Jump to content

Spuma la joja si capac motor!


Recommended Posts

Azi dimineata mam gandit sa verific uleiu si am avut o surpriza....am dat de o spuma galbenuie pe joja , lucru care mia dat de gandit si am desfacut capacu de la motor care era la fel de murdar!!! Mentionez ca am ulei original de bmw....si nu am completat cu altceva!!! Imi baga apa in ulei ....sau mai pot fi si alte cauze....cum ar fi temperatura asta extrem de scazuta...etc!!! ms anticipat
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Verifica si apa... SI vezi ce e si acolo.

Daca nu e multa spuma pe joja si la capac, e posibil sa fie condens. Desi, eu am verificat uleiul ieri la masina si nu am gasit spuma sau chestii de genul asta.

Cu temperatura la motor cum stai? Verifica si nivelul apei din instalatia de racire. Daca baga apa in ulei, atunci vei observa ca atunci cand motorul functioneaza scoate pe evacuare un fum foarte dens cu miros de antigel

 

 

 

apa imi ajunge foarte greu la 90 grade....de ce ...?!!!? nu stiu ...am schimbat termostatu si tot degeaba!!! deci apa imi sta sub 90...trebuie sa merg mult cu ea...ca sami ajunga la 90 !!! ajunge greu si chinuit la 90 grade...fumu de la evacuare nu lam mirosit...da am so fac si pe asta....vedem !!! mio mai zis cineva ca si temparatura asta de cacao poate fi de vina....

Link to comment
Share on other sites

Fiecare marca de ulei are tot felul de agenti de curatare si e posibil sa apara acea spuma si din aceasta cauza: sa intre in reactie. O alta cauza probabil ar putea fi condensul care se aduna pe interiorul capacului de la culbutori si se amesteca cu uleiul. Banuiesc ca la acest tip de condens va ganditi. Oricum eu pe unde am vazut acea spuma era numai la buson, nu si pe joja.
Link to comment
Share on other sites

vazusem o emisiune pe discovery cu niste baieti care faceau un fel de masini mai clasice, de la 0, imi scapa numele. cand au facut un test cu o masina nou construita pe traseu, a inceput sa le mearga prost motorul, si cand s-au uitat la ulei era un fel de spuma, ei ziceau ca e 'maioneza'; drept urmare a amestecului dintre apa si ulei --> deci poate fi garnitura de chiulasa
Link to comment
Share on other sites

Poti incerca sa schimbi uleiul cu unul mai ieftin sa faci cativa km asa si sa vezi daca ii la fel. Am patit si eu asa am ramas pe drum s-a aprins becul la ulei si am completat cu alt tip si neavand probleme nu m-am mai uitat, pana intr-o zi cand am verificat si era spuma alba. am inlocuit tot uleiul si nu am avut probleme. Deci poate sa faca si o reactie asa daca sunt 2 tipuri de ulei combinat
Link to comment
Share on other sites

schimbu de ulei e facut de 1500 km....si am pus ulei bmw...!!!! altu mai bun nu cred ca este....!!! sau ?

Inspumarea uleiului din cit stiu este o problema foarte grava. Mai exact si-a pierdut proprietatile de ungere. Si in mod sigur nu este vorba de condens. Ai mai adaugat si aditivi de ulei? Sau ai schimbat tipul de ulei la ultimul schimb? Au tras tot uleiul din motor la ultimul schimb? Filtrul de ulei banuiesc ca l-ai schimbat... Si ca o adaugare la acest topic pornirea la sub 5 grade celsius se face cu doua chei scurte pe demaror fara sa pornesti motorul astfel incat pompa de ulei sa apuce sa arunce ulei in capul pistonului. Dupa ce ai pornit motorul astepti 1-2 minute sa-si faca ciclul apoi pleci de pe loc. Incalzirea motorului se face in sarcina la 2000 rpm. Caldura oprita si mergi minim 3 km pina la prima oprire a motorului astfel incat sa ajunga la parametrii normali de functionare. Uleiul din cutie se incalzeste mult mai tarziu 30-40km. Rezervorul de benzina trebuie sa fie aproape plin pe tot timpul iernii pentru ca acolo se formeaza condensul si afecteaza buna functionare a motorului. Alte idei? In afara de masina tinuta in garaj incalzit la min 5 grade?

Link to comment
Share on other sites

nu mai delirati p-aci numa sa va aflati in treaba. daca nu dispare antigel e condens. am mai spus ca mai toate benzinarele folosite pe distante scurte au aceasta problema iarna. cand ajunge antigelul in ulei creste nivelul amalgamului din baie si scade nivelul antigelului, se supraincalzeste motorul si ii scade presiunea de ulei. daca nu ai cele 4 simptome e CONDENS.
Link to comment
Share on other sites

Condens,format cand mergi pe distante scurte...nu-i problem.

