Jump to content

pierdere lichid racire E60


siulian

Recommended Posts

Fiind cel mai la indemana acum, voi incerca aerisirea circuitului.... dar daca timp de un an nu am avut probleme, se poate acum sa fi luat aer cumva? Dar unde se duce lichidul ala care dispare...

 

Multumesc pt sfaturi.

Edited by x1mw
Link to comment
Share on other sites

Deci cel mai sigur am o fisura ceva pe undeva... la reprezentanta la Filaret au pompa sa incerce sa gaseasca fisura sau numai la AB?

 

Ar trebui sa aiba. Macar la Filaret poti sa te uiti si tu :p.

 

Si da, se face "oarecum" singura aerisirea. Daca nu s-ar fi facut eu eram cu motorul terci pana acum.

Daca la tine cel mai probabil "curge" pe undeva cate putin si fiind motorul incins se usuca repede.

De asta operatiunea se face cand motorul e rece(evident si ca sa nu te frigi) si se baga presiune.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Buna seara,

 

Am vazut ca am si eu o pata sub masina , este antigel :( am dat scutul jos , si am vazut ca ar veni undeva de la termostat, !!! cineva mia spus ca ar putea fi si de la busonul de la vasul de expansiune, sa nu mai dea afara presiunea si sa forteze, credeti ca se poate sa fie acel buson? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

 

Am vazut ca am si eu o pata sub masina , este antigel :( am dat scutul jos , si am vazut ca ar veni undeva de la termostat, !!! cineva mia spus ca ar putea fi si de la busonul de la vasul de expansiune, sa nu mai dea afara presiunea si sa forteze, credeti ca se poate sa fie acel buson? Multumesc

 

 

Ai schimbat termostatul principal? Sa nu piarda pe la ganitura lui...

Link to comment
Share on other sites

Busonul vasului e doar o masura de siguranta si nu pierde decat daca presiunea e prea mare in instalatie. Daca ajunge pana acolo, problema e mai grava. Nu e cazul la tine.

 

Dara de albeata este exact urma de antigel uscat. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Si mie i-mi pierdea lichid (e60 3.0d cutie automata)...curgea lichid pe la racitorul de ulei de la cutie...este o problema des intalnita la automate...daca ai automata verifica si acolo...se aflla in partea cea mai de jos exact pe directia alteratorului.Piesa 1,chiar la imbinare,unde este varful sagetii. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/21/68af808c41cbbde988704a1fb6b7287d.jpg Edited by blo
Link to comment
Share on other sites

Am fost la mecanic , a gasit un surub la termostat care a mai mers strans,a spalat zona de antigel, am rulat cu masina 2 ore dupa care am revenit sa vedem daca mai da pe la acel surub , era uscat complet acum sa vad de dimineata daca mai gasesc pata si daca am presiune in vas...va tin la curent
Link to comment
Share on other sites

Din pacate am gasit iar pata sub masina , masina nefiin pornita 2 zile, am schimbat termostatul principal garnitura fiind tocita nu stiu cum sa explic :( am schimbat si busonul de la vasul de expansiune, acum sa vedem daca mai curge. acum am intrat in meniul asscuns iar temperatura sta intre 89-90 de grade , cred ca este ok
Link to comment
Share on other sites

recent am avut aceasi problema si nu stiam de unde curge.

am parcat masina in garaj si m am sezat sub ea :popcorn: si am tot asteptat pana am vazut de unde picura.

 

Se scurgea apa pe langa pompa de apa. Am dat o jos de pe bloc, am curatat foarte bine locul pt ca erau urme de pe garnitura.

Am cumparat silicon special pe care l am aplicat pe marginea pompei de apa chiar pe conturul garniturii si am montat o inapoi.

 

s-a rezolvat rapid

Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

 

Am vazut ca am si eu o pata sub masina , este antigel :( am dat scutul jos , si am vazut ca ar veni undeva de la termostat, !!! cineva mia spus ca ar putea fi si de la busonul de la vasul de expansiune, sa nu mai dea afara presiunea si sa forteze, credeti ca se poate sa fie acel buson? Multumesc

Salut,

am avut si eu problema asta, imi curgea pe la termostat, l-am desfacut si am dat cu silicon si l-am pus la loc. Nu a mai curs, dar dupa vreo doua luni a inceput sa curga pe t-ul ala care intra in motor, sub admisie langa joja de ulei. Era crapat si mi-am cumparat altul si nu mai am probleme.

Link to comment
Share on other sites

O mica problema...

Am zchimbat ambele termostate(bmw e60 530dA),am spalat radiatorul,am pus totul la loc,am aerisit,am dat o tura,totul perfect...am lasat masina 1 ora parcata,apoi dupa ce am plecat nu a mai bagat deloc caldura...

De la ce poate fi ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.