Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eu din poza inteleg asa :

 

post-10328-0-07408900-1455554046_thumb.png

 

Linia rosie : incarcare normala si ai cauciucuri 225/45 R17 pui presiune 2.4 peste tot

Linia verde : incarcare maxima si ai cauciucuri 225/45 R17 pui presiune 2.7 peste tot

 

Linia galbena : incarcare normala si ai cauciucuri 245/40 R17 pui presiune 2.7 peste tot

Linia albastra : incarcare maxima si ai cauciucuri 245/40 R17 pui presiune 3.2 peste tot

 

Dar ma nedumersc rau acel triunghi si acel cerc, care parca zic asa :

se combina fata / spate 225/45 R17 cu 245/40 R17 si functie de incarcare pui :

- incarcare normala : 225/45 R17 fata cu presiune 2.4 si 245/40 R17 cu 2.7

- incarcare maxima : 225/45 R17 fata cu presiune 2.7 si 245/40 R17 cu 3.2

 

Se obisnuieste la E46 sa fie taloane diferite pe punti ?

Link to comment
Share on other sites

Eu din poza inteleg asa :

 

post-10328-0-07408900-1455554046_thumb.png

 

Linia rosie : incarcare normala si ai cauciucuri 225/45 R17 pui presiune 2.4 peste tot

Linia verde : incarcare maxima si ai cauciucuri 225/45 R17 pui presiune 2.7 peste tot

 

Linia galbena : incarcare normala si ai cauciucuri 245/40 R17 pui presiune 2.7 peste tot

Linia albastra : incarcare maxima si ai cauciucuri 245/40 R17 pui presiune 3.2 peste tot

 

Dar ma nedumersc rau acel triunghi si acel cerc, care parca zic asa :

se combina fata / spate 225/45 R17 cu 245/40 R17 si functie de incarcare pui :

- incarcare normala : 225/45 R17 fata cu presiune 2.4 si 245/40 R17 cu 2.7

- incarcare maxima : 225/45 R17 fata cu presiune 2.7 si 245/40 R17 cu 3.2

 

Se obisnuieste la E46 sa fie taloane diferite pe punti ?

Da, in functie de janta, cum am dat exemplu style 68 are pe fata 7,5j cu et41 si pe spate 8,5j cu et 50, deci pe fata o sa ai 225/45/17 si pe spate 245/40/17. De aceea acolo ai punctul si sageata care indica fiecare dimensiune si presiune care trebuie pusa pe punti ca ai pe fata sageata care reprezinta 225 si pe spate punctul care reprezinta 245.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai am comandat eu asymmetric 3 de pe cauciucuridirect, eu am fost intre michelin pss si asymmetric 3, le am luat pe cel din urma pentru ca au review-uri mai bune si pentru ca la allroad nu prea vad rostul unui pss intrucat nu e o masina de care sa tragi atat de tare pe viraje, sper sa fiu multumit de ele.

 

Am eliminat pss pt ca am inteles ca se tocesc mai repede. Pt awd ai facut o alegere ft buna!

Link to comment
Share on other sites

Update de anvelope,anul asta se poarta premium:

1 Goodyear Eagle F1 asymmetric 3 care inlocuieste asy 2 ,o super anvelopa.

2 Michelin Pilot sport 4 ..urmasul lui Pilot 2 ....Pilot 3 nu a prea fost ce trebuie

3 Dunlop Sport maxx RT 2 .....super anvelopa.

 

La bani mai putini...GT radial sport active ...anvelopa lor UHP.

 

Ai uitat ce e mai important: Pirelli P ZERO

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu ajutorul lui @ dragosel_bmw ( multe multumiri ! ) am ajuns la

post-10328-0-71641300-1455687682_thumb.png

 

O sa merg pe 225/45 r17 si cautand dupa clasa de economie carburant A maxim B, franare pe ud A maxim B si zgomot cat mai redus am urmatoarele variante ( de pe cauciucuri direct ) :

 

1. Goodyear Eagle F1 Asymmeric 2 91V cu margine : B / B / 68dB

2. Goodyear Efficient grip Performance 94W XL cu protectie janta : B / A / 69dB

3. Dunlop Sport BluResponse 94W XL cu protectie janta : B / A / 69dB

4. Dunlop Sport Maxx RT 91W cu protectie janta : B / A / 69dB

 

Alegerea logica spune ca prima optiune este cea mai buna, corect ?

post-10328-0-71869000-1455688512_thumb.png

Edited by Cumnatu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am pus Asymmetric 2 consum B / ud B / zgomot 68dB 225/45/17.

Inainte aveam Conti SportContact 2 cu E/C/71dB 225/50/17

 

Sunt super incantat

 

Pro :

+directie mult mai precisa si mai usoara

+zgomot de rulare incredibil de mic ( practic e minimul posibil ) ( pana la 80 km/h nu auzi decat vantul si motorul, greu sa auzi cauciucurile )

+economie de carburant 1-1.5L / 100 km deci isi scot banii singure in timp. Pe BC imi arata diferenta de 2L dar presupun ca o anumita eroare era de la cauciucurile prea mari inainte.

