Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ambele sunt dimensiuni recomandate de producĂŁtor, fiind ĂŽnscrise și pe stâlpul din partea șoferului.

Câștig ceva cu un cauciuc puțin mai lat (225)? Stabilitate? Sau dimpotrivĂŁ?

Am cĂŁutat informații pe net, dar nu m-am lĂŁmurit.

eu te cred ca sunt recomandate de producator ambele variante dar conteaza cat de lata este janta. uita-te un pic la tabelul din postul 589 si o sa intelegi despre ce vorbesc. adica nu e totuna daca pui pneuri de 225 pe o janta de 6,5j sau de 8j. eu as merge pe coloana de ,,best''.

teoretic castigi stabilitate, tractiune si aspect dar creste consumul si pneurile sunt mai scumpe.

Link to comment
Share on other sites

A venit momentul sa imi schimb anvelopele de vara si trebuie sa iau 245/45/18, am sa renunt la rft din multe motive si nu mai dezvolt, ca si buget in jur de 500 ron/anvelopa si asta deoarece fac in medie pana in 10000 km pe an, 90% din ei in oras si ma gandeam daca aveti ceva recomandari la acest buget si ce parere aveti despre BARUM BRAVURIS 3HM, XL sau nu ?
Link to comment
Share on other sites

Michelin pilot sport a fost cel mai bun pana acum,dunlop sport maxx am pe spate si am luat o sperietura mare rau de tot cu ele pe ploaie,tot pe dunlop voi merge oricum din cauza pretului ( 245/45r18 ) Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

M-am decis si am comandat azi PIRELLI CINTURATO P7 rft, am zis ca daca masina din fabrica a avut rft, sa merg tot pe rft, sper sa fie ok.... :)

si eu sper sa fie ok, numai ai grija ca daca faci pana si mergi mai mult cu ea, trebuie sa schimbi pneul oricum pentru ca se deterioreaza. eu pe iarna am runflat si pe vara urmeaza sa imi pun non runflat si am o rezerva subtire in portbagaj. iarna am zis ca nu renunt la runflat pt ca nu am chef sa stau la -20 de grade sa desfac prezoane :)

Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Risti sa iti fie luat talonul, nu ai dimensiunea potrivita ptr e46 . In rest nu sunt probleme, doar sa fii constient de lucrul asta, ti ar trebui 225 45

Pe noile taloane nu mai e scrisa dimensiunea, deci sanse mici. Probleme o sa ai la rar/itp

Link to comment
Share on other sites

Pe noile taloane nu mai e scrisa dimensiunea, deci sanse mici. Probleme o sa ai la rar/itp

Da, si pentru ca nu mai e scrisa dimensiunea politistii au baza comuna cu cei de la RAR.

nu cred ca sunt 2 luni cand am fost oprit la un filtru iar politistul primea informatii prin statie despre ce anvelope omolgoate in CIV are masina cu nr B nu stiu cat, oprita in fata mea.

 

Asadar mare grija, se verifica destul de rar dimensiunea la anvelope dar cateodata se mai fac filtre special ptr asa ceva (cum era in noaptea aia)

Edited by CosminE46
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da, si pentru ca nu mai e scrisa dimensiunea politistii au baza comuna cu cei de la RAR.

nu cred ca sunt 2 luni cand am fost oprit la un filtru iar politistul primea informatii prin statie despre ce anvelope omolgoate in CIV are masina cu nr B nu stiu cat, oprita in fata mea.

 

Asadar mare grija, se verifica destul de rar dimensiunea la anvelope dar cateodata se mai fac filtre special ptr asa ceva (cum era in noaptea aia)

De pe google le citea?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cand am facut eu rar la masina m-a intrebat daca am certificat de omologare sa-mi treaca toate dimensiunile pe carte 'ca poate vreau mai mari'.Si a trecut 17',18',20'.Daca a sarit peste 19 si sunt conforme,ma lasa fara talon? Edited by akon
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut! Sunt nou posesor de F45 și fiind primul meu bimmer cu anvelope runflat vreau sa va intreb daca recomandati anvelopele runflat pentru Bucuresti...Romania in general? Am deja 25000km de mers linistit, Goodyear-urile ROF arata f bine, mai au cam 6-7 mm! Zilele astea merg cu un seria 1, cu anvelope cu acelasi talon 205/55, dar normale si mi s-a parut semnificativ mai iertatoare la gropi mici si asperitati din asfalt!

Vine momentul sa imi iau roti de iarna și nu stiu ce sa fac: runflat sau normale+kit reparatie pana+compresor?

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,am decis sa imi cumpar anvelope si am gasit pe net niste Hankook Ventus S2 ,ce parere aveti de ele?

 

parerea mea este ca sunt foarte bune, multi isi indreapta atentia spre MICHELIN sau BRIDGESTONE+multe alte firme Premium! eu la E90 am ales UNIROYAL RAINSPORT 3 nu am auzit pe nimeni sa puna asa ceva dar eu unul sunt foarte multumit + ca se tine foarte bine pe sosea si cand e umed sau ploua!

Link to comment
Share on other sites

Am ales cauciucurile pentru BMW-ul 520i E34 cumparat cam acum 3 luni dupa ce scria in specificatiile tehnice a anvelopelor!

Deocamdata sunt multumit de cele 4 Goodyear EfficientGrip Performance 195/65 R15 91H cu toate ca se simt cam "moi" in curbe abordate mai tare sau sensuri giratorii luate cu vreo 50 km/h... Mai nou, azi am reusit "performanta" sa intru asa de tare/cu viteza intr-o curba ,incat rotile fata se indreptau INCA in directia inainte,cu toate ca eu virasem "de mult timp" la stanga... :hyper:

Probabil sunt bune anvelopele,doar ca cer eu prea multe de la ele! Pe puntea spate singurele momente cand se pierde aderenta este iar in sensuri giratorii luate prea tare ,sau accelerari bruste dupa retrogradari de viteze pe sosea plina de apa/ploaie torentiala! Dar in "exploatare normala" sunt foarte confortabile si "lipicioase" pe asfalt!

Insa de vreo 2 saptamani incoace ma framanta rau tare ce anvelope iau pentru la iarna,ca doar jante care sa se mai si potriveasca pe masina am gasit,dar alegerea unui cauciuc bun pentru iarna(zapada+gheata+GER) e cu mult mai grea decat la cele de vara...

:blink:

 

Daca ar fi sa ma iau dupa site-ul asta : http://www.bmwe34.net/E34main/Other/Winter_tires.htm

 

treburile se complica si mai rau...

Partea buna e ca MAI AM TIMP pana la iarna... :laugh:

 

Da, si pentru ca nu mai e scrisa dimensiunea politistii au baza comuna cu cei de la RAR.

nu cred ca sunt 2 luni cand am fost oprit la un filtru iar politistul primea informatii prin statie despre ce anvelope omolgoate in CIV are masina cu nr B nu stiu cat, oprita in fata mea.

 

Asadar mare grija, se verifica destul de rar dimensiunea la anvelope dar cateodata se mai fac filtre special ptr asa ceva (cum era in noaptea aia)

 

consider ca ce fac politistii in ziua de azi se apropie de TERORISM,adica,la propriu terorizarea populatiei prin amenzi irationale acordate LEJER pentru niste lucruri ce se pot tolera fara probleme de vreun fel sau mai rau dosare penale si alte "bucurii" de-astea...

Da' pentru ca nimeni sau aproape nimeni nu comenteaza in fata porcilor ce fac legile si isi bat joc de noi sau ne terorizeaza de am ajuns sa ne fie frica de politisti in trafic(culmea,cica POLITISTII NE APARA pe noi,cetatenii,si drepturile noastre...) :blink: ,bineinteles ca vor continua sa o faca zilnic...

Edited by gowriel1982
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vine momentul sa imi iau roti de iarna și nu stiu ce sa fac: runflat sau normale+kit reparatie pana+compresor?

 

Mersi!

