Jump to content

pierdere lichid racire E60


siulian

Recommended Posts

Salut,

 

Mi-a venit randul sa postez si eu cu o problema.

Mai exact cam la ~1000km imi dispare din lichidul de racire(exact cat dispare nu stiu, cert e ca umplu pana la max si il gasesc putin sub minim, zisese careva pe forum care este diferenta intre min si max).

 

Pe tester nu sunt erori.

Fum colorat nu am.

Caldura baga.

Nu am gasit chestii umede.(desi o sa cercetez si mai atent , poate mi-a scapat vreun furtun nepipait)

Pe busonul de ulei nu am gasit nimic alb , si nici cand completez cu antigel/apa nu vad sa fie urme de ulei.

 

S-a mai intalnit careva la E60 cu problema asta? (poate e vreo buba comuna).

La voi ce ati gasit defect/crapat/etc ?

 

 

Mersi anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Si eu pierdeam pe la acel T blestemat din spatele chiulasei. Am E46 dar banuiesc ca si fratii mai mari au ceva asemanator daca nu la fel. Deh, producatorul german s-a gandit ca ar fi bine sa faca anumite piese de plastic sa mai reduca din costuri.

post-1639-1259778332_thumb.jpg

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

In primul rand multumesc celor care au postat.

 

@alexandru_83,andrei nu are rost sa va ciodaniti. Oricum aveti amandoi dreptate.

@AliNOS multumesc , dar intrebarea pusa de mine se referea la lichidul de racire(adica antigelul), iar piesa furnizata de tine face referire la lichidul de spalare al farurilor/geamului.

 

O sa iau probabil in weekend din nou masina la puricat, poate vad ceva.

Cred ca este printre cele mai grele chestii care pot fi depistate, deoarece nivelul scade destul de putin si in timp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Redeschid un topic vechi, dar poate ne poti spune pana la urma cum ai rezolvat problema.

 

Sau daca stie cineva cum arata eroarea de antigel pe minim (daca arata in bord martor ca nu cumva sa raman fara si sa merg asa).. ca eu observ "la ochi" ca dupa 700-800km imi scade nivelul de antigel cu ~200ml. Daca masina sta, nu scade deloc nivelul de antigel.

 

Multumesc!

Edited by x1mw
Link to comment
Share on other sites

e60.

 

Daca ar curge pe la pompa de apa, ar trebui sa am ceva urme de antigel pe langa? Daca e pompa de apa dusa, nu ar mai trebui sa aiba si alt simptom?

 

La mine erau duse cateva O-ringuri de la pompa de apa. Le-am comandat ( 30 de lei toate cele 3 O-ringuri originale )si problema s-a rezolvat.

Poti verifica in doua moduri :

a ) cel mai rapid, dai jos scutul si vezi daca e plin cu lichid.

b ) dai jos busonul de la rezervorul lichidului de racire, si cu o scula speciala de verificat presiunea, faci presiune si observi pe unde pierzi lichid. ( motorul este oprit la aceasta operatiune )

 

Succes! :thumbsup:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Redeschid un topic vechi, dar poate ne poti spune pana la urma cum ai rezolvat problema.

 

Sau daca stie cineva cum arata eroarea de antigel pe minim (daca arata in bord martor ca nu cumva sa raman fara si sa merg asa).. ca eu observ "la ochi" ca dupa 700-800km imi scade nivelul de antigel cu ~200ml. Daca masina sta, nu scade deloc nivelul de antigel.

 

Multumesc!

 

N-am fost nici o problema pana la urma.

Se pare ca nea "caisa"(primul meu mecanic) n-a stiut sa aeriseasca bine instalatia dupa ce a fost schimbat antigelul.

Drept urmare a tot scazut pana cand tot aerul a fost dat afara. Uitandu-ma in urma pot sa spun ca am avut si noroc. Daca valva nu era buna facea presiune si zburau si furtunele si fierbeam si motorul. Asa ca aviz amatorilor. :))

 

 

Si da, la E60 iti apare in bord "Coolant low" sau ceva de genul cand scade prea mult.

Link to comment
Share on other sites

... nu cred ca la mine este cazul cu aerisirea, pana acum 3 luni nivelul antigelului era acelasi de la ultimul schimb de antigel (eu il fac din 2 in 2 ani). Dar de atunci tot completez cu cate 200ml la 1-2 luni... depinde cum fac ~700-800km.

 

Aerisirea cum se face? O pot face eu in parcare? E vreo problema daca la un moment dat o sa am decat antigel in instalatie, fara apa.... dupa atat completat?

 

Multumesc.

Edited by x1mw
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand ca intr-un recipient, sa-ti pregatesti tu lichidul de racire : jumatate apa + jumatate antigel. Dupa care poti completa linistit cu cantitatea necesara.

 

Aerisirea o faci in felul urmator :

- completeaza cu lichid, pana la nivelul maxim ( treapta de sus ) si lasa capacul desfacut / dat jos de pe recipient

- pornesti motorul

 

Observa faptul ca, in imediata apropiere a gurii recipientului, in interior, este ca un tubusor mic prin care curge apa. Daca este neaerisit, va curge apa intermitent ( cand apa, cand aer, exact ca atunci cand aerisesti caloriferul :) )

Se considera ca s-a aerisit, dupa ce motorul este cald, iar prin tubusorul acela iti curge constant apa.

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

La mine din pacate a durat vreo luna pana s-a "asezat".

 

Oricum iti recomand chestia descrisa de jon doe.

Cauta pe cineva care are acel timp de pompa si care iti creeaza presiune in instalatie de ~1.5 bari.

Daca scade atunci clar pierde pe undeva si trebui cautat.

 

LE: jon doe a uitat sa-ti spuna sa setezi caldura la maxim ;) Atat din butoane cat si din I-drive.(la I-drive acolo unde setezi dirijarea fluxului de aer catre sofer pasager poti sa setezi si tipul de aer: mai cald(3 linii rosii parca), mai rece(3 linii albastre) sau netru(o linie alba))

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Am citit acum pe forum ca la modelele noi, dupa 2000, aerisirea se face singura. Imi e cam teama sa dau drumu la motor si sa las capacul desfacut :(.. o sa incerc sa gasesc pe cineva care are pompa poate gasesc vreo fisura... ca daca era de la aerisire, intr-un an de la schimbul de antigel sigur scadea lichidul. Edited by x1mw
Link to comment
Share on other sites

jon doe a uitat sa-ti spuna sa setezi caldura la maxim ;) Atat din butoane cat si din I-drive.(la I-drive acolo unde setezi dirijarea fluxului de aer catre sofer pasager poti sa setezi si tipul de aer: mai cald(3 linii rosii parca), mai rece(3 linii albastre) sau netru(o linie alba))

 

corect :thumbsup:

 

Am citit acum pe forum ca la modelele noi, dupa 2000, aerisirea se face singura. Imi e cam teama sa dau drumu la motor si sa las capacul desfacut ....

 

Aerisirea se face prin tubusorul acela despre care ti-am scris mai sus.

Nu trebuie sa-ti fie frica sa pornesti masina cu capacul desfacut. Nu se va intamplanimic rau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.