Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ai atat de putine solutii pentru anvelope all season pentru jantele de 18 incat nu se poate recomanda nimic. Avand in vedere ca ai aceasta flexibilitate avand o masina echipata deja pentru ambele sezoane, cred ca o alegere foarte buna ar fi sa iti pui anvelope de vara pe F34, eu asa as face. Pentru o parere corecta, pune poza de pe stalpul soferului cu tabelul de anvelope compatibile cu masina ta. Daca masina este X-Drive trebuie sa respecti cu strictete recomandarile producatorului. De asemenea jantele sunt toate la fel ? Exista si posibilitatea, in cazul pachetului M spre exemplu, sa folosesti acelasi model de jante insa dimensiunile fata/spate sa fie diferite pentru anvelope...

 

Asteptam...

uite o poza cu eticheta de pe stalp,acum am verificat ,am Continental runflat fata 255/50R18W si spate 255/45R18W https://imageshack.com/i/poFLBoTEj

Link to comment
Share on other sites

sorry,ai dreptate 225/50/18 fata si 225/45/18 spate

Pentru dimensiunea asta slabe(spre minime) sanse sa gasesti anvelope all season. Dar crede-ma cu anvelope allseason nu te bucuri de masina nici iarna nici vara. Anvelopele allseason nu sunt facute pt Romania, sunt pentru tari care diferenta de temperatura nu este atat de mare intre vara si iarna(Franta, Anglia, Olanda...etc) (+40 vara/-20 iarna) sa nu mai zic de temperatura asfaltului pe timpul verii care depaseste lejer 60 de grade), gandeste putin logic, ce anvelope trebui sa inventeze asta sa poata rezista la o asemenea digerenta de temp?

Recomandarea mea este sa ai 2 seturi(vara-iarna)

Vara Michelin Pilot Sport....(nu energy saver sau hp) ( asfalt umed si uscat sunt nr 1)

Iarna Nokian Wrd4( pt o aderenta excelenta pe zapada, la umezeala cam scartaie),

un compromis foarte bun il faci cu Continental Ts 850/860.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

m-ai pus pe ganduri,de regula la cauciucuri merg pe ideea ca sunt foarte importante pentru siguranta,respectiv confort,nu sunt fan mers sportiv,mai mult ,,placerea de a conduce,concedii..etc,km pe an 6-7 mii(mai am o masina si o folosesc si pe aceea),de aceea as fii optat pt all season
Link to comment
Share on other sites

m-ai pus pe ganduri,de regula la cauciucuri merg pe ideea ca sunt foarte importante pentru siguranta,respectiv confort,nu sunt fan mers sportiv,mai mult ,,placerea de a conduce,concedii..etc,km pe an 6-7 mii(mai am o masina si o folosesc si pe aceea),de aceea as fii optat pt all season

Pentru siguranta ta si a celorlalti, anvelopele sunt unele dintre cele mai importante componente, 1,5 - 2 tone+ enertia,samd. sunt tinute in frau de 4"plicuri" care au contact cu solul, cu cat anvelopele sunt mai slabe calitativ cu atat siguranta si "placerea de a conduce"sunt compromise, intr-o oare care masura.

Inteseaza-te peste tot, vezi cati sunt de acord cu anvelopele allseason.

Link to comment
Share on other sites

@nicko2008: trebuie mai intai sa stabilesti cati km faci iarna si vara si daca circuli vara cu viteze mari pe autostrada (concedii) mii de km. Pt rulaj 7-8000km/an poti opta pt anvelope allseason cu conditia sa fie de la o firma consacrata, sub hankook nu as merge la allseason (vezi teste cu allseason). Daca vrei sa iti iei vreun chinezism allseasons trebuie sa stii ca sunt periculoase atat vara cat si iarna si nu exagerez: poti avea nevoie de o frana de urgenta de la 100km/h la 0 pe ploaie/mazga si atunci va fi f greu sa eviti coliziunea cu o anvelopa ieftina!