+1

ÂŞi eu mĂŁ speriasem la un moment dat. Am avut maÂşina ĂŽn service (la un kkt de service) 6 luni de zile. IniĂžial am crezut cĂŁ mi-au umblat aia pe la motor/ulei.

DupĂŁ ce am luat maÂşina de acolo, am schimbat uleiul, problema nu a mai apĂŁrut.

 

E de la condens.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

schimbu de ulei e facut de 1500 km....si am pus ulei bmw...!!!! altu mai bun nu cred ca este....!!! sau ?

Inspumarea uleiului din cit stiu este o problema foarte grava. Mai exact si-a pierdut proprietatile de ungere. Si in mod sigur nu este vorba de condens. Ai mai adaugat si aditivi de ulei? Sau ai schimbat tipul de ulei la ultimul schimb? Au tras tot uleiul din motor la ultimul schimb? Filtrul de ulei banuiesc ca l-ai schimbat... Si ca o adaugare la acest topic pornirea la sub 5 grade celsius se face cu doua chei scurte pe demaror fara sa pornesti motorul astfel incat pompa de ulei sa apuce sa arunce ulei in capul pistonului. Dupa ce ai pornit motorul astepti 1-2 minute sa-si faca ciclul apoi pleci de pe loc. Incalzirea motorului se face in sarcina la 2000 rpm. Caldura oprita si mergi minim 3 km pina la prima oprire a motorului astfel incat sa ajunga la parametrii normali de functionare. Uleiul din cutie se incalzeste mult mai tarziu 30-40km. Rezervorul de benzina trebuie sa fie aproape plin pe tot timpul iernii pentru ca acolo se formeaza condensul si afecteaza buna functionare a motorului. Alte idei? In afara de masina tinuta in garaj incalzit la min 5 grade?

 

 

ceau !!! foarte interesante chestiii ai spus tu aici ... si aam sati raspund pe rand la ele...

 

1.nu sa pus nici un fel de aditiv...ulei si atat

2.dap sigur am schimbat tipul de ulei deoarece ultimu care o fost in motor ... (ca eu numa ce la urcat sus pe masina) era unu probabil de foarte proasta calitate deorece am gasit ``cocoloase`` de ulei ...imbacsit!!!

3.uleiu vechi vreau sa cred ca a fost scos asa cum trebe

4.dap masina ramane 2..3 minute pentru ca o tin in garaj....si pana inchid etc...isi face ciclul

5.chestia cu 3 km ...e desul de relativa...pentru ca asta e aprox distanta care o parcurg pana la lucru din pacate

6.aici la rezorvorul plin ... ma declar vinovat....mai mult spre gol e tot timpu dar lucru acesta o sal remediez

7.MAI EXPLICAMI CHESTIE CU DEMAROR CA NU PREA AM INTELES....IS UN PIC DEPASIT!!!

 

o alta chestie care sar putea sa dea cateva indici esta ca apa numi urca la 90 ....decat foarte greu !!! am schimbat termostatul si nici o schimbare....ce senzori mai am in afara de termostat care as putea sai schimb ca e clar ca nu e bine ca masina nu mere in parametri decat dc merg mai mult...sau o forjez un pic sami creasca termperatura!!!

 

multumesc

 

incearca CASTROL 5W 40

:)

 

decat sa bag castrol mai bine mas impusca....auzind de unde il importam noi de la un preten !!! castrol nu mai e ce o fost...din pacate !!! bafta

 

nu mai delirati p-aci numa sa va aflati in treaba. daca nu dispare antigel e condens. am mai spus ca mai toate benzinarele folosite pe distante scurte au aceasta problema iarna. cand ajunge antigelul in ulei creste nivelul amalgamului din baie si scade nivelul antigelului, se supraincalzeste motorul si ii scade presiunea de ulei. daca nu ai cele 4 simptome e CONDENS.

 

 

 

din contra motoru nu mi se supraincalezeste....am problema inversa....imi ajunge greu la temperatura optima !!! sper sa ai dreptate :lol:

 

Condens,format cand mergi pe distante scurte...nu-i problem.

+1

ÂŞi eu mĂŁ speriasem la un moment dat. Am avut maÂşina ĂŽn service (la un kkt de service) 6 luni de zile. IniĂžial am crezut cĂŁ mi-au umblat aia pe la motor/ulei.

DupĂŁ ce am luat maÂşina de acolo, am schimbat uleiul, problema nu a mai apĂŁrut.

 

E de la condens.

 

 

 

ms .... ajuta si posturile un pic mai pozitive ca alfel te panikezi de tot !!!

