Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Stefane, vreau sa aud impresia ta "pe uscat"; mai ales dupa ce treci de la Michelin Pilot Sport :thumbsup:

Eu am Michelin Pilot Super Sport si franeaza EXCELENT!!! Nu am avut cand si unde sa vad cum stau pe viraje, la viteze ridicate, dar - pe franare pe uscat - sunt senzationale.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Clar vor fi mai mai slabe fara discutie, de aceea am pus pe cea de curse Michelin Porsche GT CUP compozitie mediu,

 

Michelin sunt lideri atat in motorsport cat si in cauciucuri de strada, singuru inconvenient e ca trebuiesc incalzite. si de anul asta numai este voie cu incalzitoare.

Link to comment
Share on other sites

Stefane, vreau sa aud impresia ta "pe uscat"; mai ales dupa ce treci de la Michelin Pilot Sport :thumbsup:

Eu am Michelin Pilot Super Sport si franeaza EXCELENT!!! Nu am avut cand si unde sa vad cum stau pe viraje, la viteze ridicate, dar - pe franare pe uscat - sunt senzationale.:thumbsup:

 

mai imi spui dupa un pic de uzura, cand sunt asa la jumate si pe ud.. :)

o sa crezi ca ai 335i, faci cerculete pe asfalt .un pic ud.. :)

sunt bune falken, am avut pe o mazda, dupa parerea mea sunt cei mai buni in afara celor 6 mari brand-uri.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cand am laut masina din Germania avea Pirelli p600 noi, au tinut fantastic de mult cam 80000 de km (bine erau lipii cand le-am schimbat). Apoi am pus Kumho nu mai stiu exact denumirea intreaga (erau cu profil in V) care au fost mult mai bune ca si aderenta si zgomot de rulare fata de Pirelli dar s-au tocit destul de repede. Acum merg pe Goodyear Eagle F1 (luate sh pentru ca nu mai imi permit sa achizitionez cauciucuri noi inafara de firme de "buget") si mi se par destul de bune dar cam dure. Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Eu cel mai bine ma inteleg si m-am intes cu Continental (SC 2 sau SC 3); tin f bine atat pe uscat cat si pe apa iar legat de comfort & zgomot de rulare sunt cu mult peste alte marci premium precum dunlop sau pirelli. Vorbesc de gume de vara. Iarna nu m-a impresionat deloc Continentalul in varianta de mers pe zapada..

Alte gume care m-au impresionat au fost Michelin Pilot Sport (parca) insa pe umed/ploaie nu mi s-au parut la nivelul celor de la conti.

Am inteles mai nou ca Nokian-ul vine destul de tare din spate (chiar f tare daca e sa ma iau dupa teste).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu momentan am pe masina anvelope diferite - pe fata 225/45/17 Michelin Primacy HP normale, iar pe spate 225/45/17 Bridgestone Potenza runflat.

 

Alea pe fata sunt in stare ok, mai merg cel putin 2 veri, dar alea pe spate sunt aproape de semnul de uzura si le-as schimba, plus ca nu mai vreau runflat.

 

Ma gandeam sa pun pe spate 245/40/17 pentru un plus de aderenta si stabilitate, dar si un pic pentru imagine...mereu mi-am placut masinile cu anvelope mai late pe spate.

 

Daca le cumpar noi insa, asa cum as prefera, alea 225/45 costa de exemplu in jur de 540 ron (Goodyear Eagle F1 asymmetric) sau 625 ron (Michelin pilot sport PS3), iar alea 245/40 costa cam 700 ron Goodyear si 870 ron Michelin PS2.

 

Oare merita diferenta asta de pret?

 

Astea Bridgestone de pe spate de 225, chiar si asa tocite, nu prea reusesc sa le patinez, chiar si cu DTC-ul scos pe uscat.

