BMWClub: Care sunt diferentele la motoarele de pe: - BMWClub

Jump to content

  • 8 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Care sunt diferentele la motoarele de pe: 320d nFL 136CP vs 318D FL 116CP vs 320d fl 150cp

#41 User is offline   maLaKay 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 486
  • Joined: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 23 February 2010 - 23:41

cred ca ar trebui sa citesti tu mai bine....tu vb de 320d 2004 eu vorbesc de cel de 2001,casca ochii....vino cu argumente cand sunt prostii,citeste tot topicul..
0

#42 User is offline   Invaderik 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 57
  • Joined: 26-March 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 10 March 2010 - 00:23

am un 318D model 2004 facelift 116 cp ma cam bate gandu sa il fortez la 146 cu o remapare mai are si 215mii km saraca . Dupa parerea mea... motoarele suporta cel putin al meu nu mananca ulei intre schimburi si nici fum nu scoate la talpa oricum ai face daca ii cresti puterea la motor => uzura mai mare. Intrebarea este daca se merita riscul in ideea in care eu mai tin masina inca 80mii km inainte de a o duce la casat (fac aprox 15mii km/an)
0

#43 User is offline   mirceacj 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-napoca
  • Interests:arta foto<br />explorari pesteri ... &quot;neamenajate&quot;<br />IT

Posted 10 March 2010 - 07:17

eu zic ca nu merita remaparea facuta.
exact masina scrisa de tine o am si eu.
cel mai sanatos e daca vrei ceva caluti in plus, zic eu, ar fi sa ii pui o turbina de 320d...
0

#44 User is offline   Damian Razvan 

  • Membru
  • Group: Contributors
  • Posts: 361
  • Joined: 22-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest/Gl
  • Interests:2roti

Posted 10 March 2010 - 11:27

@mirceacj , ai masina remapata sau nu ?
0

#45 User is offline   mirceacj 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-napoca
  • Interests:arta foto<br />explorari pesteri ... &quot;neamenajate&quot;<br />IT

Posted 10 March 2010 - 11:35

salut
nu am remapat.
as remapa
da am dubii

This post has been edited by mirceacj: 10 March 2010 - 11:41

0

#46 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 10 March 2010 - 11:48

View Postmirceacj, on 10/Mar/2010, 07:17, said:

eu zic ca nu merita remaparea facuta.
exact masina scrisa de tine o am si eu.
cel mai sanatos e daca vrei ceva caluti in plus, zic eu, ar fi sa ii pui o turbina de 320d...


daca ai zice din experienta te-as crede.
dar zici asa ca asa ti-o zis mosu de la scara vecina.
ai afirmat gresit cand ai zis ca daca vrea caluti in plus sa-si puna turbina de 320d.
doar turbina nu rezolva nimic. trebuie remapare dupa. si chiar daca isi pune turbina sau nu, noua herghelie va afecta exact la fel ambreiajul.
dar e proiectat sa reziste. la fel si turbina. ia sa iei in mana 2 turbine de 318d si 320d ambele 2004 si sa-mi zici si mie diferentele :). ai fi surpins cat de comerciala-i lumea.
eu zic ca e perfect sanatos sa duci un 318d la performantele lui 320d avand acelasi motor.
0

#47 User is offline   mirceacj 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-napoca
  • Interests:arta foto<br />explorari pesteri ... &quot;neamenajate&quot;<br />IT

Posted 10 March 2010 - 11:58

de fapt pana la urma eu is in dubii daca e acelasi motor sau nu, ca unii zic da, altii nu, uni zic ca merita remapat, altii ca nu
habarnuam, "comercializmu" asta
iti dai seama ca si mie mi-ar convenii sa am inca vreo 30 de cai in plus, nu?
da totodata as fi mai relaxat daca as stii ca e "safe" motorul
mi se parea mie ciudat ca 318d, 320d au tot 1995 cmc m47n,
da explicami de ce la 318d tubul ala care intra in egr e de fapt un furtun de cauciuc si in capat are ceva teava, si pe 320d tot tubul e parca din ceva metalic si are diametrul mai mare...(asta iara nu mi clar)

cred ca pe 318d is tot felul de chichite minuscule in minus fata de 320d...

