Jump to content

Ceva probleme, poate aveti vreun sfat


Recommended Posts

Salut tuturor, am un BMW E39, din 1997, 528i, cutie steptronic, 215000 km reali. De ceva timp are ezitari la pornire la rece, de multe ori porneste abia la a 2-a cheie, iar in masina se simte un tremurat destul de puternic, motorul nu merge rotund, desi acul de la turometru nu oscileaza absolut deloc. Dupa ce apa ajunge aproape de jumatate, tremuratul se simte mult mai slab si numai la relanti. In mers parca nu mai are putere, trage ceva dar nu cum ar trebui sa traga la 192 cai, iar consumul e foarte mare ( a crescut cam cu 30% de cand au aparut problemele astea). Inca un lucru pe care l-am remarcat e ca daca pun mana pe motor in dreptul injectoarelor se simt niste trepidatii care clar nu ar trebui sa fie. La service mi-au zis ca trebuie schimbate injectoarele, asta asa la ochi fara nici un test. Problema e ca eu vreau sa vand masina in maxim 1 an si sa-mi iau un 530 E60, deci nu vreau sa ma arunc sa bag exagerat de multi bani in ea, pt ca nu o sa-i recuperez nici macar partial. Mentionez ca masina are filtru de aer, de benzina si bujiile noi, originale, iar debitmetrul are 1 an si jumatate si vreo 50000 km. Deci, ceva sugestii, ce credeti ca ar putea avea masina din experientele voastre? Pot exista si alte variante in afara de schimbarea injectoarelor, nu de alta dar mi-e frica ca daca le schimb si masina merge la fel, o sa ajung la povestea cu " hai sa schimbam si aia si aialalta sa vedem daca merge asa". Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Link to comment
Share on other sites

is curios cand ai schimbat debitmetru de ce l-ai schimbat? di experienta cand avea tremurat si nu mai tragea si consumul mare si pornea greu era debitmetru de vina la mine , se mai poate si valva de relanti in nici un caz injectoarele. de unde esti ca iti dau eu unul sa i faci proba poate poate, sa nu arunci cu bani in stanga si in dreapta pe piese aiurea..
Link to comment
Share on other sites

Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca tot asa face.

Injectoarele si debitmetru ies la un test cat de cat profesional. Se poate vedea daca debitmetru este in valorile prestablilite, sau daca calculatorul de injectie compenseaza. Daca valorile sunt intre -5 si 5 atunci sunt relativ bune in parametrii. (mai mergi cu ele).

Verifica si bobinele , sonde lambda.

 

Cand tremura motorul tremura tot, n-are importanta ca tie ti se pare ca vibreaza langa injectoare.

Link to comment
Share on other sites

is curios cand ai schimbat debitmetru de ce l-ai schimbat? di experienta cand avea tremurat si nu mai tragea si consumul mare si pornea greu era debitmetru de vina la mine , se mai poate si valva de relanti in nici un caz injectoarele. de unde esti ca iti dau eu unul sa i faci proba poate poate, sa nu arunci cu bani in stanga si in dreapta pe piese aiurea..

 

Debitmetrul nu l-am schimbat eu, il schimbase fostul propietar cu 1 luna inainte sa cumpar eu masina. Multumesc mult ca te-ai oferit sa ma ajuti, dar eu nu locuiesc in Romania.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.