Cons :

- evident sunt ceva mai dure fata de inaltimea de 50 care o aveam inainte, dar in fapt, acum sunt doar la stadiul de normal deci acest aspect practic nu se pune.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Imi explica cineva va rog care este diferenta dpdv tehnic, stabilitate, consum, avantaje si dezavantaje daca folosesti pe spate cauciucuri 245/40/r17 versus 225/45/r17 ( asta pe o janta 8J care deci suporta ambele cauciucuri ) ?

 

Am avut si eu montate pe spate 245 40 17 Bridgestone Potenza re050a si inainte aveam 225 45 17 pe spate. Sincer sa fiu, nu am observat nici o diferenta fata de inainte, nici la stabilitate, nici la consum, nici la zgomot. O anvelopa 245 40 17 este mai grea decat un 225 45 17, cam cu 1-1,5kg. Insa, diametrul total al rotii este mai mic cu 6mm fata de o roata 225 45 17,roata pare mai mica daca te uiti atent, dar asta nu afecteaza cu nimic. Eu aveam pe spate jante 8,5j, deci anvelopele aratau la fel de intinse pe janta ca unele 225 pe 8j.Eventual consumul sa fie putin mai mare( cu 0,2-0,3l/100km) pentru ca rotile sunt mai grele. Partea buna e ca din spate, anvelopele se vad mai late, masina pare a fi un bolid :))). Acum trec la 225 45 17 pe toate rotile. Am ajuns la concluzia ca mai late nu merita pe 17.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am schimbat si eu conti sport contact 3 runflat cu assymetric 3 normale.Am avut ceva dubii in privința asta deoarece e o anvelopa lansatĂŁ recent pt care nu exista review-URI ale utilizatorilorOricum primele impresii sunt bune: a scĂŁzut consumul cu cel puțin 0,5 l si sunt muuuult mai silențioase.
Link to comment
Share on other sites

Am pus Asymmetric 2 consum B / ud B / zgomot 68dB 225/45/17.

Inainte aveam Conti SportContact 2 cu E/C/71dB 225/50/17

 

Sunt super incantat

 

Pro :

+directie mult mai precisa si mai usoara

+zgomot de rulare incredibil de mic ( practic e minimul posibil ) ( pana la 80 km/h nu auzi decat vantul si motorul, greu sa auzi cauciucurile )

+economie de carburant 1-1.5L / 100 km deci isi scot banii singure in timp. Pe BC imi arata diferenta de 2L dar presupun ca o anumita eroare era de la cauciucurile prea mari inainte.

Cons :

- evident sunt ceva mai dure fata de inaltimea de 50 care o aveam inainte, dar in fapt, acum sunt doar la stadiul de normal deci acest aspect practic nu se pune.

Daca inainte ai avut pe masina 225/50/17 a fost o mare eroare, e46 nu este conceput sa ruleze cu respectiva dimensiune, astfel un review intre cele doua anvelope nu prea este ok.

Mai poti lua in calcul si faptul ca Sport Contact 2 este o anvelopa conceputa in anii 2000, iar Asymmetric 2 este dupa 2010.

Link to comment
Share on other sites

De Pirelli Cinturato P7 Blue ce părere aveți?

La teste http://www.testanvelope.ro/test-2016-la-anvelope-de-vara-cu-dimensiunea-20555r16-auto-bild/ a ieșit pe locul 2.

par ok, un pic zgomotoase dupa eticheta dar eticheta de zgomot este doar pentru reducerea poluarii fonice din jurul autostrazilor sau a drumurilor de mare viteza si se aplica la viteze mai mari de 100 120 km/h, deci in habitaclu nu trebuie sa fie neaparat o diferenta, mai ales daca multi km sunt facuti la viteze mai mici sau in oras. sunt in grupa premium touring deci nu sunt cele mai sportive pneuri ci sunt bune pentru mers linistit, confortabil si lung. oamenii vad ca sunt multumiti in general de ele. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/Cinturato-P7-Blue.htm

Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

De când le-am schimbat pe cele de iarnã (Nokian wd4), cele de varã par zgomotoase.

Cele de pe fațĂŁ sunt de schimbat, ĂŽnsĂŁ voi achiziționa 4.

Acum am 225/50/R/16. SĂŁ țin la dimensiunile acestea sau sĂŁ montez aceeași ca la cele de iarnĂŁ, respectiv 205/55/R/16?

Link to comment
Share on other sites

Ambele sunt dimensiuni recomandate de producĂŁtor, fiind ĂŽnscrise și pe stâlpul din partea șoferului.

Câștig ceva cu un cauciuc puțin mai lat (225)? Stabilitate? Sau dimpotrivĂŁ?

Am cĂŁutat informații pe net, dar nu m-am lĂŁmurit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.