Jump to content

oil service inspection aprins si ledul galben!


Recommended Posts

mi s-a aprins oil service inspection...eu l-am resetat o data acum vreo 10 mii km...cu pinul 7 din mufa si masa (scurt intre ei) mi-a reusit...acum s-a aprins,am vreo 5mii de km cu uleiul asta 10w/40 nu stiu ce sa fac ...sa-l resetez si sa mai merg vreo 2mii km cu uleiul asta? sau sa-i fac schimbul de ulei acum?
Link to comment
Share on other sites

mi s-a aprins oil service inspection...eu l-am resetat o data acum vreo 10 mii km...cu pinul 7 din mufa si masa (scurt intre ei) mi-a reusit...acum s-a aprins,am vreo 5mii de km cu uleiul asta 10w/40 nu stiu ce sa fac ...sa-l resetez si sa mai merg vreo 2mii km cu uleiul asta? sau sa-i fac schimbul de ulei acum?

poti face ambele variante...tine de tine cat de mult ti la masina....ledurile din ceasuri scad in functie de stilul de mers nu neaparat in functie de km parcursi....asa ca daca ai dat putin in ea nu neaparat e egal uzura uleiului cu 5mii cat spui tu..daca intelegi ce vreau sa scriu :)

Link to comment
Share on other sites

mi s-a aprins oil service inspection...eu l-am resetat o data acum vreo 10 mii km...cu pinul 7 din mufa si masa (scurt intre ei) mi-a reusit...acum s-a aprins,am vreo 5mii de km cu uleiul asta 10w/40 nu stiu ce sa fac ...sa-l resetez si sa mai merg vreo 2mii km cu uleiul asta? sau sa-i fac schimbul de ulei acum?

poti face ambele variante...tine de tine cat de mult ti la masina....ledurile din ceasuri scad in functie de stilul de mers nu neaparat in functie de km parcursi....asa ca daca ai dat putin in ea nu neaparat e egal uzura uleiului cu 5mii cat spui tu..daca intelegi ce vreau sa scriu :)

eu credeam ca la un anumit interval de timp se aprind ledurile,nu in functie de vechimea uleiului...stiam ca la 10 mii de cand ai schimbi uleiul sau cam asa ceva...daca ai dai resetare la schimb..daca am zis..ca eu am resetat acum 10mii si am schimbat de 2 ori uleiul pana acum..fara sa se aprinda oil service insp

Link to comment
Share on other sites

mi s-a aprins oil service inspection...eu l-am resetat o data acum vreo 10 mii km...cu pinul 7 din mufa si masa (scurt intre ei) mi-a reusit...acum s-a aprins,am vreo 5mii de km cu uleiul asta 10w/40 nu stiu ce sa fac ...sa-l resetez si sa mai merg vreo 2mii km cu uleiul asta? sau sa-i fac schimbul de ulei acum?

poti face ambele variante...tine de tine cat de mult ti la masina....ledurile din ceasuri scad in functie de stilul de mers nu neaparat in functie de km parcursi....asa ca daca ai dat putin in ea nu neaparat e egal uzura uleiului cu 5mii cat spui tu..daca intelegi ce vreau sa scriu :)

eu credeam ca la un anumit interval de timp se aprind ledurile,nu in functie de vechimea uleiului...stiam ca la 10 mii de cand ai schimbi uleiul sau cam asa ceva...daca ai dai resetare la schimb..daca am zis..ca eu am resetat acum 10mii si am schimbat de 2 ori uleiul pana acum..fara sa se aprinda oil service insp

eu nu am spus ca se aprind in functie de vechime....nu stiu ce ai inteles ....am spus ca in functie de regimul de mers....

Link to comment
Share on other sites

mi s-a aprins oil service inspection...eu l-am resetat o data acum vreo 10 mii km...cu pinul 7 din mufa si masa (scurt intre ei) mi-a reusit...acum s-a aprins,am vreo 5mii de km cu uleiul asta 10w/40 nu stiu ce sa fac ...sa-l resetez si sa mai merg vreo 2mii km cu uleiul asta? sau sa-i fac schimbul de ulei acum?

poti face ambele variante...tine de tine cat de mult ti la masina....ledurile din ceasuri scad in functie de stilul de mers nu neaparat in functie de km parcursi....asa ca daca ai dat putin in ea nu neaparat e egal uzura uleiului cu 5mii cat spui tu..daca intelegi ce vreau sa scriu :)

eu credeam ca la un anumit interval de timp se aprind ledurile,nu in functie de vechimea uleiului...stiam ca la 10 mii de cand ai schimbi uleiul sau cam asa ceva...daca ai dai resetare la schimb..daca am zis..ca eu am resetat acum 10mii si am schimbat de 2 ori uleiul pana acum..fara sa se aprinda oil service insp

eu nu am spus ca se aprind in functie de vechime....nu stiu ce ai inteles ....am spus ca in functie de regimul de mers....

ok..am inteles ce vrei sa zici...am facut un drum mai lung si intr-adevar...m-am cam dat la ea...dar inainte am mers ''frumos''..cred ca o sa-i fac schimbul si resetez ...dar dupa viscolul asta

Link to comment
Share on other sites

Simbul de ulei se face la cel putin 10mii de km nu ii mai imbogatiti pe cei de la magazinele de piese auto ca doar nu puneti ulei de prajit cartofi in masina.

eu unul nu sunt de acord cu tine conteaza cat de mult ti la masina (si aici nu e vorba de a imbogati pe cineva...si aici e interpretabil poti sa te imbogatesti chiar pe tine ca proprietar de masina)si schimbul de ulei parerea mea ca este influentat de stilul de exploatat masina....daca ai un regim mai dur de a conduce masina ....mai mult in oras etc atunci sigur nu vei schimba uleiul la cel putin 10mii.....dar fiecare face cum considera

Link to comment
Share on other sites

Bun, fiecare face cum considera revizia la masina. In stilul asta de abordare a problemei cred ca o sa se ajunga ca la 100.000km sa se faca de catre cai care "isi protejeaza masina" 15-20 de schimburi de ulei plus o segmentare a motorului, ca de, are 100.000 s-a uzat. Oameni buni aveti BMW sau orice alta marca ce faceti ii aratati uleiul la motor si a doua zi il schimbati ca si-a pierdut proprietatile, nu mai e bun, aoleuuuu tre sa protejez motorul. Dar cand ii dati in goarna si a doua intra cu japca si sar 2-3 dinti de la cutie, nu mai protejati masina? Explicati-mi si mie care e faza, motrul e facut din pluta sau carton presat ?

Ideea e ca motorul sa aiba ulei la nivel, cu specificatiile aferente si sa fie folosit pe o perioada de timp sau un numar de km. Pe BC imi arata 25000 pentru revizie, acum ce trebuie sa facem sa schimbam de 4-5 ori uleiul ca traim in Romania si "asta ne ocupa tot timpul"? Schimbati fratilor filtru de aer daca sunteti obsedati ca acolo e problema, mult praf noxe de la masina din fata etc., mai va intrebati de ce mi s-a dus debitmetru ca reviziile le fac 7000km, unde motorul se scalda in ulei nou tot timpu si filtru de aer e varza dupa 1000 de km.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce se dezbate subiectul asta cu schimbul de ulei asa mult,in ziua de astazi se gasesc atatea uleiuri,atatea firme,ce este asa greu de luat un ulei?eu cand am facut schimbul de ulei am gasit la oferta castrol am luat 6 litri 2 aditivi si cu asta basta,am pus inainte o intrebare pe forum referitor ce cifra ar fi indicata la ulei si am ales,in primavara ai mai iau un aditiv bun si gata,parca ar fi un subiect tabu treaba asta cu uleiul,sunt alte probleme mai grave ce trebuiesc dezbatute,va salut.
Link to comment
Share on other sites

Bun, fiecare face cum considera revizia la masina. In stilul asta de abordare a problemei cred ca o sa se ajunga ca la 100.000km sa se faca de catre cai care "isi protejeaza masina" 15-20 de schimburi de ulei plus o segmentare a motorului, ca de, are 100.000 s-a uzat. Oameni buni aveti BMW sau orice alta marca ce faceti ii aratati uleiul la motor si a doua zi il schimbati ca si-a pierdut proprietatile, nu mai e bun, aoleuuuu tre sa protejez motorul. Dar cand ii dati in goarna si a doua intra cu japca si sar 2-3 dinti de la cutie, nu mai protejati masina? Explicati-mi si mie care e faza, motrul e facut din pluta sau carton presat ?

Ideea e ca motorul sa aiba ulei la nivel, cu specificatiile aferente si sa fie folosit pe o perioada de timp sau un numar de km. Pe BC imi arata 25000 pentru revizie, acum ce trebuie sa facem sa schimbam de 4-5 ori uleiul ca traim in Romania si "asta ne ocupa tot timpul"? Schimbati fratilor filtru de aer daca sunteti obsedati ca acolo e problema, mult praf noxe de la masina din fata etc., mai va intrebati de ce mi s-a dus debitmetru ca reviziile le fac 7000km, unde motorul se scalda in ulei nou tot timpu si filtru de aer e varza dupa 1000 de km.

cam ai dreptate tu in ce spui...

Link to comment
Share on other sites

Am 240000km fara nici o problema, afara de pompa de servodirectie. Masina am cumparat-o la 119000km, am facut si naveta cu ea Giurgiu-Bucuresti cam un an si nu am nimic sa-i reprosez, cu revizii facute la 10-12000. Cand a fost nevoie de bujii am schimbat bujiile, bucsile la bascula deasemenea etc...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.