Jump to content

PARERI 520 I ,E60!


mario_marius

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

520i E60 are 170 cai daca nu ma insel. Trebuie sa tii cont ca face parte din motorizarile aflate in coada clasamentului!Asta inseamna ca, o motorizare superioara iti permite un stil diferit de condus si totodata un consum nu departe de al tau.

Entuziasmul de acum te poate face subiectiv(50kmh in localitati,90-100 afara ,gropile din asfalt,un mod de condus civilizat) toate astea te duc cu gandul la ideea ca motorizarea asta e suficienta daca nu chiar prea mult!

Tu stii ce asteptari ai de la masina in fond si la urma urmei o poti schimba oricand fara resentimente! Incearca un drive test macar cu 2-3 motorizari,vezi care sunt taxele,impozitele si nu mai sta pe ganduri!

In ceea ce priveste tinuta de drum,daca respecti cadrul legal(viteza) masina practic indiferent de motorizare e premium(E60)!Franare ,stabilitatea sunt superioare marii majoritati de autoturisme din trafic!

Nevoia de mai mult,obisnuinta etc o sa te faca nemultumit la un moment dat. Eu am inceput cu 54cai putere, urmatoarea masina a avut 130cai, dupaia 160 si acuma 272! Minusuri vei descoperii tot timpul si vei ajunge sa te enerveze amanunte la care nici nu visai sau ti se pareau fitze!

SFatul meu e sa iei masina daca tu crezi ca te sadisface si asta e ce vrei! Depinde ce fel de tip esti,temperamentul tau la volan! Personal am incercat masini mici cu consum redus si au fost un esec! Daca esti in continua accelerare sa dus naibii economia chiar daca ai motor de 1,4cmc!

Despre consum las pe altii sa vorbeasca...aici discutia poate degenera chiar...sunt multi factori care isi dau concursul!

De curiozitate cat costa un E60 520i?

Link to comment
Share on other sites

Buna , sunt nou printre voi si pentru inceput as dori sa aflu din partea voastra cateva pareri despre 520 I , E 60. Cam la ce probleme ma pot astepta sa apara, cam cat e intretinerea,revizii,piese,etc. Tinuta de drum,plusuri,minusuri.Cam ce consum pot scoate in oras, cu aproximatie.

Salut,

 

Consumul depinde f mult de stilul de condus. Cred ca sub 10% in oras nu prea o sa vada.

Oricum, pt caroseria in discutie mi se pare putin prea slaba motorizarea de 2 litri benzina. Testeaza si un 2.0 diesel si o sa-ti schimbi complet parerea. Cei de la Auto Bavaria mi-au spus ca e altceva modelul pe motorina e alt cuplu, etc....si asa a fost !

Ca idee, eram chitit pe un 525d de 177cp, dar dupa ce am mers cu un 530d am fost profund impresionat, iar ciudat, multa lume mi-a spus ca e mai mic consumul decat la 525. In final am optat pt 530d

 

Revizia obisnuita la 520i va de la 800 la 1200 ron

 

Piesele depinde ce ai de schimbat....caseta de directie e in jur de 7000ron fata de Renault 2000ron; Ford 2600ron.

Ca sa-ti faci o idee, multa lume mi-a spus ca piesele la seria 5 sunt aproape dublu la pret ca seria 3...

 

Important e de unde vrei sa-ti achizitionezi masina, unde si in ce conditii a fost rulata. Am mers cu masini(BMW) de aici care aveau 50k KM si se tineau mult mai prost la articulatii ca masini de 100K KM din Germania.

Pt un pret real de seria 5 la kilometrii si ani reali incearca mobile.de, care , sa fim sinceri, sare cu mult la pret fata de autovit-ul nostru -> unde am intalnit si masini care aveau ba volanul, ba scaunele schimbate, ori vanzatori care dupa 2 min de discutii: <<frate, uite io sunt sincer nu ca altii: are dati 55mii km inapoi, da nu mai mult "sha moara mama">> In gandul meu mai puneam inca 60-80mii peste ce zicea el ca e real si aia erau km reali ai masinii. Sa nu te abureasca cu carte service si verificari bavaria. Daca baietii-s destepti se cumpara cartea service in alb, si se dau km inapoi direct la parcul auto, treaba pe care nici Bavaria, nici cu chia cheii si nici cu masina nu are cum sa o depisteze. Deci daca km sunt dati inapoi corect si baiatul care face treaba asta se pricepe nu poti sa-ti dai seama.