 

Stau si ma intreb daca merita sa investesti atatia bani in niste anvelope premium (gen 7-800 euro pe 4 bucati), sau sunt suficiente si unele la 100 euro bucata, deastea gen Falken, Sava, General, Kumho, etc. Si aici ma refer la o utilizare normala a masinii, fara circuit, liniute, forja pe serpentine si asa mai departe, tinand cont si de faptul ca vorbim de un 320 diesel cu doar 163 cai, deci nu cine stie ce bolid.

 

Sunt curios si daca astea premium au o durata de viata mai lunga (atat in ceea ce priveste tocirea profilului, cat si pastrarea proprietatilor in timp).

 

Ca daca se aplica vorba, atat dai, atat face...mai bine premium din start si dormi linistit (dar nu la volan :p )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu iti recomand barum bravuris 2 sau sava intensa uhp ca solutie de buget, iar pt ceva premium goodyear asimetric 2 sau Continental SportContact 5

 

Barum barvuris 2 am folosit si am fost foarte incantat de ele, acum folosesc sava intensa uhp si sunt foarte multumit de ele(aderenta uscat/ud, franare uscat/ud)

Link to comment
Share on other sites

Am auzit de Nankang NS2 ca ar fi mai mult decat ok pentru banii dati. E o solutie de buget fara doar si poate, insa din ce am mai citit si pe site-uri de prin afara, au obtinut in urma evaluarilor un scor mai mult decat satisfacator.

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nankang/NS2.htm

Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

dunlop fastresponse sunt bune ? trebuie sa incalt si eu masina si am gasit pe un site un pret destul de bunicel fata de alte siteuri...

 

 

mentionez ca acum am dunlop sp sportmaxx 225/50r16 si vreau sa cumpar 205/55r16... se va simti vreo diferenta in comportamentul masinii ? ma refer la directie caci mi se pare putin greoaie, nu o compar cu masina fara servo dar nici cu cea de la corsa cu servo city...

Edited by grafferu
Link to comment
Share on other sites

sunt de parere ca pentru o utilizare zilnica, mai ales ca in Ro nu ai unde sa mergi tare neavand autostrazi, poti opta si pentru anvelope din categoria celor mai accesibile ca si pret, nu trebuie sa dai banii pe PS3 sau SC5, plus ca ca pentru o masina de putere medie nu cred ca renteaza sa dai 800Eur pe cauciucuri...am avut Dunlop Direzza pe 18 pe ultimul BMW si erau ok, dar desi sunt catalogate de ei ca fiind performance nu erau tocmai stralucite, cel mai mult m-a deranjat zgomotul la rulare inca de noi, dupa aproape 15k km rulate zgomotul se accentuase, profilul insa era aproape ca si nou...acum am PS3, pretul a fost de 2 ori si ceva mai mare fata de Dunlop, si din cauza faptului pentru ca sunt o marime mai ciudata, 255/40/18 si XL, astea se tocesc cam repede si au grip bun dupa ce le incalzesti bine, reci am facut putin sliding cu ele intr-un giratoriu unde am intrat tare si asta cu Quattro...depinde deci mult de cum vei folosi masina si de conditiile de trafic, daca faci des drumuri lungi in afara tarii unde mergi constant la viteze mari atunci as alege cauciucuri premium! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Ia uite aici o serie de variante chiar bune:

 

205/55/16

Falken ZIEX ZE-912

Vredestein SPORTRAC 3

Falken ZE914

Barum Bravuris 2

Kumho Ecsta SPT KU31

Hankook Ventus Prime 2 K115

Fulda Carat Progresso

Nokian H

Semperit SPEED-LIFE

 

225/50/16

Falken ZIEX ZE-912

Kumho Ecsta SPT KU31

Matador MP46

 

Daca le cumperi pe o firma inregistrata la ROI iti emite factura fara TVA, deci mai scazi cativa zeci de lei per bucata.

 

Sper sa iti fie de folos, bafta.

 

Eu as merge pe Kumho Ecsta 2+2 si iesi la 16 mil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.