Jump to content

Recommended Posts

update la problema in urma experientelor altora:(link-ul de baza )

 

am fost azi la dormag la un tester sa vad care i treaba cu usile! dupa test cica i siguranta arsa am schimbat o si au inceput 3 usi sa mearga inafara de dreapta fata care se auzea ca vrea sa deschida/inchida dar nu reusea sa traga butonul...n am stat sa desfaca usa ca mi se pareau cam nestiutori si plini de greata toti papagalii aia de acolo incepand cu patronul doru care se dadea mare smecher ...un ........ de service nu mai trec pragul lor veac(pentru schimbat siguranta si tester mi a cerut 150 ron dupa ce le am zis ca nu s profesionisti)...am sa merg la amicul meu din ciolpani sper sa rezolvam problema

mai aveti vreo idee?

 

 

Fugi de Dormag. Am fost si eu si am fix acceasi impresie. Ai incercat cu alta baterie sau redresor?

 

 

cu dreapta fata e o problema cu actuatorul citeste la mine in topic . Isi poate reveni sau nu , momentan poti folosi usa doar daca o deschizi prin interior . Cred ca si problema pe care ai avut-o a plecat tot de acolo . Costa destul de mult sa-l schimbi , sfatul meu e sa mai astepti o perioada .

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=78611&hl=

 

PS . Cu Dormag asta e pretul lor , in afara de brandex nimeni nu prea-i inghite . Oricum la Ab te costa si mai mult cred :twoup:

 

 

E praf service-ul ĂŁla.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

NU recomand nici eu acest service.

 

1) Preturi mai mari ca la reprezentanta

 

2) Te intelegi la un pret, peste 2 saptamani cand vii sa faci lucrarea e alt pret(semnificativ mai mare). Zici ok, treaca de la tine. Dupa lucrare iti spune ca pretul este fara TVA sau la negru(adica fara factura).

 

3) Faci o programare, vii la ora stabilita si ti se spune sa lasi cheia si talonul si ca se vor apuca de masina pe la ora 12-13 cand vine seful, desi la programare am stabilit exact ce si cum.(deci nu va rostul de accepta o programare la ora 9, daca nu se apuca nimeni de masina pana la 13)

 

4) seful e un tip cu extrem de multe aere care te trateaza extrem de sus. Poate o fi el destept, de nu misca nimeni in service fara el, dar comportamentul asta mi se pare deranjant. Trebuia sa imi pupe si mana ca i-am calcat pragul si vreau sa-i bag bani in buzunar.

 

5) tipele de la facturare/informatii sunt extrem de arogante/obraznice si te iau pe sus repede-repede de parca nu tu le-ai baga bani in buzunar.

 

 

Pur si simplu japcari pe fata.

 

Si mie mi s-a parut ca are prea multe aere si se crede un fel de BMWGOD, si da preturile sunt mari....

Link to comment
Share on other sites

Am fost la Dormag o data si nu mai calc pe acolo.

Mi-era si mila de o tipa care a lasat un Mini Cooper S pentru schimbat de turbina si se urcau aia in masina murdari de ulei pe maini, puneau mana pe volan, usa, schimbator. Apoi au mutat masina 1 metru mai in fata... impinsa cu mana murdara de ulei pe stalpul A, care era de culoare gri.

 

Legat de mine... am vrut sa schimb 2 filtre. La tel mi s-a spus 50ron. Am ajuns acolo - 67ron. Nu am comentat, dar nu mai calc pe la ei.

Lucreaza in mare scarba, iar proprietarul - Doru - un tip cu geaca de piele neagra si mult gel pe par... Aere de prost parvenit.

 

Intr-o afacere ca asta conteaza foarte mult cum te comporti cu oamenii ce vin la tine. El se poarta de parca iti face cine stie ce mare favor. Un golan care si-a deschis service.

