Jump to content

E90 2008 - 318i eff. dynamics


Recommended Posts

De 2 zile a inceput martorul check engine sa se aprinda cate 5-10 secunde pe galben dupa aia dispare. Ieri s-a aprins de 2 ori, astazi 1 data, dimineata la pornire.

 

Masina cand merge bine cand parca se inneaca rau si cand ii dau talpa zguduie asa pana ajunge la 4000 rpm de unde urca in 6500 f. probleme.

Mentionez ca martorul se aprinde galben 4-5 secunde dupa care dispare. Asa face de 2 zile.

Ce parere aveti? V-ati mai lovit de asta?

Am alimentat cu o benzina 99 mai proasta de la alta statie, eu in mod normal alimentez aproape mereu din acelasi loc, fiind aproape de casa.

Cu aceeasi lipsa de putere dar fara aprinderea martorului in bord m-am mai confruntat si cu panarama de benzina de la ROMPETROL din mai multe statii ( ca nu m-am invatat minte) chiar si cu Alto 101 care e praf si foarte scumpa degeaba.

E posibil sa fie de la benzina sau ar putea fi alte probleme?

Link to comment
Share on other sites

nu, n-o mai am, a expirat garantia pe 10.01.2010 :)

Ideea e ca aceasta masina e al naibii de pretentioasa la benzina. Cum ii bag 99+ de la Petrom sau Carrera 100 merge bine. Cum o dau in alte " benzine" o ia razna. De data asta si cu strigaturi :lol: ( adica aprinderea timp de cateva secunde a martorului galben). Care aveti idee unde pot gasi o lista cu posibilele probleme la aparitia martorului galben check engine ( butoiasul ala jumatate umplut)?

Link to comment
Share on other sites

nu, n-o mai am, a expirat garantia pe 10.01.2010 :)

Ideea e ca aceasta masina e al naibii de pretentioasa la benzina. Cum ii bag 99+ de la Petrom sau Carrera 100 merge bine. Cum o dau in alte " benzine" o ia razna. De data asta si cu strigaturi :lol: ( adica aprinderea timp de cateva secunde a martorului galben). Care aveti idee unde pot gasi o lista cu posibilele probleme la aparitia martorului galben check engine ( butoiasul ala jumatate umplut)?

 

Check engine-ul se poate aprinde din mai multe cauze: probleme cu emisiile (de ex. amestec necorespunzator), probleme electrice (de ex. aprinderea), defectiuni ale unor senzori si altele. Nu as putea sa iti spun unde gasesti o lista completa. Oricum ideea e ca sunt multe cauze care il pot aprinde si e tare greu, chiar imposibil, sa le gasesti fara sa apelezi la tester.

 

De exemplu: daca masina e foarte pretentioasa la benzina, s-ar putea sa fie ceva probleme cu amestecul si adaptarile sa fie la limita, iar cand benzina e mai proasta sa treaca de limita si atunci se aprinde check engine-ul. Daca ar fi asta la tine totusi cred ca check engine-ul ar ramane mai mult timp aprins. In mod normal un sistem de injectie care functioneaza corect ar trebui sa compenseze pentru benzina mai proasta in anumite limite, fara ca tu sa simti prea tare asta sau sa vezi check engine-ul aprins.

 

Ca sa fim siguri ca vorbim de acelasi lucru am pus o poza cu check engine-ul, asta e aprins la tine?

post-13448-1266313113_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

asa pretentioase sa fie benzinarele astea noi ? hmm ciudat...

Tragi cu ochiul in ograda benzinarelor, ai ganduri ceva? :)

Tractorasele noastre sunt bune, ne plangem unii de ele ca suntem multi :lol:

Ontopic: un tester iti poate da cel mai bun raspuns, asa pe ghicite nu vei gasi solutia potrivita.

Link to comment
Share on other sites

La mine era clapeta de acceleratie murdara dupa ce am alimentat de unde am apucat. Fa o vizita la un tester si te vei edifica. Remedierea a fost ~100 RON. Daca iti place lucrul manual si ai timp intr-o ora o rezolvi cu 15 RON. Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

Inainte de tester problema e o bobina de inductie. Azi ma duc si la tester.

