Jump to content

instalatii gpl


uniq

Recommended Posts

Da, mi se pare o alternativa de luat in seama, emisii mai mici, economie la bani.

Ma rog, in Romania altele sunt valorile dupa care se decide, deci nu stiu daca va merge treaba. :)

nu merge treaba gandestete ca eu montez 10-15 masini pe saptamana(nu am mai montat pe o dacie de multa vreme)

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu, eu ma gandesc la reactiile unor proprietari de BMW.Cum sa pun gaz pe BMW?Adica unii considera ca se fac de ras, ceva de genul asta...

 

 

ps

 

De exemplu:

 

"bai voi ati innebunit ???

de ce va mai luati bmw-uri daca va puneti gpl???

gpl e ptr cielo matiz si alte super masini!!!!"

 

 

Niste oameni. :)

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu, eu ma gandesc la reactiile unor proprietari de BMW.Cum sa pun gaz pe BMW?Adica unii considera ca se fac de ras, ceva de genul asta...

 

 

ps

 

De exemplu:

 

"bai voi ati innebunit ???

de ce va mai luati bmw-uri daca va puneti gpl???

gpl e ptr cielo matiz si alte super masini!!!!"

 

 

Niste oameni. :)

da mai bine umbla cu masina doar in weekend ca in rest nu au bani de benzina, si nu au de gand sa se faca de rusine punandu-le gpl.

sper ca in curand sa am timp sa montez si pe masina mea si voi posta niste poze dar nu stiu cand ca timpu e foarte scurt

Link to comment
Share on other sites

pai ca sa nu mai fie diferenta de putere reglajul se face in asa fel incat consumul sa fie cu 10% in medie mai mare fatza de benzina(ne afectand amestecul"lambda")

 

 

Tu de ocupi cu asa ceva, instalatii pe gaz?

da de vreo 5 ani www.ecokraftbest.ro aici

 

dar de ce nu ai deschis topicul asta la "mica publicitate" ????

 

pai tu ne iei la misto?

lucrezi de 5 ani la instalatii gpl (vad ca e cea mai tare din deva) si ne intrebi pe noi daca sa-ti pui pe masina sau nu?

RUSINE

Edited by Bogdan15RAM
Link to comment
Share on other sites

mie nu mi se pare rusinos. maine mi-as pune daca nu ar exista si dezavantaje.

dar am impresia( parere proprie si personala) ca economisesti pe de o parte, dar pana la urma banii economisiti in carburant ii bagi in injectoare, supape, bujii mai scumpe si schimbate mai des ....plus ca ORICE ar zice cei care pun instalatiile astea, diferenta de putere se simte destul de bine.

aaaa, daca mergi la consum , la 2000 rpm, poate au dreptate cu 10%pierdere de putere, dar peste 3500 , diferenta e destul de mare zic eu. nu am mers cu prea multe, dar la toate cu gpl, indiferent de putere le-am simtit la fel.

 

chestia cu reglajul ca de la o anumita turatie sa intre iar pe benzina mi se pare foarte tare, si ar fi ok daca se poate face asa ceva.plus ca in felul asta nu ar mai trebui sa comuti pe benzina la nu stiu cati km, ca sa previi depunerile de pe injectoare. e mult mai simplu si cred ca e bine si pentru motor ca dn cand in cand "sa ii dai" , si cred ca asta e recomandat chiar daca nu ai instalatie gpl.

Link to comment
Share on other sites

Deci ca sa inteleg ca, initiatorul topicului care nu stia daca sa-si monteze sau nu GPL pe massina ,mai nou se ocupa cu instalarea sistemele in cauza pe masini :lol: ..

 

P.S. Intre noi fiind vorba ,membri forumului au ceva reducere.. :)

Super tare frate!

Tu lucrezi in domeniu si ai vrut sa iei pulsu` cetatii... dar nu prea ai stiu sa te ascunzi...