 

Intre timp am fost la userul IF 63 BMW, care are un comportament exemplar si pe care il recomand.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am deschis topipicul asta sa ne ajutam uni pe alti si sa ne ferim de servisurile proaste si de mecanici de colt de strada,,sa ne spunem intanplarile si greselile mecanicilor PROSTI pregatiti.

nu va duceti la servisul care se lauda ca repara numai bmw-uri de vizavi de spitalu colentina pe strada .despot voda nr 46.48,

servisul se numeste dormag auto consult

ce sa va zic despre el:mecanici sunt praf si la pamant,adica lasa o masina se apuca de alta o lasa pe ata incepe alta nu stiu sa umble pe diagnoza nu stiu sa iti protejeze masina se urca cu salopetele alea imbacsite pe tapiteria masini,sunt angajati de la servisuri care inainte reparau dacia sau din cand in cand un logan.

eu am o intanplare cu ei groaznica care sa intanpalt cand se opre motorul ca aveam un burduf spart si tragea aer fals si ei mau pus sa curat injectoare,clapeta aceleratie sa schimb filtru benzina si masina la fel imi facea,si l-am intrebat pe un mecanic de acolo care se crede "sef de trib"pe acolo si el a zis ca sigur este senzorul de la axa cu kame.

ce sa va zic sunt niste tantalai si fara pic de pricepere.

cand fac diagnoza il cheama pe seful lor ca ei nu stiu sa umble cu ia(seful mi se pare ok)dar degeaba este el daca rae nite prosti :) :lol: :) :) :D :) :D

 

 

Am fost si eu pentru o diagnoza la un 520d e39 la acelasi service reclamand ca nu imi trage masina si as vrea sa intre pe valorile turbinei , EGR -ului , debitmetrului , etc ... ce credeti ? intra pe calculator ( bineinteles nu unul BMW )un asa zis electrician ,scaneaza erorile si culmea ...masina este perfecta ..nu are nici o eroare ..scoate calculatorul repede , merge la un alt client pentru a inlocui un filtru de aer eu ramanand langa masina fara nici o rezolvare ba chiar am scos singur masina din service ....a ..am uitat ceva ...m-a costat 87 ron testul .

In concluzie ..banii mi s-au luat degeaba ...si bineinteles problema nerezolvata , nu va recomand acest service sub nici o forma

Link to comment
Share on other sites

pareri si pareri... ba ca Dormagul te trateaza naspa, ba ca Filaretul nu e bun... totul tine de relationarea interpersonala !!!

 

cel mai potrivit e sa mergi acolo unde cunosti ce pot oamenii din service sau cu recomandare... daca mergi "la ghici" poti sa ai surprize mai tot timpul...

 

ce nu inteleg e ca pe forum sunt mecanici cu foarte mare experienta care nu sunt solicitati, insa preferati sa mergeti unde n-ati mai fost pana atunci si dupa aia sa postati review-uri negative...

:)

 

 

Parerea mea este ca nu trebuie sa ai o cunostinta la Dormag , nu te ajuta cu nimic , iti iau si o caruta de bani pentru orice manopera efectuata ( ex. inlocuit anvelope de vara cu cele de iarna + echilibrat 258 lei la un 330d din 2005 fiind cunostinta unui angajat ), si pe langa el mi-am luat-o si eu , am spus sa incerc si la ei sa imi rezolv problema la un e39 520d ( masina nu trage ) la insistenta aceleiasi persoane ...ca ei au experienta ..ca se pricep ...ca fac numai x5 -uri , seria 7...etc , au scos testerul si un electrician foarte senin " TUTBINA " ..nici nu a intrat sa vada in ce parametrii lucreaza turbina ...daca lucreaza convertoarele de presiune , furtune ceva fisurate , sau sa fi zis sa dam o tura cu masina sa vada cum se comporta

 

