Jump to content

problema E36 nu sta la relantii


puscau_ccx

Recommended Posts

intro dimineata am dat sa pornesc si a pornit greu si nu sta la relantii!am mai incercat odata la fel,da sa moara si fluctueaza!dupa am lasato 5 min si am pornito iar am lasat-o pornita asa cum mergea si dupa 3 min si a revenit.am mers bine mersi cu ea pana la galati!a 2 zi dim la fel!am dus-o la service si mi a zis ala ca tre sa schimb toate rolele si fulia de la arbore(aia cu cititor) si aia de la apa(asta e ciupita).am uitat sa precizez ca mi sa rupt cureaua de la altenator(de aia am dus-o la service).mi a zis un prieten bun care le are cu bmw(zic eu si am incredre in el) sa curat motorasu de la relantii(ala pas cu pas) inainte sa mi se rupa cureaua.nu am facut asta ca nu ma pricep.acum masina e la service mai trebe sa imi vina maine fulia de la pompa de apa si gata! sper sa mearga ca daca nu mor!:)).mecanicu de la service a spus ca si dta seama ca e de la fulia aia (de la arbore)deoarece a lasat maisna sa meraga fara curele si merege perfect.a stat pornita juma de ora in fata mea si amers perfect.motivul a spus el e ca e fulia asta stramba si nu calca bine pe cititor sau asa ceva!adevaru e ca anu trecut am avut un accident mai mare si poate de atunci sa se fi strambat toate rolele si fulia!alt prieten mi a zis ca daca e fulia asta e stramba sar putea se se fi strambat si axa cu came si atunci problema grava,dar mecani vietzii a zis ca nu e sarita de la punct sau asa ceva! astept pareri sa vad poate asa e sa ma astept la ce e mai rau?

 

am uitat sa zic ! masina e 318 is e36 din 94! 225 000 km!

Link to comment
Share on other sites

salut

acum sa te lamuresc intr-o anume privinta

nu stiu ce mecanic ai sau cine iti repara tie masina dar spunei ca IS-ul are 16 valve si are vreo doua axe cu came intreabal te rog care sa strambat

acum legat de problema ta sa discutat mult pe aceatsa tema pe forum trebuia numai sa dai un search si gaseai o gramada

eu am aceeasi mashina ca si tine si am avut aceeasi problema

sunt tare multe care pot cauza problema

adica sonda lambda

senzor acceleratie

clapeta acceleratie

regulator ralanti

debitmetru

furtune(trage aer fals)

alinierea axelor cu came(asta a fost la mine)

Link to comment
Share on other sites

mam gandit si la asta dar am auzit ca daca da eroare de la debitmetru cica e motorasu asta la relantii(pas cu pas)acum astept sa vad maine dupa ce monteaza fuliile si tot sa vedem daca mai face asa urat!

daca nu ai rezolvat inca problema ,poate e furtunul de la debitmetru , poate e crapat si pe acolo trage aer fals . La mine asta e poblema , tot asa si la mine, nu a vrut sa stea la relantii, costa 200 RON acel cot de cauciuc.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am observat variatii mici ale relantiului, la rece... La prima pornire relantiul oscileaza intre 1100 si 700 cateva secunde, apoi isi revine.

Dupa aia daca accelerez, cand revine la relanti, scade pana in 700 apoi creste inapoi la 800-850.

 

Banuiesc sonda lambda. Nu a dat eroare pe doua tester.

Dar am facut rost de un grafic al sondei, si foarte des da valoarea 0, are "caderi".

Link to comment
Share on other sites

salut

acum sa te lamuresc intr-o anume privinta

nu stiu ce mecanic ai sau cine iti repara tie masina dar spunei ca IS-ul are 16 valve si are vreo doua axe cu came intreabal te rog care sa strambat

acum legat de problema ta sa discutat mult pe aceatsa tema pe forum trebuia numai sa dai un search si gaseai o gramada

eu am aceeasi mashina ca si tine si am avut aceeasi problema

sunt tare multe care pot cauza problema

adica sonda lambda

senzor acceleratie

clapeta acceleratie

regulator ralanti

debitmetru

furtune(trage aer fals)

alinierea axelor cu came(asta a fost la mine)

In afara de cele de mai sus verifica si intinzatorul de lant pentru ca se gripeaza destul de des la is. Daca nu-l schimbi la timp iti strica distributia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
aceasi problema o am si eu la masina tot un 318is ... am schimbat furtunu ala si degeaba , am pus alt debitmentru si degeaba , nu stiu ce poate sa mai fie , e chestia ca nu face mereu .. dar cum apare un consumator face , de exemplu daca dau drumu la clima face mereu , daca nu dau nu face , cand inchid usa la fel face ca se ridica geamu ..
Link to comment
Share on other sites

a lasat motorul sa functioneze jumatate de ora fara curele adica fara racire cu pompa de apa neantrenata?!! :)

foarte grav.

da asa la lasat fara curele si a mers!acum e reparata de 2 sapt deja si merge perfect!a avut drepate mecanicuu vietzii!! am uitat sa zic ca a conectatio la nush ce parat unde vedea temperatura si a zis ca a lasato pana la 70 de grade sau asa ceva

Link to comment
Share on other sites

daca lasi motorul sa functioneze fara a circula lichidul de racire prin motor pentru aprox 30 minute se supraincalzeste si il faci praf. de asemenea nu mai exista uniformizare a temperaturii asa buna unele parti incalzindu-se mai tare ca altele, deci nu e sigur sa masori temnperatura undeva pe motor.

asa ceva nu se face. si la urma urmei de ce a trebuit sa-l lase 30 min, 1 min nu era suficient sa vezi ca functioneaza normal?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.