Jump to content

Ulei pe teava de esapament


Recommended Posts

Am un BMW 316 i fabricat in 2004, motorul are 98.000 de km, masina am adus-o din Germania acum un an jumate,acum o saptamina dupa ce am pornit masina si am mers un kilometru cu ea a inceput sa scoata un fum alb incit nu se mai vedea nimic in spatele meu, am mai mers un pic si apoi am oprit dupa ce am pornit din nou masina a inceput sa-si revina si nu mai scos fum, m-am gindit ca inghetat ceva la benzina si nu am mai dat importanta, am mai mers trei zile cu ea si nu mai scotea fum a patra zi am pornit-o si dupa cinci minute a inceput sa scoata iar fum, m-am dus l-a esapament si am vazut ca teava este plina de ulei, uleiul din motor avea apa in el.Temperatura apei nu trece de 90 de grade, cu masina am mers normal, nu am forjat-o, eu m-am gindit ca este arsa garnitura de chiulasa dar cineva mi-a spus ca mai poate fi defecta o piesa care duce uleiul din bloc in chiulasa.Ce parere aveti ? Cum se poate arde o garnitura de chiulasa daca mergi normal cu masina la un BMW din 2004 ? Multumesc !
Link to comment
Share on other sites

degeama ai mers tu normal daca nu sti ce o facut fostu propietar cu masina .... schimba ganiruea de chiulasa,cel mai rau ar putea fi fisurata chiulasa (nu creed k este cazu)

 

 

daca tio spus k poate fie o piesa care duce uleiul din bloc in chiulasa ,atunci nu ar avea ce cauta apa in ulei,daca iti scade nivelu la apa din vas,incerca sa ti mereu 2 sticle de 2l cu apa in porbagaj pana schimbi garnitura k risti sa fisurezi chiulasa

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate dar am facut vreo 10.000 de km de cind am luat-o si nu a dat nici un semn,asta mi se pare ciudat.

 

 

garnitura se poate ciupi dor putin si sa nu faca fite numai dupa mai mult timp depinde si distantele care le faci cu ia

puteai sa o ieie cuipita si cum nu ai parcues distante mai in romania cu ia,nu o facut probleme si acuma face fite k so cipit mai mult (daca nu dispui de bani sa o schimbi cat mai rpd,atunci incerca sa ti mereu 4L de apa in porbagaj si sa stai cu ochi pe nivelu de la apa din vas k risti sa fisurezi chiulasa cand se incalzeste tare )

 

pana acum nu tio fiert apa pt k nu pierde multa,uitate si la nivelu uleiului mai des k ai spus k il arunca pe tiava de evacuare

 

 

daca scade apa din vasu de expansiune ,nu uita sa si aerisiesti,ai un surubel langa capacu de la radiator pe unde bagi apa,completezi si pornesti masina , desfaci surubelu ala si torni apa in radiator pana iese pe la surubel ,dp il strangi

Link to comment
Share on other sites

Masina deja am dus-o la S.C. LABELL in Brasov, ei mi-au spus ca au vorbit si cu Automobile Bavaria si cei de la Bavaria au spus ca ar putea fi piesa care transporta uleiul. Sper sa fi facut alegerea buna cu firma S.C. LABELL si sa-mi repare calumea masina. A mai reparat cineva masina la ei, cum sunt ?
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate dar am facut vreo 10.000 de km de cind am luat-o si nu a dat nici un semn,asta mi se pare ciudat.

 

 

garnitura se poate ciupi dor putin si sa nu faca fite numai dupa mai mult timp depinde si distantele care le faci cu ia

puteai sa o ieie cuipita si cum nu ai parcues distante mai in romania cu ia,nu o facut probleme si acuma face fite k so cipit mai mult (daca nu dispui de bani sa o schimbi cat mai rpd,atunci incerca sa ti mereu 4L de apa in porbagaj si sa stai cu ochi pe nivelu de la apa din vas k risti sa fisurezi chiulasa cand se incalzeste tare )

 

pana acum nu tio fiert apa pt k nu pierde multa,uitate si la nivelu uleiului mai des k ai spus k il arunca pe tiava de evacuare

 

 

daca scade apa din vasu de expansiune ,nu uita sa si aerisiesti,ai un surubel langa capacu de la radiator pe unde bagi apa,completezi si pornesti masina , desfaci surubelu ala si torni apa in radiator pana iese pe la surubel ,dp il strangi

Omule, nu te supara, stiu ca ai intentii bune, dar tu chiar iti bati joc de limba materna, fara griji inca...

Stiu ca nu suntem la ora de româna, insa las-o naibii, lumea trebuie sa citeasca scrisul tau, ca de aia il postezi nu?

Ti-am ingrosat cateva greseli sa vezi despre ce vorbesc.

 

Tu ai ceva cu litera '' E '', de vreme ce cuvantul '' EA'', il scrii '' IA''...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

este democratie ,scriu cum vreau :) :lol: :) :) :D :)

hai sa o lasam balta cu scrisu k pot dovedi k multi nu se uita daca au scris ortografic ianite sa posteze ,ai putea sa dai si u niste sfaturi nu sa te iei de scrisu meu ,macar eu am incerca sai mai zic cate ceva

 

 

iar faza cu apa in porbagaj...iti garantez eu k la multi li so intamplat sa se duca garnitura si sai bage apa in ulei si sa nu dispuna de alta masina si umblau cu sticle de apa in porbagaj dupa ei sa aibe la indemna sa nu fisureze chiulasa

 

alceva decat sa va luati de scrisul neortografic nu aveti de facut?

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

 

iar faza cu apa in porbagaj...iti garantez eu k la multi li so intamplat sa se duca garnitura si sai bage apa in ulei si sa nu dispuna de alta masina si umblau cu sticle de apa in porbagaj dupa ei sa aibe la indemna sa nu fisureze chiulasa 

 

pai bun, si apa din ulei? aia nu e o problema? adica hai inteleg ca-ti pui apa cu tine sa completezi daca pierzi apa p-afara, dar daca iti intra in ulei deja nu mai e problema nivelul apei ci ungerea care se face cu apa+ulei...

Link to comment
Share on other sites

nu este o varianta pt un timp lung

i recomndam doar daca era in criza si nu avea masina pt mers la lucru (o zi )

depinde si cat de mult i baga apa in ulei

 

 

nu mam enervat,dar mai nou se gasesc o multime care se iau de scris,in loc sa mai dee cate un sfat

 

la Probleme tehnice si rezolvari sunt multe topicuri deschise fara nicio replica,nu mai ajuta nimeni pe nimeni

rara mai gaseti cate o persoana care sa te mai ajute sau sasi dee cu parerea

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am fost cu masina la service iar defectiunea pe care au constatat-o a fost termoflotul ( racitorul de ulei) fisurat,l-au schimbat iar acum masina merge normal nu mai baga antigel in ulei si nu mai arunca ulei pe esapament ce nu inteleg eu este de ce arunca ulei pe esapament din cauza termoflotului si pe unde il scotea pe esapament, are cineva vre-o explicatie ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.