nu primeste informatie pe CAN de la ABS iti semnalizeaza prin a mentine ledurile aferente aprinse

normal cand pui cheia in primele 3-4s stau toate pe ON asta pt a da timp calculatoarelor sa isi faca self check adica o autoverificare si daca totul e OK trimite mesaj pe CAN catre bord "Sunt prezent si sunt OK" abia atunci ledurile aferente se vor stinge

e la tine mesajul no CAN identification DME = nu raspunde ECU motor la fel si la ABS

Problema zic eu e de la ECU motor sau ABS pt ca daca ar fi probleme cu bordu motorul ar porni

sau ai o problema de fire/contact imperfect

This post has been edited by clauberty: 15 November 2009 - 18:35

0

#16 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 15 November 2009 - 19:08

[quote name='clauberty' date='15/Nov/2009, 20:26' post='919970']
insista ca insisti unde trebuie

pe ceasuri apare eroarea de "no CAN identification DME" cu toate ca in loc de DME ar fi trbuit sa scrie DDE ca doar e diesel

o intrebare indiscreta :) ai schimbat ceasurile ? sau s-a umblat recent la ele ? pt ajustare km

daca nu verifica mufa de la ecu motor, in caz ca ai spalat motorul posibil sa fi ajuns apa pe unde nu trebuie, chiar daca nu ai spalat motorul verifica mufa de la DDE si de la pompa ABS


cand nu porneste tie iti raman aprinsi marotii de la DSC ABS Placute (din cate am inteles) .... asta pt ca daca bordul nu primeste informatie pe CAN de la ABS iti semnalizeaza prin a mentine ledurile aferente aprinse

normal cand pui cheia in primele 3-4s stau toate pe ON asta pt a da timp calculatoarelor sa isi faca self check adica o autoverificare si daca totul e OK trimite mesaj pe CAN catre bord "Sunt prezent si sunt OK" abia atunci ledurile aferente se vor stinge

e la tine mesajul no CAN identification DME = nu raspunde ECU motor la fel si la ABS

Problema zic eu e de la ECU motor sau ABS pt ca daca ar fi probleme cu bordu motorul ar porni

sau ai o problema de fire/contact imperfect


Multumesc ..pentru ajutor...daca ai fi pe aproape as veni direct la tine sa ma ajuti......

Eu nu am umblat la masina la km ..poate cel care mi-a vandut-o....ca mi-a adus-o unu din franzta si am mers pe incredere ca avea pe factura de franta trecuti km....

Oricum nu ma pricep prea mult....si daca as sti unde sunt mufele de la ecu dde si abs m-as apuca sa le verific....
Si altceva mai nou imi porneste da intr-o fractiune de secunda se aprinde martorul cu abs si se opreste motorul... sa fie mufa de la abs!?!?

DAca ma mai poti ajuta cu sfaturi iti raman recunoscator......
VReau sa merg la un service da nu stiu unde ca aici in galati nici macar diagnoza serioasa nu aveau mi-am luat singur

POate mai imi spui ce sa mai verific cu interfata mea...
SI mai nou am mai gasit o eroare...

Attached File(s)


0

#17 User is offline   IulianC 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2648
  • Joined: 18-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 15 November 2009 - 20:40

pe ultimul rând de jos scrie „Last atMileage\km reading 524272 km”, asta mai pe românește „ultima citire s-a făcut la 524272 km”. Aștia sunt km mașinii?
La E90 320d calculatorul de DSC este pe partea șoferului lângă borcănelul de lichid de frână iar DDE-ul este băgat fix pe partea cealaltă, într-o cutie albă.
Eu am săpat până la el (DDE-ul) dând capacul de la filtrul de polen jos, are câteva șuruburi de 8 și 2 torx-uri, nu mai știu dimensiunea. Iar sub capacul filtrului mai e un capac, prins cu 2 șuruburi în cele 2 părți de 8 sau de 10, nu mai rețin exact.
Am făcut legătura asta pentru că e același motor, dar e posibil să fie amplasările diferite.

