Jump to content

ciudatenie


mihai vigariu

Recommended Posts

Mi s-a intamplat astazi ca atunci cand dau cheia inapoi sa opresc motorul sa mi s einvarta degeaba si motorul s anu se opreasca. a trebuit sa calc frana sa bag in viteza s aomor motoru si apoi sa scot borna. Nu am mai avut curaj sa vad ce se intampla daca remontez borna si o pornesc iara.

I s-a mai intamplat cuiva asta? De la c epoate fi? Vre-o idee?

Unora nu le porneste si mie nu mi se mai opreste :). Nu cred ca e grav insa e un inconvenient.

Multam.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

eu insist ca este butucul de contact. Acolo exista un ax, care se poate rupe, eu am patit asta la un E34 mai demult, in urma unei tentative de furt.

 

Daca demontezi masca de sub volan, in partea stanga (pe sub maneta de semnalizare pe acolo) ai contactul (o piesa de plastic rotunda din care pleaca niste fire), acel contact este actionat de un ax, atunci cand tu invarti cheia in butuc, daca s-a rupt axul, nu-l mai actioneaza. Este prins cu niste clipsuri, trage-l afara cu grija.

 

Ajungi la acel contact de care spun si vezi daca porneste/opreste din el. Dupa ce il demontezi, ai sa vezi un loc unde poti baga cheia masinii de exemplul (varful cel putin), invarti in fata ca sa porneasca si inversa ca sa opresti, ai sa te prinzi singur.

 

Daca asa merge ok, inseamna ca e butucul.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

eu insist ca este butucul de contact. Acolo exista un ax, care se poate rupe, eu am patit asta la un E34 mai demult, in urma unei tentative de furt.

 

Daca demontezi masca de sub volan, in partea stanga (pe sub maneta de semnalizare pe acolo) ai contactul (o piesa de plastic rotunda din care pleaca niste fire), acel contact este actionat de un ax, atunci cand tu invarti cheia in butuc, daca s-a rupt axul, nu-l mai actioneaza. Este prins cu niste clipsuri, trage-l afara cu grija.

 

Ajungi la acel contact de care spun si vezi daca porneste/opreste din el. Dupa ce il demontezi, ai sa vezi un loc unde poti baga cheia masinii de exemplul (varful cel putin), invarti in fata ca sa porneasca si inversa ca sa opresti, ai sa te prinzi singur.

 

Daca asa merge ok, inseamna ca e butucul.

ok o sa incerc sa vad ce se intampla. Mi s-a mai intamplat sa mearga cheia in gol cand am ecranat cipul de la cheie. Nu stiu daca ati incercta vre-odata. Daca nu va vede cipul se invarte in gol contactul, si nu porneste nimik. Practic am invelit cheia,fara lama, in staniol.

Link to comment
Share on other sites

poate te ajuta informatiile din video-ul asta... mai mult ca sigur ca este ceva din butuc. Oricum sunt destul de migaloase interventiile la acest capitol http://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_dizzy.gif

 

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am si io o problema la contact sau cel putin mie mi se pare ciudat, de exemplu daca pornesc motorul si il opresc dupaia nu mai pot rasuci cheia in contact, de fiecare data trebuie sa scot cheia si sa o bag inapoi. E normal sa faca asa? pentru ca la alte masini nu am mai patit chestia asta
Link to comment
Share on other sites

eu insist ca este butucul de contact. Acolo exista un ax, care se poate rupe, eu am patit asta la un E34 mai demult, in urma unei tentative de furt.

 

Daca demontezi masca de sub volan, in partea stanga (pe sub maneta de semnalizare pe acolo) ai contactul (o piesa de plastic rotunda din care pleaca niste fire), acel contact este actionat de un ax, atunci cand tu invarti cheia in butuc, daca s-a rupt axul, nu-l mai actioneaza. Este prins cu niste clipsuri, trage-l afara cu grija.

 

Ajungi la acel contact de care spun si vezi daca porneste/opreste din el. Dupa ce il demontezi, ai sa vezi un loc unde poti baga cheia masinii de exemplul (varful cel putin), invarti in fata ca sa porneasca si inversa ca sa opresti, ai sa te prinzi singur.

 

Daca asa merge ok, inseamna ca e butucul.

nu am vazut nici un clips, bucata aia de plastic rotunda din care pleaca firele este prinsa de corpul metalic cu ceva ca nishte nituri care nu-mi dau seama cum s-ar scoate decat cu bormasina. Am incercat sa trag de plasticul ala dar nu s emisca, este prins bine cu niturile alea, nici urma de clipsuri.

Link to comment
Share on other sites

eu insist ca este butucul de contact. Acolo exista un ax, care se poate rupe, eu am patit asta la un E34 mai demult, in urma unei tentative de furt.

 

Daca demontezi masca de sub volan, in partea stanga (pe sub maneta de semnalizare pe acolo) ai contactul (o piesa de plastic rotunda din care pleaca niste fire), acel contact este actionat de un ax, atunci cand tu invarti cheia in butuc, daca s-a rupt axul, nu-l mai actioneaza. Este prins cu niste clipsuri, trage-l afara cu grija.

 

Ajungi la acel contact de care spun si vezi daca porneste/opreste din el. Dupa ce il demontezi, ai sa vezi un loc unde poti baga cheia masinii de exemplul (varful cel putin), invarti in fata ca sa porneasca si inversa ca sa opresti, ai sa te prinzi singur.

 

Daca asa merge ok, inseamna ca e butucul.

nu am vazut nici un clips, bucata aia de plastic rotunda din care pleaca firele este prinsa de corpul metalic cu ceva ca nishte nituri care nu-mi dau seama cum s-ar scoate decat cu bormasina. Am incercat sa trag de plasticul ala dar nu s emisca, este prins bine cu niturile alea, nici urma de clipsuri.

La mine plasticu ala era prins cu 2 surubele mici ia vezi ca tre sa fie la fel poate sunt sigilate in capat cu ceva si nu vezi tu, si eu am patit la fel tot 318 si am deblocat axul.100% ESTE DE VINA CONTACTUL ,eu am schimbat cheia si nu mai face figuri ......bafta

Link to comment
Share on other sites

pfuu,scapai ieftin, intr-adevar switch-ul din capat era prins cu doua surubele care aveau ceva ca plastilina in capat, Am scos switch-ul, am pornit-o de curiozitate apoi am incercat sa trag tija metalica afara, banuind ca s-a intamplat ce a precizat si poleposition mai sus. Nu a iesit, nici nu se misca asa ca am banuit ca nu e rupt, e un fier destul de sanatos, mare mirare sa se rupa ala daca nu brutalizezi cheia in contact. Am luat un cleste si de curiozitate am invartit de tija maxim inainte si ainapoi iar la un moment dat a facut un tzac si a intrat 1cm inauntru. A fost exact zgomotul care se aude cand dai cheia inapoi si parca ti-o impinge un pic afara din contact. Dupa asta cheia s-a putu misca libera, am montat si switch-ul si merge acum. As vrea sa stiu daca, preventiv, mecanismul metalic dinauntru ar trebui uns un pic cu nishte ulei de mecanisme fine, sau nu este indicat. Nu-mi explic de ce oare a ramas tijaaia intepenita si nu s-a retras cand am dat cheia inapoi la oprire. Are si masina o varsta ce-i drept,a facut 14 anisori, pupa-u-ar tata :). Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

baga niste spray de dezghetat yale in butuc in prima faza pt ca ala curata foarte bine si are si propietati de ungere. nu baga uleiuri sau alte chestii unse pt ca vor acumula mizerie in butuc si se va bloca iarasi.

am wd40, scrie pe el ca are si proprietati d eungere insa eu stiuca ala e mai des folosit ca degripant. E util si asta?

Link to comment
Share on other sites

a trebuit sa calc frana sa bag in viteza s aomor motoru si apoi sa scot borna.

 

Da bravo... Nu era mai simplu sa scoti siguranta de la pompa de benzina sau sa astupi cu mana filtrul de aer ?

 

Bine ca n-ai dat burn-uri pana se opreste motorul... :)

Stii cumva pe dinafara care este acea siguranta? Ti se pare inteligent ce ai spus? Poate nu stii cat de usor se poate opri motorul prin metoda folosita de mine, Iti ia o secunda , nu ridici capota si nu dai jos sigurante si nu ii iei aerul.

Colegule Rin Tin Tin, numarul de posturi pe acest forum nu cred ca impresioneaza pe nimeni, scopul unui post fiind acela de a fi constructiv. Daca citesti posturile anterioare, fiecare user a incercat sa dea un sfat real.

Link to comment
Share on other sites

sau de ce nu ai lasat sa se goleasca rezervorul :)

:lol:

intradevar, o observatie deja mai pertinenta decat cea precedenta. Ce pot sa zic, probabil am fost grabit. Cat mananca la relanti pe ora? 1 litru? Hmm, pai asa in doua zile era oprita. Am preferat alta metoda, si intamplarea fericita a fost ca in jumatate de zi sa o si repar.

Link to comment
Share on other sites

baga niste spray de dezghetat yale in butuc in prima faza pt ca ala curata foarte bine si are si propietati de ungere. nu baga uleiuri sau alte chestii unse pt ca vor acumula mizerie in butuc si se va bloca iarasi.

am wd40, scrie pe el ca are si proprietati d eungere insa eu stiuca ala e mai des folosit ca degripant. E util si asta?

l-am intrebat azi iarasi pe maestrul in chei si yale. nu baga wd40

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.