Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

BMW 545i Individual, 2005, 98.000 km, BMW Premium Selection, BMW Euro Plus Garantie

 

0490 BMW Individual Lack onyx-mettalic

Z1XX BMW Individual Leder Merino Amarone

0761 BMW Individual sun protection glazing

0940 BMW Individual LM 152 l, 18 ''

0775 BMW Individual Headliner anthracite

0534 Automatic air conditioning system

0563 Lights package

0785 White Lights Individual

0217 Active Steerring with servotronic

0226 Sport suspension settings (with vehicle lowered by 15 mm )

0229 Dynamic Drive

0248 Steering wheel heating

0255 Sports leather steering wheel

0261 Side air bags for rear passengers

0302 Alarm system

0319 Universal Garrage Opener

0339 Shadow Line

0403 Electric glass-panel sunroof

0431 Interior and Exterior mirrors with antidazzle function

0442 Cup Holders Front

0455 Front seats, Active

0456 Front seats, comfort - electrically adjustable

0459 Front seats, electric with driver memory

0494 Seat heating for front seats

0502 Headlamp washer system

0508 Park Distance Control Front & Rear (PDC)

0522 Xenon headlamps with daytime running lights

0524 Adaptive Headlights

0541 Active Cruise Control

0601 TV Function

0609 DVD Navigation System Professional

0620 Voice Control

0610 Head Up Display

0672 6 Disc CD Changer

0676 BMW HI-FI System - 10 speaker sound system

 

Cam astea ar fi unele optiuni traduse in Engleza.

 

Ceva poze :

 

post-5623-1258913634_thumb.jpg

post-5623-1258913680_thumb.jpg

post-5623-1258913706_thumb.jpg

post-5623-1258913719_thumb.jpg

post-5623-1258913746_thumb.jpg

post-5623-1258913786_thumb.jpg

post-5623-1258913827_thumb.jpg

post-5623-1258913865_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Ma, misto masina, tare motorizarea, insa, combinatia piele Merino INDIANAPOLIS RED (cum am si eu la M6 de altfel), cu trim-uri de mahon, este oribila. :)

 

Apoi trimurile argintii la volan nu au nici o treaba cu restul... parerea mea desigur.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru aprecieri

 

Ma, misto masina, tare motorizarea, insa, combinatia piele Merino INDIANAPOLIS RED (cum am si eu la M6 de altfel) cu trim-uri de mahon, este oribila. :)

 

Apoi trimurile argintii la volan nu au nici o treaba cu restul... parerea mea desigur.

 

Nu e Indianapolis Red, e un Merino Amarone, un maro inchis care nu are nici o treaba cu rosu, in poze e total aiurea iesita culoarea.

Arata mult mai bine combinatia in realitate, mai ales contrastul cu plafonul negru.

Trimurile de la volan si schimbator nici mie nu imi plac dar se rezolva usor problema la dealer.

 

 

 

:lol: hai ca au inceput benzinarele sa intre in forta! !! bravo, asta da masina ! :)

 

 

edit: parca ai avut un 530d e39, cum e sa treci pe benzina?

 

PS: interiorul e mortal :)

 

e39 e in parcare, am pus prea mult suflet in masina aia ca sa ma despart asa usor de ea. ( o pastrez de back-up).

 

E usor ca am trecut de la 510 cuplu la 460, o sa duc dorul pantelor de 6-7 grade urcate cu 1800 ture, dar 545i-u compenseaza pe alte parti :D

Link to comment
Share on other sites

tu sa nu te superi pe mine, masina este si ramane exceptionala :) este posibil sa se vada astfel numai prin prisma pozelor.

 

:lol: nu ma super , multumesc pentru aprecieri.

 

Cand cumperi o masina sh, "designer-ul" e primul proprietar, mi-a placut masina pentru ca era deosebita si intrunea un cumul de cerinte pe care mi le propusesem. Interiorul e un pic "extravagant" ca si culori, numai ca am avut de ales intre 3 masini ca dotari similare in toata Germania, si am petrecut toata saptamana trecuta pe la 10-20 dealeri BMW (2000 km numai in Germania , alergatura).

O sa fac niste poze cu un aparat cu albul calibrat ca sa se vada interiorul.

 

bai nene ce faci cu monstrul asta? :)

 

 

 

[LE] Sa o stapanesti sanatos. Acuma am vazut ca esti in Olanda. Acolo poate chiar ai unde sa "ii dai"

 

Autostrazi sunt, dar e limita 120 si aglomeratie mare, ma consolez la 50 km spre est (Germania). E un motor decent pentru o masina de 1710 kg la baza.

Link to comment
Share on other sites

Intradevar un bmw individual, multi km fara incidente.

Un pret se poate?

 

Mersi.

 

95.000 nou in Germania

 

33.000 inscrisa in Olanda. ( au niste taxe de inmatriculare ca in Romania, pretul masinii noi ar fi in jur de 140.000 in Olanda).

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Unde posna l-ai gasit la pretul asta, ca eu invart internetul asta de un juma de an si sub 41-45K nu am gasit si la km astia?

Astea sunt preturi de anul trecut sau acum 2 ani.

 

Direct pe BMW.de . Pretul de 33.000 e aproximativ cu inmatriculare in Olanda, in Germania am dat mai putin evident+ plus vreo 1500 euro drumul, hotelul etc.

Mai sunt 2 masini aproape full pe BMW.de una langa Frankfurt, chiar draguta am facut test cu ea. Parca la 23.000, Premium Selection cu Garantie. Avea suspensiile putin duse.

 

Astea sunt avantajele crizei.

 

BMW Premium Selection-> dealerul trebuie sa-ti dea masina ca noua fara nici o problema, nu iti convine, chiar dupa 6 luni poti sa o dai inapoi si iti iei banii. ( Iti dau in scris treaba asta).

BMW EuroGarantie -> garantie valabila 1 ani fara limita de km la orice dealer BMW din Europa, sub 100.000 km se plateste de catre BMW 100%, 100-125 mii-> 90%, etc. Garantie se poate prelungi.

 

La mine au schimbat gratis : 4 discuri frana, placute, ulei, bujii, toate filtrele, role,curele, 1 suport pahar, ceva pe la suspensie. Au reparat micile ciupituri pe jante, TUV nou . Vreo 3000 euro la o estimare sumara. Asta in 3 zile pentru ca nu puteam sa stau mai mult ( A trebuit sa dau spaga in Germania ca sa o termine in 3 zile :) pentru ca nu vroiau decat cel putin in 2 saptamani). Normal trebuie sa vii dupa 2-3 saptamani sa iei masina.

Cu ocazia asta am fost la BMW Museum si am vizitat si fabrica BMW din Munchen( Revin cu poze in post separat).

Daca mai asteptam, imi vopseau micile ciupituri de pe capota si oglinzi ( vopseaua e speciala si nu exista pe stoc si trebuie facuta pe calculator si dureaza o saptamana), si polishau masina ( ceea ce nu recomand pentru ca sunt amatori la capitolul asta). Am primit discount pentru chestiile astea, si o sa le fac in Olanda.

 

Ce mai am de facut la masina :

- calibrare ACC ( active cruise control). Orice lucrare la suspensie care deregleaza geometria cu mai mult de 0.5 grade da eroare in ACC, si deci nici cruise controlul normal nu merge. Chestia naspa e ca trebuie facuta pe un banc special, si nu sunt prea multe.(1,2 pe tara).

- vopsit ciupiturile pe la oglizi si alte locuri

- polishare

- upgrade de soft la tot ca e softul destul de vechi pe masina (2005)- mp3, bluetooth

- eventual un pachet M

- poate un compresor

Link to comment
Share on other sites

Impresii dupa 1000 km:

 

- Nu e mai confortabila decat e39 530d vechi, asta are suspensii sport, RFT de 40, etc

- Sta mult mai bine pe drum, in curbe se simte Dinamic Drive si active steering

- Scaunele clar a 15-a minune a lumii ( am scaune normale pe e39). Mai ales masajul e de milioane cand conduci mult.

- head up display- folositor , trebuie sa ma obisnuiesc cu el

- de pe la 4 mii motorul trage grav iar sunetul e demential

- motorul foarte silentios la relanti, evacuarea frumos gandita

- pe ploaie ; cauciucuri de vara, e inutila masina pana la 80-90 ( se aprinde DTC intr-o veselie)

- consumul :

- ma asteptam sa nu scada sub 15 l /100 km si ma pregatisem ca atare.

- 800 km Munchen - Olanda ->545i 10.3 l /100 km mers 160+ ( 500-600 km cu ~ 60 litri) / 530d e39 7.8 l/100 km

- oras 14-16 l la mers sportiv

- in conditii de autostrada si trafic normal, consumul este putin spus decent pentru motorul asta si 1710 kg.

 

 

- Idrive-ul mai incet ca MK4 de pe e39 ( viteza de reactie)

- putin cam idiot conceput dar am inceput sa ma obisnuiesc ( sunt programator deci nu imi ziceti ca sunt atehnic)

- in 2 zile nu am reusit sa descoper cum pot sa anulez navigatie cand este o destinatie introdusa

- voice command foarte utila atunci cand o sa o trec in engleza, oricum cu cele 5 cuvinte germane pe care le cunosc e surprinzator cat de bine le recunoaste

- TV tuner -> inutil in Olanda, sa vad unde gasesc unul hybrid

- HI-FI profesional -> mult mai bun ca tot ce e pe e39, se aude decent, bass, imi pare rau ca nu are Logic 7

- bluetooth, telefon nu am apucat sa le folosesc, am reusit sa fac pair cu N97 dar nu transfera agenda, deci update de soft

- forma caroseriei -> imi trebuie ceva timp sa ma obisnuiesc.

- active steering un pic cam nepredictibila mai ales in curbe, la fel si dynamic drive, e o senzatie sintetica, dar cert e ca masina sta lipita de drum.

- RFT -urile cam zgomotoase si cred ca au ceva de spus la capitolul confort.

 

Revin cu 0-100 cand o sa prind o zi cu asfalt uscat si peste 10 grade.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie, masina ca asta tot cautam si eu dar am ajuns la altceva.

PS:superchips fac softuri care duc masina ta la 300 vmax.motorasul este senzatie :)

 

Lasa-l naibi de chip si asa iau 100-200 euro amenzi pe luna.

- am garantie , si trebuie sa-mi dau peste degete ( si ma mananca rau pe partea de multimedia, mai ales ca m-am obisnuit de pe e39 cu dvd,mp3, usb).

- pentru 10-20 ori pe an cand ajung prin Germania pe an ca sa pot merge cu 300 sa fac filmulete si sa zic ca mai aveam pedala, nu se merita si autostrazile de acolo nu mai sunt ce au fost ( din ce in ce mai multe limite, blocaje, lucrari, si carosabilul din ce in ce mai prost, la 200-250 te zgaltaie de dai cu capul de plafon)

- are prea putin cai ca sa pot face fata la alte masini care ating si depasesc 300, gen M5, M6, Porsche, Ferrari, Lamborghini, Dacia Logan RS BiTurbo, care oricum o sa fie la 100 km in fata mea pana ajung eu la 300 km.

- la 50 km peste limita in Olanda deja ai probleme grave, se poate lasa cu confiscarea masinii

- cu cat e masina mai puternica cu atat merg mai linistit si mai corect, pentru ca stiu ce am sub capota si nu ma mai derajez sa ma iau la tranta cu raceri de 18 ani si sa-i am pe constiinta dupa aceea la prima curba, cand descopera surprinsi, ca burlanul de soba pus in locul evacuarii nu tine loc de frane sau DSC .

- cand o sa ma plictisesc de ea in 2 ani daca o tin ma gandeam la un compresor si atunci merita sa-i dau jos limita.

- oricum prima investitie o sa fie o emblema de 520d in locul celei de 545i ca sa evit provocarile.

Edited by DSF
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Alpina B5 si B6 au folosit la baza aceeasi motorizare ca si pe masina ta dar supercharged si rezultatul a fost:700 Nm si 500 hp.: http://www.carsplusplus.com/specs2008/alpina_b5_s.php

Oricum masina este superba si asa.

PS: Alpina B5 si B6 nu prea ai vazut prin germanica nu? ca eu ultima oara cand am fost nu prea am gasit.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.