Link to comment
Share on other sites

schimbu de ulei e facut de 1500 km....si am pus ulei bmw...!!!! altu mai bun nu cred ca este....!!! sau ?

Inspumarea uleiului din cit stiu este o problema foarte grava. Mai exact si-a pierdut proprietatile de ungere. Si in mod sigur nu este vorba de condens. Ai mai adaugat si aditivi de ulei? Sau ai schimbat tipul de ulei la ultimul schimb? Au tras tot uleiul din motor la ultimul schimb? Filtrul de ulei banuiesc ca l-ai schimbat... Si ca o adaugare la acest topic pornirea la sub 5 grade celsius se face cu doua chei scurte pe demaror fara sa pornesti motorul astfel incat pompa de ulei sa apuce sa arunce ulei in capul pistonului. Dupa ce ai pornit motorul astepti 1-2 minute sa-si faca ciclul apoi pleci de pe loc. Incalzirea motorului se face in sarcina la 2000 rpm. Caldura oprita si mergi minim 3 km pina la prima oprire a motorului astfel incat sa ajunga la parametrii normali de functionare. Uleiul din cutie se incalzeste mult mai tarziu 30-40km. Rezervorul de benzina trebuie sa fie aproape plin pe tot timpul iernii pentru ca acolo se formeaza condensul si afecteaza buna functionare a motorului. Alte idei? In afara de masina tinuta in garaj incalzit la min 5 grade?

 

 

ceau !!! foarte interesante chestiii ai spus tu aici ... si aam sati raspund pe rand la ele...

 

1.nu sa pus nici un fel de aditiv...ulei si atat

2.dap sigur am schimbat tipul de ulei deoarece ultimu care o fost in motor ... (ca eu numa ce la urcat sus pe masina) era unu probabil de foarte proasta calitate deorece am gasit ``cocoloase`` de ulei ...imbacsit!!!

3.uleiu vechi vreau sa cred ca a fost scos asa cum trebe

4.dap masina ramane 2..3 minute pentru ca o tin in garaj....si pana inchid etc...isi face ciclul

5.chestia cu 3 km ...e desul de relativa...pentru ca asta e aprox distanta care o parcurg pana la lucru din pacate

6.aici la rezorvorul plin ... ma declar vinovat....mai mult spre gol e tot timpu dar lucru acesta o sal remediez

7.MAI EXPLICAMI CHESTIE CU DEMAROR CA NU PREA AM INTELES....IS UN PIC DEPASIT!!!

 

o alta chestie care sar putea sa dea cateva indici esta ca apa numi urca la 90 ....decat foarte greu !!! am schimbat termostatul si nici o schimbare....ce senzori mai am in afara de termostat care as putea sai schimb ca e clar ca nu e bine ca masina nu mere in parametri decat dc merg mai mult...sau o forjez un pic sami creasca termperatura!!!

 

multumesc

 

incearca CASTROL 5W 40

:)

 

decat sa bag castrol mai bine mas impusca....auzind de unde il importam noi de la un preten !!! castrol nu mai e ce o fost...din pacate !!! bafta

 

nu mai delirati p-aci numa sa va aflati in treaba. daca nu dispare antigel e condens. am mai spus ca mai toate benzinarele folosite pe distante scurte au aceasta problema iarna. cand ajunge antigelul in ulei creste nivelul amalgamului din baie si scade nivelul antigelului, se supraincalzeste motorul si ii scade presiunea de ulei. daca nu ai cele 4 simptome e CONDENS.

 

 

 

din contra motoru nu mi se supraincalezeste....am problema inversa....imi ajunge greu la temperatura optima !!! sper sa ai dreptate :lol:

 

Condens,format cand mergi pe distante scurte...nu-i problem.

+1

ÂŞi eu mĂŁ speriasem la un moment dat. Am avut maÂşina ĂŽn service (la un kkt de service) 6 luni de zile. IniĂžial am crezut cĂŁ mi-au umblat aia pe la motor/ulei.

DupĂŁ ce am luat maÂşina de acolo, am schimbat uleiul, problema nu a mai apĂŁrut.

 

E de la condens.

 

 

 

ms .... ajuta si posturile un pic mai pozitive ca alfel te panikezi de tot !!!

pai daca zici asa de CASTROL atunci ce ulei sa mai bagi in masini??

MOBIL 1 ala stiu ca ii pt mercedes

Link to comment
Share on other sites

eu unu nu as lua altceva decat original de bmw....cu indicele potrivite in functie de km si de motoru pe care il ai ! o a 2 - a optiune as zice Liqui Moly ... de care numa de bine se aude si are si un pret mai mult decat rezonabil !!! castrol e deja de toata jena si foarte prost....multi au avut si au prbl din cauza scaderiii lui in calitate!!! seara faina
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.