Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

Problema mare,

La urcarea unei pante motorul brusc a inceput sa nu mai traga (pana acum nu am avut astfel de pb) dupa care a inceput sa tremure apoi dupa cativa metrii am auzit un zogmot/scartait (ceva metalic) sub capota si putin fum si miros de ars si sa oprit de tot. Am incercat sa o repornesc sa trag pe dreapta mai bine dar tremura toata si zogmotul metalic era mai puternic. Am reusit in hopuri sa o mai misc 3-4 metrii.

Am dus-o pe platforma la service unde au masurat turbina verificat cilindrii, axul cu came (parca asa-i spuneau ca nu ma pricep bine) si totul era OK.

Ce au constatat deocamdata dupa ce au reusit sa o porneasca (la fel e zgomotos) e ca avea consumul de 4 ori mai mare decat normal.

Are cineva idee ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Daca mai ai ulei si nu a scos fum excesiv de mult si de culoare alb-albastru, nu cred k e turbo! E posibil sa fii tras pe admisia chiuloasei vre o clapeta de pe admisie sau s-a incins prea tare motorul pt ca nu a avut ulei suficient si s-a gripat vre un cuzinet pe vibrochen... :) ...scoate filtru de ulei si verifica daca are shpan in el...
Link to comment
Share on other sites

Daca mai ai ulei si nu a scos fum excesiv de mult si de culoare alb-albastru, nu cred k e turbo! E posibil sa fii tras pe admisia chiuloasei vre o clapeta de pe admisie sau s-a incins prea tare motorul pt ca nu a avut ulei suficient si s-a gripat vre un cuzinet pe vibrochen... :) ...scoate filtru de ulei si verifica daca are shpan in el...

Exact asa a patit si un prieten i a tras pe admisie o clapeta,dar lui i se blocase si motorul nu se mai invartea deloc.

L a demontat tot, i a schimbat cuzinetii,segmentii, si ceva pe la _chiulasa_, oricum toata distractia l a costat vreo 7000 ron.

 

Si asta se intampla numai la motoarele astea common rail, la celelalte cu pompa nu au cum sa traga nimic pe admisie.

Link to comment
Share on other sites

referitor la problema ta am un raspuns nush sigur dar iti spun !la un var de al meu a patzit asa ceva dar la un E39 3000D.i sa blocat un injector si ia bagat motorina pe retur in baie de ulei dupa care ia distrus mai multe.obs ca tu ai uleiul la nivel deci nush ce sa zic!probabil ca sunt injectoarele sau e nush ce senzor la axa cu came! cel putin asa a fost la varumu!eu zic so duci la reprez pt diagnosticare macar!sper sa ai bafta sa nu te coste ff mult!la noi la reprez la brasov stiu ca diagnosticarea a fost 450 ron!mai mult nu stiu
Link to comment
Share on other sites

Daca mai ai ulei si nu a scos fum excesiv de mult si de culoare alb-albastru, nu cred k e turbo! E posibil sa fii tras pe admisia chiuloasei vre o clapeta de pe admisie sau s-a incins prea tare motorul pt ca nu a avut ulei suficient si s-a gripat vre un cuzinet pe vibrochen... :) ...scoate filtru de ulei si verifica daca are shpan in el...

Exact asa a patit si un prieten i a tras pe admisie o clapeta,dar lui i se blocase si motorul nu se mai invartea deloc.

L a demontat tot, i a schimbat cuzinetii,segmentii, si ceva pe la _chiulasa_, oricum toata distractia l a costat vreo 7000 ron.

 

Si asta se intampla numai la motoarele astea common rail, la celelalte cu pompa nu au cum sa traga nimic pe admisie.

 

Am aflat mai exact care este problema: o clapeta trasa pe admisie - care spune meseriasul in bmw-uri, este o problema comuna la modelul asta.

Astept sa vad pretul total (sper ca nu sunt costisitoare pagubele colaterale)

Link to comment
Share on other sites

Am aflat mai exact care este problema: o clapeta trasa pe admisie - care spune meseriasul in bmw-uri, este o problema comuna la modelul asta.

Astept sa vad pretul total (sper ca nu sunt costisitoare pagubele colaterale)

 

problema comuna dar nimeni nu recunoaste :) Mult succes si sa te tii bine de portofel , reparatia estimativa e pe la 2000 e minim , depinde daca ti-a zgariat si blocul motor sau nu . Cea mai mare greseala in situatia asta a fost ca ai incercat sa repornesti motorul si spui ca ai mai si accelerat ,asa ca te poti astepta la orice. Ar trebui facut pe forum sticky undeva ce ar trebui sa faca un sofer in cazuri de astea , turbo cazut , clapeta trasa ,presupun ca ar fi mai usor de citit ca info general

Edited by MYX
Link to comment
Share on other sites

Am aflat mai exact care este problema: o clapeta trasa pe admisie - care spune meseriasul in bmw-uri, este o problema comuna la modelul asta.

Astept sa vad pretul total (sper ca nu sunt costisitoare pagubele colaterale)

 

Eu am scapat.... foarte usor.... dupa ce o clapeta s-a rupt.... am gasit-o in admisia de aer....

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa incerci sa iti scoti paguba de BMW Romania, macar scrie un mail. In mod normal trebuie sa iti acopere cheltuielile ca asta e defect de fabricatie/proiectare. Poti atasa o copie dupa deviz/constatare.

Stiu ca in Vest au obtinut remedierea problemei gratuit.

Din cate stiu nu e prevazuta nici o inspectie la chestia aia asa ca nu au cum sa motiveze ca a fost mentenanta defectuoasa.

Link to comment
Share on other sites

nu are nici un simptom. Pur si simplu prinderile clapetei cedeaza si apoi e trasa prin admisie. La unele modele ea incape prin gaurile alea=catastrofa, la altele nu, pur si simplu zace prin admisie. Problema apare la diesel la mai multe modele, inclusiv la e60.

Le poti scoate preventiv, teoretic singurul lor scop e imbunatatirea emisiilor de noxe la turatii mici...

Link to comment
Share on other sites

e belea cu acei fluturasi....am spus-o mai demult pe aici......la una din revizii era un E46 in service si imi spunea seful de acolo ca patise chestia asta.....dar aluia ii afectase rau de tot motorul...reparatia in jur de 10.000 de euro.......i-au tasat masina asa cum era si i-au platit 4000 ( ai dreaqu, amu o repara si o pun la vinzare )

am avut si eu problema asta, la mine nu s-au rupt, dar era multa mizerie acolo care la cald face ca fluturasii sa se rupa.......era 400 de euroi noua......mi-au curatat-o cu ceva solutie speciala...

Link to comment
Share on other sites

sunt facuti de tine toti km aia ?......daca nu, poate anteriorul a facut operatiunea......in general , se stringe mizerie , care, la temperaturile mari din motor produce un " amestec " de multe ori " fatal " pentru clapete, fluturasi....se rup pur si simplu....daca poti arunca un ochi, sa fii sigur
Link to comment
Share on other sites

pai am scris mai sus cauza.....asta mi-a spus si mie seful de la un service-reprezentanta BMW....

si daca nu ma insel chiar b-69-tau a facut ceva de genul asta....are si poze

 

http://www.bmwfaq.com/f9/operacion-extirpa...n-330cd-277753/

ceva detalii aici

in poza in care scrie EGR..acolo se vad clar...

si in jos pe pagina veti vedea si "opera" fluturasilor....

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

seful de acolo ca patise chestia asta.....dar aluia ii afectase rau de tot motorul...reparatia in jur de 10.000 de euro.......

 

Eu cred ca exagerezi cu pretul asta pentru un motor de e46... :)

Eu merg de 2 saptamani fara o clapeta de acceleratie si credeti-ma nu este nici o problema, poate doar ca mirosul de la evacuare la relanti este mai intepator..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

aia nu e clapeta de acceleratie daca te referi la diesel.eu am dat odata galeria de admisie jos si am curatat-o cu benzina...era jale acolo...

 

In concluzie se pot scoate?la ce folosesc?eu credeam ca la oprirea motorului...daca e ok eu mi le scot....am ramas socat cand am vazut ce pot face chiulosei si pistoanelor...

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca exagerezi cu pretul asta pentru un motor de e46... :)

Eu merg de 2 saptamani fara o clapeta de acceleratie si credeti-ma nu este nici o problema, poate doar ca mirosul de la evacuare la relanti este mai intepator..... :lol:

 

adica ai scos-o doar pe cea care a cedat ,nu si restul ?

Link to comment
Share on other sites

se rup nu de mizerie ci ca sunt proaste din design. La e60 aveau prinderi din plastic :). In al doilea rand, legat tot de partea de design, daca tu ca inginer stii ca pot ceda, macar fa-le de alta dimensiune sau forma sa nu fie posibil sa fie trase prin admisie in cilindru, sa faca dauna totala.

In al treilea rand nu sunt supuse verificarii la nici o inspectie..

De asta zic ca cine are cojones si timp se ia de gat cu BMW sa ii plateasca motorul. La orice firma normala, asta era motiv de recall, nu si la BMW. Asta e doar una din probleme de design mari care le-au avut dieselurile de la BMW, duce usor la distrugerea totala a motorului, in unele cazuri nici blocul nu mai ramane din el. De asta cand aud de frazele alea sforaitoare de marketing si marile super motoarele Diesel de la BMW mi se ridica parul pe cap si nu ma pot abtine sa comentez....

EU unul daca am nevoie de masina diesel nu as lua de la BMW nici sa mi-l dea gratis...

In Germania si Anglia, cine a avut problema asta la e60 si e46, acum cativa ani, s-au dus cu avocat si a platit BMW reparatia.

In alte tari, vorbea un coleg de Spania, nu cunosc exact daca cineva si-a recuperat paguba...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.