Jump to content

Probleme incalzire habitaclu BMW e46


Sou

Recommended Posts

Salut , am cautat ceva legat de problema mea pe celelalte topicuri dar nu am gasit nimic , am un BMW 320d e 46 `99 clima automata , cand dau drumul la incalzire functioneaza normal , masina se incalzeste fara nici o problema , cand merg cu masina in oras la fel merge fara nici o problema , dar cand ma pornesc la un drum mai lung in afara orasului si merg cu viteza ma mare caldura se opreste si vine aer rece , daca pornesc dezaburirea in timpul mersului da caldura iar daca o opresc da din nou aer rece , tin sa precizez ca termostatul a fost schimbat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aerul rece vine numai la grilele din fata, la geam si la picioare vine aer cald. Pentru rezolvare ai o rotita cu culaorea albastru si culoarea maron la grilele din mijloc, daca este pe albastru vine aer rece daca este pe maron vine cald, cel putin asa este la mine.

 

Da ai dreptate cu rotita , dar eu nu folosesc aerisirile de la mijloc doar vara , iarna numai la parbriz si picioare si acolo este problema vine aer rece la viteza mare

Link to comment
Share on other sites

Eu o tin pe AUTO (si puterea ventilatie, si gurile pe care sa bage aer) 95% din timp.

Ai spus ca atunci cand pornesti dezaburirea baga aer cald. La ce dezaburire te referi? De fapt, la care buton?

 

La butonul de dazaburire parbriz , la cel de sus

Link to comment
Share on other sites

Asta nu cred. Pentru ca ar fi aiurea. De ce ar mai exista optiunea sa setezi digital ce temperatura vrei, cand de fapt tre sa dai dintr-o rotita ca sa bage cald sau rece. In manual scrie ca rotita aia e acolo pentru situatiile cand dai sa bage cald dar nu vrei sa-ti sufle in ochi caldura (e periculos la drum lung, te ia moleseala)
Link to comment
Share on other sites

Asta nu cred. Pentru ca ar fi aiurea. De ce ar mai exista optiunea sa setezi digital ce temperatura vrei, cand de fapt tre sa dai dintr-o rotita ca sa bage cald sau rece. In manual scrie ca rotita aia e acolo pentru situatiile cand dai sa bage cald dar nu vrei sa-ti sufle in ochi caldura (e periculos la drum lung, te ia moleseala)

CĂŁtĂŁlin are dreptate.

Link to comment
Share on other sites

e posibil ca masina, sa nu fii avut clima din fabrica si sa fii fost schimbat doar panoul si sa nu functioneze perfect toate functiile.

 

 

Masina a avut clima automata din fabrica , am toate actele masinii si la lista de optinale este trecuta ca optiune clima automata

 

 

Pt Catalin : ce treaba are rotita cu partea cu parbrizul si picioarele , dupa cum spuneam in oras la viteze pana in 70-80 km/h caldura merge perfect , doar cand ies din oras si merg cu viteza mai mare clima merge in continuare dar ca vine aer rece , cresc temperatura vine cald cateva minute dupa care da rece din nou si tot asa , dar daca apas dezaburirea la parbriz da caldura .

Link to comment
Share on other sites

Asta nu cred. Pentru ca ar fi aiurea. De ce ar mai exista optiunea sa setezi digital ce temperatura vrei, cand de fapt tre sa dai dintr-o rotita ca sa bage cald sau rece. In manual scrie ca rotita aia e acolo pentru situatiile cand dai sa bage cald dar nu vrei sa-ti sufle in ochi caldura (e periculos la drum lung, te ia moleseala)

CĂŁtĂŁlin are dreptate.

M-as mira. Dar nu pot sa bag mana in foc pana nu verific.

Link to comment
Share on other sites

unul dintre aspecte este deja descris mai sus: rotita de pe mijlocul grilei de aerisire trebuie sa fie pe puncte rosii (., .. sau ... ), daca vrei caldura...

 

alta cauza ar fi ca, dupa schimbarea termostatului, instalatia de racire nu a fost aerisita corespunzator si ai inca mult aer pe circuitul de racire...

 

aeriseste-ti instalatia si mai discutam...

Link to comment
Share on other sites

unul dintre aspecte este deja descris mai sus: rotita de pe mijlocul grilei de aerisire trebuie sa fie pe puncte rosii (., .. sau ... ), daca vrei caldura...

 

alta cauza ar fi ca, dupa schimbarea termostatului, instalatia de racire nu a fost aerisita corespunzator si ai inca mult aer pe circuitul de racire...

 

aeriseste-ti instalatia si mai discutam...