P.S. Evitati raspunsuri gen mergi la tester pentru ca toti stim ca trebuie sa mergem la tester, dar scopul unui forum e informarea, sa ne informam unii pe altii despre problemele avute pentru evitarea pe cat posibil a dealerilor hoti.

 

BTW - AB - dimineata vineri la 09:00 ma duc si intreb daca se poate sa facem un test.

Raspuns sec : NU

Lasati masina si o luati in jur de ora 4.

Prietene, nu te-am rugat sa-mi schimbi motorul cu totul, e vorba de un singur test care dureaza 5 minute. E innaceptabil cum isi bat astia joc de clienti. De ce pe rampa aia rapida nu te baga sa-ti faca urgent un test? Ar trebui sa aiba toti astfel de facilitati. Faci testul, ii spui omului ce este si dupa aia daca vrea il programezi la service. Pe mine vroia sa ma tina 6 ore acolo cu masina, pe unu` cu revizie sau alte chestii il tine la fel. Care e spilu`? Imi scapa....Nesimtirea e foarte mare in tara asta

Link to comment
Share on other sites

Nota 10 pt BMW FILARET. Eroare DME: COMBUSTION MISSFIRE ERROR CYLINDER 2

EROARE DME : NITROUS OXIDE SENSOR.

 

Se pare ca trebuie inlocuit senzorul ala si facuta o resoftare la calculator. De la un ........ de senzor face figuri. O sa ne bage senzori si-n fund astia in curand...:)

Link to comment
Share on other sites

da, senzorul asta, inca unul si resoftare. S-a incercat pe garantie , eroarea e aparuta din vara cand masina inca mai era in garantie. Sa vedem ce iese daca se primeste aprobarea de garantie. Oricum resoft si senzori dupa care daca eroarea persista inseamna ca e ceva mecanic. cam intr-o sapt aflu exact ce si cum
Link to comment
Share on other sites

Nota 10 pt BMW FILARET. Eroare DME: COMBUSTION MISSFIRE ERROR CYLINDER 2

EROARE DME : NITROUS OXIDE SENSOR.

 

Se pare ca trebuie inlocuit senzorul ala si facuta o resoftare la calculator. De la un ........ de senzor face figuri. O sa ne bage senzori si-n fund astia in curand...:)

sa vezi cand nu o sa porneasca masina de la un senzor din ala si atunci sa vezi veselie. stiu pe cineva cu un x6 care a stat in drum ca nu a vrut un senzor sa fie ca restul, de ii venea omului sa ii dea foc.

cateodata sunt buni senzorii astia, dar uneori e mai bine fara ei.

Link to comment
Share on other sites

da, senzorul asta, inca unul si resoftare. S-a incercat pe garantie , eroarea e aparuta din vara cand masina inca mai era in garantie. Sa vedem ce iese daca se primeste aprobarea de garantie. Oricum resoft si senzori dupa care daca eroarea persista inseamna ca e ceva mecanic. cam intr-o sapt aflu exact ce si cum

 

Bafta cu garantia!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
update. De atunci tot trag cu ea. S-a rezolvat, am schimbat si bujiile in septembrie. Asta pt cateva zile. Acum imi trepideaza oricand la rece si face urat rau de tot. Deci bujii noi, bobine de inductie noi si la rece asa face. Se pare ca nu scap de 1 injector neschimbat...... Acum ma gandesc eu ca ar pute fi sonda lambda dar nu are cum sa faca asa urat. As merge 99% pe un injector. Cand am timp o sa vad cum se pot testa. Sau rampa aia comuna pe care sunt injectoarele. Mai e de lucrat... Va anunt daca si cand rezolv ceva, poate va fi util si altora...
Link to comment
Share on other sites

cat te-a costat resoftarea?

 

Nota 10 pt BMW FILARET. Eroare DME: COMBUSTION MISSFIRE ERROR CYLINDER 2

EROARE DME : NITROUS OXIDE SENSOR.

 

Se pare ca trebuie inlocuit senzorul ala si facuta o resoftare la calculator. De la un ........ de senzor face figuri. O sa ne bage senzori si-n fund astia in curand...:twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.