Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Runflat sunt zgomotoase, o sa te geranjeze destul de mult. De aceea si BMW a renuntat la runflat, le pune din fabrica numai la comanda.

 

Orienteaza-te si pune normale, eu as merge pe michelin pilot sport 2, au o aderenta excelenta.

 

Eu folosesc runflat numai iarna. Bafta.

 

Stiu insa am inteles ca iti cam strica janta o anvelopa normala la urcat borduri, gropi. Acum nu zic ca pentru trenul de rulare este mai bine o anvelopa rigida insa BMW recomanda run flat-ul (eu asa am citit in cartea masini) Nu stiu...sunt in dubii.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by costel78
Link to comment
Share on other sites

Salutare,eu pe un f20 am acum Continental Sport Contact pe fata 225/45/R17 91W si spate 245/40/R17 91W si sunt runflat cu astea am luat masina acum 8-9 luni si sunt ok mai merg si anul asta dar tot vreau sa le schimb ca sunt deranjante rau,masina mult mai rigida si la viteze mai mari foarte zgomotoasa.Caut normale si din cate am auzit pe la prietenii de si-au cumparat Dunlop cica sunt foarte bune.
Link to comment
Share on other sites

1489586177[/url]' post='2392541']

Eu as lua jante aftermarket de 17 de caliate superioara celor OEM cu Crossclimate. Si eu am 225/50 runflat si mi se pare mult prea rigida anvelopa!

 

O janta aftermarket de calitate va fi mult mai usoara si rezistenta decat jantele oem, care in general sunt niste fieratanii f f scumpe!

 

care sunt jantele aftermarket mai calitative decat oe? runflat ul e zgomotos daca e uzat. Cand e nou este silentios. Eu am luat la x1 pirelli p7 225 45 18 runflat si parca e alta masina fata de atunci cand le avea pe cele uzate .

Link to comment
Share on other sites

Cand vb de janta aftermarket de calitate ma refer la marci germane/europene, preferabil facute in europa! Discutia e f lunga, eu am cautat intens jante usoare si decente ca rezistenta si ok ca pret...m-am oprit la Proline cx100 pt jantele iarna. Jante cu aprox 2-3 kg mai usoare la aceeasi dimensiune, greutatea individuala aprox egala cu anvelope mid, s-au echilibrat f usor cu f putini plumbi: 5-10g/ roata. Rezultatul: masina sesizabil mai sprintena, consum 0,2-0,3 mai mic.

 

Daca as fi dispus de buget mai mare aveam si mai multe optiuni: jante oem 17 aprox 13,5 kg, am luat janta de 10,8 kg (cantarit de mine); puteam sa iau janta de 8 kg daca aveam buget!

 

 

Vizaviz de anvelope de vara, eu nu as merge pe rft decat daca cauti comportament f sportiv/rigid al sasiului. Dar anvelopa rft este la dim 17 inch cam cu 2-3 kg mai grea decat una normala, deci penalizeaza demarajul si fiind mai rigida rupe janta, articulatiile masinii si spatele soferului.

 

In functie de stilul de mers si utilizare se cumpara anvelopa. Viteze mari frecvent, condus agresiv/sportiv mergi pe anvelope scumpe primele 10 din teste de profil.

 

Eu pt ca fac cu anvelope de vara 20-25000km as lua Hankook k125 sau Nexen n blue hd plus...calitate/pret exceptionala, performanta buna...le schimb la 2 ani si sunt f fericit. O anvelopa veche e zgomotoasa in general. Dar eu merg linistit, >110 doar pe autostrada.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, eu am avut pe e70 cu pachetul sport, Dunlop Sport Maxx RFT 315/35/R20 spate si 275/40 pe fata. Aveau profil 5-6 mm cand am luat masina am mers 20.000 km cu ele pina cand au zgomotul de rulare a devenit insuportabil. Aveu dinti pe exterior si pe fata si pe spate, profil ramas 4 mm spate si 3-4 fata. Rezistente. Precise.

 

Am facut geometria (dupa ce am schimbat bratele inferioare fata), a iesit ok, am trecut pe non-runflat Vredestein Ultrac Vorti. Primii 5000 de km au fost silentioase, consumul a crescut fata de Dunlop cu 0.5 L/100, comportamentul in curbe nu mai era la fel de precis, dar a crescut un pic confortul. La franare nu se compara cu Dunlop. La 10000 km a inceput sa se auda iar zgomot de rulare la 80-90 km/h, am verificat geometria, era in regula, anvelopele au inceput sa faca iar dinti pe exterior, mai mult fata, profil ramas 6 mm.

Desi sunt facute in Olanda si pretul a fost OK, nu se ridica la nivelul marcilor premium.

Iar modelul E70 CHIAR ARE O PROBLEMA cu uzura anvelopelor ! Cel putin la dimensiunile precizate....

