Jump to content

Recommended Posts

  • 2 months later...

Legat de DORMAG, situatia sta probabil ca la oricare alt service. Ti se serveste una calda una rece.

Detin 2 masini, un e46 '05 2.0d 150 cp si un 118i '05 129cp, ambele probabil nu mai merita alergat cu ele prin service-uri scumpe dar uneori prefer sa platesc mai mult sa nu ma doara capul dupa.

Asadar, prima interactiune am avut-o in urma cu cativa ani cand cautam de nebun un service unde sa ma primeasca cu uleiul si filtrele mele, intamplarea facea ca m-a prins la bucuresti cu piesele, planul fiind sa le schimb la Constanta unde mergeam de obicei. Nu era nici ulei BMW, i-am sunat, am intrebat politicos daca ma primesc, mi-au zis ca da, ne-am inteles la pret a fost ok.

 

Sa fiu sincer mi-a placut service-ul, era curat, nu harmalaie, intrebai ti se raspundea, nu m-am simtit neaparat furat in niciuna dintre ocazii. Primesti proforma inante de a veni cu masina, stii exact pe ce si cat platesti. Mai corect de atat nu se poate, iar timpul de executie este mai mult decat decent, am tinut masina la ei max 2 zile pentru o operatie.

 

Intre timp am mai schimbat elemente de directie la ei, diagnoza, schimb de ulei cu produsele lor etc.

La un moment dat ma pregateam de un concediu in germania cu e46 fiind break si pentru ca de putin timp am vazut ca motorul da ulei in compartiment am hotarat sa merg la ei. Mi s-a recomandat sa schimb filtrul epurator, spalat motor, garnitura distributie si sa vedem de acolo. Am luat masina din service, am mers 2 zile cu ea nu a mai dat ulei in compartiment asa ca am considerat problema rezolvata. In drum spre germania problema a revenit, pierdeam ulei si nici nu puteam sa imi dau seama de unde, rolele aruncau efectiv peste tot. Inainte sa apuc sa ies din tara am sunat la ei si le-am expus problema. Dupa cateva sfaturi, am decis sa imi continui drumul, stabilind sa revin in service imediat ce ma intorc si am comandat ulei sa am cand ajung la destinatie.

 

Din fericire am reusit sa revin fara niciun eveniment neplacut, m-am intors la ei, s-au comportat foarte ok, am mai schimbat un furtun la turbo, iar de atunci nu mai am probleme. De data asta curatarea motorului a fost facuta fara sa mai platesc asumandu-si greseala, cred ca mi-au schimbat si o curea tot atunci si ceva furtune vacuum.

 

 

Toate experientele de mai sunt le incadrez ca fiind pozitive, nu discut preturile, exact cum am spus la inceput, atat timp cat nu sunt taxat mai mult decat mi se comunica, pentru mine inseamna ca mi-am dat acceptul si m-am dus cu buna stiinta.

 

Ce anume mi-a lasat cu adevarat un gust amar a fost atunci cand am ajuns la ei cu seria 1, avea momente cand scotea foarte mult fum, si rareori se oprea din senin. M-am dus la ei initial pentru un sfat si un plan de bataie. Atunci am facut o diagnoza la ea, s-a uita si mecanicul si se apucase sa inventeze o lista de componente de schimbat, cu un cost aproximat la 3000 euro, exagerat de pesimist, sfaturi de genul "vinde-o ca oricum este veche si nu merita". Am plecat cu un gust amar in momentul ala, fiind si ultima mea interactiune cu ei.

 

Off topic, seria 1 l-am rezolvat la un baiat in ferentari prin schimbarea simeringurilor, lucrarea m-a costat 1400 ron iar de atunci a trecut un an si nu am mai vazut gram de fum.

 

 

Este un post lung, sper sa fie de ajutor cuiva, nu exista service-ul perfect, am avut probleme si la reprezentanta, cum deasemenea am avut si experiente bune tot la ei.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Legat de DORMAG, situatia sta probabil ca la oricare alt service. Ti se serveste una calda una rece.

