BMWClub: releu bujii E60 - BMWClub

Jump to content


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

releu bujii E60 schimbare

#21 User is offline   Cristi Buta 

  • Începător
  • Group: Contributors
  • Posts: 78
  • Joined: 17-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Posted 13 October 2010 - 16:24

Pana la urma am schimbat tot (releu + bujii). A costat 1500 RON iar acum am un E60 fericit :twoup:
0

#22 User is offline   baronu25 

  • fan BMW
  • Group: Members
  • Posts: 1775
  • Joined: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:S O M A L I A
  • Interests:bmw , pretty woman! life

Posted 13 October 2010 - 17:20

 Cristi Buta, on 13/Oct/2010, 17:24, said:

Pana la urma am schimbat tot (releu + bujii). A costat 1500 RON iar acum am un E60 fericit :twoup:

cam mult. sa mai vedem ce zic si altii.
0

#23 User is offline   ggigiro 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 451
  • Joined: 29-September 06
  • Gender:Male

Posted 14 October 2010 - 08:49

eu am fost la dealer bmw in austria si mi-au zis/schimbat doar bujiile. scutura cateodata cand porneam la rece. cand am luat-o era afara si erau 2-3 grade. a pornit perfect rotund. o tin in garaj asa ca o s-o las afara intr-o noapte mai frigurosa sa o vad cum se prezinta la rece -5-6 grade. totusi daca era si releul nu ma puneau sa-l schimba? eu cred ca da.
0

#24 User is offline   jonnyy_b 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 364
  • Joined: 11-August 10
  • Gender:Male
  • Location:GIURGIU

Posted 25 December 2010 - 10:06

Si la mine porneste un pic cam greu dimineata , dar doar cand se aprinde martorul acela de bujii cand e sub -4-5 grade. Dau la cheie si o ia in final...mai greu, si tremurat pt 4-5 secunde, parca da sa se opreasca, apoi merge perfect. Intrebarile sunt urmatoarele :
1- Imi arata la tester daca am vreo bujie arsa?
2- Daca este arsa una, trebuiesc schimbate toate, ca sa fie acelasi model ?
3- Poate fi si releul? poate fi verificat ? sau daca se aprinde acel martor de bujii releul e ok.
4- Pentru schimbarea bujiilor se demonteaza admisia ? ca din ce am observat eu sunt cam ascunse...
0

#25 User is offline   kathalin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 619
  • Joined: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 December 2010 - 10:12

 jonnyy_b, on 25/Dec/2010, 11:06, said:

Si la mine porneste un pic cam greu dimineata , dar doar cand se aprinde martorul acela de bujii cand e sub -4-5 grade. Dau la cheie si o ia in final...mai greu, si tremurat pt 4-5 secunde, parca da sa se opreasca, apoi merge perfect. Intrebarile sunt urmatoarele :
1- Imi arata la tester daca am vreo bujie arsa?
2- Daca este arsa una, trebuiesc schimbate toate, ca sa fie acelasi model ?
3- Poate fi si releul? poate fi verificat ? sau daca se aprinde acel martor de bujii releul e ok.
4- Pentru schimbarea bujiilor se demonteaza admisia ? ca din ce am observat eu sunt cam ascunse...

1.Da,cu toate ca poate sa arate eronat(sa dea ca arsa bujia/bujiile si sa nu fie ,sau sa fie doar una)
2.Nu,e suficient doar una,dar daca tot desfaci le schimbi pe toate si ai rezerva dupa.
3.Poate fi verificat.
4.Da,trebuie demontat galeria de adisie,si un mecanic priceput cu niste maini subtiri il scoate.
0

#26 User is offline   Demnitar 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 13
  • Joined: 20-June 10
  • Gender:Male

Posted 26 December 2010 - 20:50

 Cristi Buta, on 13/Oct/2010, 16:24, said:

Pana la urma am schimbat tot (releu + bujii). A costat 1500 RON iar acum am un E60 fericit :twoup:
Acum 1 sapt am schimbat releul si bujiile (BERU), 9.2 mil plus manopera 1.5 mil.
0

#27 User is offline   bzk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 223
  • Joined: 09-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 December 2010 - 21:51

la mine cand sunt temperaturi cu minus se intampla sa poneasca interupt si afiseaza pentru cateva secunde semnul de bujii (sarma galbena) sa fie oare bujiile sau releul?
inca ceva: bujiile lucreaza exclusiv la pornire sau cumva si in timpul mersului?
0