Unii spun ca se schimba comportamentul mașinii dacĂŁ nu pui runflat, ca sunt setĂŁri speciale ale suspensiei. N-am observat,dar nici nu conduc la limitĂŁ.

Eu recomand roți normale + rezerva subțire.

Kitul de pana strica senzorii de presiune. Sau ii poți da jos. Sunt obligatorii doar la runflat-uri.

Link to comment
Share on other sites

Unii spun ca se schimba comportamentul mașinii dacă nu pui runflat, ca sunt setări speciale ale suspensiei. N-am observat,dar nici nu conduc la limită.

Eu recomand roți normale + rezerva subțire.

Kitul de pana strica senzorii de presiune. Sau ii poți da jos. Sunt obligatorii doar la runflat-uri.

 

Mersi, la senzori nu m-am gandit!

 

Pai si intre runflaturi exista diferente de la fabricant la fabricant! Nu vad cum GY ar fi identic ca rigiditate cu Michelin de ex.! Daca as trece de la GY la Michelin inseamna ca s-ar modifica proprietatile anvelopei! Asta cu schimbatul comportamentului...e f relativa cred eu, dar clar anvelopele normale vor avea talonul mai moale...asta imi si doresc, comfort pe mici denivelari, gropi si trepte pe care le gasesti la tot pasul in Buc si pe majoritatea drumurilor nationale! In plus Ma gandesc ca imi protejez masina cu anvelope mai moi!

 

Ai avea si o recomandare referitor la locul de unde sa gasesc roata subtire pt F45?

 

Daca tot se vorbeste aici de anvelope de vara uitati un link care mie mi s-a parut f f util! Olandezii de la autoweek mi se par f f profi! Parerile personale pot fi f f subiective!

 

http://www.autoweek.nl/download/AutoWeek_Zomerbandentest_2016.pdf

 

Ce mi se pare f interesant este ca o anvelopa de buget care in Rom costa cam la 60% din marcile premium si mid este in primele 15!

Edited by greaper
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@greaper Din ce spun olandezii aia am ales chiar bine cand am cumparat goodyear efficientgrip performance! chiar de-s mai "moi" pe curbe la viteza...

o treaba "ciudata" se intampla insa acum dupa vreo 3500 km facuti "mai in forta": cauciucurile de la rotile fata sunt vizibil mai "tocite"/muncite comparativ cu cele de pe rotile spate! cred ca pana vine iarna or sa arate chiar "interesant" cele de pe rotile fata! :w00t:

da' macar sta pe drum de i-am speriat pe toti care s-au suit in masina cu mine la volan! :LMAO:

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Bridgestone Driveguard se spune ca ar fi mult mai confortabile comparativ cu alte anvelope run flat de pe piata.

Din pĂŁcate nu prea am gĂŁsit teste cu ele.

 

Rezerva subțire eu am luat de pe net. Ai grija la dimensiuni, distanta dintre prezoanele și et.

Edited by coldone
Link to comment
Share on other sites

am montat continental sport contact 6 noi = 3800 ron( 2*235/35/19=2*265/30/19 non rft ) fiind foarte laudate si mi-a lasat cea mai proasta impresie , chiar nu ma asteptam... extraordinar de zgomotoase si pierdeau aer mult prea repede, bani dati aiurea... tind sa cred ca ciurucurile sunt facute doar pentru noi,am facut cu ele 3800 km si le-am schimbat imediat cum am ajuns in germania cu bridgestone rft si.. diferenta maxima a disparut zgomot si inclusiv problemele la denivelari care daca nu eram putin mai atent treceam instantaneu pe cealalta banda de mers. pertotal daca sunt posibilitati financiare cat de cat montati michelin pilot super sport sau bridgestone si o spun din suflet
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit si cu michelin pilot super sport... Am pus 4 gume noi pe masina si dupa un drum de Germania dus intors mi-a facut galma.. si din cate imi aduc aminte nu am am luat borduri sau gropi.. bineinteles cei de la garantie au spus ca a fost vina mea si uite asa a trebuit sa mai dau 1100 ron pe alta guma :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.