PS: Am gresit ca am incercat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am fost si eu la Dormag. M-am dus sa-mi schimb broasca de la usa din fata dreapta. Ajuns acolo am zis ca ar fi bine sa fac si o diagnoza rezultatul 2 bujii si auxiliar water pump cu eroare.... mi-a zis ca trebuie sa schimb toate bujiile si releul pt ca asa e recomandat. Cat despre pompa de apa sĂŁ mai astept pentru ca aia costa 3000 euro si pt moment sa uit de problema. Apoi au citit datele de pe cheie si mi-au spus ca trebuie schimbat antigelul, lichidul de servodirectie si lichidul de frana. I-am intrebat daca produsele sunt originale mi-au zis ca da si s-au pus pe treaba, doar ca au folosit produse after market doar lichidul de servodirectie a fost mai bun, au folosit castrol. Toate astea cu manopera si produse m-au costat 505.20 lei cu tva, apoi am dat comanda de broasca 339.31 cu tva plus manopera 149,99 cu tva. Au dat comanda de broasca, am asteptat broasca, m-au chemat sa o monteze insa nu era OME pt ca existau mari diferente intre broasca veche si cea noua si nu era inscriptionat BMW si chiar avea cateva elemente in plus (nu stiu cum sa le explic pt ca nu ma pricep, in tot cazul diferenta de targ si un magazin de marca). S-au pus pe treaba, au desfacut imbracamintea la usa si s-au chinuit mai bine de 30 min sa scoata broasca, in timpul asta i-am atentionat sa aiba grija ca o sa-mi strambe portiera. In incercarea de a scoate broasca mi-au facut o umflatura in portiera, dinspre interior spre exterior, o linie de 2 cm si doua zgarieturi pe geam. Cand le-am spus ca mi-au strambat portiera mi-au raspuns ca nu e nici o problema ca pot sa ma duc la ce service vreau sa o repar ca o sa-mi plateasca, cand am vazut ca nu se pricep le-am spus sa puna totul la loc pt ca nu mai vreau sa-mi atinga masina. Am platit broasca pt ca nu au vrut sa-mi dea banii inapoi pe piesa iar cu pagubele au spus sa revin intr-o saptamana pt ca seful era plecat din tara. Mi-au scos masina din service iar la iesire am probat functiile sa vad daca totul este in regula pt ca mi-am dat seama ca habar nu aveau de ei, daramite sa repare o masina. Astfel am observat ca atunci cand masina e incuiata si inchid hayonul, pt ca e un touring, masina nu mai semnalizeaza adica nu imi arata ca masina e incuiata. M-am intors din nou la ei in service, le-am spus despre problema si mi-au spus ca nu stiu de ce dar s-a defectat si ca nu au umblat ei. Unul zicea ca se poate rezolva insa cand am ajuns la computer a spus ca nu se mai poate insa m-au asigurat ca atunci cand o sa vina seful lor o sa rezolve si problema asta

Am zis ca e ok si ca o sa revin

Dupa o saptamana m-am intors, am vb cu seful lor si referitor la portiera mi-a zis ca si el mai da cu masina de un copac sau mai intra unul in el iar astfel de lucruri se pot intampla si ca nu are ce sa imi faca. Unul dintre angajati a impins cu degetul si mi-a zis gata s-a rezolvat problema, banuiesc ca sa ma pacaleasca, cand i-am spus ca nu mai clipeste atunci cand inchid hayonul, mi-a raspuns ca nu exista functia si ca nu e din cauza lui ca poate e vreun senzor ceva. Am ramas cu problemele astea nerezolvate insa l-am intrebat daca pompa auxiliara de apa trebuie schimbata si mi-a raspuns ca nu e pompa de apa care raceste motorul asa cum mi-a spus angajatul lui si ca nu trebuie sa imi fac griji pt ca se foloseste doar iarna pt a incalzi masina cand ai motorul oprit. In timp ce asteptam sa imi monteze broasca s-a intors un alt client si se plangea ca desi i-au schimbat nu stiu ce la frane, ele nu tin si ca a schimbat nush ce piesa scumpa degeaba. Avea fata pe care o aveam si eu cand am vazut portiera zgariata plus ca mai aveau o alta masina si vb intre ei desfa asta, asta si cu asta... nu stim sigur da incercam. Produsele pe care le au sunt sigur iesite din garantie pt ca am vrut sa cumpar o solutie pt bord iar hartia cu instructiuni de pe recipient era galbena, apoi le-am cerut sa-mi de-a alta solutie dar toate erau asa antice. NU RECOMAND ACEST SERVICE PLUS CA AM SUNAT LA BAVARIA SI AU EXACT ACELEASI PRETURI CA EI, EXACT CAT MI-AU CERUT PT BROASCA SI MANOPERA MI-AU CERUT si cei de la Dormag. CONCLUZIE: PRETURI LA FEL CA LA REPREZENTANTA BMW DIN BANEASA DOAR CA SERVICII DE PROASTA CALITATE.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ce preturi.. Nu stiu cum sa zic dar si tu esti putin de vina.. trebuia sa te interesezi inainte sa dai banii aia..

 

Preturile reale sunt cam asa.. o pompa auxiliara de apa 500ron, broasca usa 210ron - ambele originale!

 

PS Preturile sunt pentru e90

Edited by rashpy
Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

cred ca se refera la WEBASTO (auxiliary heating). e scump.

 

 

 

quote unrodoo: ....se foloseste doar iarna pt a incalzi masina cand ai motorul oprit.....

Edited by Pole
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Preturile lor sunt cel putin ca la Bavaria.

Fostul proprietar de la care am luat masina era foarte multumit de ei, dar spre deosebire de majoritatea noastra si-a permis sa schimbe piese de 2-3000 Euro la o masina care a vandut-o in acelasi an pe nici 7000. Personal pot doar sa ma bucur ca in momentul in care am luat masina era pusa la punct si minim 2 ani jumate nu am avut absolut nici o problema (la e46 318i perioada asta fara nimic schimbat in afara de filtre/ ulei cred ca e mare lucru :) ). Totusi dupa ce am cumparat masina tipul avea bonus o igienizare a instalatiei AC si cum am fost la ei cu masina sa nu se piarda mi-au recomandat calduros sa schimb pompa de apa ca merge dar "transpira si nu mai duce mult"- au trecut peste 3 ani de atunci fara sa o schimb si sper sa mearga in continuare ca pana acum fara probleme.

In concluzie cred ca fac treaba buna daca va permiteti sa aruncati cu banii (preturi foarte mari si recomanda schimburi de piese care nu sunt necesare...a si am mai prins o discutie tot atunci nu stiu ce trebuiau sa faca la un injector pt alt client si dupa ce au stat 4 mecanici 1 ora in jurul lui au hotorat sa il cheme pe un tataita care sta pe strada lor ca el are mai multa rabdare pt ei era prea mult :)

Link to comment
Share on other sites

Primul service unde m-am dus cu actuala masina a fost DORMAG.

 

In cazul ca nu se deduce din experentele colegilor, subliniez ideea: NU RECOMAND

 

Problema mea: eroare senzori placute frane fata (voiam sa cumpar un senzor nou); eroare senzor ploaie si lumina

"Rezolvarea": s-au urcat in masina ca la ei acasa, in salopeta si cu jegul pe maini, au zgariat masina la urcarea pe elevator, si au obtinut fail la toate problemele. Am plecat cu senzorul la pachet.

 

A venit si domnul sef a carui aura de misticism nu o contest insa recomandarile lui am ales sa le ignor:cica trebuia sa schimb maneta de comanda a stergatoarelor ca sa functioneze senzorul, de asemenea comanda luminilor trebuia schimbata. Eroarea de senzor la placutele de frana fata nu a disparut. Am ales sa-l iau la pachet si sa-l schimb in alt service odata cu placutele daca situatia o va impune.

 

Singurul lucru bun a fost ca am plecat de la ei cu un surub al antifutului de roti care am constatat acolo ca-mi lipsea.

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dormag, service tzepar, str Despot Voda 46, sect 2, Bucuresti... patronul se prezinta drept inginer diplomat, insa e un combinator de doi bani, care a fost de doua, trei ori prin Germania si acum are aere de sef de reprezentanta, cand de fapt e un papagal cu foarte putine cunostinte tehnice. Serviceul arata groaznic, utilajele sunt vechi, cladirea sta sa se darame peste clienti. Doi, trei mecanici manelisti, care urla unul la celalalt, si se tot muta de la o masina la alta, parca sunt capiati. Nu are o receptie dedicata clientilor, unde sa poti sta confortabil, din moment ce le platesti atatia bani, doar cateva scaune de plastic, gen dugheana de betivi de la vreun colt din Ferentari. Preturile sunt exorbitante, uleiul bmw 5w30 costa 60lei/litru, in conditiile in care peste tot este 35-40 si oricum este un ulei de proasta calitate, fiind mai nou produs de Shell.