#28 User is offline   Passion 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 101
  • Joined: 24-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 02 January 2011 - 20:37

Salutare, observ ca nu sunt singurul care are problema asta. Am un bmw e60 din 2005 luna 7

Si eu la fel cand ii dau cheie la rece imi afiseaza in bord pentru 2 secunde semnul bujii (sarma galbena), trepideaza masina pentru 10-20 de secunde si isi revine totul la normal. am fost cu masina la tester de mai multe ori. nu mi-ar fi aparut sa am eroare sau ceva ars pe la bujii, SINGURA PROBLEMA E CA imi tot baga o eroare nenorocita de care nu pot sa scap, este "Restaring Sistem" (system belt tensioner) sau ceva de genu, imi ramane aprins in bord airbag si centura, din cate am inteles eu este ca ar fi plasa arsa de la scaunul din dreapta, am verificat scaunul dar nu are nici un fel de problema. Cum l-am verificat? in momentul in care cineva sta pe scaun fara centura ma avertizeaza cand nu sta nimeni nu ma avertizeaza, in concluzie plasa scaunului nu are probleme. Am fost la bavaria si am dat comanda de o baterie noua pe gel... ma costa 1500 ron si 100 ron testul cu tot cu montarea bateriei.

Oare pornirea asta grea si ciudata este cauzata doar din cauza bateriei ? sau trebuie si eu sa schimb releu si bujiile :twoup:



Din ce am citit m-a cam pus pe ganduri poate am si eu problema cu bujiile

This post has been edited by Passion: 02 January 2011 - 20:38

0

#29 User is offline   valllentin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 721
  • Joined: 06-November 06
  • Location:Iasi

Posted 03 January 2011 - 13:04

Nu are treaba bateria daca invarte.
Probabil ai niste bujii arse daca iti tremura la pornire, ca sa le verifici trebuie data jos galeria de admisie. Nu iti da eroare in bord daca ai bujii arse, sau ce bujii arse ai.

This post has been edited by valllentin: 03 January 2011 - 13:04

0

#30 User is offline   adi_fox07 

  • Pasionat
  • Group: Contributors
  • Posts: 1048
  • Joined: 22-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 January 2011 - 15:42

eu am schimbat bujiile saptamana trecuta. insa cam degeaba. daca tin masina mai mult de 12 ore nepornita si afara sunt sub -5 grade, porneste destul de greu. mai intai imi apare semnul de bujii in bord si mesajul "Preheating, please wait". porneste dupa cateva incercari si apoi motorul tremura pt cateva secunde. sa fie oare releul?
0

#31 User is offline   valllentin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 721
  • Joined: 06-November 06
  • Location:Iasi

Posted 05 January 2011 - 15:56

Intrebarea e daca a verificat cineva daca se incalzesc bujiile inainte de a le baga in motor. Adica cu bujia in afara motorului, conectata la cablul eu si facut masa, pus contact si vazut daca se inroseste.
Daca se incalzesc numai unele inseamna ca nu ajunge curent in ele, poate fi de la fir sau de la releu.
Daca nu se inroseste nici una poate fi de la releu sau de la siguranta (100A) de pe bujii din portbagaj.

Si la mine tremura ca naiba cateva secunde la pornire. Aveam o bujie care facea masa si s-a ars siguranta din portbagaj.
Practic nu functiona nicio bujie.

This post has been edited by valllentin: 05 January 2011 - 15:58

0

#32 User is offline   jonnyy_b 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 364
  • Joined: 11-August 10
  • Gender:Male
  • Location:GIURGIU

Posted 05 January 2011 - 19:31

eu am pus pe tester, si imi da ca nu functioneaza nici o bujie, si gaseste ceva si la releu... Cred ca e vb de releu..vreun fir ceva, sau acea siguranta ....ce parere aveti? Aceeasi problema la pornire o ia greu la frig, si tremura cteva secunde de te sperii :twoup:)
0

#33 User is offline   bzk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 223
  • Joined: 09-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 January 2011 - 19:50

pana una alta m-am chinuit 5 min sa o pornesc la -6 grade.
cum porneam se balbaia si se oprea singura,am incercat din nou iar situatia s-a tot repetat..dupa vreo 10 incercari s-a incalzit suficient cat sa nu se mai opreasca a mai trepidat putin dupa care a inceput sa mearga rotund.
daca face si maine la fel dau galeria jos si caut sa verific minunatul releu si bujiile ca asa nu se mai poate.
0

#34 User is offline   jonnyy_b 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 364
  • Joined: 11-August 10
  • Gender:Male
  • Location:GIURGIU

Posted 05 January 2011 - 21:12

o dai singur? ...asteptam constatarea :twoup:...si totodata , poate faci si un tutorial cum se da jos amanuntit, daca ai timp. Succes...
0

#35 User is offline   valllentin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 721
  • Joined: 06-November 06
  • Location:Iasi

Posted 05 January 2011 - 21:51

Asa se intampla la mine cand aveam siguranta arsa.
Nu da jos galeria inca, releul de bujii e sub filtrul de habitaclu din dreapta masinii (cum stai la volan) iar siguranta probabil ca e in portbagaj, cel putin asa e la e39.
Ar trebui sa verifici siguranta cu o lampa de control, daca trece curent verifica releul, deocamdata nu da jos bujiile, verifica traseul.
0

#36 User is offline   bzk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 223
  • Joined: 09-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 January 2011 - 17:12

azi dupa inca 5 min de porniri ratate m-am uitat in portbagaj in dr unde e bateria si toate sigurantele sunt de curent mic pana la 30A, n-am vazut nici una mai puternica care ar putea alimenta bujiile.
cred ca demontarea galeriei ramane singura varianta.
verific daca vine curent la bujii,apoi bujiile si eventual releul.
deocamdata m-am interesat de piese sa fiu sigur ca nu stau cu masina demontata mai mult de o zi.
va tin la curent :twoup:
0

#37 User is offline   valllentin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 721
  • Joined: 06-November 06
  • Location:Iasi

Posted 07 January 2011 - 08:15

Poate au renuntat la siguranta la e60, dar mi s-ar parea o mare tampenie, orice scurt buleste macar releul.
Daca ai cu ce sa verifici sigurantele alea nu ar strica, cine stie ce au mai facut astia la instalatia electrica, desi 30A e foarte putin pentru bujii, care sunt mari consumatoare.
0

#38 User is offline   bzk 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 223
  • Joined: 09-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 10 January 2011 - 20:24

au renuntat la siguranta am vazut astazi cand am demontat releul ca se alimenteaza cu ,,+.. de forta direct de la alternator.
bujiile le-am verificat si erau bune asa ca am considerat ca trebuie inlocuit releul fara sa o mai duc la tester din lipsa de timp.
ca sa ajung la el a trebuit sa dau jos minune de galerie admisie+tot ce e in jur (carcase,chedere,filtre polen,etc) apoi un racord de antigel care e chiar la jumatatea motorului deasupra releului si sub un manunchi de furtune vacuum si alte fire l-am gasit in sfarsit.
poate unii reusesc sa-l desfaca fara a demonta si conducta de antigel insa eu n-am putut asa ca am mai adaugat la cheltuiala inca 1.5 litri antigel + apa.
releul se prezenta estetic ca si nou,e fabricat tot de BERU dar fiind piesa originala are in plus sigla BMW pe el si se conecteaza prin 2 mufe, una rotunda cu ,,+,, si una dreptunghiulara cu 6 iesiri pt bujii,mufe care sunt foarte greu de scos fiind pozitionate dedesupt si neavand spatiu.
pentru cei ce spera ca merge reparat nici nu va ganditi ca este un ansamblu complet electronic, sigilat in gel si capsat la care nu se poate umbla e gen calculator motor si probabil ca nici nu s-ar merita o reparatie din punct de vedere financiar.
in total am muncit vreo 2 ore,am rupt cateva prinderi de plastic si le-am inlocuit cu soricei,cheltuieli 25 lei antigel si 360 lei releul BERU.
cam asta e,rezultatele le voi vedea abia de la -2 grade in jos.

This post has been edited by bzk: 10 January 2011 - 20:35

0

#39 User is offline   jonnyy_b 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 364
  • Joined: 11-August 10
  • Gender:Male
  • Location:GIURGIU

Posted 10 January 2011 - 20:48

1- cum se prezenta galeria?
2- de unde l-ai luat la pretul acela , mi se pare f ok
3- sa ne spui la noapte cum porneste ca o sa fie frig :twoup:
0

#40 User is offline   valllentin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 721
  • Joined: 06-November 06
  • Location:Iasi

Posted 10 January 2011 - 23:06

Ai verificat daca intra curent in releu?
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro