Jump to content

Noul X 5


Guest

Recommended Posts

este de fapt un facelift.mai multe date aici si despre motoare.in sfarsit diesel de peste 300cp, dar tot nu face fata lui 4.2tdi de la audi,si lui 420cdi de la mercedes..pacathttp://www.worldcarfans.com/110020724437/2...ith-turbo-power

De ce nu iar putea face fata?

Sau la ce nu-i face fata? Poate la off-road

Link to comment
Share on other sites

pai audi si mercedes pun motoare de 4000cmc cu 326cp(are acum q7, iar noul 4.2tdi ce debuteaza pe noul a8 are 350 cp), si respectiv 306cp pt mercedes dar cat de curand va avea cel putin 320 cp. astia de la bmw forteaza limitele motorului de 3000cmc -din 286 de pe biturbo scot acum 302 cp- eu nu zic ca astia nu sint cai, dar parca altfel trage un motor de 4000cmc, are alt cuplu..bmw nici nu mai face 4000cmc diesel, nu stiu care e politica lor, dar pierd fata de concurenta...daca nu mi ar placea atat de mult x5 si daca nu as fi atat de pasionat de bmw, as alege mercedes ML 420cdi, iar la clasa lux noul a8 4.2tdi fara discutie
Link to comment
Share on other sites

pai audi si mercedes pun motoare de 4000cmc cu 326cp(are acum q7, iar noul 4.2tdi ce debuteaza pe noul a8 are 350 cp), si respectiv 306cp pt mercedes dar cat de curand va avea cel putin 320 cp. astia de la bmw forteaza limitele motorului de 3000cmc -din 286 de pe biturbo scot acum 302 cp- eu nu zic ca astia nu sint cai, dar parca altfel trage un motor de 4000cmc, are alt cuplu..bmw nici nu mai face 4000cmc diesel, nu stiu care e politica lor, dar pierd fata de concurenta...daca nu mi ar placea atat de mult x5 si daca nu as fi atat de pasionat de bmw, as alege mercedes ML 420cdi, iar la clasa lux noul a8 4.2tdi fara discutie

Mie avantajul mi se pare ca il detine BMW. Mereu am admirat ca scot o putere similara (daca nu chiar mai mare) cu cea a concurentei din motoare mult mai mici. Este ceva de apreciat, nu de blamat.

Link to comment
Share on other sites

pai audi si mercedes pun motoare de 4000cmc cu 326cp(are acum q7, iar noul 4.2tdi ce debuteaza pe noul a8 are 350 cp), si respectiv 306cp pt mercedes dar cat de curand va avea cel putin 320 cp. astia de la bmw forteaza limitele motorului de 3000cmc -din 286 de pe biturbo scot acum 302 cp- eu nu zic ca astia nu sint cai, dar parca altfel trage un motor de 4000cmc, are alt cuplu..bmw nici nu mai face 4000cmc diesel, nu stiu care e politica lor, dar pierd fata de concurenta...daca nu mi ar placea atat de mult x5 si daca nu as fi atat de pasionat de bmw, as alege mercedes ML 420cdi, iar la clasa lux noul a8 4.2tdi fara discutie

 

 

Costurile de intretinere sunt mult mai mai ridicate la motorizarile mentionate de tine.De asemenea taxele sunt duble la 4.2.

Este o strategie incredibila a celor de la bmw ,iar faptul ca ceilalti producatori nu pot scoate o putere similara dintr-o cilidree mai mica de fapt ai dezavantajeaza.

De asemenea raportul cp/l L este extraordinar.peste 100 cp/l gasesti numai la masinile sport.Asa ca nu ar terbui sa fie probleme sa tina pasul cu ceilalti.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

iar faptul ca ceilalti producatori nu pot scoate o putere similara dintr-o cilidree mai mica de fapt ai dezavantajeaza.

 

Ma indoiesc ca cei de la Audi sau Mercedes nu ar putea sa scoata atatia cai cat are BMW dintr-un motor de 3000cmc dar eu zic ca pur si simplu "arunca" pe piata ce se cere, dintr-o gama larga de motoare ar trebui sa ai de unde alege. Dar cum zicea un coleg mai sus, daca ar fi scos BMW motor diesel de 4000cmc ar fi fost alta viata.

Link to comment
Share on other sites

Daca puteau de ce nu au facut-o? Audi -Mercedes au folosit mereu fractiuni gen 2.3,2.7 3.2 ; 4.2,5.2; 5.5; 6.2 ultimul mai mult pentru traditie ce-i drept, pentru a tine pasul cu motorizarile mult superioare Bmw din cilindree mai mici.

Un motor mare V8 diesel cantareste mai mult cu pana la 30% pe puntea fata si oricate aliaje ar folosi nu-l pot face la fel de usor si agil ca cel de 3.0.

Eu cred ca limitele motoarelor de 3.0 bmw sunt departe de a-si fi atins apogeul in materie de cai putere.

Strategia noilor directive este de a reduce costurile folosind capacitati cilindrice mai mici pentru minimalizarea emisiilor.

Link to comment
Share on other sites

Un motor mare V8 diesel cantareste mai mult cu pana la 30% pe puntea fata si oricate aliaje ar folosi nu-l pot face la fel de usor si agil ca cel de 3.0.

 

Sa fim seriosi, daca puneau un V8 in loc de V6 aveai cuplu si cai si indiferent cat de greu ar fi fost ar fi tot peste un 3.0d agil, pur si simplu BMW se gandeste la costuri unde nu e cazu, "hai facem un motor si-l punem pe 3 masini diferite o turbina la unu, doua turbinela altul, la altu nu punem deloc si gata ne-am scos costurile", mai bine nu dezvoltau X5M sau X6m sau il amanau pe mai tarziu, is ferm convins ca se vindeau mai multe 740d V8 decat un monstru dinala useless.

 

P.S. BMW Gmbh. m-a dus cu gandu la niste colegi de forum care din motor de 2.0 TSi au deja planuri de 305 cai cu, turbina schimbata, injectoare noi alta evacuare etc....doar de disperare sa aiba cat mai multi cai, cum zicea Ciupanezu ai demult: "s-a dus vremea V8-rilor acuma vin dopatele"; trebuia sa procedeze la fel ca si cu 760i-ul la toate motoarele...anyway, acuma e ceva de "genu take it or leave it", va trebui sa invat sa-mi placa de dragul faptului ca iubesc BMW.

 

Drive safe .

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Aici ai dreptate X5 si X6 M chiar nu-si au rostul pe vremurile astea atata timp cat exista M-urile adevarate.

Problema e ca aveau bani bagati in proiecte de dinainte sa apara criza si au fost nevoiti sa scoata modelele acelea.

Oricum nu inteleg au 2 motorizari 4.4 identice dar care difera decai caii :lol: .

In ceea ce priveste arhitectura unui V8 este unul dintre cele mai echilibrate motoare din lum,e ,de-aia ei s-au incapatanat mereu cu Straight 6.

Un V8 de 3.0 ar fi avut alta rezonanta. :)

Link to comment
Share on other sites

In ceea ce priveste arhitectura unui V8 este unul dintre cele mai echilibrate motoare din lum,e ,de-aia ei s-au incapatanat mereu cu Straight 6.

Un V8 de 3.0 ar fi avut alta rezonanta. :)

 

Cei de la BMW au reuÂşit sĂŁ facĂŁ motoare de 6 ĂŽn linie foarte bine echilibrate, practic sunt recunoscuĂži pentru asta.

Link to comment
Share on other sites

pana si cei de la vw au pus pe noul touareg care va aparea prin aprilie -mai un v6 tdi- 240cp si un v8 tdi 4000cmc- 340 cp.eu raman la parerea ca trebuie si un v8 diesel pe x5 si fiecare sa si aleaga.daca vw, audi, mercedes au reusit sa echilibreze un motor de 4000cmc pe un suv, bmw de ce nu ar putea face asta?.da, o sa mi iau x5 ca sunt fan bmw dar o sa salivez de fiecare data cand voi vedea(sper sa nu ma si depaseasca) un vw touareg, un audi q7, sau un mercedes ML cu motoare de 4000cmc diesel.si spuneti mi cati dintre voi care conduceti x5 un va veti uita cu putina ''invidive'' cand veti vedea ca masinile enumerate mai sus au motoare mai mari.pana acum cumparam bmw mai mult pentru ce e sub capota ca stiam ca sunt cei mai tari la capitolul motoare.am vazut ca motorul de 302 cp pe x5 scoate suta in 6,6 sec, astept sa vad si concurenta cu v8-uri ce cifre anunta..... Edited by bogdanstoica18
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pana si cei de la vw au pus pe noul touareg care va aparea prin aprilie -mai un v6 tdi- 240cp si un v8 tdi 4000cmc- 340 cp.

......

spuneti mi cati dintre voi care conduceti x5 un va veti uita cu putina ''invidive'' cand veti vedea ca masinile enumerate mai sus au motoare mai mari.pana acum cumparam bmw mai mult pentru ce e sub capota ca stiam ca sunt cei mai tari la capitolul motoare.am vazut ca motorul de 302 cp pe x5 scoate suta in 6,6 sec, astept sa vad si concurenta cu v8-uri ce cifre anunta.....

 

Ma tenta foarte tare un Touareg V10 TDI. Dar dupa ce am mers cu unul mi-am dat seama ca in viata reala cei 10 cilindri iti folosesc doar la a te lauda la prieteni (configuratie de F1, doar Lambo mai are, multumesc, multumesc)...

Am un X5 diesel din ala slab. La fiecare acceleratie cu pedala in podea sotia imi protesteaza si copilul mi se inverzeste la fata. Sau invers. Si nimeni in trafic nu pleaca mai repede de la stop. Asa ca... de ce V8? Pentru emblema poate. Cam putin avand in vedere celelalte "avantaje".

 

In alta ordine de idei, am vazut un test comparativ intre Mercedes S420 cdi si BMW 730d (motorul asta nou de 306 cai). Performantele sunt identice. Bogdane, poti continua sa iubesti BMW pentru ca au ramas cei mai tari in motoare.

 

Nu intotdeauna mai mare este si mai bun.

Link to comment
Share on other sites

SĂŁ nu exagerĂŁm, asta e doar pĂŁrerea ta.

 

Ăntotdeauna e bine sĂŁ ai mai multĂŁ putere, ĂŽnsĂŁ depinde de propriile necesitĂŁĂži Âşi standarde.

 

"Nimeni nu pleacĂŁ mai bine de la stop" este doar o percepĂžie personalĂŁ eronatĂŁ, sunt destule maÂşini pe strĂŁzi mult mai puternice Âşi mult mai rapide.

 

Este corect dacã spui cã eºti mulÞumit de puterea X5-ului tãu ºi reprezintã tot ce ai tu nevoie, Însã exagerezi când spui cã alte maºini mai puternice sunt mai proaste ºi inutile.

Link to comment
Share on other sites

V10 -le de pe touareg e o porcarie. scoate 0-100km/h in vreo 9 sec.e senzatie este v8-ul asta care a aparut acum care scoate 5.8sec pana la 100km/h.plus ca au imbunatatit cutia si l au mai slabit cu 200kg.am vazut si eu testul comparativ intre s 450cdi si 740 d si am vazut ca bmw-ul e mai rapid.repet eu am negat performantele lui 3.0 biturbo de la bmw care e pus la bataie cu v8-uri, dar rezerva de putere si cuplu a unui V8 sunt net superioare.oricum nu am de gand sa schimb X5-ul pe nici un alt suv cu motor diesel.lucrul de la care am pornit topic ul asta este ca nu inteleg de ce bmw nu a lasat la latitudinea fiecaruia de a alege si nu a pus si un V8 sub capota lui X5.intre o putere pura de V8 si un 3.0 dopat cu doua turbine as alege clar V8 si multi cred ca ar proceda la fel Edited by bogdanstoica18
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.