Jump to content

Siguranta bujii


Recommended Posts

Acum cateva luni ajunsesem si eu sa ma agat de releu ca asa aparea pe diagnoza si defapt aveam acea siguranta arsa...

poti detalia putin procedura te rog...? nimeni de pe accest forum nu da si el o informatie concreta despre o problema aparuta la masina...numai posturi scurte si fara sa intelegi nimic ...mi se pare aiurea .p-arca ar fi ceva tot secret...nu cred ca e asa greu de zis la toaata lumea ` ma fratilor am avut problema asta si am rezolvat-o astfel``....nimic....cred ca in curand am sa-mi sterg contul de pe forumul asta :)

Link to comment
Share on other sites

Acum cateva luni ajunsesem si eu sa ma agat de releu ca asa aparea pe diagnoza si defapt aveam acea siguranta arsa...

poti detalia putin procedura te rog...? nimeni de pe accest forum nu da si el o informatie concreta despre o problema aparuta la masina...numai posturi scurte si fara sa intelegi nimic ...mi se pare aiurea .p-arca ar fi ceva tot secret...nu cred ca e asa greu de zis la toaata lumea ` ma fratilor am avut problema asta si am rezolvat-o astfel``....nimic....cred ca in curand am sa-mi sterg contul de pe forumul asta :)

Total de acord cu tine....parca e vreun secret national :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca am fost chiar asa comod in explicatii... in prima postare am scris destul de clar unde se afla siguranta... o sa`i fac si o poza cand cobor la masina.

Iar despe problema aparuta... ce pot detalia... pornire greoaie la rece. Am schimbat bujiile si`mi facea la fel. La diagnoza nu apare concret, decat ca este o avarie la sistem. Toata lumea`mi zicea sa schimb releul... dar am vrut totusi sa urmaresc traseul si sa verific ce se putea verifica: siguranta, cablurile care duc de la releu la bujii, apoi releul. Din start am verificat acea siguranta cu un aparat de masura si am vaz ca nu are continuitate.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca am fost chiar asa comod in explicatii... in prima postare am scris destul de clar unde se afla siguranta... o sa`i fac si o poza cand cobor la masina.

Iar despe problema aparuta... ce pot detalia... pornire greoaie la rece. Am schimbat bujiile si`mi facea la fel. La diagnoza nu apare concret, decat ca este o avarie la sistem. Toata lumea`mi zicea sa schimb releul... dar am vrut totusi sa urmaresc traseul si sa verific ce se putea verifica: siguranta, cablurile care duc de la releu la bujii, apoi releul. Din start am verificat acea siguranta cu un aparat de masura si am vaz ca nu are continuitate.

asa e altceva... acum e mai usor de inteles...si mai stii de unde ai cumparat siguranta? se gaseste?

Link to comment
Share on other sites

Tre` sa dai jos capacul marcat si ai sa gasesti sigurantele de care vorbeam.

De cumparat... la primul magazin de piese auto. Am facut comanda si a doua zi am avut`o.. 10 lei.

 

http://img513.imageshack.us/img513/2920/1ianuarie2010049.th.jpg

 

Nu incerca sa faci improvizatii cu sarmulite, strap-uri... cand pui contactul se disloca un amperaj mare si imediat cedeaza.

Link to comment
Share on other sites

[...] nimeni de pe accest forum nu da si el o informatie concreta despre o problema aparuta la masina...numai posturi scurte si fara sa intelegi nimic ...mi se pare aiurea

Asta e culmea, dupa ce incearca lumea sa te ajute, tot tu faci nazuri. Mama lor de useri, habar nu au de nimic, tu ai o problema si restul taie frunza la caini in loc sa te ajute.

Halal atitudine ai. Daca esti asa nerabdator mergi la un service. Poate acolo vei avea dreptul sa intrebi de ce nu-ti rezolva problema. Pe forum insa este total deplasat ...

 

Mai ales ca se pare ca tu nu ai ajutat pe nimeni pana acum, ai fost doar un consumator de informatii.

 

[...].cred ca in curand am sa-mi sterg contul de pe forumul asta :)

Hai ca ne-ai speriat pe toti. Este suficient sa nu mai intri pe forum, nu e nevoie de gesturi teatrale. Probabil nu o sa-ti duca nimeni lipsa, asa ca nu te osteni sa ne anunti ce ai de gand sa faci.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum cateva luni ajunsesem si eu sa ma agat de releu ca asa aparea pe diagnoza si defapt aveam acea siguranta arsa...

poti detalia putin procedura te rog...? nimeni de pe accest forum nu da si el o informatie concreta despre o problema aparuta la masina...numai posturi scurte si fara sa intelegi nimic ...mi se pare aiurea .p-arca ar fi ceva tot secret...nu cred ca e asa greu de zis la toaata lumea ` ma fratilor am avut problema asta si am rezolvat-o astfel``....nimic....cred ca in curand am sa-mi sterg contul de pe forumul asta :)

 

Pai tu doar nu vrei sa iti repari masina pe un forum. :lol:

Uita-te si tu la alte topicuri si relaxaza-te un pic.Daca iti stergi contul nu este mare problema, probabil un spam iti va lua locul. :)

Glumesc, nu poti sa iti stergi contul.

Link to comment
Share on other sites

mult cautata siguranta bujii incandescente..

spune-mi te rog cum ai demontat capacul ala de plastic negru care acopera sigurantele alea destepte?Are vreo clema sau altceva? Eu nu am reusit , mi-a fost frica sa nu -l rup si m-a prins si intunericul.Merci

 

mult cautata siguranta bujii incandescente..

spune-mi te rog cum ai demontat capacul ala de plastic negru care acopera sigurantele alea destepte?Are vreo clema sau altceva? Eu nu am reusit , mi-a fost frica sa nu -l rup si m-a prins si intunericul.Merci

Link to comment
Share on other sites

capacul ala dreptunghiular de deasupra se impinge in spate are o sina pe care e fixat.impingi asa usor sa nu ridici in sus ca se poate rupe sina aia..iar cel de dedesupt se ridica asa in sus e capac simplu.....la mine nu e problema de siguranta am gasit-o astazi era in perfecta stare ca noua vezi ca numai una e de 100a scrie pe ea o identifici imediat fara sa fi "cunoscator

". iti doresc succes.......problema mea e de la releu care am incerat sa-l schimb dar nu era nici cel ce l-am schimbat bun pentru ca am facut gresala sa-l iau sh ..urmeaza sa iau unul nou....recomand userul IF 63 BMW e din ciolpani si eu sunt foarte multumit de cum mi-a lucrat la masina...recomand tuturor!! :)

Link to comment
Share on other sites

capacul ala dreptunghiular de deasupra se impinge in spate are o sina pe care e fixat.impingi asa usor sa nu ridici in sus ca se poate rupe sina aia..iar cel de dedesupt se ridica asa in sus e capac simplu.....la mine nu e problema de siguranta am gasit-o astazi era in perfecta stare ca noua vezi ca numai una e de 100a scrie pe ea o identifici imediat fara sa fi "cunoscator

". iti doresc succes.......problema mea e de la releu care am incerat sa-l schimb dar nu era nici cel ce l-am schimbat bun pentru ca am facut gresala sa-l iau sh ..urmeaza sa iau unul nou....recomand userul IF 63 BMW e din ciolpani si eu sunt foarte multumit de cum mi-a lucrat la masina...recomand tuturor!! :)

 

 

e destul de improbabil sa se arda o siguranta de 100 A

Link to comment
Share on other sites

capacul ala dreptunghiular de deasupra se impinge in spate are o sina pe care e fixat.impingi asa usor sa nu ridici in sus ca se poate rupe sina aia..iar cel de dedesupt se ridica asa in sus e capac simplu.....la mine nu e problema de siguranta am gasit-o astazi era in perfecta stare ca noua vezi ca numai una e de 100a scrie pe ea o identifici imediat fara sa fi "cunoscator

". iti doresc succes.......problema mea e de la releu care am incerat sa-l schimb dar nu era nici cel ce l-am schimbat bun pentru ca am facut gresala sa-l iau sh ..urmeaza sa iau unul nou....recomand userul IF 63 BMW e din ciolpani si eu sunt foarte multumit de cum mi-a lucrat la masina...recomand tuturor!! :)

 

 

e destul de improbabil sa se arda o siguranta de 100 A

da ...era exact ca noua chiar am ramas surprins...

Link to comment
Share on other sites

Am reusit in sfarsit sa gasesc pe cineva care mi-a schimbat siguranta de bujii si am rezolvat problema pornirii greoaie dimineata.

Am fost la o gramada de serviceuri si toti ziceau ca nu exista nici o siguranta de bujii, se uitau stramb la mine.

Este destul de ascunsa si greu de ajuns la ea, trebuie demontat tot torpedoul.

Link to comment
Share on other sites

si era arsa cea care o aveai??? ti-a aratat-o?

Da era arsa, a si probat-o cu aparatul de masura.

Probabil bujiile arse au facut un scurt si s-a prajit siguranta.

Asa ca cine mai are probleme cu pornirea nu va apucati sa schimbati releul pana nu verificati siguranta.

Link to comment
Share on other sites

Am reusit in sfarsit sa gasesc pe cineva care mi-a schimbat siguranta de bujii si am rezolvat problema pornirii greoaie dimineata.

Am fost la o gramada de serviceuri si toti ziceau ca nu exista nici o siguranta de bujii, se uitau stramb la mine.

Este destul de ascunsa si greu de ajuns la ea, trebuie demontat tot torpedoul.

 

bine ca ai rezolvat-o si pe langa si ieftin :)

Link to comment
Share on other sites

Am reusit in sfarsit sa gasesc pe cineva care mi-a schimbat siguranta de bujii si am rezolvat problema pornirii greoaie dimineata.

Am fost la o gramada de serviceuri si toti ziceau ca nu exista nici o siguranta de bujii, se uitau stramb la mine.

Este destul de ascunsa si greu de ajuns la ea, trebuie demontat tot torpedoul.

 

bine ca ai rezolvat-o si pe langa si ieftin :lol:

Am rezolvat-o dar cu o gramada de nervi.

E incredibil cati incompetenti sunt prin servicurile de la noi. :)

Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca ai schimbat bujiile arse...s-au desfacut usor.?...la mine de ex le-am probat cu apartul de masura si merg toate dar cand am vrut sa le scot si sa ale schimb erau cam intepenite si am dat si cu wd40 la greu..dupa ce am incercat asa usor am renuntat ..frica sa nu se rupa..... am schimbat doar releul..
Link to comment
Share on other sites

operatiunea de schimb a bujiilor se face cu bateria conectata sau deconecatata? doru 89 cam ce temp avea motoru cand ai incercat..? sau nu conteaza temperatura la schimbatul lor? nu se deface mai repede sau mai bine cand motoru are vreo30-40 de grade?
Link to comment
Share on other sites

la schimbarea releului am ramas nedumerit cu o chestie...am masurat curentul care vine din releu la fise si am vazut ca era constant de 5,95v.....acum nush daca asta trebuia sa vina pentru ca eu m-am gandit ca 12v ar trebui .....intradevar bujiia scria pe ea 5 v ...poate stie cineva sa ne spuna daca e suficient curent la bujii.....initial m-am gandit ca nu se inroseste bujiia dar treaba e ca porneste la sfert masina ....vechiul releu cand l-am masurat la 3 din fise nu dadea nimic iar la una din ele dadea 12 v dar dupa 2 secunde intrerupea ...m-am gandit ca masina a pornit tot timpul datorita compresiei, de cand nu a mai functionat releul cum trebuie ....dar la -10 grade pa......teebuie sa merg la test sa vad daca imi mai da eroare la bujjii ca innainte sa schimb releul mi-a dat eroare la toate 4 si la preheting ,,.....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.