Jump to content

compresor sau turbo?


320i_24valve

Recommended Posts

Daca imi pun turbo... pot sa fac sa intre doar in 5000 de ture... nu? Dar compresorul? Si oare cu cat creste puterea si cum afecteaza masina in general? Modelul masinii e ID-ul meu...

95891[/snapback]

Nu stiu sa iti raspund la toate intrebarile, dar conceptual, un turbocompresor e invirtit de gazele de esapament (de unde si lag-ul turbo) iar un kompressor (cum se cheama la mercedes, bmw din cite stiu eu nu are asa ceva) se invirte deodata cu motorul. Drept urmare, la kompressor nu este (sau nu e asa mare) lag*, dar consuma mai mult.

 

lag = intirzierea dintre cind calci acceleratia si pina cind masina chiar incepe sa accelereze.

Link to comment
Share on other sites

deci un turbo ar fi mult mai potrivit... nu?

96156[/snapback]

pai intrebarile tale oricum sint cam pur teoretice. eu nu prea cred ca e fezabil sa pui un turbocompresor aftermarket. cit despre un kompressor (direct pe axul motorului) eu zic e chiar imposibil.

Link to comment
Share on other sites

exista in bucuresti un bmw 316i sau ti nu mai stiu sigur cu compresor facut la MasterTuner. tipul zicea ca toata afacerea l-a costat 4000E dar diferenta e mare.. in fine.. sfatul meu e sa lasi masina asa cum e.. daca vrei turbo sunt multe modificari de facut la motor si te duce prea scump, daca vrei compresor si nu ceva asa sa-ti consume 30% masina si sa ai 5-10cp in plus iara te costa destul de multi bani.. asa ca varianta oprima incearca ceva mai la indemana cum ar fii axe cu came sport, galerie de evacuare cu serpisori si traseu sport, filtru sport dar fff important sa aiba heat shield si sa traga numai aer rece, supape mai mari, pistoane forjate, eventual chiulasa alezata, cutie de viteze cu pinioane pt demaraj.. vezi ce se poate face.. oricum ideea e ca se pot face f multe, depinde de cat vrei sa investesti.. numai bine
Link to comment
Share on other sites

deci cu priza aia de aer mare lucru nu faci parerea mea si strici si aspectul masinii.. ai nr meu si id-ul de mess pe privat da-mi un semn si vb acolo sa te invat ce sa faci cu filtru ala.. in principiu ii trebuie o carcasa sa-l protejeze de caldura si trebuie sa aduci cumva aer rece in cutia aia si sa fie cat mai mult.. daca se incalzeste sau trage aer cald e mult mai slab decat cel original.. crede-ma.. numai bine
Link to comment
Share on other sites

deci cu priza aia de aer mare lucru nu faci parerea mea si strici si aspectul masinii.. ai nr meu si id-ul de mess pe privat da-mi un semn si vb acolo sa te invat ce sa faci cu filtru ala.. in principiu ii trebuie o carcasa sa-l protejeze de caldura si trebuie sa aduci cumva aer rece in cutia aia si sa fie cat mai mult.. daca se incalzeste sau trage aer cald e mult mai slab decat cel original.. crede-ma.. numai bine

96583[/snapback]

 

 

nu am id-ul tau... si nici nr de tel... sau le am?

Link to comment
Share on other sites

Pentru 10-20 de cai in plus nu iti trebuie turbo sau supercharger , cu ele poti adauga usor 100 cai dar costul este enorm . Mai bine ti-ai cumpara un motor mai mare. O turbina iti aduce mult mai mult aer in motor automat ca sa ai putere trebuie sa pui si mai multa benzina rezultatul este forta si consum mai mare. Trebuie sa te decizi ce vrei economie/putere.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.