 

Personal nu ma deranjaza, ce ma deranjaza e ca stai mai slabut la teorie cu motoarele, faci confuzii destul de jenante: aia cu cifra octanica, timpi sau avans la aprindere (daca n-a reiesit clar din ce a zis bavaria, astia conteaza mult mai mult decat cei de injectie, care doar regleaza cantitatea) raportul stoechiometric l-ai citit din program dar nu prea stii cu ce se mananca.

 

Scuze daca te-am ofensat.

ON topic sunt pro-gaz, ma streseaza doar ca daca as avea ar trebui sa aleg intre autonomie si portbagaj si ca nu pot sa alimentez oriunde vad PECO

Mihai te inseli cu defectiunile si DA am vazut ca poti sa alegi turatie la care sa treaca iar pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

dar am impresia( parere proprie si personala) ca economisesti pe de o parte, dar pana la urma banii economisiti in carburant ii bagi in injectoare, supape, bujii mai scumpe si schimbate mai des ....

 

Ce injectoare?

 

Eu nu am auzit pe nimeni sa pune nu stiu ce bujii scumpe, sau sa le schimbe la 10.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Da, mi se pare o alternativa de luat in seama, emisii mai mici, economie la bani.

Ma rog, in Romania altele sunt valorile dupa care se decide, deci nu stiu daca va merge treaba. :)

nu merge treaba gandestete ca eu montez 10-15 masini pe saptamana(nu am mai montat pe o dacie de multa vreme)

Ce tareee! Tu te ocupi cu asa ceva si ne intrebi pe noi daca sa pui sau nu gaz pe masina ta? :) Care a fost scopul? Sa testezi piata, eventual sa iti mai gasesti niste clienti? Mai bine deschideai un topic la "Servicii diverse" decat sa te invarti in jurul cozii ... :) In fine, tu oi intelege mai bine de ce ai facut lucrul asta... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ce injectoare?

 

Eu nu am auzit pe nimeni sa pune nu stiu ce bujii scumpe, sau sa le schimbe la 10.000 km.

injectoarele....alea pe care formeaza depuneri gpl-ul. adica injectoarele de benzina ale masinii. la orice firma care se respecta spune ca din cand in cand sa mergi pe benzina, ca sa previi depunerile :lol:. iar bujiile , la motoarele bmw cu 6 cilindrii cel putin, sunt unele speciale pentru gpl. si oricum la orice masina cu gpl, schimbarea bujiilor se recomanda sa se faca mai des.

 

nu am mancat ca... aiurea :), am zis ce am citit chiar pe site la firme care se ocupa cu asa ceva.

am scris ce e recomandat. daca tu consideri ca mergi numai pe gpl, si dupa 1 an descoperi ca pe benzina nu mai poti merge nici sa vrei, e problema fiecaruia. la fel si cu bujiile, cred ca nu sunt chiar degeaba facute alea special pentru gpl, or avea si ele niste calitati necesare. gen distanta mai mica la electrod,alt material,nu stiu detalii.

Link to comment
Share on other sites

injectoarele....alea pe care formeaza depuneri gpl-ul. adica injectoarele de benzina ale masinii. la orice firma care se respecta spune ca din cand in cand sa mergi pe benzina, ca sa previi depunerile :). iar bujiile , la motoarele bmw cu 6 cilindrii cel putin, sunt unele speciale pentru gpl. si oricum la orice masina cu gpl, schimbarea bujiilor se recomanda sa se faca mai des.

 

nu am mancat ca... aiurea :lol:, am zis ce am citit chiar pe site la firme care se ocupa cu asa ceva.

am scris ce e recomandat. daca tu consideri ca mergi numai pe gpl, si dupa 1 an descoperi ca pe benzina nu mai poti merge nici sa vrei, e problema fiecaruia. la fel si cu bujiile, cred ca nu sunt chiar degeaba facute alea special pentru gpl, or avea si ele niste calitati necesare. gen distanta mai mica la electrod,alt material,nu stiu detalii.

 

M-ai inteles gresit, nu am zis ca ai mancat ceva aiurea :)

 

Dar pur si simplu nu-mi dadeam seama ce e cu injectoarele.

Totusi, instalatiile pe gpl au propriile lor injectoare de gpl. Nu inteleg de ce s-ar forma depuneri pe injectoarele de benzina... :)

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Totusi, instalatiile pe gpl au propriile lor injectoare de gpl. Nu inteleg de ce s-ar forma depuneri pe injectoarele de benzina... :)

 

se pare ca datorita arderii diferite a gpl-ului fata de benzina. explicatia celor care monteaza asa ceva. eu fiind doar un cititor semi-interesat, in ideea de a monta asa ceva pe masina pe care vrea sa o ia taica-meu,respectiv un freelander.

 

instalatiile de gpl au injectoarele pe admisie, si intr-adevar nu au legatura cu cele de benzina, dar arderea se desfasoare in cilindri, unde au acces injectoarele de benzina nu cele de gpl :lol:

cred ca asta a fost cea mai tehnica explicatie pe care am dat-o vreodata . sa nu imi ceri mai multe,ca ma faci sa desfac vreun motor, doar ca sa vad ce e p-acolo, si nu am mai facut de mult experimente d-astea

Link to comment
Share on other sites

dar arderea se desfasoare in cilindri, unde au acces injectoarele de benzina nu cele de gpl :)

Asa-i ca nu stii unde sunt montate injectoarele :) ?

 

Doar la motoarele cu injectie directa se face injectia direct in camera de ardere. In rest injectorele sunt montate in galeria de admisie, fara niciun acces la cilindri :lol: .

Link to comment
Share on other sites

gpl e ok,eu mi-as pune dar o instalatie secventiala brc .sunt foarte bune mai ales ca nu polueaza mediul si daca poti sa economisesti fara consecinte nefaste de ce sa nu o faci?

 

gpl e ok,eu mi-as pune dar o instalatie secventiala brc .sunt foarte bune mai ales ca nu polueaza mediul si daca poti sa economisesti fara consecinte nefaste de ce sa nu o faci?

Link to comment
Share on other sites

dar arderea se desfasoare in cilindri, unde au acces injectoarele de benzina nu cele de gpl :)

Asa-i ca nu stii unde sunt montate injectoarele :) ?

 

Doar la motoarele cu injectie directa se face injectia direct in camera de ardere. In rest injectorele sunt montate in galeria de admisie, fara niciun acces la cilindri :lol: .

pai doar ce am zis de 2 ori ca aceste chestii le-am citit pe pagina unei firme ce vinde instalatii gpl. nu am avut gpl niciodata, nu am nici o specializare tehnica, dar stiu sa citesc, si drept urmare mi-am permis sa scriu ce am citit in prezentarea firmei respective.

au de acolo am inteles ca injectoarele de gpl se monteaza pe galeria de admisie a aerului, si ca nu au nici o treaba practic cu cilindri,cu supape, gpl-ul practic ajungand in motor odata cu aerul.

daca am inteles gresit, explica-mi,zau ca sunt curios.

 

l.e. cum naiba domne....la 320 e36 de exemplu injectoarele sunt montate pe galeria de admisie a aerului ? eu parca sa zic ca am vazut ca ar fi infipte in motor cumva, pe o chestie care mecanicosul a zis ca se cheama rampa de injectie. de iesit ieseau destul de usor de acolo, dar sigur nu erau montate pe admisia de aer. :)

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandesc serios sa imi pun Gpl pe 318i E46 '99, am cerut o oferta de Pro gaz buzau

600 de euro

* pentru o instalatie BRC secventiala

* cu rezervor in locul roatei de rezerva

* cu schimbarea pe gpl la 2000 de turatii

* am specificat ca sa nu pierd din puterea masini

 

Timp de montaj 4 ore mi-au spus.

 

Vreau sa fac o revizie la motor inainte sa imi pun ca sa ma asigur ca totul merge bine.

Am avut un prieten care si-a pus tot pe un 318i si nu am vazut diferenta intre benzina si gpl.

Vreau sa o pornesc pe benzina si sa trec automat la 2000 de ture pe gpl fara buton.

 

Sunt curios sa vad rezultatul :)

Link to comment
Share on other sites

dar arderea se desfasoare in cilindri, unde au acces injectoarele de benzina nu cele de gpl :lol:

Asa-i ca nu stii unde sunt montate injectoarele :D ?

 

Doar la motoarele cu injectie directa se face injectia direct in camera de ardere. In rest injectorele sunt montate in galeria de admisie, fara niciun acces la cilindri :) .

La e36 injectoarele sunt montate in galeriile de admisie?

 

dar arderea se desfasoare in cilindri, unde au acces injectoarele de benzina nu cele de gpl :)

Asa-i ca nu stii unde sunt montate injectoarele :D ?

 

Doar la motoarele cu injectie directa se face injectia direct in camera de ardere. In rest injectorele sunt montate in galeria de admisie, fara niciun acces la cilindri :D .

pai doar ce am zis de 2 ori ca aceste chestii le-am citit pe pagina unei firme ce vinde instalatii gpl. nu am avut gpl niciodata, nu am nici o specializare tehnica, dar stiu sa citesc, si drept urmare mi-am permis sa scriu ce am citit in prezentarea firmei respective.

au de acolo am inteles ca injectoarele de gpl se monteaza pe galeria de admisie a aerului, si ca nu au nici o treaba practic cu cilindri,cu supape, gpl-ul practic ajungand in motor odata cu aerul.

daca am inteles gresit, explica-mi,zau ca sunt curios.

 

l.e. cum naiba domne....la 320 e36 de exemplu injectoarele sunt montate pe galeria de admisie a aerului ? eu parca sa zic ca am vazut ca ar fi infipte in motor cumva, pe o chestie care mecanicosul a zis ca se cheama rampa de injectie. de iesit ieseau destul de usor de acolo, dar sigur nu erau montate pe admisia de aer. :)

Injectoarele sunt montate pe galeria de admisie, pentru a fi mai aproape de rampa de injectie (cred), au cate un furtunel, care duc undeva langa corpul injectorului de benzina, sau chiar in injector, nu mai stiu exact.

 

Nu inteleg,cand scade sub 2000 se schimba pe benzina? Pai zapacesti motorul ala,nici el nu va sti cu ce merge :)

Dupa ce motorul a ajuns la temperatura setata in ecu-ul instalatiei, e ajuns o singura data sa-l turezi la 2000 ture, si trece pe gaz, ramanand asa, indiferent de turatie, pana cand comuti tu manual, sau pana cand opresti motorul.

Link to comment
Share on other sites

l.e. cum naiba domne....la 320 e36 de exemplu injectoarele sunt montate pe galeria de admisie a aerului ? eu parca sa zic ca am vazut ca ar fi infipte in motor cumva, pe o chestie care mecanicosul a zis ca se cheama rampa de injectie. de iesit ieseau destul de usor de acolo, dar sigur nu erau montate pe admisia de aer. :)

Garantat la orice E36 pe benzina injectoarele sunt montate in galeria de admisie. Doar la motoarele moderne, cu injectie directa, ajung injectoarele in camera de ardere. Si tocmai de aceea se numesc motoare cu injectie directa acele motoare, deoarece injectia se face direct in camera de ardere si nu in exteriorul ei.

 

Rampa de injectie este o piesa pe care sunt fixate injectoarele si prin care acestea sunt alimentate cu benzina. Duza injectorului insa pulverizeaza in galeria de admisie.

Link to comment
Share on other sites

salut.... nustiu de ce am avut un ban de 2 saptamani.... si de ce am deschis topicu?? pentru ca nu am gasit nici unde poze cu un montaj facut pe un 318 e 46 din 2003(aspectul montajului)

si credeti ca daca vroiam sa fac reclama nu gaseam un mod mai eficient??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.