 

De asemenea daca e sa vb de viteze de autostrada 140-160km/h lucrurile se complica f mult daca nu ai anvelopa pt sezonul in care esti! Majoritatea anvelopelor premium incep acvaplanrea in linie dreapta la viteze de 110-115 km/h, la o anvelopa proasta/ieftina acest lucru apare mult mai devreme...si e f f periculos, masina nu va mai vira la nevoie in parametrii la care te astepti!

 

Nu in ultimul rand, uzura la viteze de autostrada, vara, la o anvelopa mixta facuta in special pt iarna (adica marea majoritate, exceptie face Michelin Crossclimate) este f f mare si ajungi sa schimbi anvelopa f repede!

 

Eu fac 35000km/an, am 2 seturi de jante cu anvelope premium pt vara si medii pt iarna. Am mers un ciclu de viata 40-50000km cu anvelope allseason facand 10-12000 km/an, dar consider ca siguranta si confort am avut in maxim primii 10000km...dupa 10-15000km anvelopele si-au pierdut mult din performante...vara alunecau f repede si ieseam mult mai greu din zapada iarna.

Dpmdv performantele unei anvelope specializate scad mai tarziu cu uzura!

Link to comment
Share on other sites

All season la clima noastrĂŁ as merge doar pe Michelin Crossclimate (care sunt vândute ca anvelope de vara, bune și iarna :) ).

Sunt comparabile cu Primacy 3 pe timp de vara, iar pe zapada mi s au parut ĂŽntre Vredestein (nu mai rețin ce model erau) și Dunlop 4D.

Iarna pe ud/uscat, la temperaturile care au fost ĂŽn ultimii 2 ani mi s-au pĂŁrut mai potrivite ca niște anvelope dedicate.

Link to comment
Share on other sites

Am citit destul de mult,pareri pro si contra,m-am hotarat pe Michelin Crossclimate(am gasit un prieten aici in Tg Jiu pe un Golf 6,am fost in concediu impreuna,aproximativ 2200 km,masina lui s-a comportat excelent,la munte unde am urcat si eu cu Skoda-echipata exclusiv iarna,s-a descurcat perfect),acum tinand cont ca o sa fac maxim 7-8000 mii pe an(folosesc si Skoda in functie de locul in care ma deplasez),BMW meu are xDrive(nu cred ca ar fii o problema la munte),am scris si mai sus ,nu sunt fan mers sportiv,mai degraba pe siguranta si confort,cred ca alegerea este corecta.

Mai ramane sa aleg dimensiunile potrivite in functie de jantele pe care le am si eticheta de pe stalp,si acum vad ca sunt diferite fata de spate(225/50/18 si 225/45/18) https://imageshack.com/i/poFLBoTEj ,pe eticheta vad M+S pe spate dar scrie ca vine pe R17,si jantele mele amandoua sunt pe R18,ce modele cumpar?

Edited by nicko2008
Link to comment
Share on other sites

Nu exista Crossclimate de dimensiunile respective.

 

si deci...,ajung sa cumpar tot 2 seturi vara-iarna,pe terasa jumatate o sa fie ocupata de un munte cauciucuri(si la Skoda,respectiv BMW)

 

Ai 225/50/18 nu 255/50/18!

 

 

revin cu precizari si modificari,acum am fost din nou si verificat,am facut si poze -fata 225/50 R18W ,spate 255/45 R18 W,precizez ca am certificat de conformitate emis de reprezentanta BMW Munchen,cumparata de acolo,certificatul a fost emis pentru acordarea garantiei europene,pareri?

 

https://imageshack.com/i/pofpVu64j https://imageshack.com/i/pngfxCN7j

Edited by nicko2008
Link to comment
Share on other sites

Salutare.....am cumparat pentru vara la x3-ul meu Nokian suv line xl.....cineva stie cum sunt,a avut cineva pe masina lui?...o parere ceva pana apuc sa o echipez si eu...

 

 

Salut ,

 

am avut eu Nokian pe vara dar alt model ( z line rft) , am fost f multumit . Recomand

Link to comment
Share on other sites

Dimensiunile disponibile pentru CROSSCLIMATE si CROSSCLIMATE+ sunt urmatoarele:

 

am citit si eu tabelul,multumesc,dar am atasat o poza cu eticheta de pe stalp https://imageshack.com/i/poFLBoTEj ,am scris cu ce cauciucuri a venit de la reprezentanta,intrebarea :ce anvelope aleg eu sa cumpar?,sau dau un e-mail la rprezentanta Munchen sa vad ce spun ei?

Link to comment
Share on other sites

Eu as lua jante aftermarket de 17 de caliate superioara celor OEM cu Crossclimate. Si eu am 225/50 runflat si mi se pare mult prea rigida anvelopa!

 

O janta aftermarket de calitate va fi mult mai usoara si rezistenta decat jantele oem, care in general sunt niste fieratanii f f scumpe!

Link to comment
Share on other sites

si deci...,ajung sa cumpar tot 2 seturi vara-iarna,pe terasa jumatate o sa fie ocupata de un munte cauciucuri(si la Skoda,respectiv BMW)

 

 

 

 

revin cu precizari si modificari,acum am fost din nou si verificat,am facut si poze -fata 225/50 R18W ,spate 255/45 R18 W,precizez ca am certificat de conformitate emis de reprezentanta BMW Munchen,cumparata de acolo,certificatul a fost emis pentru acordarea garantiei europene,pareri?

 

https://imageshack.com/i/pofpVu64j https://imageshack.com/i/pngfxCN7j

 

 

 

Exact.O sa ai un munte de anvelope pe balcon..... daca dadeai o cautare pe net ai fi aflat ca nu exista all season in dimensiunea ta si toata discutia este inutila.Ma bucur pentru tine.

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

Exact.O sa ai un munte de anvelope pe balcon..... daca dadeai o cautare pe net ai fi aflat ca nu exista all season in dimensiunea ta si toata discutia este inutila.Ma bucur pentru tine.

Eu inteleg ca acest forum este pentru a ne ajuta intre noi,a pune intrebari si a primi raspunsuri,sa inteleg ca prin fraza pe care ai scris-o mai sus,,Ma bucur pt tine",ai vrut sa spui ca iti face placere ca eu nu gasesc anvelope de care doresc?,eu doresc sa schimb RFT,si tu scrii fraze care nu isi au rostul in acesta discutie

Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu trebuie sa cumpar anvelope la un F30 achizitionat de 2 saptamani. Am jante pe 17 si vreau sa pun 225-50 de vara. Nu sunt hotarat inca daca runflat sau normale insa in cazul in care merg pe runflat aveti vre-o revomandare pentru niste anvelope mai "moi" ?

Multam

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu trebuie sa cumpar anvelope la un F30 achizitionat de 2 saptamani. Am jante pe 17 si vreau sa pun 225-50 de vara. Nu sunt hotarat inca daca runflat sau normale insa in cazul in care merg pe runflat aveti vre-o revomandare pentru niste anvelope mai "moi" ?

Multam

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Runflat sunt zgomotoase, o sa te geranjeze destul de mult. De aceea si BMW a renuntat la runflat, le pune din fabrica numai la comanda.

 

Orienteaza-te si pune normale, eu as merge pe michelin pilot sport 2, au o aderenta excelenta.

 

Eu folosesc runflat numai iarna. Bafta.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu trebuie sa cumpar anvelope la un F30 achizitionat de 2 saptamani. Am jante pe 17 si vreau sa pun 225-50 de vara. Nu sunt hotarat inca daca runflat sau normale insa in cazul in care merg pe runflat aveti vre-o revomandare pentru niste anvelope mai "moi" ?

Multam

 

 

 

Bridgestone se lauda cu o tehnologie noua pentru RFT......Driveguard se cheama.....cica nu ar fi asa de rigide .Bafta.Michelin Pilot Sport 2 nu mai cauta ....nu se mai fac de vreo 7 ani.

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.