Jump to content

E60 S-a aburit un far


adi1500'63

Recommended Posts

Am avut masina in service ca am aschimbat o usa. Cu o zi inainte de a o ridica masina a fost spalata si lasata peste noapte in parcarea service-ului. Dupa ce am ridicat masina a inceput sa se abureasca iar acum are un strat frumos de gheata pe interior. Aveti o explicatie si o metoda de remediere? Pot sa dau la copca :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bavaria, acum am avut ocazia sa studiez un far , de e39 e drept nu de e60, si a mstudiat "aerisirile" din far, 3 la numar si pot sa-ti spun ca sunt foarte mari au suprafata cat jumatate de "algocalmin".. prin care poti sufla linistit.... asa ca te intreb ca ... de ce abureste farul ? tinand cont ca nu sunt "izolate" , vidate etc.. ?

 

adi: circula cu ele pornite, dupa un drum mai lung o sa-ti dispara si condensul...

 

Farurile nu sunt etansate, cum spuneam mai sus au niste aerisiri de toata frumusetea...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Bavaria, acum am avut ocazia sa studiez un far , de e39 e drept nu de e60, si a mstudiat "aerisirile" din far, 3 la numar si pot sa-ti spun ca sunt foarte mari au suprafata cat jumatate de "algocalmin".. prin care poti sufla linistit.... asa ca te intreb ca ... de ce abureste farul ? tinand cont ca nu sunt "izolate" , vidate etc.. ?

 

adi: circula cu ele pornite, dupa un drum mai lung o sa-ti dispara si condensul...

 

Farurile nu sunt etansate, cum spuneam mai sus au niste aerisiri de toata frumusetea...

 

Nu este normal sa se abureasca farul.Daca dispare dupa 5-10 minute este ok, mai mult nu este ok.Nu stiu de ce se abureste farul si nici nu ma intereseaza prea mult aspectul, din punctul meu de vedere nu este ok. :)

Link to comment
Share on other sites

Ma uit dimineata daca au spalat si motorul! Directorul de la service imi e prieten si poate au avut exces de zel....baietii....Nu era service BMW ca nu avem in Craiova, era Ford.

Am inteles ca s-a deschis un service autorizat BMW in Craiova.

De o jumatate de an MHS tot il deschide asa ca nu m-am mai interesat daca i-au dat drumul...

 

 

M-am uitat in far prin capacul de la becul de faza lunga si are apa pe fund care cred ca s-a scurs pe la vreo garnitura care s-a contractat de la frig. Se rezolva relativ simplu dar acum e prea frig...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am avut masina in service ca am aschimbat o usa. Cu o zi inainte de a o ridica masina a fost spalata si lasata peste noapte in parcarea service-ului. Dupa ce am ridicat masina a inceput sa se abureasca iar acum are un strat frumos de gheata pe interior. Aveti o explicatie si o metoda de remediere? Pot sa dau la copca :)

100% PROBLEMA APARE DE LA NEETANSEITATEA FARULUI. 1 Sticla farului nu este lipita cum trebuie sau de la o lovitura (timp, mastic copt)ceva a aparut un por sau gaurica pe unde intra aer.2 garniturile de etansare nu sunt puse corect sau sunt coapte de timp si nu mai etanseaza cum trebuie. Nu ai treaba cu aerisirile. 3 Se poate sa fi intrat apa in far de la spalare( greu de imaginat) Iti spune un patit care s-a strofocat sa rezolve aceasta problema si a reusit:)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Am avut masina in service ca am aschimbat o usa. Cu o zi inainte de a o ridica masina a fost spalata si lasata peste noapte in parcarea service-ului. Dupa ce am ridicat masina a inceput sa se abureasca iar acum are un strat frumos de gheata pe interior. Aveti o explicatie si o metoda de remediere? Pot sa dau la copca :)

 

Am patit asta la M6.

 

Mai intai s-a aburit cel din stanga, apoi cel din dreapta. La ambele faruri a cedat, din cauza umezelii, modulul "dynamic xenon", apoi s-a prajit si xenonul.

 

Am fost nevoit sa le schimb, se pare ca e o problema de fabricatie legata de etanseitate sau aerisire, nu stiu.

 

Insa, din pacate nu cred ca il poti salva.

 

A si nu face ca mine sa mergi la CASCO cu el aburit, ca nu ti-l schimba, fiind defect de fabricatie, sparge-l.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Eu la E46 aveam farurile neetansate si nu se abureau niciodata. Aveam becul de pozitie scos (montat angel eyes) si nu am pus nimic sa astup gaura din far. Am circulat asa 2 ani si nu am avut niciodata farurile aburite. Deci nu cred ca se pune problema de etanseitate.. Poate mai degraba de aerisiri obturate.

Am observat si eu la E60 ca mi se aburesc putin farurile.. De fapt, o singura data mi s-au aburit putin in partea de jos (ploua afara si am mers 10min cu farurile aprinse). Insa problema s-a remediat de la sine si nu am mai dat atentie. Deci eu ti-as recomanda sa le desfaci si sa te uiti la aerisiri sa nu fie obturate..

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
aerisirea se face printr-un furtun de cauciuc, curbat, ce contine un buretel. Prima data si eu am suspectat ca este infundat cu mizeriii... insa nu era asa. Mi-au scos pana si acel buretel ca sa se faca mai bine aerisirea insa fara rezultat. Apoi s-au dus dreq ambele faruri.
Link to comment
Share on other sites

Eu la E46 aveam farurile neetansate si nu se abureau niciodata. Aveam becul de pozitie scos (montat angel eyes) si nu am pus nimic sa astup gaura din far. Am circulat asa 2 ani si nu am avut niciodata farurile aburite. Deci nu cred ca se pune problema de etanseitate.. Poate mai degraba de aerisiri obturate.

Am observat si eu la E60 ca mi se aburesc putin farurile.. De fapt, o singura data mi s-au aburit putin in partea de jos (ploua afara si am mers 10min cu farurile aprinse). Insa problema s-a remediat de la sine si nu am mai dat atentie. Deci eu ti-as recomanda sa le desfaci si sa te uiti la aerisiri sa nu fie obturate..

 

Bafta.

 

si la mine la fel este.

Link to comment
Share on other sites

Eu la E46 aveam farurile neetansate si nu se abureau niciodata. Aveam becul de pozitie scos (montat angel eyes) si nu am pus nimic sa astup gaura din far. Am circulat asa 2 ani si nu am avut niciodata farurile aburite. Deci nu cred ca se pune problema de etanseitate.. Poate mai degraba de aerisiri obturate.

Am observat si eu la E60 ca mi se aburesc putin farurile.. De fapt, o singura data mi s-au aburit putin in partea de jos (ploua afara si am mers 10min cu farurile aprinse). Insa problema s-a remediat de la sine si nu am mai dat atentie. Deci eu ti-as recomanda sa le desfaci si sa te uiti la aerisiri sa nu fie obturate..

 

Bafta.

posibil ca eu sa vb in chineza?

Link to comment
Share on other sites

Ma uit dimineata daca au spalat si motorul! Directorul de la service imi e prieten si poate au avut exces de zel....baietii....Nu era service BMW ca nu avem in Craiova, era Ford.

 

In urma cu 3 luni am fost in Craiova la reprezentanta BMW care functioneaza si se cheama MHS Motors/Oltenia Motors ceva de genul asta, insa din cate am observat sunt cei mai mari distrusi posibil la reprezentanta acea nu stiu daca te-as sfatui sa ai deaface cu ei, eu am vrut sa iau o masina de la cineva care era facuta praf am pus-o pe tester la ei si masina e ok, totul ok insa nu pot sa descriu in ce hal era masina, deci parerea mea ori cel care voia sa o vanda i-a mituit pe aia, ori aia sunt prosti lemn una din dou eu nu m-as duce acolo niciodata :) plus ca au adaus de reprezentanta si totul costa de 5 ori mai mult decat in alta parte

Link to comment
Share on other sites

doar un lucru etans se abureste. ex:cand se aburesc geamurile masinii lasam un geam putin si dispar aburii.

Fenomenul este pura fizica invatata in liceu. Ce mama naibii.? In masina asa cum explici tu Pedro este adevarat dar aburirea se face din cauza ca se intalesc in incinta doua mase de aer: una rece care e in masina si alta calda care o expiram noi.Ei, in momentul ala apare condensul,ca nu este etansa masina:).Asa este si cu farul.Orice far are un sistem de ventilatie bine construit de un proiectant in domeniu.In far exista masa de aer cald pe care o degaja becurile si isi face circuitul prin sistemul de ventilatie( acele aerisiri de care se leaga toata lumea). Daca prin alt loc in afara de sistemul de ventilatie apare alt aer atunci se formeaza condensul in far.Deci exact ceea ce am explicat mai sus sticla farului si garniturile aferente sau vreo crapatura pe undeva:) Numai bine si sper sa se rez problema.Cu putin silicon universal negru pus unde trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Cand spuneam pe alt topic si eu si altii ca suntem nemultumiti de calitatea BMW au sarit repede unii in sus..

Sunt curios cati din cei care au sarit atunci merg cu farurile aburite acum :)

 

PS: Sunt curios cati ati vazut logan cu farurile aburite? :lol: Eu nu am vazut.

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.