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

e60 520 i , il iei si la 10.000 euroi dar totodata il iei si la 13-14.000. La aproape 10.000 am vazut ca iei de prin tara cu km in jur de 130-150.00 (asa zic ei,acuma cu cati or fi dati inapoi ...), iar la 13,14.000 il iei de prin germania cu pana in 100.000 km care sper sa fie si reali. Nu de alta dar ce vreau sa iau obligatoriu trebuie sa aiba pana in 100.000 km (si pt faptul ca ceea ce am momentan e un mondeo din 2007 cu 33.500 km, deci clar ca nu vreau sa trec la una cu 200.00,300.000 km,deoarece in mondeo inafara de benzina si refizii in 2 ani nu am pus leu). Vreau benzina pt faptul ca am luat un sharan de curand,diesel,an 2003 cu 220.000 km , si am fost tare dezamagit de el cand am vazut ca din start am bagat in mici reparatii peste 600 euro (plus ar urma inca vre-o 800), iar cee ce am observat e ca la majoritatea masinilor diesel peste 200.000 km cam apare problema cu turbina (idem la sharanu meu),voanta,chit ambreiaj ,si multe maruntaie care adunate fac o groaza de bani.Dieselu mi se pare mult mai pretentios.Si normal ca daca renunt la mondeo pe care il am (masina inca apr 2 ani in garantie) e normal ca am pretentia ca de la un bmw pe care il voi lua sa nu cheltui nimic pe reparat (inafara de consumabile,revizii).Eu zic ca un 5ar cu pana in 100.000 km circulat la nemti ar tebui sa fie apr perfect. Sper ... De consum nu prea am treaba. Mai mult de 13-14 in oras (ORADEA) ma gandesc ca 520i nu ia (sau eventual un 525 i). De diesel ce sa zic ... mda cuplu ala e cuplu la diesel da noah ... diesel cu km reali putini e scump si dincolo (max 100.000 km).Astept pareri .MS
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 520i, din 2003(e60), acum am aproximativ 160 000km. Pana acum nu am avut probleme cu ea, bineinteles am schimbat consumabile. Iar consumul este de 14-15 la suta in oras(cutie automata)

 

 

mario_marius

 

530da - consum bucuresti 13%-15%, in functie de talpa, afara aproximativ 8%

intretinere - schimb consumabile (tot, tot) = 1500lei

0 (zero)lei/euro pt shimbat piese, de un an si jumatate 160k km

Edited by bimmer E60
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

am avut eu.

 

Este ultra puturoasa si consuma nejustificat vreo 18%.

 

Mie mi-a picat caseta de directie, cam tot ce se poate pe puntea fata in materie de suspensie si am avut nenumarate probleme de ordin electric/electronic.

 

Am efectuat schimburile de piese la MHS, o groaza de bani si zero satisfactie.

 

Apoi, in general 520i vine si cam cheala in ceea ce priveste dotarea.

 

Mi-a placut aspectul exterior insa, la E60.

 

Nu as mai cumpara aceasta masina (motorizare) niciodata.

 

In depasiri se lasa cu transpiratii reci.

Link to comment
Share on other sites

hmm.... sunt deja cam in dubii . Sincer nu am testat un 520i sa vad cum se comporta. De 525 d stiu ca trage destul de ok, dar faza e ca m-as cam feri de diesel . Nu de alta dar am un sharan diesel ,intr-adevar cu 200.000 km pe el si am cam avut tare muLte baiuri cu el. Bine nu zic VW ... BMW e diferenta mare (sper). Partea cu electronica multa care se mai duce la bmw am vazut ca e cam boala.E clar ca aia pot pati ca o fi benzina ca o fi diesel . La noroc (sau ghinion). Mai astept pareri din partea voastra .
Link to comment
Share on other sites

pole position , dar cati km avea masina? Si in special ma intere cam cati facuti in tara .Mi se pare cam nasol faza cu picatu directiei ... electronica am vazut ca e cam cu probelem. Am prieten cu 525d si la fel si el cam are mici probleme ... airbaguri aprinse aiurea (ca si cum ar fi sarite), i s-au defactat senzorii de parcare , si maruntisuri . El are 80.000 km pe ea .
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
pole position , dar cati km avea masina? Si in special ma intere cam cati facuti in tara .Mi se pare cam nasol faza cu picatu directiei ... electronica am vazut ca e cam cu probelem. Am prieten cu 525d si la fel si el cam are mici probleme ... airbaguri aprinse aiurea (ca si cum ar fi sarite), i s-au defactat senzorii de parcare , si maruntisuri . El are 80.000 km pe ea .

 

 

nu conteaza, putea sa aiba si 5 km, oricum e o lesinatura obosita.

 

Chestia asta cu km facuti in tara este pointless... am avut un bmw M6, 46.000 km facuti numai in tara, cumparat de aici bla bla bla.. un miliard de probleme si probabil zeci de mii bagati, de mi s-a taiat definitiv.

 

Daca vrei sa stii, pai tocmai M6, m-a facut sa renunt la BMW.

 

Cred ca cel mai fiabil model, ramane seria 1 120d (al sotiei). 165.000 km si 0 probleme.

 

Asa ca, ia-ti seria 1 :)))

Link to comment
Share on other sites

masina pe care o conduc zi de zi e un mondeo benzinar din 2007 de 1.8 cu doar 110 caluti. E clar ca sharanu pe langa mondeo trage mult mai bine si de aceea daca e sa schimb mondeo cu un e60 vreau ca diferenta de putere sa fie destul de semnificativa. E drept ca 520 i are 170 CP. Acuma la caresoria aia nu stiu cum se comporta ... posibil ca nu e imensa diferenta la cum trage fata de mondeo-ul meu . Deci parca m-ar tenta mai mult totusi un 525 d dupa parerile voastre de pana acuma
Link to comment
Share on other sites

hmm.... sunt deja cam in dubii . Sincer nu am testat un 520i sa vad cum se comporta. De 525 d stiu ca trage destul de ok, dar faza e ca m-as cam feri de diesel . Nu de alta dar am un sharan diesel ,intr-adevar cu 200.000 km pe el si am cam avut tare muLte baiuri cu el. Bine nu zic VW ... BMW e diferenta mare (sper). Partea cu electronica multa care se mai duce la bmw am vazut ca e cam boala.E clar ca aia pot pati ca o fi benzina ca o fi diesel . La noroc (sau ghinion). Mai astept pareri din partea voastra .

 

 

 

 

am avut un e60 din 2004 525d lam achizitionat SH la 121 000 km si lam dat la 184 000 deci kam 63 000 facuti intru-un an jum prin ro am avut foarte mare grija de masina pentru ca chiar mi-o placut masina in afara de consumabile nimik nimik super ok si cum trage foarte multumit!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
hmm.... sunt deja cam in dubii . Sincer nu am testat un 520i sa vad cum se comporta. De 525 d stiu ca trage destul de ok, dar faza e ca m-as cam feri de diesel . Nu de alta dar am un sharan diesel ,intr-adevar cu 200.000 km pe el si am cam avut tare muLte baiuri cu el. Bine nu zic VW ... BMW e diferenta mare (sper). Partea cu electronica multa care se mai duce la bmw am vazut ca e cam boala.E clar ca aia pot pati ca o fi benzina ca o fi diesel . La noroc (sau ghinion). Mai astept pareri din partea voastra .

 

 

 

 

am avut un e60 din 2004 525d lam achizitionat SH la 121 000 km si lam dat la 184 000 deci kam 63 000 facuti intru-un an jum prin ro am avut foarte mare grija de masina pentru ca chiar mi-o placut masina in afara de consumabile nimik nimik super ok si cum trage foarte multumit!!!

 

vezi ca prin primara te invata despre cratima... da, aia care se pune intre "l" si "am"... adica "l-am". Exista si o explicatie, insa te-ar plictisi probabil.

 

Ar mai fi si "virgula", dar nu mai insist.

 

Nu mai comentez restul "compozitiei", care este cel putin sub-mediocra.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Tot se zice ca e foarte puturos 520i e60.Asa o fi,n-am mers cu asa ceva,dar eu am un 320i e46 cu acelasi motor si sincer daca bag benzina de calitate in el (ex.mol evo) chiar si incarcata masina,tot se descurca fara probleme in depasiri.Cum naiba o suta si ceva de kg cat are in plus e60-ul sa faca o asa mare diferenta de comportament ?

Oricum avand in vedere ca nu e o diferenta asa mare de preturi intre un 520i si un 530i,e clar ce trebuie ales.

Link to comment
Share on other sites

masina pe care o conduc zi de zi e un mondeo benzinar din 2007 de 1.8 cu doar 110 caluti. E clar ca sharanu pe langa mondeo trage mult mai bine si de aceea daca e sa schimb mondeo cu un e60 vreau ca diferenta de putere sa fie destul de semnificativa. E drept ca 520 i are 170 CP. Acuma la caresoria aia nu stiu cum se comporta ... posibil ca nu e imensa diferenta la cum trage fata de mondeo-ul meu . Deci parca m-ar tenta mai mult totusi un 525 d dupa parerile voastre de pana acuma

 

 

Au au!!!! nici 525d, am eu si i-mi pare rau, ca atunci cand l-am luat nu am studiat piata(motoare, cp, cuplu, etc). Diferentele de bani si taxe sunt mici intre un 525d si 530d, dar ca diferente de putere, etc, sunt semnificative. Dupa mine, ca si sfat, un 530i, sau 530d, saaau 535d. Bafta

Link to comment
Share on other sites

hmm.... sunt deja cam in dubii . Sincer nu am testat un 520i sa vad cum se comporta. De 525 d stiu ca trage destul de ok, dar faza e ca m-as cam feri de diesel . Nu de alta dar am un sharan diesel ,intr-adevar cu 200.000 km pe el si am cam avut tare muLte baiuri cu el. Bine nu zic VW ... BMW e diferenta mare (sper). Partea cu electronica multa care se mai duce la bmw am vazut ca e cam boala.E clar ca aia pot pati ca o fi benzina ca o fi diesel . La noroc (sau ghinion). Mai astept pareri din partea voastra .

 

 

 

 

am avut un e60 din 2004 525d lam achizitionat SH la 121 000 km si lam dat la 184 000 deci kam 63 000 facuti intru-un an jum prin ro am avut foarte mare grija de masina pentru ca chiar mi-o placut masina in afara de consumabile nimik nimik super ok si cum trage foarte multumit!!!

 

vezi ca prin primara te invata despre cratima... da, aia care se pune intre "l" si "am"... adica "l-am". Exista si o explicatie, insa te-ar plictisi probabil.

 

Ar mai fi si "virgula", dar nu mai insist.

 

Nu mai comentez restul "compozitiei", care este cel putin sub-mediocra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nu am facut primara eram prea destept si am sarit direct in liceu si asta te doare pe tine capul la ortografia mea?asa ca veziti de treaba...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
hmm.... sunt deja cam in dubii . Sincer nu am testat un 520i sa vad cum se comporta. De 525 d stiu ca trage destul de ok, dar faza e ca m-as cam feri de diesel . Nu de alta dar am un sharan diesel ,intr-adevar cu 200.000 km pe el si am cam avut tare muLte baiuri cu el. Bine nu zic VW ... BMW e diferenta mare (sper). Partea cu electronica multa care se mai duce la bmw am vazut ca e cam boala.E clar ca aia pot pati ca o fi benzina ca o fi diesel . La noroc (sau ghinion). Mai astept pareri din partea voastra .

 

 

 

 

am avut un e60 din 2004 525d lam achizitionat SH la 121 000 km si lam dat la 184 000 deci kam 63 000 facuti intru-un an jum prin ro am avut foarte mare grija de masina pentru ca chiar mi-o placut masina in afara de consumabile nimik nimik super ok si cum trage foarte multumit!!!

 

vezi ca prin primara te invata despre cratima... da, aia care se pune intre "l" si "am"... adica "l-am". Exista si o explicatie, insa te-ar plictisi probabil.

 

Ar mai fi si "virgula", dar nu mai insist.

 

Nu mai comentez restul "compozitiei", care este cel putin sub-mediocra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nu am facut primara eram prea destept si am sarit direct in liceu si asta te doare pe tine capul la ortografia mea?asa ca veziti de treaba...

 

 

 

habar nu ai sa scrii in limba materna. Esti probabil analfabet, dar nu conteaza, ai beamveu, trece repede... iarna la fel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.