Jump to content

probleme termostat


Recommended Posts

stiu ca au mai fost topicuri pe aceasta tema, dar nu reusesc sa rezolv problema.

deci, se incalzeste foarte greu, pe vremea asta aproape deloc.

i-am scimbat piesa 5 si vad ca mai apare si alt termostat. thermostat for egr cooling, piesa 8.

cand am facut comanda pt termostat mi s-a spus ca doar componenta 5 exista si asta include tot ce inseamna termostat. l-am schimbat si degeaba...la fel ca inainte.

intrebarea este, ce este piesa 8 si unde este amplasata?

multumesc.

 

New_Document_Microsoft_Word.doc

 

scuze pt greseala de postare.

New_Document_Microsoft_Word.doc

Edited by aurelian0408
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Salut. Detin un bmw e46 320d, modelul cu 100cp, fabricat 1999. In ultimi trei ani am schimbat 4 termostate principale, le schimb mai des ca filtru de ulei, si nu stiu de ce se strica atat de des. Mecanicul meu nu mi-a dat un raspuns ferm, a cam bajbait-o, deci probabil nu stia ce sa imi spuna, asa ca m-am hotarat sa pun aceasta intrebare la voi. Daca aveti idei as fi recunoscator.
Link to comment
Share on other sites

E vorba de termostatul principal ala nu e facut de BEHR.

 

Si pune pe original diferenta de bani e foarte mica fata de producator.

 

Asa trebuie sa arate.

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/termo2_zpsc20e8c76.jpg

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/termo1_zpsca98eca1.jpg

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Nu exista 320d cu 100cp.

 

Cel mai probabil, daca zici ca e fabricat in '99 ai nFL, varianta de 136cp. Mai exista si FL pe care s-a pus motorul Common Rail de 150cp.

 

Dupa ce schimbi termostatul, vezi sa fie facuta bine aerisirea, altfel o sa ai probleme.

 

Si inca o chestie: ai termostat EGR? Daca da, s-ar putea sa fie de la el problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut tuturor..am si eu o problema la un 318d din 2003, de ceva vreme de cand s-a racit afara a ĂŽnceput sa se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ foarte greu sa se ridice acul la temperatura foarte greu iar la viteze de peste 70 km/h scade se duce pana la limita albastrĂŁ plus de asta azi de dimineata mi-a pornit foarte greu din a treia cheie si e prima data cand face asta la bord aveam -11 GRADE atat indica. O parere de la ce ar putea avea simptomele astea, mentionez ca nu am niciun martor aprins ĂŽn bord si toate lichidele sunt la nivel..am antigel roz g12. Am obs ca furtunul de retur la radiator se incalzeste si el din cate am citit pe aici unu (tur) trb sa fie cald si al doilea (retur) trb sa fie rece...o parere m-ar ajuta extraordinar de mult.multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor..am si eu o problema la un 318d din 2003, de ceva vreme de cand s-a racit afara a ĂŽnceput sa se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ foarte greu sa se ridice acul la temperatura foarte greu iar la viteze de peste 70 km/h scade se duce pana la limita albastrĂŁ plus de asta azi de dimineata mi-a pornit foarte greu din a treia cheie si e prima data cand face asta la bord aveam -11 GRADE atat indica. O parere de la ce ar putea avea simptomele astea, mentionez ca nu am niciun martor aprins ĂŽn bord si toate lichidele sunt la nivel..am antigel roz g12. Am obs ca furtunul de retur la radiator se incalzeste si el din cate am citit pe aici unu (tur) trb sa fie cald si al doilea (retur) trb sa fie rece...o parere m-ar ajuta extraordinar de mult.multumesc

 

Probabil la tine termostatul a ramas blocat pe deschis daca zici ca nu iti creste temp in bord . Intra si in meniul ascuns la 7.0 si vezi acolo ce temp iti indica..poate e defect doar senzorul de temp a lichidului de racire.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor..am si eu o problema la un 318d din 2003, de ceva vreme de cand s-a racit afara a început sa se încălzească foarte greu sa se ridice acul la temperatura foarte greu iar la viteze de peste 70 km/h scade se duce pana la limita albastră plus de asta azi de dimineata mi-a pornit foarte greu din a treia cheie si e prima data cand face asta la bord aveam -11 GRADE atat indica. O parere de la ce ar putea avea simptomele astea, mentionez ca nu am niciun martor aprins în bord si toate lichidele sunt la nivel..am antigel roz g12. Am obs ca furtunul de retur la radiator se incalzeste si el din cate am citit pe aici unu (tur) trb sa fie cald si al doilea (retur) trb sa fie rece...o parere m-ar ajuta extraordinar de mult.multumesc

 

Termostat obosit ce necesita schimbare si in plus schimba si antigelul, g12 se foloseste la vag, la bmw se foloseste antigel de culoare albastra. Daca iti porneste greu la rece verifica bujiile plus releul, cam trebuie schimbate.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

exista vreo metoda prin care pot verifica daca unul din termostate este blocat pe deschis la un 320d nfl? De cand cu temperaturile foarte scazute nu mai ajunge temperatura la 90 ci se opreste undeva pe la aproximativ 70 de grade oricat as merge si se incalzeste foarte greu(cam in 15km ajunge la 70).

Link to comment
Share on other sites

Salut, am fost azi la service si am descoperit urmatoarele: o bujie arsa, releu ars si termostatul blocat pe deschis , am verificat si siguranta de la bujii cea de 100A si e buna aia ...toata treaba cu o bujie schimbatĂŁ termostat si releu schimbat ma costa 650 de ron cu tot cu mana de lucru...un pic cam mult la piese ca deh se pare ca toti mecanicii lucreazĂŁ cu unix si nu am avut timp sa sun in alta parte sa dau comanda. va multumesc tuturor pt pĂŁreri si sfaturi. Sa se invarta roata la toti iarna asta pe drumul bun ...
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

exista vreo metoda prin care pot verifica daca unul din termostate este blocat pe deschis la un 320d nfl? De cand cu temperaturile foarte scazute nu mai ajunge temperatura la 90 ci se opreste undeva pe la aproximativ 70 de grade oricat as merge si se incalzeste foarte greu(cam in 15km ajunge la 70).

Pe ala de la egr il poti verifica sufland in el daca se sufla usor trb schimbat daca aerul trece greu prin el at e bun, sigur e ala principal de vina. Din ce am citit si eu pe aici nu ma pricep.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am un 320i si cat timp merg in oras temperatura imi sta la 105g dar furtun care iese din termostat si se duce la radiator este rece, nici macar caldut.... abia cand o scot la autostrada si-o scap pe la 140-160km la ora atunci scade brusc la 80g si urca iar la 105....... caldura in masina baga doar pe-o parte si pe alta rece . Niste pareri va rog
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, am un 320i si cat timp merg in oras temperatura imi sta la 105g dar furtun care iese din termostat si se duce la radiator este rece, nici macar caldut.... abia cand o scot la autostrada si-o scap pe la 140-160km la ora atunci scade brusc la 80g si urca iar la 105....... caldura in masina baga doar pe-o parte si pe alta rece . Niste pareri va rog

Daca scade la 80 si apoi urca si sta la 105 e ok. Iar inauntru cu o parte rece si o parte cald probabil ceva infundat sau piesa cu tepi dar aia mai mult eu stiu ca fluctueaza turatia aerotermei care baga caldura cand e dusa..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.