 

ms pentru raspuns , am sa incerc sa aerisesc instalatia din nou , cand a fost montat termostatul am fost prezent si eu si am vazut cum a aerisit instalatia si cred ca a fost aerisita corespunzator , am incercat si cu rotita pe pusa pe culoarea rosie si e tot la fel

Link to comment
Share on other sites

salut la mine apare alta problema; mi se pare ca ventilatorul are turatie prea mica inclusiv pe dezaburire in comparatie cu alte masini asemanatoare, de ex e46 berlina. masina are clima automata,masina din semnatura.

mentionez ca am verificat si cu filtrul de polen demontat si tot la fel se comporta

Edited by calin_AVR
Link to comment
Share on other sites

salut la mine apare alta problema; mi se pare ca ventilatorul are turatie prea mica inclusiv pe dezaburire in comparatie cu alte masini asemanatoare, de ex e46 berlina. masina are clima automata,masina din semnatura.

mentionez ca am verificat si cu filtrul de polen demontat si tot la fel se comporta

 

Si mie mi se pare ca merge mai incet ventilatia ca la alte masini ,

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

daca rotita de la aerisirile centrale nu este pe rosu, nu baga aer cald nici la picioare nici la parbriz.

si atunci care e rostu rotitei... sau cum lucra rotita in paralel cu clima ca eu nu mia inteleg... clima pui pe 22 grade C si pui rotita pe rosu el iti bag 32?? si invers la rece?? sunt in ceata totala

Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni,haideti sa va explic amanuntit cum e cu rotita aia:deci ea are un rol f important,in sensul ca daca o fixezi pe albastru iti da aer rece(din exterior,practic)iar daca o pui pe rosu iti baga aer cald. ATENTIE,rotita nu-ti spune si nu stie si nici nu-ti calculeaza cate grade iti baga in masina,de aceea exista panoul digital in care iti reglezi temperatura in functie de preferinte;deci ea iti baga ori cald,ori rece SAU...mai exista punctul acela alb in care permite deschiderea ambelor clapete pt a intra concomitent si aer rece(de afara) si aer cald(de la motor),astfel dand o temp moderata,dar la fel ca si in celelalte cazuri,nu specifica temp exacta;pt a avea temp exacta,trebuie sa setezi din butoanele de clima la ce temp vrei sa-ti bage. In concluzie,rotita aia e ca si cum ai avea clima manuala(sau apa calda-apa rece,cum ii mai spunem unii),in sensul ca ori iti baga aer cald de te sufoci,ori iti baga aer rece de-ti ingeata "mucoasa nazala :logik: ".

Un coleg de mai sus spunea ca aceasta rotita are rolul da a nu mai sufla aer puternic in fata...FALS!! Nu are nici-o legatura cu asta,treaba cu suflatul o reglezi din viteza ventilatorului si din cealalta rotita care e pt gura de aerisire. Sper ca m-am facut inteles.

Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni,haideti sa va explic amanuntit cum e cu rotita aia:deci ea are un rol f important,in sensul ca daca o fixezi pe albastru iti da aer rece(din exterior,practic)iar daca o pui pe rosu iti baga aer cald. ATENTIE,rotita nu-ti spune si nu stie si nici nu-ti calculeaza cate grade iti baga in masina,de aceea exista panoul digital in care iti reglezi temperatura in functie de preferinte;deci ea iti baga ori cald,ori rece SAU...mai exista punctul acela alb in care permite deschiderea ambelor clapete pt a intra concomitent si aer rece(de afara) si aer cald(de la motor),astfel dand o temp moderata,dar la fel ca si in celelalte cazuri,nu specifica temp exacta;pt a avea temp exacta,trebuie sa setezi din butoanele de clima la ce temp vrei sa-ti bage. In concluzie,rotita aia e ca si cum ai avea clima manuala(sau apa calda-apa rece,cum ii mai spunem unii),in sensul ca ori iti baga aer cald de te sufoci,ori iti baga aer rece de-ti ingeata "mucoasa nazala :logik: ".

Un coleg de mai sus spunea ca aceasta rotita are rolul da a nu mai sufla aer puternic in fata...FALS!! Nu are nici-o legatura cu asta,treaba cu suflatul o reglezi din viteza ventilatorului si din cealalta rotita care e pt gura de aerisire. Sper ca m-am facut inteles.

bun asta am intels .. si atuci in ce moment masina mai baga temperatura pe care o setezi tu pe clima

Link to comment
Share on other sites

eu cred altceva...pornesti masina dimineata..parbriz inghetat, deci frig...pornesti dezaburire parbriz,butonul dreapta sus de pe climatronic...tot pe climatronic exista doua fante mici ca niste gratarele...cel din stanga trage aer din habitaclu pentru a masura temperatura si pentru a o regla...masina se incalzeste si sufla aer fierbinte care inca nu a ajuns la acel senzor dar ajunge fix pe fata ta...pana sa ajunga la acel senzor reglezi de la rotita ori pe un punct rosu ori pe unul albastru.la mine este ok cand fac asta...parbriz dezghetat deci opresc dezaburirea fata si intra pe auto si pe masura ce se incalzeste in interior si ajunge la acel senzor viteza cu care sufla aeroterma scade in intensitate
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.