This post has been edited by IulianC: 15 November 2009 - 20:41

0

#18 User is offline   clauberty 

  • Pasionat
  • Group: Contributors
  • Posts: 1057
  • Joined: 16-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Automotive

Posted 15 November 2009 - 21:07

deconecteaza mufele de la ceasuri sa vedem daca tot asa porneste

dimineata inainte de a porni scoti mufa din bord pui contactul numeri pana la 4 ->5 si incerci sa pornesti

ECU motor Attached File  ECU_MOTOR_X3.png (71.55K)
Number of downloads: 58


ABS Attached File  abs_X3.png (61.36K)
Number of downloads: 45

verifica pinii din ecu motor si ABS sa nu fie oxid pe ele

scoate mufele, la X2412 capatul mufei e o clema de care tragi in sensul firelor ca sa scoti mufa, la fel pt restu

ce lucrare ai facut la masina inainte de a se manifesta asa?

This post has been edited by clauberty: 15 November 2009 - 21:16

0

#19 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 16 November 2009 - 13:06

View Postclauberty, on 15/Nov/2009, 23:07, said:

deconecteaza mufele de la ceasuri sa vedem daca tot asa porneste

dimineata inainte de a porni scoti mufa din bord pui contactul numeri pana la 4 ->5 si incerci sa pornesti

ECU motor Attachment ECU_MOTOR_X3.png


ABS Attachment abs_X3.png

verifica pinii din ecu motor si ABS sa nu fie oxid pe ele

scoate mufele, la X2412 capatul mufei e o clema de care tragi in sensul firelor ca sa scoti mufa, la fel pt restu

ce lucrare ai facut la masina inainte de a se manifesta asa?


Salut
AM desfacut mufele pare totul in regula....Am incercat fara bord nu a pornit...

Am observat ca atunci cand se sting cele 3 becuri cu pricina se aude in partea dreapta spre torpedou unde sunt sigurantele un zgomot ca un releu care cupleaza.....Inafara de sigurantze mai e ceva acolo in torpedou???? ca eu nu vad nici un releu....

Si tot ciudat am lasat contactul pus cu cele 3 becuri aprinse si am asteptat dupa 90 de secunde s-a auzit acel releu s-au stins becurile si a pornit.....

Si am mai gasit 3 erori Astea ce or mai fi insemnand...

Attached File(s)

  • Attached File  10.bmp (769.05K)
    Number of downloads: 21
  • Attached File  11.bmp (769.05K)
    Number of downloads: 15
  • Attached File  12.bmp (769.05K)
    Number of downloads: 11

0

#20 User is offline   mirmax 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 05-November 09

Posted 25 November 2009 - 19:20

View Postclauberty, on 15/Nov/2009, 20:26, said:

insista ca insisti unde trebuie

pe ceasuri apare eroarea de "no CAN identification DME" cu toate ca in loc de DME ar fi trbuit sa scrie DDE ca doar e diesel

o intrebare indiscreta :) ai schimbat ceasurile ? sau s-a umblat recent la ele ? pt ajustare km

daca nu verifica mufa de la ecu motor, in caz ca ai spalat motorul posibil sa fi ajuns apa pe unde nu trebuie, chiar daca nu ai spalat motorul verifica mufa de la DDE si de la pompa ABS


cand nu porneste tie iti raman aprinsi marotii de la DSC ABS Placute (din cate am inteles) .... asta pt ca daca bordul nu primeste informatie pe CAN de la ABS iti semnalizeaza prin a mentine ledurile aferente aprinse

normal cand pui cheia in primele 3-4s stau toate pe ON asta pt a da timp calculatoarelor sa isi faca self check adica o autoverificare si daca totul e OK trimite mesaj pe CAN catre bord "Sunt prezent si sunt OK" abia atunci ledurile aferente se vor stinge

e la tine mesajul no CAN identification DME = nu raspunde ECU motor la fel si la ABS

Problema zic eu e de la ECU motor sau ABS pt ca daca ar fi probleme cu bordu motorul ar porni

sau ai o problema de fire/contact imperfect




SAlut spune-mi te rog unde sa ma duc .... sa-i dau de un capat....ca parca in ultimul timp face din ce in ce mai des si tre sa pun si sa iau contactul de 10 de ori....
Oare la ce sa ma astept....????.
Am observat ca in momentul in care raman cei 3 martori aprinsi se duce si acul de la temperatura apei la maxim si sta in partea dreapta de asemeni cand e problema nu se aprinde martorul cu motor pe el si apoi sa se stinga........

Unde sa ma duc in bucuresti la bavaria sau la constantza sau brasov... sau stiti pe cineva pasionat care sa nu ma lase balta...
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro