Jump to content

needle motion senzor


meola

Recommended Posts

Salut..Am un bmw 320 d din 2000,136 Cp

 

Am o problema sincer nu stiu cat de grava este insa sincer ma sacaie de ceva timp,am fost la 3 testere si sincer nu am reusit sa rezolv mare lucru.

 

Eroare de pe tester se numeste NEEDLE MOTION SENZOR.

 

La unul dintre testere mi sa spus ca este injectorul cu fir ,iar la altul ca injectorul este ok.de fapt ca injectoarele sunt ok.

 

Intradevar masina trage bine ,porneste la prima cheie si la rece si la cald..

 

Problema este insa la franare,masina scoasa din viteze ,mai are un pic si se opreste din mers creste consumul instantaneu pana la 10 si atunci incepe si o dereglare a motorului asta pana cand se opreste din mers.Mentionez ca motorul nu se opreste.

 

Am mai gasit un topic pe aceeasi tema insa nu sa gasit rezolvare sau vreun raspuns.

 

Va rog daca a mai intalnit cineva asemenea problema sa ma anunte si pe mine ,,nu gratis.

Am sa las adresa de mail,nu prea imi vine sa schimb injectorul costa 1800 ron. costi.bavarom@gmail.com

 

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mi-a mai spus cineva ca se mai numeste si vehicle speed senzor..

Cod eroare P0500

nu are nici o legatura cu VSS (vehicle speed sensor)

Needle motion sensor este senzorul piezo de pe injectorul "cu fir"

scoate-i mufa, daca poti , daca nu (ca e sub galerie) , desfa capacul la calc de motor si pe mufa a treia © intre pinul 5 si 18 pe fire trebuie sa ai intre 80 si 120 de ohmi , daca nu ai, schimba injectorul (evident, dupa ce verifici firele)

Link to comment
Share on other sites

Merci Dereglatu,,

 

Am sa masor ,,,sa vad valoarea ,,,as mai avea o intrebare ,,VSS unde gasesc senzorul ,,ma gandesc sa umblu si acolo,,

 

Le iau pe fiecare ,,sa vad de unde problema..

 

Daca stiti cat ma sacaie problema asta...sincer nu stiu daca este ceva grav insa sunt mai atent cu masina mai ales de cand este Bmw...

 

va multumesc pt ajutor...

Link to comment
Share on other sites

sunt protagonistul unei intamplari inedite ... masina mea ... un e46 320 d de 136 de magari, ... trepideaza (nu ea ci motorul) in momentul in care calc frana (lin nu brusc) si cand e pe liber ... nu mai prezinta aceeasi simptomatologie in momentul in care e in viteza ... sau calc abbreiaj +frana ... mentionez ca am facut o diagnoza in care au fost prezente erorile .. senzor miscare ac intrerupt (am schimbat injectorul cu fir),.. semnal intrerupt.. nici in ziua de azi nu am aflat ce inseamna asta ... ma cam ia disperarea pentru ca sistematic am inceput sa schimb piese, rezultatul fiind acelasi (debitmetru, injector, furtune retur motorina, etc.) sunt deja doua saptamani de cand tot citesc topicurile de pe forum si nu am gasit la nimeni o problema similara ... nici macar o idee din care sa rezulte rezolvarea ( in speranta ca ma intelegeti prin ce trec ... ca iubitor al acestei marci, poate cineva o sa ma ajute cu niste sfaturi , pentru ca ideei nu mai am. fac mentiunea ca.. la test... in momentul in care masina era turata pana la 4000 rot/min, afisa valori normale (turbina avea o presiune de 24 psi), insa la acelasi test cu frana calcata si masina turata in aceleasi rotatii, turbina indica doar o presiune de 16 psi, adik cu 2 mai mult decat normalul ... poate ajuta asta in diagnosticarea problemei

UN COLEG CARE A AVUT ACEEASI PROBLEMA ,,INSA NU A GASIT O REZOLVARE ,,,VAD CA EL A SCHIMBAT SI INJECTORUL SI NIMIC.....

Link to comment
Share on other sites

trepideaza (nu ea ci motorul) in momentul in care calc frana (lin nu brusc) si cand e pe liber ... nu mai prezinta aceeasi simptomatologie in momentul in care e in viteza ... sau calc abbreiaj +frana ...

cand e pe liber ai turbina desumflata......cand calci ambreiaj + frana- turbina este desumflata

 

in momentul in care masina era turata pana la 4000 rot/min, afisa valori normale (turbina avea o presiune de 24 psi), insa la acelasi test cu frana calcata si masina turata in aceleasi rotatii, turbina indica doar o presiune de 16 psi, adik cu 2 mai mult decat normalul ...

 

QED.Cand calci frana, servofrana iti ia din vacuumul de la turbo.....e posibil ca valva unisens de pe servofrana sa nu-si faca treaba......

Valva de la turbo este comandata cu vacuum .....din aceeasi conducta din care se alimenteaza si servofrana, Cand atingi usor frana aceasta scapa vacuum si iti ia din vacuumul necesar valvei de turbo.Ia verifica acolo ce se intampla!

Link to comment
Share on other sites

trepideaza (nu ea ci motorul) in momentul in care calc frana (lin nu brusc) si cand e pe liber ... nu mai prezinta aceeasi simptomatologie in momentul in care e in viteza ... sau calc abbreiaj +frana ...

cand e pe liber ai turbina desumflata......cand calci ambreiaj + frana- turbina este desumflata

 

in momentul in care masina era turata pana la 4000 rot/min, afisa valori normale (turbina avea o presiune de 24 psi), insa la acelasi test cu frana calcata si masina turata in aceleasi rotatii, turbina indica doar o presiune de 16 psi, adik cu 2 mai mult decat normalul ...

 

QED.Cand calci frana, servofrana iti ia din vacuumul de la turbo.....e posibil ca valva unisens de pe servofrana sa nu-si faca treaba......

Valva de la turbo este comandata cu vacuum .....din aceeasi conducta din care se alimenteaza si servofrana, Cand atingi usor frana aceasta scapa vacuum si iti ia din vacuumul necesar valvei de turbo.Ia verifica acolo ce se intampla!

Ok ,,am super verificat-o si am mers si tare si mai incet ,,ULTIMA constatare pot avea 100km/h sau 150km/h, pun frana, e ok asta pana ajunge masina sub 20 km/h atunci creste consumul pana la 10 si apare o trepidatie la motor imi pot da seama si dupa cum se misca schimbatorul de viteze mentionez ca tampoanele sunt noi max 500 km am mers cu ele...

Am mai vb cu cineva si zice ca sar putea sa fie senzorul de pe volanta si implicit volanta ...ea face un zgomot atunc cand pornesc si opresc ,,inclin sa cred ca est de acolo..Ce zici????iti multumesc pt raspunsuri...Sincer cred ca etse o problema la mai multa lume dar nu isi dau sema ,,porbabil sunt eu mai .....chiar imi place marca asta BMW.

Link to comment
Share on other sites

Am mai vb cu cineva si zice ca sar putea sa fie senzorul de pe volanta si implicit volanta ...ea face un zgomot atunc cand pornesc si opresc ,,inclin sa cred ca est de acolo..Ce zici????iti multumesc pt raspunsuri...Sincer cred ca etse o problema la mai multa lume dar nu isi dau sema ,,porbabil sunt eu mai .....chiar imi place marca asta BMW.

E greu sa dai un verdict fara sa vad masina.....ce sa zic...e posibil...teoretic ar trebui sa te dai cu un tester mufat pe masina si sa urmaresti in timp real parametrii masinii, in principiu avansul, EGR-ul, rotatiile motorului EXACT in momentul in care masina sughite! sa stii ca am mai auzit de treaba asta....cred ca tot pe forum.....

Link to comment
Share on other sites

Am mai vb cu cineva si zice ca sar putea sa fie senzorul de pe volanta si implicit volanta ...ea face un zgomot atunc cand pornesc si opresc ,,inclin sa cred ca est de acolo..Ce zici????iti multumesc pt raspunsuri...Sincer cred ca etse o problema la mai multa lume dar nu isi dau sema ,,porbabil sunt eu mai .....chiar imi place marca asta BMW.

E greu sa dai un verdict fara sa vad masina.....ce sa zic...e posibil...teoretic ar trebui sa te dai cu un tester mufat pe masina si sa urmaresti in timp real parametrii masinii, in principiu avansul, EGR-ul, rotatiile motorului EXACT in momentul in care masina sughite! sa stii ca am mai auzit de treaba asta....cred ca tot pe forum.....

Stii ce voi face ,,maine fac un filmulet sa vezi exact si il descarc maine...sa vezi .intardevar trebuie sa vezi

eu eram speriat de injector de-asta tot am cerut pareri..merci

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.