Am fost la acest Dormag cu un prieten, care are un E60, nu stiu de unde auzise el de acest *atelier*, altfel nu il pot numi...dar tinea mortis sa fie pacalit. Masina avea o bataie undeva la motor, am ajuns la Dormag, am asteptat o ora, in conditiile in care programarea era facuta la ora 15.00, au bagat masina la 16.00. Eu am mai stat 15 min. si am plecat, avand niste treburi de rezolvat, urmand sa ma intorc pe la 18.30 si sa constat ca prietenul meu platise 1500 euro, iar zgomotul de la motor nu disparuse. Ce operatiuni a facut Dormag?! Initial i-au pus aditiv Metabond, chiar doua flacoane, va dati seama???Metabond remediaza defectele mecanice, mai nou...pfffff!!! Acest Metabond a costat nici mai mult, nici mai putin de 550 ron. Apoi i-au schimbat uleiul si filtrele, cu mentiunea ca e posibil sa fie si volanta deteriorata, piesa pe care de asemenea au inlocuit-o. Au mai facut un deviz cu distributia, fulie arbore, revizie CV, pe care naivul meu prieten il semnase si urma sa vina inca o data peste cateva zile, cand veneau piesele. Adica ar mai fi dat inca 2000 de euro...Spuneti-mi cum este posibil asa ceva, cand toata problema era de la un tampon, care nu era bine strans, problema remediata la un service fara renume din Ghencea. 1500 de euro o revizie, un aditiv si o volanta??? Imi venea sa rad, dar snobii, care nu stiu nici macar ce ulei au pus in motor la ultimul schimb, cam asa patesc...si poate ca si merita pentru ignoranta lor si lipsa unor notiuni elementare despre propria masina si despre preturile pieselor de schimb din piata.

Raspunsul patronului de la Dormag a fost, *zgomotul initial s-a redus considerabil, dupa ce vom inlocui distributia si fulia, cu siguranta ca va disparea definitiv*

Concluzia si sfatul meu pentru toti cei care au masini, dar nu se pricep la masini, chiar daca aveti bani mai fratilor, nu-i mai aruncati pe fereastra la serviceuri precum Dormag, cereti si o a doua, sau chiar a treia opinie la alte serviceuri si s-ar putea sa va coste mult mai putin si in acelasi timp sa remediati si defectele autoturismului!

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In doua ore au facut atatea operatiuni? Metabond, ulei, schimb volanta? O aveau pe stoc? Nu ca ar fi service se recomandat, din contra, e fix un atelier cu preturi exorbitante si mecanici pe langa, cum bine ai zis. Dar si relatarea ta are anumite anomalii.

Ce anomalii, prietene? Schimbul de filtre nu dureaza mai mult de 30 de minute, deci mi se pare chiar mult doua ore si jumatate pentru revizie si o volanta de inlocuit. Ideaa era ca acea volanta nu trebuia nicidecum inlocuita si mai ales la pretul ala, tinand cont ca era after market si trebuia sa coste undeva pana in 2500 ron. Insa repet, NU NECESITA INLOCUIRE!!! Cat despre faptul ca o aveau sau nu pe stoc, asta nu am de unde sa stiu, dar nici nu cred ca e mare jmekerie sa ai o volanta de E60 pe stoc. Poate o aveau demontata de la o alta masina si nici nu era noua macar, dar in stare buna de la un alt biet *amarat*, ARS. Iar aditivul ala a facut toti banii, iti spun!:))

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce anomalii, prietene? Schimbul de filtre nu dureaza mai mult de 30 de minute, deci mi se pare chiar mult doua ore si jumatate pentru revizie si o volanta de inlocuit. Ideaa era ca acea volanta nu trebuia nicidecum inlocuita si mai ales la pretul ala, tinand cont ca era after market si trebuia sa coste undeva pana in 2500 ron. Insa repet, NU NECESITA INLOCUIRE!!! Cat despre faptul ca o aveau sau nu pe stoc, asta nu am de unde sa stiu, dar nici nu cred ca e mare jmekerie sa ai o volanta de E60 pe stoc. Poate o aveau demontata de la o alta masina si nici nu era noua macar, dar in stare buna de la un alt biet *amarat*, ARS. Iar aditivul ala a facut toti banii, iti spun!:))

PS:Am impresia ca mecanicii aia nu au niciun fel de libertate, nu au voie sa-si spuna parerea sincera, ei sunt simpli executanti ai ordinelor venite de sus, deci Dormag, dupa cum spune si denumirea lui este un atelier/magazin de piese. Adica ei schimba piese, conform indicatiilor venite de la unul care este foarte lacom, nu stie ce va mai fi maine si vrea sa mai puna repede ceva la saltea, pentru zile negre, care cu siguranta nu vor intarzia sa vina pentru asemenea *negustori* de doua parale.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

volanta nu o schimbi in 2 oameni in 2 ore decat daca esti super meserias,ai de desfacut ceva pe acolo :) parerea mea e ca nici macar nu au schimbat volanta :D edit:sau ma rog pe repede inainte cred ca merge nu am idee cum e la N47 dar la M54 sunt ceva suruburi mai greu de accesat. Edited by alex230ro
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.