This post has been edited by mirceacj: 10 March 2010 - 11:56

0

#48 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 10 March 2010 - 12:05

man studiaza problema tehnic si nu dupa aparente. treaba cu furtunul ala tine de emisii. daca te uiti la 2 motoare cum am zis eu : 318d dupa 8/2004 si 320d dupa 8/2004 nu vei vedea nici o diferenta vizibila.
am scris aici diferentele bazate pe coduri de piese : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...t&p=1032105
din astea chestiile comerciale sunt : turbina, injectoarele, softul
ambreiajul,volanta si cutia difera datorita celor 6 trepte dar rezista la 150 HP ca sunt pe cutia asta de 5 trepte si 320d cu 150HP... alea mai vechi
tot din cauza cutiei difera si prima partea a cardanului.
discurile is mai mici putin datorita puterii sau mai bine zis cuplului. vezi ca mi se pare ca aceleasi discuri de pe 318d sunt pe pisicuta 328i (mi se pare).
mai exista la 320d ceva echlibrare in plus pe crankshaft ... motorul e o idee mai silentios.

si ca o dovada eu am de vreo aprox 15mii km resoftata masina si mere excelent fara probleme. si merg destul de agresiv.
si sunt altii pe forum care au de si mai mult timp resoft.

318d : http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda...charg_air_duct/
320d : http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Seda...charg_air_duct/

eu vad ca-s aceleasi tevi/furtune :)

This post has been edited by robytza: 10 March 2010 - 12:07

0

#49 User is offline   mirceacj 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-napoca
  • Interests:arta foto<br />explorari pesteri ... &quot;neamenajate&quot;<br />IT

Posted 10 March 2010 - 12:10

da
chestia cu "ambreiajul,volanta si cutia difera datorita celor 6 trepte dar rezista la 150 HP ca sunt pe cutia asta de 5 trepte si 320d cu 150HP... alea mai vechi
tot din cauza cutiei difera si prima partea a cardanului" am observato si eu
masina mea e din 05.2004, probabil de aia e furtun acolo la egr
cat ar costa in mod normal o remapare, asa estimativ un pret maixm?

This post has been edited by mirceacj: 10 March 2010 - 12:11

0

#50 User is offline   RobyS 

  • ecuhex
  • Group: Contributors
  • Posts: 5598
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:West

Posted 10 March 2010 - 12:21

stiu ca la george e max 200. la el mi-am facut eu ... vezi ca vine saptamana viitoare la cluj daca vrei. tot la cluj mi-am facut si eu cu inca vreo 2-3 colegi de-ai tai de acolo :)) coincidenta
0

#51 User is offline   mirceacj 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-napoca
  • Interests:arta foto<br />explorari pesteri ... &quot;neamenajate&quot;<br />IT

Posted 10 March 2010 - 12:32

:)
acuma caut sa vad
merci :)
0

#52 User is offline   the_rifle 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2376
  • Joined: 23-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 April 2010 - 07:28

View PostDamian Razvan, on 14/Feb/2010, 01:46, said:

Teoretic pot sa-l ridic si la mai mult de 150 dar pe propria raspundere :) oricum in oras nu folosesc niciodata toti cp-iii aia . Nu ai cum !



Sa mori tu ca n-ai cum... Poate doar daca citadela ( orasul am vrut sa spun) are mai putin de 400 de metri... ( cu tot cu halta si bariera )

Sau folosesti doar 100 de iepe ca ceilalti sunt armasari de prasila si mai mult stau la monta sau la pascut ?

Vezi ca mai e un topic cu unu' cu 150 de cai cu cutie automata care nu poate sa tina masina pe sosea de nervoasa ce e ... Sunteti frati ?

This post has been edited by the_rifle: 03 April 2010 - 07:35

1

#53 User is offline   Damian Razvan 

  • Membru
  • Group: Contributors
  • Posts: 361
  • Joined: 22-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest/Gl
  • Interests:2roti

Posted 03 April 2010 - 08:47

Cred ca trebuie sa revizuiesti post-ul meu pas cu pas . Intr-un oras in care in timpul zilei mai mult de viteza a 3-a nu ai unde sa ii dai , cand crezi tu ca motorul ala ajunge vreodata la randamentul maxim ? Pe ce distante ? La ce viteze maxime ? (70 ? 80 cu indulgenta ... poate pe faleza Dunarii) Sau la liniutele dintre semafoare ?
Poate la voi in bucuresti se merge in regim de autostrada si am fost eu dezinformat , aici in citadela (pardon oras) nu prea avem drumuri de asa ceva . Avem drumuri care iti fac praf ficatul rinichii si restul organelor interne numai cu jante de 17 . Fara suspensii Mtech .
0