Detin 2 masini, un e46 '05 2.0d 150 cp si un 118i '05 129cp, ambele probabil nu mai merita alergat cu ele prin service-uri scumpe dar uneori prefer sa platesc mai mult sa nu ma doara capul dupa.

Asadar, prima interactiune am avut-o in urma cu cativa ani cand cautam de nebun un service unde sa ma primeasca cu uleiul si filtrele mele, intamplarea facea ca m-a prins la bucuresti cu piesele, planul fiind sa le schimb la Constanta unde mergeam de obicei. Nu era nici ulei BMW, i-am sunat, am intrebat politicos daca ma primesc, mi-au zis ca da, ne-am inteles la pret a fost ok.

 

Sa fiu sincer mi-a placut service-ul, era curat, nu harmalaie, intrebai ti se raspundea, nu m-am simtit neaparat furat in niciuna dintre ocazii. Primesti proforma inante de a veni cu masina, stii exact pe ce si cat platesti. Mai corect de atat nu se poate, iar timpul de executie este mai mult decat decent, am tinut masina la ei max 2 zile pentru o operatie.

 

Intre timp am mai schimbat elemente de directie la ei, diagnoza, schimb de ulei cu produsele lor etc.

La un moment dat ma pregateam de un concediu in germania cu e46 fiind break si pentru ca de putin timp am vazut ca motorul da ulei in compartiment am hotarat sa merg la ei. Mi s-a recomandat sa schimb filtrul epurator, spalat motor, garnitura distributie si sa vedem de acolo. Am luat masina din service, am mers 2 zile cu ea nu a mai dat ulei in compartiment asa ca am considerat problema rezolvata. In drum spre germania problema a revenit, pierdeam ulei si nici nu puteam sa imi dau seama de unde, rolele aruncau efectiv peste tot. Inainte sa apuc sa ies din tara am sunat la ei si le-am expus problema. Dupa cateva sfaturi, am decis sa imi continui drumul, stabilind sa revin in service imediat ce ma intorc si am comandat ulei sa am cand ajung la destinatie.

 

Din fericire am reusit sa revin fara niciun eveniment neplacut, m-am intors la ei, s-au comportat foarte ok, am mai schimbat un furtun la turbo, iar de atunci nu mai am probleme. De data asta curatarea motorului a fost facuta fara sa mai platesc asumandu-si greseala, cred ca mi-au schimbat si o curea tot atunci si ceva furtune vacuum.

 

 

Toate experientele de mai sunt le incadrez ca fiind pozitive, nu discut preturile, exact cum am spus la inceput, atat timp cat nu sunt taxat mai mult decat mi se comunica, pentru mine inseamna ca mi-am dat acceptul si m-am dus cu buna stiinta.

 

Ce anume mi-a lasat cu adevarat un gust amar a fost atunci cand am ajuns la ei cu seria 1, avea momente cand scotea foarte mult fum, si rareori se oprea din senin. M-am dus la ei initial pentru un sfat si un plan de bataie. Atunci am facut o diagnoza la ea, s-a uita si mecanicul si se apucase sa inventeze o lista de componente de schimbat, cu un cost aproximat la 3000 euro, exagerat de pesimist, sfaturi de genul "vinde-o ca oricum este veche si nu merita". Am plecat cu un gust amar in momentul ala, fiind si ultima mea interactiune cu ei.

 

Off topic, seria 1 l-am rezolvat la un baiat in ferentari prin schimbarea simeringurilor, lucrarea m-a costat 1400 ron iar de atunci a trecut un an si nu am mai vazut gram de fum.

 

 

Este un post lung, sper sa fie de ajutor cuiva, nu exista service-ul perfect, am avut probleme si la reprezentanta, cum deasemenea am avut si experiente bune tot la ei.

 

Poti da mai multe detalii despre "baiatul din Ferentari"?? De Dormag ne-am convins

Edited by Sorin_87
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.