Jump to content

E46-mici secrete


zixx

Recommended Posts

Nu tii apasat cat trebuie pe buton.Si eu mai patesc asa uneori.

44910[/snapback]

 

in mod cert tin destul apasat, si apasat bine! sper sa nu bag degetu prin cheie intr-o zi... ideea lui wlf mi se pare interesanta, ca la mine scartzaie urat geamurile. poate ar trebui sa le dau cu chestie de-aia.... am uitat cum ii spune :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cheia nu are baterie. Se incarca singura de la contact.

45013[/snapback]

 

whaaaaat? pai si unde stocheaza energia aia? tot trebe sa fie ceva acumulator acolo... poate ii belit ala.

 

 

si acuma ma gandeam la faza pe care ai spus-o inainte... nu are cum sa fie asa. daca ar fi o problema fizica la nivelul geamurilor, s-ar opri si atunci cand le ridic/cobor de la butonul de langa schimbator... ori asta nu se intampla niciodata...

Link to comment
Share on other sites

whaaaaat? pai si unde stocheaza energia aia? tot trebe sa fie ceva acumulator acolo... poate ii belit ala.

si acuma ma gandeam la faza pe care ai spus-o inainte... nu are cum sa fie asa.  daca ar fi o problema fizica la nivelul geamurilor, s-ar opri si atunci cand le ridic/cobor de la butonul de langa schimbator... ori asta nu se intampla niciodata...

45026[/snapback]

 

Mda, ai dreptate. Ciudat ca si la mine face asa, si la mai multe masini. Oricum, la mine geamul din dreapta merge mult mai greu ca cel din stanga.

Link to comment
Share on other sites

pai acum vreo cateva zile, ma plicitiseam grav :)

apropo, se poate skimba acumulatorul din keie?

si dak aveti idee si cat costa, mi-ar fi de ajutor :blink:

45046[/snapback]

 

Nu se schimba. Se incarca in timp ce conduci masina, de la contact. Daca nu folosesti cheia multa vreme, e posibil sa nu mai mearga.

Link to comment
Share on other sites

Nu se schimba. Se incarca in timp ce conduci masina, de la contact. Daca nu folosesti cheia multa vreme, e posibil sa nu mai mearga.

45057[/snapback]

pai amandoua keile merg din ce in ce mai greu, si nu stiu cum sa fac...

ma refer ca trebuie sa ma apropii mult de masina, si e deranjant.

dak o inkid, nu merge decat foarte greu sa-mi inchida geamurile, se tot intrerupe, ma rog, ca si cum n-ar avea putere acumulatorul

Link to comment
Share on other sites

pai amandoua keile merg din ce in ce mai greu, si nu stiu cum sa fac...

ma refer ca trebuie sa ma apropii mult de masina,  si e deranjant.

dak o inkid, nu merge decat foarte greu sa-mi inchida geamurile, se tot intrerupe, ma rog, ca si cum n-ar avea putere acumulatorul

45085[/snapback]

 

si la mine esta asa... dar nu intotdeauna. cam in 50% din cazuri merge fara probleme. dar este super enervat sa stai 30 de sec langa masina sa-ti inchizi geamu'. 2cm..... inca 3cm.... inca 2... GATA!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

crede'ma ca nici eu !

45223[/snapback]

 

acuma si voi.... nu stiti ca tot ce este detasabil la o masina ramane la primul proprietar? asta ii include si pe dealeri :)

 

poate or fi BMW-uri cu lanterne, dar asta la iesirea din fabrica :blink:

 

totusi, cum ramane cu geamurile care nu se deschid/inchid din cum trebuie din cheie?

Link to comment
Share on other sites

uite ce scrie un gagiu pe alt forum:

 

citez:

"Secrete de la clima(uneori de ajutor) :

 

Pt modele cu clima cald/rece automatice

1.Contact,pornire motor

2.In acelasi timp se apasa tst.AUTO+incalzire luneta

Pe ecran se vor schimba niste chesti(ecran clima) care se pot schimba cu tst. de la turatii ventilator +/-

1.Sensor interior temp

2.Sens ext. Temp.

3.Sensor pt incalzire stinga

4.Sensor incalzire dreapta

5.Umiditate

6.Turometru

7.Viteza in km/h

8.Factor de masura (se pare pt motor nu se stie sigur)

9.Clapele de aer proaspat , de afara ,in % daca arata 500 inseamna 50%s.a.m.d

10.Volt. Sensor central (un sensor in tunelu de aer central sau la oglinda,bord, difera de la model la model )

11.Volt. baterie

12. Versiunea de Software

 

 

Cu datele livrate de sensori etc…putetzi verifica daca tot e ok la clima(compresor) sau este vreun sensor stricat, care duce la un consum mai mare si la pierdere de ceva cp cu costuri minime.

Pentru iesire se apasa tst. AUTO+ reciclare (tst cu semnu ala 3 sagetzi curbate, nu stiu daca este corect reciclare)"

 

am incheiat citatul :)

 

a incercat cineva treaba asta?

 

nota: tipul nu specifica pt ce fel de model de BMW functioneaza treaba asta :blink:

Edited by agricultoru
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.