Jump to content

Siguranta bujii


Recommended Posts

eu nu pot sa dau ''grilajul'' ala in spate parca e intepenit acolo:( l-am tras, impins, ridicat, am incercat in toate felurile si degeaba...ma enerveaza ca nu pot sa-l dau jos...dupa cum am citit ar fi destul de simplu dar al meu nu se lasa deloc...o sa mai incerc, mai aveti vreo sugestie ceva cum sa il dau la o parte?

mersi:)

Link to comment
Share on other sites

eu nu pot sa dau ''grilajul'' ala in spate parca e intepenit acolo:( l-am tras, impins, ridicat, am incercat in toate felurile si degeaba...ma enerveaza ca nu pot sa-l dau jos...dupa cum am citit ar fi destul de simplu dar al meu nu se lasa deloc...o sa mai incerc, mai aveti vreo sugestie ceva cum sa il dau la o parte?

mersi:)

 

pai vezi ca in stanga si dreapta ai un fel de 2 sigurante si trebuie sa apesi pe ele parca, eu la mine pur si simplu am tras de el si a iesit.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Daca siguranta de 100amp este arsa, va da eroare de bujii sau releu ? De cand a venit frigul imi consuma 12 in oras, porneste ok.Consumul extraurban este de 6,5. cam mare diferenta tinand cont ca am schimbat cam tot (debitmetru original cu adaptare valori, turbocompresor, injectoare cu adaptare valori,electovalve, senzor turatie, senzor presiune rampa, regulator presiune rampa,senzor presiune turbo,regulator debit pompa inalte,pompa intermediara de sub scaun, bujii incandescente, releu bujii). Suspectez siguranta de 100amp deoarece imi da destul de mult fum alb(mai mult aburi) la pornirea la rece pana ce trece de 50 grade celsius temperatura lichidului de racire, deci combustie incompleta.bujiile ar trebui sa functioneze pana la 30 grade celsius temp lichidului de racire. Pareri ? masina bmw 320d 2002 automatic
Link to comment
Share on other sites

vorbim despre capacul ce acopera sigurantele sau grilajul ala de deasupra capacului? capacul cred ca am vazut cum se da jos dar grilajul ala ma omoara. de 3 ori am coborat in parcare la masina...ma duc sa mai incerc odata:)

sal eu am avut urmatoarea problema:cand era frig nu mai pornea masina decat trasa cu alta masina si nu pornea decat cand ajungea pe la 1800 2000 turatii,bujiile erau schimbate,releul era bun pana la urma mam saturat si am fost cu ea la BMW.deznodantul era nasol tare.....pompa de injectie era dusa si maiu spus ca trebuia montata alta,una noua costa cam in jur de 2300 euro,iar ei miau spus ca pompele care le au ei sunt "revizionate noi"si costul este de 1200 europlus munca efectuata pt verificat dezmontat si montat ce mai TOTAL 2000EURO,tin sa spun ca eu sunt in italia acu si binenteles bmw tot din italia ,asa ca pt toti ceilalti sper sa nu fie pompa pt ca iti ruineaza viata asa.....ciao

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
PLOBLEMA CU PORNITUL GREU SAU DELOC LA RECE -EU UNUL M-AM SATURAT DE MECANICI CU AJUTORUL VOSTRU AM GASIT PROBLEMA DUPA MECANICI AM SCHIMBAT BUJIILE AMANDOUA RELEE SI MA PUNEAU SA SCHIMB SI POMPA DE INJECTIE DAR AM DAT AZI EU SINGUR SIGURANTA DE 100 DE AMPERI SI AM SCHIMBATO SI SURPRIZA PORNESTE LA SFERT DE CHEIE SI LA CATEVA GRADE MINUS
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Daca este arsa siguranta de 100amp, poate sa nu se vada pe ea ca e arsa, doar dupa ce o verificam? am un 318d an 2004, 1995 cm3, si am si eu probleme cu pronirea (imi invarte de vreo 3 ori pana porneste, dar nu tot timpul). am schimbat un injector, mi-a aparut pe tester ca functiona mult peste parametrii normail si am crezut ca aia a fost problema. pe tester mi-a mai dat eroare la cele 4 bujii, dar ele functioneaza. am schimbat releul cu unul beru nou si am testat bujiile. doar se incalzesc, dar nu se rosesc. Daca ar fi siguranta banuiesc ca nici macar nu s-ar incalzi bujiile. Are cinva idee ce ar putea sa fie? deja sunt exasaperat....
Link to comment
Share on other sites

Daca bujiile se incalzesc atunci sistemul functioneaza normal. Insa poate fi o problema cu bujiile. Dupa un timp ele nu mai functioneaza la parametrii normali si trebuiesc schimbate. Era un timp cand credeam ca bujiile functioneaza normal pana se ard insa un mecanic mi-a dovedit ca ele se pot incalzi insa nu suficient pt a-si face treaba.
Link to comment
Share on other sites

Daca este arsa siguranta de 100amp, poate sa nu se vada pe ea ca e arsa, doar dupa ce o verificam? am un 318d an 2004, 1995 cm3, si am si eu probleme cu pronirea (imi invarte de vreo 3 ori pana porneste, dar nu tot timpul). am schimbat un injector, mi-a aparut pe tester ca functiona mult peste parametrii normail si am crezut ca aia a fost problema. pe tester mi-a mai dat eroare la cele 4 bujii, dar ele functioneaza. am schimbat releul cu unul beru nou si am testat bujiile. doar se incalzesc, dar nu se rosesc. Daca ar fi siguranta banuiesc ca nici macar nu s-ar incalzi bujiile. Are cinva idee ce ar putea sa fie? deja sunt exasaperat....

 

Pe tine nu te influenteaza cu nimic siguranta de 100a, doar la cei care au NFL (sa nu ai probleme cu senzorul de temperatura al lichidului de racire )

Link to comment
Share on other sites

n-am reusit sa fac poze, dar voi scrie erorile ce mi le-a dat cu DIS V57:

 

4A63 DDE: EWS tampering

4560 DDE: Rail Pressure Sensor - Plausibility -Pressure too Low

4570 DDE: Rail-pressure plausibility delivery-controlled

4610 DDE: Rail-pressure plausibility

4B90 DDE: Rail-pressure monitoring on engine start

4B10 DDE: Smooth Running Regulation -Correction Quantity too Hi

 

Am schimbat un injector, acum sunt toti in parametrii normali si tot face figuri la pornire. Uneori invarte si nu porneste, alteori invarte de vreo 3 ori pana o ia, alteori porneste la cheie. V-ati mai intalnit cu o situatie asemanatoare? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

n-am reusit sa fac poze, dar voi scrie erorile ce mi le-a dat cu DIS V57:

 

4A63 DDE: EWS tampering

4560 DDE: Rail Pressure Sensor - Plausibility -Pressure too Low

4570 DDE: Rail-pressure plausibility delivery-controlled

4610 DDE: Rail-pressure plausibility

4B90 DDE: Rail-pressure monitoring on engine start

4B10 DDE: Smooth Running Regulation -Correction Quantity too Hi

 

Am schimbat un injector, acum sunt toti in parametrii normali si tot face figuri la pornire. Uneori invarte si nu porneste, alteori invarte de vreo 3 ori pana o ia, alteori porneste la cheie. V-ati mai intalnit cu o situatie asemanatoare? Multumesc

 

Verifica electromotorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.