#54 User is offline   the_rifle 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2376
  • Joined: 23-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 April 2010 - 17:51

Posibil... Poate m-am grabit cu aprecierile...
Sorry
0

#55 User is offline   Damian Razvan 

  • Membru
  • Group: Contributors
  • Posts: 361
  • Joined: 22-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest/Gl
  • Interests:2roti

Posted 04 April 2010 - 02:00

Nu e nici o problema atat timp cat toti recunoastem ca nu avem nici o problema :twoup:
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi . :) :)
0

#56 User is offline   the_rifle 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2376
  • Joined: 23-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 April 2010 - 07:11

Multumesc frumos. Sarbatori fericite si tie. Numai bine.
0

#57 User is offline   DJ Allexinno 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 429
  • Joined: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Craiova

Posted 15 May 2010 - 08:37

Salut!

Aceleasi intrebari le-am pus si eu la un service/reprezentanta BMW din Germania si am primit si raspunsul!
Diferenta intre 318d 2002 116cp de 1951 si 320d 136cp 2001 de 1951 o face doar cutia de viteze. Motoarele sunt identice! Un 320d cu 136cp stock, poti sa-l duci "safe" dupa chiptuning la 163cp, pe cand un 318d cu 116 stock, poti numai pana la 146cp, asta pentru ca, cutia de viteze are alte rapoarte de putere si ar ceda mult mai repede. Daca se pune pe 318d 116cp 1951c, o cutie de 320d 136cp 1951c, 318d devine practic un 320d cu acte in regula! Nu am intrebat daca aceeasi poveste se aplica si pentru 318d 116cp cu 1995c si 320d 150cp cu 1995c.

Sper sa va fie de folos informatia!

This post has been edited by DJ Allexinno: 15 May 2010 - 08:39

0

#58 User is offline   lucian81v 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1312
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 30 May 2010 - 16:05

Asta am sustinut si eu: nu are rost sa faci motoare cu dimensiuni identice dar cu materiale diferite pentru ca nu merita "efortul"
0

#59 Guest_guseyn_*

  • Group: Guests

Posted 01 June 2010 - 10:44

scuze ca ma bag in discutii
eu am un 318d luna 9 an 2001 de 116 CP si am pus 150 de cai prin remapare si mere super de peste un an de zile
intr-adevar ar merge o cutie cu 6 trepte dar e ok si cea cu 5
recomand remapare o sa se simta bine la depasiri
bafta
0

#60 User is offline   Iuly 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 June 2010 - 20:23

View PostmaLaKay, on 14/Feb/2010, 01:16, said:

View PostDamian Razvan, on 13/Feb/2010, 23:10, said:

View Postfreeone, on 13/Feb/2010, 15:04, said:

mie la reprezentanta mi s-a spus ca in afara de capacitatea cilindrica aprox asemanatoare sunt diferente de proiectare. probabil se refereau ca aproape tot e diferit, altfel 318d dupa resoftare ar fi ca un 320d si asta nu se intampla.


Mai putin valabil la 318d m47N (commonrail) . :twoup:



da...orikum nu inteleg de ce a pus 116cp pe modelul 318d 1951 cand e motor identic ca 320d respectiv 136cp 1951cmc si respectiv 320d 150cp common rail 1995 in comparatie cu 318d m47n tot common rail 1995cp .....la modele astea parerea mea e orikand poti duce lejer motoru in specificatile fratelui mai mare 320d...

318d 1951cmc 116cp injectie clasica 2002 > 320d 1951cmc 136 injectie clasica 2001
318d 1995cmc 116cp m47N 2003,2004 > 320d 1995cmc 150cp m47N 2004

printro resoftare poti aduce 318d la fel ca un 320d cum am specificat mai sus,mai logic de atat nu vad toata faza,ceea ce nu inteleg e de ce sunt motoarele la fel,dar au pus putere diferita,doar pt consum,modele mai economice?...


Din considerente de consum si taxe/putere motor in anumite tari.
0

Share this topic:


  • 8 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro