Jump to content

316 sau 318


cmn

Recommended Posts

Si eu o las cam 1 minut , 2 minute la relantii , dupa care o iau din loc. Si dau zapada si curat gheata de pe geamuri cu motorul oprit , tocmai pentru ca mi se pare ca ar sta destul de mult la relantii motorul.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 505
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce s-a ales de topicul meu, niste discutii contradictorii pe care majoritatea le stim cam cum ar trebui sa fie.

 

Sa va mai zic eu de masina. Mergea infranata pt ca pe fata la roata dreapta placuta nu stiu exact daca mai exista si se blocase etrierul. Acum tot nu inteleg de ce se aprinsese pe bord P ul acela ca ala e de la frana de mana dar in fine. Cat despre pozitiile care nu mergeau, nu mergeau pentru ca nu aveam becuri :)). Flash cu motorul oprit tot nu vrea sa dea si nu stiu daca e in regula. La motor masina are ulei murdar peste tot. Am impresia ca a curs pe undeva si s-a prelins pe la garnitura aia de sus. Antigel am sub nivelul minim si cred ca de aia nu baga caldura dar mai am un dubiu si anume ca se poate sa fie radiatoru spart si sa curga antigelul. Asta o sa observ decat dupa ce il schimb.

 

Motorul la relanti are asa parca un moment de ezitare si daca il accelerez cate putin, se aude un tiuit asa sau fasait sa ii zic (fasait fluierator) iar pe langa zgomotul asta se mai aude alt zgomot ca de lant?

 

Cu ceasurile mi`a zis cineva ca fac asa din cauza ca trebuie sa schimb uleiul pentru ca am ulei peste nivelul maxim. Deci ulei e in motor mult peste masura.

 

O alta problema. Cand stau pe loc si iau stanga-dreapta de volan rapid, se aud niste zgomote de fiare pe la caseta de directie dar am impresia ca sunt bieletele.

Probleme mai sunt si o sa mai tot observ. In spate chiar la mijlocul puntii e plin de ulei dar ma gandesc ca asa trebuie sa fie ca daca acolo e cardanu ala sau cum se numeste...

 

Am mai descoperit ca nu este bordul original pe ea pt ca cel original trebuia sa aibe 240 pe el. Eu am doar 220

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

Faza scurta si faza lunga nu merg cand motorul ii oprit sau daca nu ii pus contactu, nici flashuri nu poti sa dai daca nu ai contactu pus

Poate ii uzata garnitura de la capac sau poate a umblat cineva pe acolo si de aia iti arunca ulei, dupa ce ii schimbi uleiul trebuie sa resetezi intervalul service la ulei

Ceasuri sunt si de 220 si de 240, poate asa a iesit masina din fabrica cu ceasuri de 220

Link to comment
Share on other sites

1. Garnitura aia de la motor pe unde iti curge ulei se numeste garnitura capac tacheti si costa cam 100 ron . Vine si cu niste oringuri de cauciuc care se pun la bujii ( sa nu se ude bujia )

 

2. Antigelul poate sa iti curga pt ca e radiatorul fisurat , furtun fisurat, colier nestrans sau garnitura de chiulasa arsa ( cea mai proasta varianta )

 

3. La diferential pierzi ulei fie ca ai garnitura proasta fie ca i-a schimbat uleiul din diferential si a pus prea mult. In diferential sus pe partea dreapta exista un orificiu gros cat un ac gros (cat o scobitoare ) prin care se scurge surplusul de ulei. Asta nu inseamna ca ai ulei pana acolo.... Uleiul sta in baie dar este balbotat si aruncat pe peretii diferentialului iesind prin gaura respectiva...

 

Nu e normal sa piarda nici un lichid pe nicaieri...

 

 

4. Zgomotul de la motor poate fi intr-adevar de la lant ( adica distributia ) fie (cel mai probabil) de la tacheti. Daca e de la tacheti e oarecum normal. 90 % dintre 318i au bataie la tacheti.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Poti sa stai linisiti ca si daca iti luai E46 tot asa curse erau motoarele... M-am dus mai acum 6 luni in targ sa ma uit dupa un E46.... Din 15-20 de masini toate aveau probleme cu garniturile de la motor. TOATE

Asa e! Cu garniturile au dat-o in bara.

Link to comment
Share on other sites

Io nu vreau sa te ofensez, insa daca nu ai avut buget pentru una mai scumpa, probabil nu prea o sa ai buget nici s-o repari pe asta.

Sau daca ai vut buget, insa te-ai zgarcit, nu ai nici o scuza.

 

 

Nu am dreptul sa fac morala nimanui, insa daca va spun ca eu imi cumpar pisica coupe (fara AC) cu 4700 de euro, o sa spuneti ca sunt dement. Credeti ce degeaba o iau cu 4700 ? Nu. Dar am invatat ceva in multii ani de cand conduc, si din toate masinile (toate sh) pe care le-am avut.

Link to comment
Share on other sites

Pai da frate dar una e 4700 si alta 1600, chiar si neinscrisa. O sa o repar eu asa usor usor, sper. Eu sunt si cam sperios si disperat si etc. Sa vad daca pierde antigelul, sa vad daca uleiu ala prelins are vre o legatura grava cu motorul, sa vad daca suieratul si zgomotul motorului plus ca nu merge rotund tot asa, sa vad de la ce provin problemele astea. Bujii ceva?
Link to comment
Share on other sites

Pai cam asa e ,de asta un Bmw e 700 euro si altul e 3000 de euro.Problemele astea pot sa te duca la costuri la fel de mari,da avantajul tau e ca le faci in timp-azi un milion,maine doua milioane si tot la pretul ala ajungi sau mai mult,da in rate.

Gandeste-te ca ai probleme pe DIRECTIE,FRANE si MOTOR.Adica toata masina.Acuma nu stiu daca ai fost ghinionist,sau trebuia sa mergi cu cineva mai cunoscator dar speri sa o rezolvi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.