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare legata de cauciucurile runflat vs non-runflat.

Acum am pe masina, BMW X1 E84, cauciucurile de vara runflat si urmeaza sa le schimb.

Ce motive as avea sa trec pe non-runflat? In caz de pana vad o problema destul de mare, ceea ce cu runflat ma ajuta sa ajung pana la prima vulcanizare.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare legata de cauciucurile runflat vs non-runflat.

Acum am pe masina, BMW X1 E84, cauciucurile de vara runflat si urmeaza sa le schimb.

Ce motive as avea sa trec pe non-runflat? In caz de pana vad o problema destul de mare, ceea ce cu runflat ma ajuta sa ajung pana la prima vulcanizare.

 

Avantajul este ca folosesti niste anvelope cu care a fost masina ta proiectata, toata suspensia a fost inginerita pentru anvelopele runflat,

nu mergi cu roata de rezerva in portbagaj ceea ce mi se pare o tiganie,

ca sa nu mai vorbim ca masina are o stabilitate la viteze mari mult mai buna cu runflat-uri, practic nu se simti viteza,

cu anvelope normale mi se parea ca topaie la viteze mari, cu runflat-uri nu se intampla asta

 

Eu am un kit de pana cu snur si un compresor in portbagaj, iar in caz de pana trag pe dreapta, dau roata jos si ii pun snur dupa care o umflu cu compresorul,

ca sa nu stric anvelopa la orice rahat de cui,

iar daca anvelopa este prea deteriorata merg pe talon asa pana la o vulcanizare

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evident ca e mai stabila, sunt mai rigide. Același lucru se ĂŽntâmplĂŁ și dacĂŁ pui jante mai mari, nu?

 

Mașina mea a venit cu anvelope standard + kit de pana, nu cred ca au pus alta suspensie comparativ cu cele care sunt echipate cu runflat

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut runflat cu jante pe 18, nu le-am suportat decat 6 luni, prea rigide, simteam orice denivelare, directia f.grea, consum mai mare cu 1,5l, dupa trecerea la 17 cu anvelope normale Michelin Primacy3 am dat de confort, acum fiecare dupa cum ii place. Nu am observat vreo scadere de aderenta cu diferenta de talon de 5 mm, cu siguranta demarajul e mai bun. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

pe toate masinile e87, e90 pre-fl si e90 fl am pus doar non runflat , nu inteleg cum va place sa rulati cu runflaturi mi se par niste mizerii.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Si daca fac pana la bulgari in munti pe la 4 dimineata imi aduci tu alta roata ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut! Nu deschid deocamdata alt topic si va intreb aici: care sunt cei mai ieftini senzori de presiune roti care sa functioneze pe un E84 din 2014...am vazut pe epiesa.ro unii pe care scrie oe renault si sunt trecuti ca fiind compatibili, iar pretul e la 1/2 fata de VDO. Poate sa ma ajute cineva, ati cumparata asa ceva? Folositi asa ceva?

 

renault 407009322R

Edited by greaper
Link to comment
Share on other sites

Salut! Nu deschid deocamdata alt topic si va intreb aici: care sunt cei mai ieftini senzori de presiune roti care sa functioneze pe un E84 din 2014...am vazut pe epiesa.ro unii pe care scrie oe renault si sunt trecuti ca fiind compatibili, iar pretul e la 1/2 fata de VDO. Poate sa ma ajute cineva, ati cumparata asa ceva? Folositi asa ceva?

 

renault 407009322R

Sunt niste senzori universali pe la 200lei/buc.

Am inteles ca de anul acesta nu se mai fabrica masini cu senzori de presiune in valva.

Poate fac si ei ceva mai inovativ ca senzori astia sunt niste prostii.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea mea referitoare la senzorii OE Renault o adresez pentru ca sunt 90 ron/buc, fata de 180 ron/buc un senzor VDO care stiu ca este compatibil cu masinile mele. Trebuie sa echipez 2 seturi de jante (x8) si vroiam sa stiu daca pot alege varianta mai ieftina.
Link to comment
Share on other sites

Eu pe vara am mers pe Michelin Pilot Sport 4 pe 225/45/R17.

Avusesem RFT-uri de iarna cu care am luat masina si am zis ca nu prea mai vreau, mai ales RFT de 17.

 

Michelin-urile astea sint geniale ( fata de cat de roase erau cele de iarna orice e mai bun ), punct.

Regret ca n-am schimbat jantele pe unele de 16 si sa iau RFT-uri. Umblu cu o uratenie de slim in portabaj, cum a zis si colegutu de mai sus: tiganie. Practic am stricat masina cu slim-ul in portbagaj.

 

Inital am vrut sa-mi iau 245 pe spate, dar m-am gandit ca oricum nu merg vijelie, incepator fiind, deci nu se justifica diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.