Jump to content

Discutie Anvelope Vara


gabihp30

Producatori Anvelope  

946 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

nu prea ma intereseaza de iarna ca am unele all season care mai merg vreo 2-3 ierni, dar mai am o nelamurire, zicea cineva ca daca tii cauciucurile de vara la temperaturi scazute isi pierd proprietatile, este adevarat? trebuie sa le bag in casa la caldurica sau pot sa le las in garaj unde aste o temperatura cam ca cea de afara?

Si am mai vazut ca doar o persoana a zis ca GoodYear l-au tinut 50.000 km , sa inteleg ca restu tin mai putin ? vad ca se fac foarte repede km in BMW decat in fostele mele masini asa ca as vrea niste gume care sa tina macar 50.000 daca nu mai mult, pentru ca km astia cred ca ii fac in 2-3 ani daca merg in stilu asta, deja am programat mai multe deplasari in europa pentru anul asta deci undeva la 20-25.000 o sa ajung sigur. Bineinteles ca o sa pastrez cauciucurile astea de vara pe care le-am avut pentru "jocuri" daca imi iau gume noi nu le iau decat pentru siguranta la drum intins mers normal deci as dori ceva care sa tina macar 50k.

Link to comment
Share on other sites

Bridgestone Potenza excelente pentru vara,dar pe zapada sunt dezastru

 

Confirm cele spuse de colegu ...super vara...dar iarna...pauza

 

Pai Bridgestone Potenza sunt cauciucuri de varna 100% , cu aderenta maxima . Ce treaba au cu zapada ?

Link to comment
Share on other sites

Bridgestone Potenza excelente pentru vara,dar pe zapada sunt dezastru

 

Confirm cele spuse de colegu ...super vara...dar iarna...pauza

 

Pai Bridgestone Potenza sunt cauciucuri de varna 100% , cu aderenta maxima . Ce treaba au cu zapada ?

 

Pai asta este ideea ca nu au treaba cu zapada...pauza...intelegi

Link to comment
Share on other sites

am avut amandoua tipurile de anvelope(michelin pilot sport 2 si bidgestone re050A ...pe vechea masina(golf 5 4x4) ...cele din urma runflat si cele cu care a venit masina echipata din fabrica) ... am fost MULT mai incantat de michelin-uri ... mai silentioase , cu aderenta mai mare...mai confortabile... Edited by MateiBarbu
Link to comment
Share on other sites

problema este clara, sunt 2 mari roducatori de anvelope in lume pentru performanta: Michelin si Bridgestone restul sunt pleava , bune pt un rulaj normal la o masina normala, unele mai bune altele mai putin bune :)

 

sErios?

 

Cine face asa clara problema?

Bridgestone sunt tari, de aia se uzeaza asa incet. Eu sunt multumit de Continental si Michelin, de Bridgestone nu. Continental sunt putin prea galagioase, dar asta este.

 

Anvelopele pentru Veyron au fost facute special. Iar daca este un contract puternic in spate, aia nu afecteaza calitatea.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

deci concluzia este ca Michelin sunt cele mai bune daca Continental sunt galagioase ? sau cum ca nu inteleg, daca din 3 marci 2 au defecte si 1 nu zici nimic de ea... Matei , ai putea sa imi spui dupa cati km ai schimbat bidgestone re050A ? si cati km ai mers cu noile michelin pilot sport 2 ? aproximativ asa..
Link to comment
Share on other sites

Ideea de baza e ca nu exista nici un cauciuc in toata lumea care sa iti intruneasca toate conditiile.

Daca are aderenta f buna, inseamna ca e mai moale, si atunci se va uza mai repede.

Daca vrei un cauciuc care sa te tina 50.000 de km, atunci sa nu te astepti ca va avea aceeasi aderenta ca unul supersport care se roade mult mai repede.

Si inca ceva: eu nu cred ca in afara de Michelin si Bridgestone, restul toate sunt "pleava". Hai sa fim seriosi.

Continental in curand ii va bate pe toti.

Pirelli au fost si vor ramane foarte tari

Plus ca sunt japonezii care au cauciucuri f bune

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca nu exista ceva perfect, si mai stiu ca as vrea un cauciuc pe care sa ma pot baza in situatii limita deci as fi dispus sa mai reduc din km, macar un 30.000 sa tina, va intreb pe voi din cauza ca nu am experienta, toate cauciucurile pe care le-am avut pe celelalte masini ma tineau 4-5 ani (80-90.000 km) dar nu pot face comparatie de la o masina tractiune fata la care trebuia sa ma chinui sa ii dau juma de metru scart si care avea 7-800 de kg cu asta care are o tona jumate, tractiune spate si care cu toate DSC-urile si controalele active tot ia scart cand plec dupa loc in intersectie..

nu mai vorbesc de curbe pe care daca le iau cu 120 si accelerez un pic scartaie toate rotile (deci uzura la greu).

As dori sa stiu din experienta voastra care ar fi mai fiabile, adica un pret accesibil pana in 800 RON bucata, zgomot mai redus, o aderenta buna pe timp de vara, si sa ma tina macar 30000 de km sa nu stau la vara prin cine stie ce tara oi ajunge sa caut cauciucuri. :)

Multumesc pentru orice sugestie.

 

Eu am avut numai dunlop, nici o problema.

Iar iarna... nu stiu cate gume se pun langa wintersport...

 

Un top clar nu exista cine sunt mai buni...

Nu ma intereseaza top.. vreau doar sa stiu ce cauciucuri a apreciat fiecare mai mult(si de ce daca are bunavointa sa spuna) ca sa pot si eu sa imi fac o idee si sa ma decid ce sa cumpar, adica nu vreau sa dau banii pe ce e mai ieftin si sa ma opresc in pom sau pe contrasens, si nici nu vreau sa imi iau ceva care sa mearga doar pe drum uscat si cand dau de o balta care doarme in mijlocu drumului sa ma invart pe sosea.

Link to comment
Share on other sites

deci concluzia este ca Michelin sunt cele mai bune daca Continental sunt galagioase ? sau cum ca nu inteleg, daca din 3 marci 2 au defecte si 1 nu zici nimic de ea... Matei , ai putea sa imi spui dupa cati km ai schimbat bidgestone re050A ? si cati km ai mers cu noile michelin pilot sport 2 ? aproximativ asa..

 

Michelin au aderenta foarte buna si nu fac galagie(modelul in V). Cu uzura nu stiu, nu am apucat sa vad.

Continental au stabilitate foarte buna, in special la viteze mari, datorita benzilor intregi, dar banui ca de aia fac si asa galagie.

Bridgestone sunt tari, sincer nu am fost multumit de aderenta lor, pe un Seat Ibiza. Acum sunt Continental pe Ibiza si s-a imbunatatit aderenta si stabilitatea in curbe. La fel si zgomotul din pacate.

 

De Pirelli am auzit si eu multe de bine, inca nu am testat. Poate cand schimb jantele iau Pirelli.

Sawa se uzeaza excesiv de repede la o masina cu tractiune spate, dar aderenta e buna.

Marangoni pe ud sunt excelente, mi-au placut.

 

Am ceva rau de spus despre un anume model de anvelope, ce am testat pe o Alfa, dar nu mai stiu numele. Il scriu cand ajung acasa.

 

Vorbim de anvelopele de vara, cu canale de apa, alea alea si de un interval de testare de peste 3000 km.

Link to comment
Share on other sites

Bridgestone Potenza excelente pentru vara,dar pe zapada sunt dezastru

 

Confirm cele spuse de colegu ...super vara...dar iarna...pauza

 

Pai Bridgestone Potenza sunt cauciucuri de varna 100% , cu aderenta maxima . Ce treaba au cu zapada ?

Nu au nici o treaba :)

Link to comment
Share on other sites

am avut yokohama dar erau pe o masina de 90 de cai si au venit cu masina cu tot, deci nu le-am luat de noi. Nu am avut probleme cu ele, erau de vara si se comportau bine si pe uscat si ud. Mai mult ce sa zic ca nu era genul de masina sa pot sa ma joc cu ea...

Oricum din toate astea premium Michelin SP 1 2 sau la cat au ajuns pana acum mi se par cele mai proaste. La cea mai mica uzura si pe ud sunt un rahat cu perje, am avut pe mai multe masini si nu mai cumpar in viata mea... Am avut pe 2 masini, cum sareau de 10 k km cum se duceau dracu, pe ploaie nu mai aveau nici o treaba. Si faza e ca in conditii ideale pe asfalt bun si uscat toate sunt OK, ca doar nu te dai in fiecare zi pe Nurburgring.

Plus ca nu dau nici un semn cand incep sa piarda aderenta.. la altele mai ai un scart, ceva, o simti dinainte sa plece si nu e foarte violenta treaba, la porcariile astea de Michelin acum esti ok si in secunda urmatoare in gard...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

deci buna ideea cu poll-ul si cu discutia despre ce anvelope e mai bine sa-ti cumperi

 

dar din cum s-a votat pana acum... eu n-am inteles nimic :)

 

daca ma intrebati pe mine, habar n-am ce gume am pe masina

 

si cred ca iti trebuie foarte multa experienta ca sa poti face o comparatie cat de cat pertinenta; ceva de genul fix aceeasi masina, in fix aceleasi conditii de aderenta, cu fix acelasi grad de uzura si tot asa

Link to comment
Share on other sites

dar din cum s-a votat pana acum... eu n-am inteles nimic :lol:

 

daca ma intrebati pe mine, habar n-am ce gume am pe masina

 

:)

 

si cred ca iti trebuie foarte multa experienta ca sa poti face o comparatie cat de cat pertinenta; ceva de genul fix aceeasi masina, in fix aceleasi conditii de aderenta, cu fix acelasi grad de uzura si tot asa

 

De acord cu tine. Nu degeaba sunt organizate testele alea ce le gasesti descrise in revistele de specialitate. Ce facem noi aici e discutie .. in mare.

Link to comment
Share on other sites

Am Dunlop Sp Sport 01

 

-pe asfalt uscat sunt f bune

-pe asfalt ud sunt dezastru

-iarna (pe gheata sau zapada) sunt vai steaua lor - absolut nicio aderenta

 

Dupa 40k km arata inca foarte bine.

 

Cu ele a venit masina din fabrica. Nu cred ca o sa mai pun dinastea

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Michelin ... se fac si la mine in oras :lol: :) :)

 

Si Continental la mine.

 

Insa....

 

Fabrica este in oras :) . Nu chiar in centru dar este in oras. Eu stau cam la 1km de fabrica si nesimtitii aia fac cateodata o poluare de te doare mintea.

 

Din cand in cand, odata la cateva zile, pe seara si mai ales vara (nu stiu de ce seara si vara dar eu atunci mai simt) se simte miros de cauciuc ars.

 

Venisem odata acasa si mirosea asa tare a cauciuc ars de am verificat sa vad daca miroasea de la masina mea.

 

Zvonurile spun ca sunt mai ieftine ceva amenzi primite de la garda din cand in cand decat nu stiu ce filtre... :D

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

am stat vreo 2 ore sa analizez marcile pe tyretest.com , nimic sugestiv, erau rezultate foarte bune si foarte proaste la aceeasi marca de cauciucuri, mai multe am invatat din discutia de aici decat de acolo, si dupa tipurile de masini pe care se faceau raportarile chiar nu prea are relevanta, mai astept pareri aici, cel putin aici toata lumea poate sa spuna cum s-au comportat cauciucurile macar pe aceeasi masina(BMW) , si acolo mai stiu o poanta, pe rentacoder.com se angajeaza oameni sa puna note si sa scrie reviews-uri bune despre anumite cauciucuri asa ca nu cred ca e concludent. Auzi, Top Rated Tyres = Nankang NS-2... , cel mai bun cauciuc cu cea mai mare nota Riken - RAPTOR...
Link to comment
Share on other sites

sincer cam orice oentru ca mai devreme sau mai tarziu toate ......fac "poc" la fel....:)) in afara de perioadele in care stau"tablele" pe ea, la drumuri serioase apar jantele de 17'' originale de pe E60 cu gume michelin pilot sport...deocamdata...pentru ca pe viitor vreau niste eagle F1 sau toyo proxes
Link to comment
Share on other sites

@gabihp30

Apai vad ca nu ai inteles nimic, nu tot ce zboara pe acolo se si mananca, faci si tu o selectie. La riken au votat 12 pers., tu crezi in cei 12 sau in cei 438 sau 643 de la michelin. Pe urma mai e si faza ca multi se uita la avioane, anvelope de 200euro bucata si cand colo ei au buget de 4 la 200euro.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat in aprilie 2008 Continental Premium Contact 2. Sunt foarte bune pe uscat si pe ploaie. La plecari/franari in forta se comporta bine, dar foarte bine se comporta la aderenta laterala. Adica atunci cand intri cu viteza mare intr-o curba. Chiar si pe ploaie nu lasa deloc masina sa alunece in lateral. Sau daca e viteza prea mare simti cum aluneca in lateral dar se simte ca un harait puternic. Foarte multumit sunt de acest aspect.

 

Pe zapada e cu totul alta poveste. Din cauza profilului (3 benzi de cauciuc separate de 4 santuri) cu foarte putine striatii zici ca te dai cu sania. Pe zapezile astea ramaneam impotmolit chiar si in parcare. De fapt impotmolit e mult spus. Pur si simplu la o denivelare mica patina roata de cateva ori pana facea gheata sub ea si gata.

 

LE: au DOT 0909 :)

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.