BMWClub: Discutie Anvelope Vara - BMWClub

Jump to content

  • 39 Pages +
  • « First
  • 37
  • 38
  • 39
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Discutie Anvelope Vara Ce cauciucuri purtam si de ce

Poll: Producatori Anvelope (911 member(s) have cast votes)

Ce producatori recomandati?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#761 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 April 2019 - 17:10

Parerea mea este ca pentru mersul de zi cu zi putem folosi si anvelope mai "de buget". Eu pe vara am un set de pirelli(nu retin ce model), insa stiu ca nou este 9 mii de lei setul. In viata vecilor nu as da atatia bani pe niste anvelope de vara.. si nu pentru ca nu le vad rostul, ci pentru ca nu le vad rostul la mine. Anvelopele de iarna se afla la polul opus.

0

#762 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1327
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 02 April 2019 - 17:37

nu stiu ce anvelope sunt alea la 9000 de lei setul. in mod normal, cu 9000 lei pui anvelope de strada pe porsche 911 si ramai si cu bani. foarte multi.

un pilot sport cup 2(anvelopa semislick) pt spate la 911, incepe pe la 1900 lei bucata.
325/30R20

la seria 5 cu 9000 lei iei 2 seturi de vara din cele mai bune anvelope din lume

This post has been edited by edit: 02 April 2019 - 17:43

2

#763 User is offline   crazyboy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 01-December 13
  • Gender:Male

Posted 02 April 2019 - 20:40

@enders vezi ca o dai in puscarie cu mine si nu imi place. Eu mi-am spus experienta mea cu anvelopele premium si ai inceput sa ma ataci asa ca pune stop.
-4

#764 User is offline   cornelb85 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 172
  • Joined: 24-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 14 April 2019 - 13:56

View PostGrinzy, on 01 April 2019 - 16:47, said:

Va salut!
Am un X3 F25 2016(190cp) .Trebuie sa ii schimb anvelopele vara Pirelli cinturato P7 dim. 225/60/r17 .Am găsit (la preț bun 630lei buc. ) Michelin primacy 3 cu dim 245/55r17.pneurile sunt noile stoc dot 2016.Garantie 3ani...
Am doua întrebări dacă cunoaște cineva:
1.Dimensiunile anvelopelor noi sunt cele corecte pentru X3 f25 cu xdrive..?
2. Dacă cumpăr anvelope dot 2016 noi...mai sunt bune de ceva?(Vanzatori spun ca sunt depozitate corect și ca au garanție etc)...Diferența de bani la 4anvelope (dot 2016 vs dot 2018)este de aproximativ 780lei.

Am eu de vanzare un set de 4 anvelope Micheline Primacy 225/60r17 pt F25, ca noi, foarte ieftine, daca esti interesat da-mi un msaj in prv si iti zic si cum s-au comportat pe masina mea. Am anunt si la rubrica vanzari piese.
0

#765 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1327
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 26 June 2019 - 18:58

tocmai ce am vazut acum, la aproape 35 de grade, un C220 de ultima generatie cu anvelope de iarna Austone Athena. Nu stiam ca exista asa ceva.
Erau 225/45r17 desi ar fi trebuit 225/50, dar de, omul platea 178 de lei pe bucata si voia profil mai sport.

Voia sa fie smecher dar sa fie ieftin, ca lumea nu se prinde de realitate

This post has been edited by edit: 26 June 2019 - 18:59

2

#766 User is offline   deeJayOg 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1200
  • Joined: 08-May 17
  • Gender:Male

Posted 27 June 2019 - 09:58

Nu reușesc să mă hotărăsc

Ambele variante sunt RunFlat , W indice viteză, cu Rim Protection. Acum am GoodYear EfficientGrip (nu performance) de care sunt relativ mulțumit dar sunt cam gălăgioase. Îmi fac cu ochiul însă Michelin Primacy 4 ZP, peste tot lumea le recomandă ca fiind mai silențioase o idee. Atât cât se poate la un ROF.

În variantele astea, ați rămâne la GY sau ați lua Michelin?
0

#767 User is offline   raducub 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 22-October 18

Posted 10 July 2019 - 11:37

Salutare. Am un F10 525 xdrive, configurație staggered 275/40/R18 + 245/45/R18. Se apropie momentul să schimb anvelopele de vară și am câteva dileme. Momentan am Continental SportContact3 SSR RunFlat și m-am gândit la câteva variante:

Falken Azenis FK510 RunFlat (nu au stea, prețul cel mai bun)
Goodyear Eagle F1 Asym 3 (cu stea)
Pirelli Cinturato P7 Runflat (există versiuni cu și fără stea, la același preț)

Unii mi-au spus că pot să trec și pe non runflat, dar câțiva mecanici mi-au recomandat să nu fac asta, că „așa a fost proiectată această mașină”. Și pe forumuri mai apar cazuri în care au apărut probleme de transmisie în special la modele xdrive staggered. De asemenea, nu știu exact importanța certificării cu stea, dacă Falkenurile runflat ar putea să genereze probleme nefiind cu stea. (de ce au pirelli două versiuni la Cinturato pe aceleleași dimensiuni?)

Menționez că pentru iarnă am un set de roți cu Dunlop SP WinterSport 4D Runflat cu stea - 225/55/R17 și nu am avut nicio problemă. Mașina s-a comportat excelent și sunt cauciucuri bune, pe care le recomand oricui.
0

#768 User is offline   ciobster 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 175
  • Joined: 26-May 15

Posted 11 July 2019 - 17:12

In primul rand, foarte important, trebuie sa intelegi ca masina cu anvelope RFT are o cu totul alta dinamica fata de aceeasi masina cu anvelope non-RFT. Daca esti obisnuit sa conduci mai sportiv, sa abordezi energic curbele si sa te astepti ca masina sa stea bine pe asfalt, cu anvelopele non-RFT trebuie sa iti ajustezi putin simturile.

Cat timp am avut RFT pe masini, m-am bucurat de dinamicitatea si condusul sportivo-agresiv, dar cam atat, confortul si zgomotul la rulare reprezenta un mare inconvenient, drumurile proaste pur si simplu te uzeaza.

Falken Azenis se spune ca sunt putin mai moi si ar avea si un coeficient de drag destul de mare, cel putin la inceput, adica rezistenta la inaintare e semnificativ mai mare ca la alte anvelope, nu prea sunt privite ca anvelope premium la noi, insa pe la americani sunt foarte populare. Am avut varianta non-RFT si XL si venind de la RFT confortul mi s-a parut wow, dar am pierdut putin din ce ziceam mai sus, alta dinamica.
GY Eagle F1 Asym 3 sunt foarte moi si confortabile, insa faci mai putini km cu ele comparativ cu alte marci premium. Am din astea pe un Mercedes E Class Coupe si se consuma sensibil mai repede, foarte confortabila masina insa.
Pirelli Cinturato P7 RFT, sunt niste anvelope din compusi foarte tari, confort foarte mic, sportivitate si coeficient de drag mic, adica masina inainteaza cu usurinta in viteza. Ca idee am avut odinioara 2 RFT Conti Sport 5 si 2 RFT Cinturato P7, asa a venit masina, nu le-am ales eu, desi am rotit anvelopele si le-am avut ba pe fata ba pe spate, Pirelli au mai ramas pe masina inca un sezon, cand Conti au ajuns la limita.
0

#769 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10943
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 11 July 2019 - 18:17

View Postraducub, on 10 July 2019 - 11:37, said:


Unii mi-au spus că pot să trec și pe non runflat, dar câțiva mecanici mi-au recomandat să nu fac asta, că „așa a fost proiectată această mașină”. Și pe forumuri mai apar cazuri în care au apărut probleme de transmisie în special la modele xdrive staggered. De


n-are nici pe dracu ,o anvelopa premium nonrft poate face doar pana ..atat . Si o poti vulcaniza .Eu am 530 x D cu nonrft . In special cele cu indicativul XL au peretele lateral ceva mai tare tocmai pt a compensa trecerea asta . Sta in curbe ca pe sine . Mai sunt povesti pe la vulcanizari ca nu le pot ei echilibra bine o dau in faptul ca masina a fost proiecatata cu rft . Vrajeli

This post has been edited by Myx: 11 July 2019 - 18:19

0

#770 User is offline   Claudiu F 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 04-March 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Music and Liverpool FC

Posted 22 July 2019 - 09:08

View PostMyx, on 11 July 2019 - 18:17, said:

n-are nici pe dracu ,o anvelopa premium nonrft poate face doar pana ..atat . Si o poti vulcaniza .Eu am 530 x D cu nonrft . In special cele cu indicativul XL au peretele lateral ceva mai tare tocmai pt a compensa trecerea asta . Sta in curbe ca pe sine . Mai sunt povesti pe la vulcanizari ca nu le pot ei echilibra bine o dau in faptul ca masina a fost proiecatata cu rft . Vrajeli


Interesant. Si eu as vrea sa pun non-RFT. Ma enerveaza zgomotul de rulare la RFT. O sa-mi iau un compressor de pe Amazon si niste slime si cam asta e.
Nu am auzit nicaieri ca trebuie doar RFT, si am citit si forumuri din US, UK etc. Ba chiar toata lumea e incantata dupa ce trece la non-RFT. Confortul e mult mai bun

Dupa parerea mea, RFT e cea mai idioata inventie. Acest gen de anvelope a fost inventat pentru masini militare si blindate, care sa poata rula in continuare si dupa ce incasau gloante in anvelope.

This post has been edited by Claudiu F: 22 July 2019 - 09:32

0

#771 User is offline   Tavicu 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 545
  • Joined: 18-August 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 July 2019 - 10:14

View PostClaudiu F, on 22 July 2019 - 09:08, said:

Dupa parerea mea, RFT e cea mai idioata inventie. Acest gen de anvelope a fost inventat pentru masini militare si blindate, care sa poata rula in continuare si dupa ce incasau gloante in anvelope.


Acest gen de anvelope a fost inventat pentru tari civilizate unde drumurile sunt ca in palma!

This post has been edited by Tavicu: 22 July 2019 - 10:14

0

#772 User is offline   Claudiu F 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 04-March 19
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Music and Liverpool FC

Posted 22 July 2019 - 11:21

View PostTavicu, on 22 July 2019 - 10:14, said:

Acest gen de anvelope a fost inventat pentru tari civilizate unde drumurile sunt ca in palma!

Si asta, dar menirea lor, prin anii '30 pentru masini blindate a fost. Ulterior le-au implementat marcile premium, pentru a renunta la roata de rezerva, si, da... in general pentru drumuri "ca-n palma".
0

Share this topic:


  • 39 Pages +
  • « First
  • 37
  • 38
  • 39
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro